Nintendo Nitro was hetquote:Op donderdag 27 april 2006 20:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
NTR bij DS games
Onwetendheid is een zege voor velen.
Omdat dat een kutnaam is voor een console. Dat iedereen het nu beter vindt dan Wii komt omdat je eraan gewend bent geraaktquote:
Ja. En dus hebben ze NTR als afkorting.quote:
quote:+ "Je voudrais un game pour le Wii."
- "Pour le oui?"
+ "Non!"
- "Oui! Aargh je ne comprend pas."
En nee, in het nederlands krijg je ook problemenquote:+ "Ich wolle ein Wii"
- "wie bedeuten Sie Sie?"
+ "Nicht wie, Wii!"
- "Huh?!"
En waarom is het zo'n kutnaam? Ze wilden iets revolutionairs, dan is revolution toch een goede naam.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omdat dat een kutnaam is voor een console. Dat iedereen het nu beter vindt dan Wii komt omdat je eraan gewend bent geraakt
Nintendo Wii is gewoon een goede naam, klaar.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omdat dat een kutnaam is voor een console. Dat iedereen het nu beter vindt dan Wii komt omdat je eraan gewend bent geraakt
Op zich zou je gelijk hebben. Maar Revolution is gewoon een gekke naam. Straalt niets uit. Behalve dan dat het apparaat een revolutie zou brengen okay. Maar Wii is veel meer een merknaam dat op zichzelf kan staan.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:27 schreef H.Flick het volgende:
[..]
En waarom is het zo'n kutnaam? Ze wilden iets revolutionairs, dan is revolution toch een goede naam.
Fransen zullen geen probleem vormen hoor, die spreken oui toch allemaal uit als wè.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:26 schreef Bot13 het volgende:
[..]
[..]
En nee, in het nederlands krijg je ook problemen"Wie bedoel je?" ..
oude post, ik weet het, maar dr schoot me iets te binnen. okee, 2 japanners zitten te nintendoën.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:51 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ummm... Japnners hebben moeite met de L, niet de R... Dus dan zou het in het begin "Orrutra 64" zijn geweest en met Revolution zou het "Revorrution" zijn geweest.
Oneens. En ik heb een masters of science in marketing, dus mijn mening teltquote:Op donderdag 27 april 2006 20:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op zich zou je gelijk hebben. Maar Revolution is gewoon een gekke naam. Straalt niets uit. Behalve dan dat het apparaat een revolutie zou brengen okay. Maar Wii is veel meer een merknaam dat op zichzelf kan staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |