Zo intern was ie niet als je zelf sites opzet met revolution in de urlquote:Op donderdag 27 april 2006 20:06 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Codenaams boeien toch niet?Het is een interne codenaam.
Als we straks Nintendo Wii producten aanschaffen zul je de serienummers "REV-XXX" tegenkomen, zoals je "DOL-XXX" (Dolphin) hebt bij Gamecube producten.
Bij games doen ze het ook.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:08 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Katana bij de Dreamcast ook imho
Oh en natuurlijk Longhorn en Vista
Maar het gaat om Japanners, niet om Chinezenquote:Op donderdag 27 april 2006 20:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mijn afhaalchinees kon me vroeger altijd heel goed vragen of ik een lolly wilde. Maar kroepoek werd altijd dan weer kloepoek.
Volgens mij dan
quote:Op donderdag 27 april 2006 20:08 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Maar het gaat om Japanners, niet om Chinezen
Daar had ik inderdaad ook respect voor.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik vond Revolution eigenlijk wel een toffe naam, zonde dat ze dat ook niet als uiteindelijke naam hebben gekozen.
Nintendo moest wel gek zijn om Revolution als echt product naam te gebruiken.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik vond Revolution eigenlijk wel een toffe naam, zonde dat ze dat ook niet als uiteindelijke naam hebben gekozen.
Euhm. Waarom?quote:Op donderdag 27 april 2006 20:12 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nintendo moest wel gek zijn om Revolution als echt product naam te gebruiken.
omdat er 4 mensen zijn die Wii eenquote:
Wat is er zo uitdagend aan de naam Wii?quote:Op donderdag 27 april 2006 20:16 schreef ikookhier het volgende:
Mooie korte naam wii geen nummers,prima naam om het grote publiek aan te sprekensimpel&uitdagend
![]()
Niks, maar 't is Nintendo he. Alles wat ze doen is origineel, uniek en uitdagend. Je weet tog!quote:Op donderdag 27 april 2006 20:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat is er zo uitdagend aan de naam Wii?
Het saamhorigheidsgevoel aanspreken. Samen spelen. Samen plezier beleven. Een beetje als het 'jump in' van Xboxquote:Op donderdag 27 april 2006 20:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat is er zo uitdagend aan de naam Wii?
Stom van me, dat was ik even vergeten..quote:Op donderdag 27 april 2006 20:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Niks, maar 't is Nintendo he. Alles wat ze doen is origineel, uniek en uitdagend. Je weet tog!
quote:Op donderdag 27 april 2006 20:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het saamhorigheidsgevoel aanspreken.
Als zou dat ding ko;edrfnwsfsdn-0nf8n90wfnips heten, als er leuke games komen koop ik um.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
vind wel toffe naam.
en waar maakt iedereen zich druk om, als je de naam niet mooi vind, koop je hem toch niet..
En als je hem wel koopt, geef je hem een andere naam, net zoals bij je lul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |