Nu nog voor Maudquote:Op donderdag 27 april 2006 16:13 schreef Bjoro het volgende:
vroeger al van pappies papieren afgebleven, dus voor mij is er nog hoop !
die is post weer vrolijk in een gesloten topicquote:
ze heeft ook nog een moeder.....moet die de balans maar een beetje richting het rechte pad trekken !quote:
Nou heb jij ook eens door dat je als mod niet kunt zien dat een topic al dicht is.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:16 schreef Da_Sandman het volgende:
WTF? Gebeurt me dat weer? Da's de derde keer al
quote:Danny Blind moet na dit seizoen vertrekken bij Ajax. Volgens ELF zijn de onderhandelingen met zijn beoogde vervanger Henk ten Cate is een dermate vergevorderd stadium dat er geen weg meer terug is.
Gisteren vertelde Jack van Gelder al tijdens de voorbeschouwing van FC Barcelona - AC Milan dat Piet Keizer is Spanje was gesignaleerd. De ex-speler is nauw betrokken bij het technische beleid bij Ajax en zou in Nou Camp geweest zijn om met Ten Cate te spreken.
Volgens zeer intieme bronnen zouden beide partijen al richting een akkoord gaan. "We kunnen het niet meer terugdraaien'', aldus een Ajax-woordvoerster.
De komst van Ten Cate stelt het Ajax-bestuur in ieder geval voor een groot probleem. De huidige trainer Danny Blind zal plaats moeten maken, maar wordt de laatste dagen hevig gesteund door de spelers en supporters.
Het feit dat Ten Cate niet wil bevestigen dat hij bij Barça blijft, verstrekt de geruchten. De oud-trainer van NAC, Sparta en Vitesse wil de rust behouden. "Ik wil absoluut geen onrust creëren in de kleedkamer van Barcelona. Wij zijn een hecht team en ik wil de dynamiek niet verbreken", zegt hijt tegenover de NOS.
Als ze die grote knaagtand van je maar niet trekken.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Vanmiddag te horen gekregen dat er 2 verstandskiezen uitmoeten, laat ik maar snel doen.
hoop dat hij dat aan kanquote:Op donderdag 27 april 2006 16:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je Ten Cate al gestrikt als nieuwe oppas voor Maud?
Dat is niet prettig, inderdaad laat ze er maar snel uithalen dan. Ben je er meteen vanafquote:Op donderdag 27 april 2006 16:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Vanmiddag te horen gekregen dat er 2 verstandskiezen uitmoeten, laat ik maar snel doen.
is mij 10 jaar geleden ook gezegd. niets mee gedaan. Paar jaar geleden nog eens gevraagd aan de tandarts wat er mee moest gebeuren. Zijn antwoord was: ruimte zat in je kaak, als je er geen last van hebt laten we ze lekker zitten.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat zei ik ook altijd. Tot ie een photo liet zien waaruit bleek dat ze aan het groeien waren in de richting van mijn andere kiezen...quote:Op donderdag 27 april 2006 16:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
is mij 10 jaar geleden ook gezegd. niets mee gedaan. Paar jaar geleden nog eens gevraagd aan de tandarts wat er mee moest gebeuren. Zijn antwoord was: ruimte zat in je kaak, als je er geen last van hebt laten we ze lekker zitten.
Kortom, die zitten er dus nog steeds in
Altijd maar alles afschuiven op anderenquote:Op donderdag 27 april 2006 16:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ze heeft ook nog een moeder.....moet die de balans maar een beetje richting het rechte pad trekken !
De vraag is; geeft dat genoeg overwicht t.o.v. jou?quote:Op donderdag 27 april 2006 16:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ze heeft ook nog een moeder.....moet die de balans maar een beetje richting het rechte pad trekken !
Was jij nou gisteren slapend op de tribune in beeld bij de samenvatting?quote:Op donderdag 27 april 2006 17:12 schreef DarkShine het volgende:
Zometeen werken...
Ben nog steeds niet geheel helder, op school gewoon mijn les uitgelopen en naar huis gegaan...
Met die zwarte trui aan was ik ja, die gast wat zo voorover gebogen hing...quote:Op donderdag 27 april 2006 17:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Was jij nou gisteren slapend op de tribune in beeld bij de samenvatting?![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 17:22 schreef DarkShine het volgende:
Met die zwarte trui aan was ik ja, die gast wat zo voorover gebogen hing...
Veel alcohol en spacecake, geen ideale combinatie...
Ja, dat met die zwarte trui was ik echt. Heb de beelden zelf nog teruggezien...quote:Op donderdag 27 april 2006 17:24 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
En ik gaf tijdens de uitzending nog wel het commentaar: "Kijk DS daar eens lekker zitten slapen"
Was jij het dus echt.![]()
Slaapkick!quote:
Ik heb die beelden gemist, dus zit vol spanning op een screenshotje te wachten!quote:Op donderdag 27 april 2006 18:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, daar zit ik nu ook op te wachten, de beelden waren al geweldig.
quote:Op donderdag 27 april 2006 18:02 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik heb die beelden gemist, dus zit vol spanning op een screenshotje te wachten!
Onbelangrijk! We willen screenshots van DS!quote:Op donderdag 27 april 2006 18:05 schreef pascalheister het volgende:
Buurman & Buurman komt ook al op DVD uit![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 17:25 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ja, dat met die zwarte trui was ik echt. Heb de beelden zelf nog teruggezien...![]()
Ben in blessuretijd van 2de helft wakker geworden, en heb op de terugweg in de bus de uitslag gevraagd...
Precies!quote:Op donderdag 27 april 2006 18:06 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Onbelangrijk! We willen screenshots van DS!
Wel met Matthijs van Nieuwkerk hoop ik?quote:Op donderdag 27 april 2006 18:33 schreef borisz het volgende:
tv tip straks Guus H en Johan N in DWDD
Zijn dat misdadigers waarvan we de achternaam niet mogen wetenquote:Op donderdag 27 april 2006 18:33 schreef borisz het volgende:
tv tip straks Guus H en Johan N in DWDD
Mja, guess so.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Zijn dat misdadigers waarvan we de achternaam niet mogen weten![]()
![]()
No way! Rondje op kosten van DarkShine!quote:Op donderdag 27 april 2006 18:57 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van afzegger Henk ten Cate.
Hij is niet degene die staat.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:11 schreef methodmich het volgende:
Staat ie daar weer? Top van hem!
Lees nu maar even terug.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:18 schreef methodmich het volgende:
Oh, hij is de treurende. Nog topper!
quote:Op donderdag 27 april 2006 17:22 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Met die zwarte trui aan was ik ja, die gast wat zo voorover gebogen hing...
al een beetje over de SCHok van gisteren heen ?quote:
Welke SCHokquote:Op donderdag 27 april 2006 19:24 schreef Bjoro het volgende:
[..]
al een beetje over de SCHok van gisteren heen ?
die verpletterende 2-0 natuurlijkquote:
Wat ben je ook een grapjaSCHquote:Op donderdag 27 april 2006 19:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die verpletterende 2-0 natuurlijk
Ben trouwenns DWDD aan het kijken
Oooh...quote:Op donderdag 27 april 2006 19:24 schreef just me het volgende:
Jep, gisteren was de 1e dag en ben toen met 3 collega's naar de kamplocatie van groep 8 wezen kijken. We hebben in totaal 10 dagen vakantie
altijd leukquote:Op donderdag 27 april 2006 19:40 schreef Againzender het volgende:
DSGeweldig!
Halve dag werk kwijt, ik zou zweren dat de auto-save aanstond![]()
dank jequote:
dan ben ik benieuwd of jullie er bovenop komenquote:Op donderdag 27 april 2006 19:28 schreef clauwheee het volgende:
Zo verpletterend vond ik het niet
Maarree
Morgenavond/nacht misschien de stad ff in, en anders zaterdag. Meer nietquote:Op donderdag 27 april 2006 20:10 schreef methodmich het volgende:
Nog mensen die al plannen hebben voor koninginnedag?
waarschijnlijk een kroeg in ofzoquote:Op donderdag 27 april 2006 20:10 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar al lang niet meer gedaan. Ik sta zelfs in de credits, hoewel ik niks gedaan had.
Maar in de meivakantie maar weer eens een nieuw potje beginnen.
die van koninginnedag 2000-2005quote:Op donderdag 27 april 2006 20:17 schreef methodmich het volgende:
Geen DVD kijken P?
Hoogtepunten van alle koninklijke bezoeken. Koekhappen en spijkerbroek hangen.quote:
aan elkaar gepraat door Maartje v Weegen !quote:Op donderdag 27 april 2006 20:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hoogtepunten van alle koninklijke bezoeken. Koekhappen en spijkerbroek hangen.
dat kan s'middags nogquote:Op donderdag 27 april 2006 20:17 schreef methodmich het volgende:
Geen DVD kijken P?
veel plezier met de halve finales UEFAquote:Op donderdag 27 april 2006 20:29 schreef methodmich het volgende:
Goed dan.
* methodmich gaat de kroeg uit.
Morgenavond bekervoetbal, jaja!
Fijne avond allen!
ja slapen overdag want ik zit 's nachts in de HMH voor Armada Night met Armin van Buurenquote:Op donderdag 27 april 2006 20:10 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar al lang niet meer gedaan. Ik sta zelfs in de credits, hoewel ik niks gedaan had.
Maar in de meivakantie maar weer eens een nieuw potje beginnen.
quote:Op donderdag 27 april 2006 20:15 schreef clauwheee het volgende:
Ja das zo irritant, het gaat volgens mij schijtweer worden
de mascotte hier is al een tijdje in dromenland....moe gestreden van het 100.000x gaan staan/optrekken en weer gaan zittenquote:Op donderdag 27 april 2006 20:40 schreef DIGGER het volgende:
Als iemand zich trouwens afvraagt wat die herrie is, da's nou Kady
Nog een jaartje en dan kan ze dit:quote:Op donderdag 27 april 2006 20:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
de mascotte hier is al een tijdje in dromenland....moe gestreden van het 100.000x gaan staan/optrekken en weer gaan zitten
Ik zie haar liever zo ja:quote:
Je moet eens weten hoe moeilijk het is zoiets goed vast te leggen op camera, je bent telkens te laat....quote:Op donderdag 27 april 2006 20:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooie foto zeg, Kady met glinsteroogjes.
6 maanden, 6 kilo en alles in orde. Na onze vakantie, 20 mei zijn we terug, gaan we pas met potje fruithapje en zo beginnen, daar hebben we nu bewust lang mee gewacht.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:55 schreef pascalheister het volgende:
hoe gaat het nu met kady Digger?
Kut, ik was net te vroeg met m'n "Danny blind moet ontslagen worden deel veel te veel"quote:
Klopt, je moet wachten op de heldere momenten. Ken ik van m'n vader die het nieuwe buurmeisje na een seintje even op de foto moet zetten.quote:Op donderdag 27 april 2006 21:05 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je moet eens weten hoe moeilijk het is zoiets goed vast te leggen op camera, je bent telkens te laat....
weet ik...maar het is bij deze goed gelukt !quote:Op donderdag 27 april 2006 21:05 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je moet eens weten hoe moeilijk het is zoiets goed vast te leggen op camera, je bent telkens te laat....
mogguh, mocht je uitslapen omdat Ajax gewonnen had ?quote:
Op dat veldje heb ik best veel gevoetbaltquote:Op donderdag 27 april 2006 20:48 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nog een jaartje en dan kan ze dit:
[afbeelding]
Ja dat schoot er het afgelopen seizoen te veel bij in.quote:Op donderdag 27 april 2006 21:32 schreef Bjoro het volgende:
[..]
mogguh, mocht je uitslapen omdat Ajax gewonnen had ?
een lekker tukkie is je gegunt hoor jongen !quote:Op donderdag 27 april 2006 21:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja dat schoot er het afgelopen seizoen te veel bij in.
Graciasquote:Op donderdag 27 april 2006 21:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Biertje voor Gazert.
Veel te veel. Onze spits krijgt een rotschop van achteren, valt en raakt daardoor per ongeluk die andere kerel met zijn elleboog. Die gaat kermend en schreeuwen naar de grond en willen ze rood voor onze spits, terwijl die op de grond lag te creperen van de pijnquote:Op donderdag 27 april 2006 22:06 schreef -Vaduz- het volgende:
~Ploink ploink~
Heb je nog een mooie anekdote Schigt?
erg goede seriequote:Op donderdag 27 april 2006 22:12 schreef Suijk het volgende:
Spannend weer, Prison Break.
Ach ze gaan maar 327 mensen ontslaan bij het concern waarvoor je werkt.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Die is wel goed gegaan, al zeggen ze nu dat ik meer los kom. De druk is er wat af nu.
Is toch een Amerikaanse serie die lopen altijd goed af hoor.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:12 schreef Suijk het volgende:
Spannend weer, Prison Break.
Appetijtelijk hapje, die dokter.quote:
Daar werkt mijn vader ookquote:Op donderdag 27 april 2006 22:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach ze gaan maar 327 mensen ontslaan bij het concern waarvoor je werkt.
Klopt, ik ben erg goed op de hoogte ook.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach ze gaan maar 327 mensen ontslaan bij het concern waarvoor je werkt.
Ok, dan stop ik met kijken.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is toch een Amerikaanse serie die lopen altijd goed af hoor.
quote:
eindelijk kan ik het eens zeggenquote:
Ik zou haar m'n nest niet uitschoppen hoor!quote:Op donderdag 27 april 2006 22:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
eindelijk kan ik het eens zeggen
ik vind dr niet zo bijzonder, ik zou geen mes voor droprapen zeg maar.
tis een gave, ik weet hetquote:Op donderdag 27 april 2006 22:42 schreef VoreG het volgende:
Eend heeft gewoon weer geen smaak blijkt wel.
Je nieuwste hobby?quote:Op donderdag 27 april 2006 22:37 schreef rubbereend het volgende:
droprapen zeg maar.
Dat doe je toch dagelijks 2 keer voordat je doortrekt ?quote:Op donderdag 27 april 2006 22:48 schreef golfer het volgende:
Straks nog even naar Paul's Punt kijken.
quote:Op donderdag 27 april 2006 22:50 schreef tong80 het volgende:
Dat doe je toch dagelijks 2 keer voordat je doortrekt ?
ja, ik kan het toch moeilijk op de grond laten liggenquote:
Trusteh Clauwtje.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:59 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee naar dromenland gaatHools
quote:
Ik vind 't knap.quote:Dit is een bevestiging voor de e-mail die u verzonden hebt naar
"xxxxx" <xyz@hetnet.nl> om 27-4-2006 16:24
Deze bevestiging geeft aan dat het bericht is weergegeven op het scherm van de ontvanger om 5-5-2006 17:15
Mooi zo.quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Verdorie, dan kan mijn speciaal voor de meet gekochte, Ali B knuffel ook de prullenbak in.
amenquote:Op donderdag 27 april 2006 23:57 schreef golfer het volgende:
Kan iemand ervoor zorgen dat die nationale knuffelallochtoon Ali B. nooit meer ergens in een programma gaat optreden?
Wat een dombo die gast.
Ja weet je, ik zag die koningin staan en dacht; dat is gewoon mijn buurvrouw weet je en die moet ik knuffelen!quote:Op donderdag 27 april 2006 23:57 schreef golfer het volgende:
Kan iemand ervoor zorgen dat die nationale knuffelallochtoon Ali B. nooit meer ergens in een programma gaat optreden?
Wat een dombo die gast.
Vreselijk toch, die domme teksten en uitspraken van hem.quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja weet je, ik zag die koningin staan en dacht; dat is gewoon mijn buurvrouw weet je en die moet ik knuffelen!
En dat over gedichten
Hij schijnt niet eens zo heel lang geleden een indrukwekkend grachtenpand in Amsterdam te hebben gekochtquote:Op vrijdag 28 april 2006 00:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Vreselijk toch, die domme teksten en uitspraken van hem.
En hij verdient er ook nog eens veel geld mee ook met dat domme geratel.
Leuk clubje wel: Bjoro Bluezz, laat die maar winnen in Eindhoven.quote:
Kan ze mooi even naar binnen kijken bij je.quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:12 schreef Suijk het volgende:
Hoor ik vandaag dat de Koningin hier aankomt zaterdag. Zal m'n ramen eens wassen!
Doet ze nu toch ook?quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:23 schreef Suijk het volgende:
Dat mag, ik ben er dan toch niet.
Maar wtf moet ze hier komen doen, ze ging toch altijd naar die lieve pittoreske dorpjes?
Terecht,een Kane/Dinand bash-topicquote:Op vrijdag 28 april 2006 01:24 schreef rubbereend het volgende:
omg, lees dit nu pas Dinand Woesthoff heeft 't weer hoog in z'n bol
Trusteh tong!quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:47 schreef tong80 het volgende:
Trusten Hoolers. Nog even een Nasi met Saté naar binnen werken en dan oogjes dicht.
Tot morgen.
Je staat all-over het www als de ultieme loser.quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:59 schreef DarkShine het volgende:
Ik zie dat jullie mij al gevonden hebben?
quote:Op vrijdag 28 april 2006 02:12 schreef DarkShine het volgende:
Iemand een pilsje?
Ik pak zelf een spa blauw...
* DarkShine zet een dubbele whiskey on the rocks neer.quote:Op vrijdag 28 april 2006 02:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Doe maar een whiskietje voor mij.
Dat laffe bier werkt niet zo goed bij mij.
Smaakt toch een stukje lekkerder dan een space-cake.quote:Op vrijdag 28 april 2006 02:17 schreef DarkShine het volgende:
* DarkShine zet een dubbele whiskey on the rocks neer.
Dat is net chocolade cake...quote:Op vrijdag 28 april 2006 02:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Smaakt toch een stukje lekkerder dan een space-cake.![]()
Kerkrade heeft een reputatie op te houden, qua dat gebruik?quote:Op vrijdag 28 april 2006 02:25 schreef DarkShine het volgende:
Maargoed, ik ben de zoveelste in een rij van Roda-fans wat out is gegaan door cake of alcohol...
nou he .... en dan wakker worden met Wolter Kroes bij Edwin Eversquote:
B(j)oro was goed gisteren he Bluezziequote:
Ik heb altijd radio 2 in mijn orenquote:Op vrijdag 28 april 2006 08:55 schreef Bjoro het volgende:
nou he .... en dan wakker worden met Wolter Kroes bij Edwin Evers
thanx bl¢ezzquote:Op vrijdag 28 april 2006 09:34 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb altijd radio 2 in mijn oren
Enneh je bent toch altijd g☺ed bezig
kunnen jullie oefenen op penaltiesquote:Op vrijdag 28 april 2006 10:37 schreef clauwheee het volgende:
Ja het doel van het stukje gaat ook totaal langs me heen
big pimpinquote:Op vrijdag 28 april 2006 08:47 schreef VoreG het volgende:yeaaaaaah
Ouders zijn naar Turkije, huis in hellevoet voor mezelf. Feesten, beamer, jacuzzi
Maar eerst nog 8 uur werken en daarna 2.30 uur reizen
fokmail checkt, nou ik kan geen mail van je vindenquote:Op vrijdag 28 april 2006 10:08 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Kun je je Fok e-mail lezen op het werk?
op een zwoele zomeravond....heerlijkquote:
quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nog meer vrouwen, ik kom er al bijna in om
Neuj, ik geloof dat de balans bijna goed staat, nog een paar vrouwen en dan is het oke.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]wil je ter compensatie allemaal mannen in speedo's in je bubbelbad?
goed ideequote:Op vrijdag 28 april 2006 11:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
Straks nog ff een paar uurtjes werken en dan
B
I
E
R
Alleen ik stond gister niet op de planning.... Ik heb toch duidelijk aangeven dat ik alleen 's ochtends vrij was dus ben benieuwd zoquote:
voor jou staat dat zeker voorquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Mogge...
Straks even school, vanavond werken, morgen overdag tot 1600 werken en daarna...
B
I
E
R
hoest metquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Nee hoor, Koninginnedag is een prima dag om me vol te laten lopen met bier
Nou posten danquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:38 schreef Spideyman het volgende:
Was een prima feestje gister! Twee vriendinnen van me gingen vlaworstelen. En ik was de cameraman![]()
quote:
Blij? Waarom?quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:32 schreef rubbereend het volgende:het weer voor morgen
veel mensen balen, ik ben blij
ik lig morgen overdag in bed, dan is een beetje slecht weer ideaalquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:56 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Blij? Waarom?
Ik vin het maar stom. Bijna mei en 10 graden
Hoest metquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:38 schreef Spideyman het volgende:
Ik heb hoofdpijn en helemaal genoeg van
*hapje bietst*quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:14 schreef Suijk het volgende:
Broodje bal in de aanbieding. Even proeven.
Linker -of rechterbal?quote:
Hij keept net zo goed als een broodje bal?quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Bij broodje bal moet ik altijd aan de keeper van ons elftal denken. Die noemen we zo.
3 woorden: Meer knoflook eten.quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:26 schreef clauwheee het volgende:
Sjezus heb ik weer
We zitten in een gebouw met een tandartsencombinatie. Er is daar een jonge vent tandarts en die heeft het volgens mijn collega's op mij voorzien. Komt ie net binnen met de vraag hoe het met me gaat en of ik niet patiënt van hem wil worden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |