Je hebt kans dat er in aardgas nog een restje zwavel in voorkomt, en dat kun je ook ruiken. Overigens is het met H2S zo dat je je pas echt zorgen moet maken als je 't niet meer ruikt.quote:Op maandag 1 mei 2006 15:37 schreef Marsepein het volgende:
Dus wel een zwavelachtige? Daarom lijkt die lucht op elkaar.
ja, ik had niet goed gelezen....dacht in het scenario dat we van koninginnedag thuis zouden komen in een cabrio-woning.quote:Op maandag 1 mei 2006 15:21 schreef Marsepein het volgende:
Nou, niet alleen je huis .... dat kan je op dat moment ff niet schelen denk ik.....
Is dat onlogisch danquote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:15 schreef arithaterhorst het volgende:
Dus ik vertel van een gaslek en jij komt op de proppen worsthandyman![]()
lekker is dat![]()
![]()
leuke site, we hebben er veel tips vandaan gehaald![]()
Ja, is weer gemaakt. Het ruikt weer citroentjesfris binnen om de gaslucht te verdoezelenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:45 schreef Saabmobiel het volgende:
Ik wist dat er een item op stond over het repareren van een waterleiding naast een gasleiding![]()
Stug de brander erop houden. Maar de gasleiding is weer gerepareerd?
Da's dezelfde mentaliteit als 'je kunt best een aansteker gebruiken ipv zeepsop om kleine gaslekken te vinden'quote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:04 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
Ja, is weer gemaakt. Het ruikt weer citroentjesfris binnen om de gaslucht te verdoezelen
Die man van de Nuon zat te vertellen dat je een gasleiding best kunt lassen, als er maar geen zuurstof bij zit.![]()
Hoe wou je dat in godsnaam doen zonder zuurstofquote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:04 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
Ja, is weer gemaakt. Het ruikt weer citroentjesfris binnen om de gaslucht te verdoezelen
Die man van de Nuon zat te vertellen dat je een gasleiding best kunt lassen, als er maar geen zuurstof bij zit.![]()
Gas is dus het enige waar we niet aan hebben zitten prutsen. En dat gaat kapotquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:16 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Hoe wou je dat in godsnaam doen zonder zuurstof![]()
![]()
Maar wees blij dat het met een sisser is afgelopen ! Ik zou niet aan moeten denken wat er zou kunnen gebeuren![]()
Er was een of andere meter kapot. In de meterkast, waar het gas binnenkomt bij die gele buis, zit een metertje. (gele buis = standaard, zei de gasman).quote:Maar hoe kan eigenlijk de gasdruk zo hoog worden ?![]()
Onder argon?quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:16 schreef Vonkenboer het volgende:
Hoe wou je dat in godsnaam doen zonder zuurstof![]()
![]()
Jaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:12 schreef Brighteyes het volgende:
Zoooo, raamkozijn aan de voorkant in de grondverf gezet.Morgen aflakken.
Het stond alleen nog maar in de grondverf (fijn hoor, luie oudbewoners) en dat was inmiddels zo vies en beschadigd dat een nieuw laagje grond geen overbodige luxe was.
En op zolder ligt de nieuwe achterdeur half in de grondverf.
We lijken eindelijk weer een soort van werktempo gevonden te hebben.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:12 schreef Brighteyes het volgende:
Zoooo, raamkozijn aan de voorkant in de grondverf gezet.Morgen aflakken.
Het stond alleen nog maar in de grondverf (fijn hoor, luie oudbewoners) en dat was inmiddels zo vies en beschadigd dat een nieuw laagje grond geen overbodige luxe was.
En op zolder ligt de nieuwe achterdeur half in de grondverf.
We lijken eindelijk weer een soort van werktempo gevonden te hebben.
Het lijkt wel alsof het mooie weer alle dipjes heeft opgelostquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaa
Mei-maand klusmaand hè?![]()
Ik ga zo ook wat deuren in de hal verven![]()
Ga in het onderwijsquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:22 schreef sanger het volgende:
[..]
[..]
Het lijkt wel alsof het mooie weer alle dipjes heeft opgelost![]()
Waarom zijn jullie vrij en ik nietheb ook eindelijk weer motivatie om thuis aan de gang te gaan.
Nee dank je niets voor mijquote:
Het helpt je inderdaad je koppie leeg te maken.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:23 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb vrij omdat ik vanmiddag iets spannends te doen heb. En het verven was therapeutisch voorbereiden.
Kan ik je troosten met het feit dat ik ook gewoon in deze hitte aan het werk was ?quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:22 schreef sanger het volgende:
[..]
[..]
Het lijkt wel alsof het mooie weer alle dipjes heeft opgelost![]()
Waarom zijn jullie vrij en ik nietheb ook eindelijk weer motivatie om thuis aan de gang te gaan.
Het helpt een beetje inddquote:Op donderdag 4 mei 2006 18:18 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Kan ik je troosten met het feit dat ik ook gewoon in deze hitte aan het werk was ?![]()
Ook dat helpt weer een beetjequote:Op donderdag 4 mei 2006 21:09 schreef Marsepein het volgende:
Ik was ook gewoon geld aan het verdienen.
Ik zou de meest rechtse nemen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:23 schreef Marsepein het volgende:
Ik heb advies nodig:
[afbeelding]
Welke kleur van de staaltjes matcht het beste bij het staaltje tapijt?
Dit had ik overigens gisterenavond, net voor 9 uur! Gevolg; mijn eerste bekeuring voor te hard rijden ooitquote:Op zondag 30 april 2006 11:44 schreef gronk het volgende:
Eerst ontdekken dat je toch nog van alles mist en dus weer naar de DHZ-zaak toe moet
De pest daarvan is ook nog eens dat 't je hele ritme breekt. Op en neer naar de DHZ-zaak kost je al snel een uur, en alles schuift daardoor uit.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:04 schreef sanger het volgende:
[..]
Dit had ik overigens gisterenavond, net voor 9 uur! Gevolg; mijn eerste bekeuring voor te hard rijden ooit![]()
Van die 93 euro kun je heel veel leuke klusspullen kopen.quote:Wel zonde van de ¤ 93,- maar heb tegen de agent gezegd dat ie er best een biertje van mocht gaan halen![]()
Inderdaad schopt het je hele ritme en je planning in de war. En ik had best wel wat leuke klusdingen kunnen kopen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:09 schreef gronk het volgende:
[..]
De pest daarvan is ook nog eens dat 't je hele ritme breekt. Op en neer naar de DHZ-zaak kost je al snel een uur, en alles schuift daardoor uit.
[..]
Van die 93 euro kun je heel veel leuke klusspullen kopen.
of een tweedehands fiets.Ben vanmiddag zo stom geweest om m'n fiets niet op slot te zetten en meteen een winkel binnen te lopen. Kom twee minuten later terug: fiets weg.
![]()
![]()
Ik had een vooruitziende blik en heb mijn laptop meegenomen. Ik werk in een bijgebouw achter een huis en daarbij zit een heerlijke tuin. Nu zit ik in de tuin draadloos te netwerken (en vooral de F1 te volgenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:30 schreef Marsepein het volgende:
Pfff, ik wil ook naar huis.... Misschien doe ik het hier gewoon op slot. Schakel de telefoon door naar mijn mobiel en ga naar een strand zonder bereik
Hoi. Nee.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:49 schreef speknek het volgende:
Hoi. Mag het Utrecht topic alweer terug?
Oeh, kom je aan deze kant van de stad wonen? Gezellig. Volgens mij is heel Lombok wel okay.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:03 schreef speknek het volgende:
Ik wil weten welke kant van Lombok goed is om in te wonen en welke niet.
Wel als je Transwijk gewend bent.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:04 schreef Q. het volgende:
Oeh, kom je aan deze kant van de stad wonen? Gezellig. Volgens mij is heel Lombok wel okay.
Duh!quote:Op zondag 7 mei 2006 17:06 schreef speknek het volgende:
Q. jij zit gewoon al een paar weken lang de hele dag dit topic te F5'en in de hoop dat er een Utrecht-rel komt heh?
Ok, open je een topic met specifiek díe vraagquote:Op zondag 7 mei 2006 17:03 schreef speknek het volgende:
Ik wil weten welke kant van Lombok goed is om in te wonen en welke niet.
Ik eigenlijk ook niet kom ik net achter, heb nog wel wat te doen.... Maaaar met een half uurtje ban ik klaar en ga ik met een pot bier in de zon zitten denk ik!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:47 schreef Saabmobiel het volgende:
Uiteraard naar huis. Helaas heb ik die keuze niet
quote:
Zit al in de zon, mist alleen het potje bierquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:58 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet kom ik net achter, heb nog wel wat te doen.... Maaaar met een half uurtje ban ik klaar en ga ik met een pot bier in de zon zitten denk ik!
Er zit vast wel een hele bij:quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:09 schreef sanger het volgende:
[..]
Zit al in de zon, mist alleen het potje bier![]()
Das meer het (ka)pot(j)e bierquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:15 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Er zit vast wel een hele bij:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:28 schreef Conflict het volgende:
Hehe, ik zat oude topics te lezen, kom ik [KLU] Klus Slowchat Topic! [ meld je vorderingen] tegen.
Da's nog van toen ik bezig was met strijden voor een klusforum![]()
Ben eigenlijk nog wakker, komt door de espresso, dat moet in na 20:00 uur niet meer drinken, anders kan ik niet slapenquote:
Dat klinkt superquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:57 schreef Quinazoline het volgende:
Ik ben eerste geworden voor een appartementje in Zeist en mag het dinsdagochtend gaan bekijken. Omdat ik dinsdag voor 11.30 uur moet beslissen ben ik er vanmiddag al naar toe gefietst en het zag er echt nog mooier uit dan ik had durven denken. Mooi keukentje (terwijl het buur-appartement ook leegstond en een hele lelijke keuken had) en er ligt ook nog mooi laminaat in. Ik denk dat het een beetje overdreven is om er een topic voor te openen, maar ik wil het wel even delen, dus vandaar dat ik hier maar even langs komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |