Nu nog voor Maudquote:Op donderdag 27 april 2006 16:13 schreef Bjoro het volgende:
vroeger al van pappies papieren afgebleven, dus voor mij is er nog hoop !
die is post weer vrolijk in een gesloten topicquote:
ze heeft ook nog een moeder.....moet die de balans maar een beetje richting het rechte pad trekken !quote:
Nou heb jij ook eens door dat je als mod niet kunt zien dat een topic al dicht is.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:16 schreef Da_Sandman het volgende:
WTF? Gebeurt me dat weer? Da's de derde keer al
quote:Danny Blind moet na dit seizoen vertrekken bij Ajax. Volgens ELF zijn de onderhandelingen met zijn beoogde vervanger Henk ten Cate is een dermate vergevorderd stadium dat er geen weg meer terug is.
Gisteren vertelde Jack van Gelder al tijdens de voorbeschouwing van FC Barcelona - AC Milan dat Piet Keizer is Spanje was gesignaleerd. De ex-speler is nauw betrokken bij het technische beleid bij Ajax en zou in Nou Camp geweest zijn om met Ten Cate te spreken.
Volgens zeer intieme bronnen zouden beide partijen al richting een akkoord gaan. "We kunnen het niet meer terugdraaien'', aldus een Ajax-woordvoerster.
De komst van Ten Cate stelt het Ajax-bestuur in ieder geval voor een groot probleem. De huidige trainer Danny Blind zal plaats moeten maken, maar wordt de laatste dagen hevig gesteund door de spelers en supporters.
Het feit dat Ten Cate niet wil bevestigen dat hij bij Barça blijft, verstrekt de geruchten. De oud-trainer van NAC, Sparta en Vitesse wil de rust behouden. "Ik wil absoluut geen onrust creëren in de kleedkamer van Barcelona. Wij zijn een hecht team en ik wil de dynamiek niet verbreken", zegt hijt tegenover de NOS.
Als ze die grote knaagtand van je maar niet trekken.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Vanmiddag te horen gekregen dat er 2 verstandskiezen uitmoeten, laat ik maar snel doen.
hoop dat hij dat aan kanquote:Op donderdag 27 april 2006 16:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je Ten Cate al gestrikt als nieuwe oppas voor Maud?
Dat is niet prettig, inderdaad laat ze er maar snel uithalen dan. Ben je er meteen vanafquote:Op donderdag 27 april 2006 16:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Vanmiddag te horen gekregen dat er 2 verstandskiezen uitmoeten, laat ik maar snel doen.
is mij 10 jaar geleden ook gezegd. niets mee gedaan. Paar jaar geleden nog eens gevraagd aan de tandarts wat er mee moest gebeuren. Zijn antwoord was: ruimte zat in je kaak, als je er geen last van hebt laten we ze lekker zitten.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat zei ik ook altijd. Tot ie een photo liet zien waaruit bleek dat ze aan het groeien waren in de richting van mijn andere kiezen...quote:Op donderdag 27 april 2006 16:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
is mij 10 jaar geleden ook gezegd. niets mee gedaan. Paar jaar geleden nog eens gevraagd aan de tandarts wat er mee moest gebeuren. Zijn antwoord was: ruimte zat in je kaak, als je er geen last van hebt laten we ze lekker zitten.
Kortom, die zitten er dus nog steeds in
Altijd maar alles afschuiven op anderenquote:Op donderdag 27 april 2006 16:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ze heeft ook nog een moeder.....moet die de balans maar een beetje richting het rechte pad trekken !
De vraag is; geeft dat genoeg overwicht t.o.v. jou?quote:Op donderdag 27 april 2006 16:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ze heeft ook nog een moeder.....moet die de balans maar een beetje richting het rechte pad trekken !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |