Ik zou de meest rechtse nemen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:23 schreef Marsepein het volgende:
Ik heb advies nodig:
[afbeelding]
Welke kleur van de staaltjes matcht het beste bij het staaltje tapijt?
Dit had ik overigens gisterenavond, net voor 9 uur! Gevolg; mijn eerste bekeuring voor te hard rijden ooitquote:Op zondag 30 april 2006 11:44 schreef gronk het volgende:
Eerst ontdekken dat je toch nog van alles mist en dus weer naar de DHZ-zaak toe moet
De pest daarvan is ook nog eens dat 't je hele ritme breekt. Op en neer naar de DHZ-zaak kost je al snel een uur, en alles schuift daardoor uit.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:04 schreef sanger het volgende:
[..]
Dit had ik overigens gisterenavond, net voor 9 uur! Gevolg; mijn eerste bekeuring voor te hard rijden ooit![]()
Van die 93 euro kun je heel veel leuke klusspullen kopen.quote:Wel zonde van de ¤ 93,- maar heb tegen de agent gezegd dat ie er best een biertje van mocht gaan halen![]()
Inderdaad schopt het je hele ritme en je planning in de war. En ik had best wel wat leuke klusdingen kunnen kopen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:09 schreef gronk het volgende:
[..]
De pest daarvan is ook nog eens dat 't je hele ritme breekt. Op en neer naar de DHZ-zaak kost je al snel een uur, en alles schuift daardoor uit.
[..]
Van die 93 euro kun je heel veel leuke klusspullen kopen.
of een tweedehands fiets.Ben vanmiddag zo stom geweest om m'n fiets niet op slot te zetten en meteen een winkel binnen te lopen. Kom twee minuten later terug: fiets weg.
![]()
![]()
Ik had een vooruitziende blik en heb mijn laptop meegenomen. Ik werk in een bijgebouw achter een huis en daarbij zit een heerlijke tuin. Nu zit ik in de tuin draadloos te netwerken (en vooral de F1 te volgenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:30 schreef Marsepein het volgende:
Pfff, ik wil ook naar huis.... Misschien doe ik het hier gewoon op slot. Schakel de telefoon door naar mijn mobiel en ga naar een strand zonder bereik
Hoi. Nee.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:49 schreef speknek het volgende:
Hoi. Mag het Utrecht topic alweer terug?
Oeh, kom je aan deze kant van de stad wonen? Gezellig. Volgens mij is heel Lombok wel okay.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:03 schreef speknek het volgende:
Ik wil weten welke kant van Lombok goed is om in te wonen en welke niet.
Wel als je Transwijk gewend bent.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:04 schreef Q. het volgende:
Oeh, kom je aan deze kant van de stad wonen? Gezellig. Volgens mij is heel Lombok wel okay.
Duh!quote:Op zondag 7 mei 2006 17:06 schreef speknek het volgende:
Q. jij zit gewoon al een paar weken lang de hele dag dit topic te F5'en in de hoop dat er een Utrecht-rel komt heh?
Ok, open je een topic met specifiek díe vraagquote:Op zondag 7 mei 2006 17:03 schreef speknek het volgende:
Ik wil weten welke kant van Lombok goed is om in te wonen en welke niet.
Ik eigenlijk ook niet kom ik net achter, heb nog wel wat te doen.... Maaaar met een half uurtje ban ik klaar en ga ik met een pot bier in de zon zitten denk ik!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:47 schreef Saabmobiel het volgende:
Uiteraard naar huis. Helaas heb ik die keuze niet
quote:
Zit al in de zon, mist alleen het potje bierquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:58 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet kom ik net achter, heb nog wel wat te doen.... Maaaar met een half uurtje ban ik klaar en ga ik met een pot bier in de zon zitten denk ik!
Er zit vast wel een hele bij:quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:09 schreef sanger het volgende:
[..]
Zit al in de zon, mist alleen het potje bier![]()
Das meer het (ka)pot(j)e bierquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:15 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Er zit vast wel een hele bij:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:28 schreef Conflict het volgende:
Hehe, ik zat oude topics te lezen, kom ik [KLU] Klus Slowchat Topic! [ meld je vorderingen] tegen.
Da's nog van toen ik bezig was met strijden voor een klusforum![]()
Ben eigenlijk nog wakker, komt door de espresso, dat moet in na 20:00 uur niet meer drinken, anders kan ik niet slapenquote:
Dat klinkt superquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:57 schreef Quinazoline het volgende:
Ik ben eerste geworden voor een appartementje in Zeist en mag het dinsdagochtend gaan bekijken. Omdat ik dinsdag voor 11.30 uur moet beslissen ben ik er vanmiddag al naar toe gefietst en het zag er echt nog mooier uit dan ik had durven denken. Mooi keukentje (terwijl het buur-appartement ook leegstond en een hele lelijke keuken had) en er ligt ook nog mooi laminaat in. Ik denk dat het een beetje overdreven is om er een topic voor te openen, maar ik wil het wel even delen, dus vandaar dat ik hier maar even langs komen.
We zijn nog langs de MAC gelopen gisteren.quote:Op zondag 14 mei 2006 08:38 schreef Marsepein het volgende:
Je klinkt iig opgewekter dan dat ik me voel. En heel gek, gister nog zin in een mc chicken ... nu totaal geen honger![]()
Ik denk dat je het zelf al zegt. Het is net zo duur (na subsidie) en groter. De keuze lijkt me niet moeilijk dan. Maar je moet et natuurlijk wel eerst echgt zien. En je er prettig voelen.quote:Op zondag 14 mei 2006 09:12 schreef Quinazoline het volgende:
Ik ben dus nog wel aan het twijfelen. Tis namelijk niet heel groot, maar wel groter dan mijn huidige kamer. Als ik het accepteer ben ik mijn wachttijd van 2 jaar kwijt (maar wat is nou 2 jaar) en kost het allemaal een hoop geld. Na aftrek van huursubsidie is het trouwens net zo duur als mijn huidige, 15m2 kamer waarbij ik alles moet delen met mijn huisgenote.
Ik ga het dinsdag om 9 uur bekijken, en moet dan voor 11.30 besloten hebben.
Dude zegt: gewoon doenquote:Op zondag 14 mei 2006 10:55 schreef Quinazoline het volgende:
Ik ben nu een lijstje aan het maken met daarop de punten waarvan ik het af ga laten hangen. Ik moet namelijk binnen een paar uur een beslissing nemen, dus ik moet eigenlijk al hebben nagedacht over wanneer ik het wel/niet doe. Maar als het niet tegen valt dan neem ik het denk ik, mits ik dus idd huursubsidie krijg.
Hoewel ik dat probeer tegen te houden, ben ik al aan het nadenken hoe ik het in zou willen richten![]()
Ziet er keurig uit hoor, zo op die foto door het raamquote:Op zondag 14 mei 2006 12:26 schreef Quinazoline het volgende:
Ik vond eigenlijk vooral het keukentje er mooi uit zien. Het appartement ernaast staat ook leeg, maar daar ligt een beton vloer en zit een lelijk wit met metalenwerkblad keukentje in.
Ik durf pas een eigen topic te openen als ik het echt heb, dus daarom zit ik nu even hier jullie te vervelen.
quote:Op zondag 14 mei 2006 11:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dude zegt: gewoon doen![]()
@ Sanger: zijn jullie ook echt nog naar de Mac geweest dan?![]()
Ik zeg ook: Doen!quote:Op zondag 14 mei 2006 12:26 schreef Quinazoline het volgende:
Ik vond eigenlijk vooral het keukentje er mooi uit zien. Het appartement ernaast staat ook leeg, maar daar ligt een beton vloer en zit een lelijk wit met metalenwerkblad keukentje in.
Ik durf pas een eigen topic te openen als ik het echt heb, dus daarom zit ik nu even hier jullie te vervelen.
Nee is er niet. Eigenlijkmag je hier voor elk wissewasje wel een topic openen hoor (of open het 'grote kleine wiswasjes-topic'!)quote:Op zondag 14 mei 2006 21:00 schreef Maerycke het volgende:
Is er trouwens ergens (heb wel gezocht, maar kon het zo snel niet vinden) een topic waar je je kleine klusvraagjes kwijt kunt. Ik bedoel.. ik ben niet direct bezig met een groot project (alhoewel..) maar heb hier en daar wel kleine vraagjes die ik graag kwijt zou willen aan de volleerde klussers hier bijvoorbeeld.
Thanks Dudela, ik probeer het tips topic wat Marsepein als suggestie gaf wel. Ik heb een vraagje over latex, maar om daar nou een heel topic over te openen vind ik ook weer zoietsquote:Op zondag 14 mei 2006 22:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee is er niet. Eigenlijkmag je hier voor elk wissewasje wel een topic openen hoor (of open het 'grote kleine wiswasjes-topic'!)
Of je stelt je vraag hier (maar lang niet iedereen bezoekt de SC natuurlijk)
Topics over latex horen ook in SEX Maerycke, leer het nou toch eensquote:Op maandag 15 mei 2006 09:04 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Thanks Dudela, ik probeer het tips topic wat Marsepein als suggestie gaf wel. Ik heb een vraagje over latex, maar om daar nou een heel topic over te openen vind ik ook weer zoietsOngetwijfeld volgen er nog wel wat dingen, maar het is een nogal langdurig project aan het worden
dus dat wordt dan ook weer zo'n toestand.
Ja maar, daar durven nette meisjes niet te komen, Dudela..quote:Op maandag 15 mei 2006 09:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Topics over latex horen ook in SEX Maerycke, leer het nou toch eens![]()
Ja en wat is jouw smoes?quote:Op maandag 15 mei 2006 09:44 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ja maar, daar durven nette meisjes niet te komen, Dudela..![]()
Gadverpielekes (belgisch geloof ikquote:Op maandag 15 mei 2006 23:29 schreef Marsepein het volgende:
En onertussen allang weer terug, en nu gaat het licht uit, om het om 5:00 uur weer aan te doen. Ik heb om 8:30 een afspraak in Aalst (BE)![]()
Succes dan bij je appartement.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 07:18 schreef Quinazoline het volgende:
Ik ga zo kijken bij mijn appartement en dan beslissen!!
Maar aangezien ik al 'mijn appartement' zeg, zal de beslissing, tenzij het er van binnen echt heel raar uit ziet of ik ineens geen huursibsidie kan krijgen geen verrassing voor jullie zijn.
Vanmiddag meer!
Ik had me gruwelijk verslapen (Mijn wekker deed niet snooze maar ging helemaal uit.) Dus ipv 5:30 uur weg te rijden ben ik 6:15 weggereden. Ik kwam 5 minuten na dat mijn afspraak er was binnen. Blijkt het ook iemand uit mijn regio te zijn (Amsterdam), had ik net zo goed in Utrecht kunnen afspreken.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:18 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
Gadverpielekes (belgisch geloof ik) ik moet er nog in en heb @ 09:00 afgesproken met vaders Cybersijp . Tijd om "dag "te zeggen (lol dochtertjelief kijkt nu overdag wel eens teletubbies)
Volgens mij heb je dan onderweg nog best wat tijd ingehaald?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:37 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik had me gruwelijk verslapen (Mijn wekker deed niet snooze maar ging helemaal uit.) Dus ipv 5:30 uur weg te rijden ben ik 6:15 weggereden. Ik kwam 5 minuten na dat mijn afspraak er was binnen. Blijkt het ook iemand uit mijn regio te zijn (Amsterdam), had ik net zo goed in Utrecht kunnen afspreken.![]()
Bierquote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:57 schreef sanger het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dan onderweg nog best wat tijd ingehaald?
Als je in Utrecht had afgesproken had je er niet meteen een leuk dagje Belgie van kunnen maken![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:08 schreef Marsepein het volgende:
Dagje Belgie (Bier) komt nog wel eens. Ik ben regelmatig te vinden in 'Het waterhuis aan de bierkant' in Gent.
EN ja, ik heb wat in kunnen halen, of beter gezegd, ik ben buiten de file's omgereden. Maaaar ik heb nog nooit zoveel angst gehad dat ik de benzinepomp niet ging halen. Vanavond heb ik pics daarvanDe actieradiusmeter van mijn dieseltank stond al zeker 15 km op 0
![]()
Ja ik weet dat, hoewel de nieuwere modellen zelf ontluchten en alles weer goed krijgen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:19 schreef sanger het volgende:
[..]
![]()
Diesels zijn lastig aan te duwen weet je dat
![]()
![]()
Overigens zijn die meter wel vaker niet helemaal secuur. Veiligheidsmarge enzo.
Dan drink je trouwens ook kleine kopjes koffiequote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:42 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ja ik weet dat, hoewel de nieuwere modellen zelf ontluchten en alles weer goed krijgen.
Ik heb net even gekeken, ik heb 54.85 liter getankt, fabrieksopgave inhoud tank: 55 liter![]()
Er zat dus nog een koffie kopje in, nou dat is niet veel.
Je weet dat ik je nu een note moet geven hè?quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:08 schreef Marsepein het volgende:
s
* marsepein zingt: "Laat het vanavond gebeuren, laat het vanavond zo zijn ..."quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je weet dat ik je nu een note moet geven hè?![]()
Van welke derderangs artist mag dat nou weer wesequote:Op donderdag 18 mei 2006 23:17 schreef Marsepein het volgende:
[..]
* marsepein zingt: "Laat het vanavond gebeuren, laat het vanavond zo zijn ..."
Verregaande klusverdwazing, dan krijg je dat ja.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:16 schreef Marsepein het volgende:
Ik zat een beetje in mezelf te pratenposten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |