We zijn nog langs de MAC gelopen gisteren.quote:Op zondag 14 mei 2006 08:38 schreef Marsepein het volgende:
Je klinkt iig opgewekter dan dat ik me voel. En heel gek, gister nog zin in een mc chicken ... nu totaal geen honger![]()
Ik denk dat je het zelf al zegt. Het is net zo duur (na subsidie) en groter. De keuze lijkt me niet moeilijk dan. Maar je moet et natuurlijk wel eerst echgt zien. En je er prettig voelen.quote:Op zondag 14 mei 2006 09:12 schreef Quinazoline het volgende:
Ik ben dus nog wel aan het twijfelen. Tis namelijk niet heel groot, maar wel groter dan mijn huidige kamer. Als ik het accepteer ben ik mijn wachttijd van 2 jaar kwijt (maar wat is nou 2 jaar) en kost het allemaal een hoop geld. Na aftrek van huursubsidie is het trouwens net zo duur als mijn huidige, 15m2 kamer waarbij ik alles moet delen met mijn huisgenote.
Ik ga het dinsdag om 9 uur bekijken, en moet dan voor 11.30 besloten hebben.
Dude zegt: gewoon doenquote:Op zondag 14 mei 2006 10:55 schreef Quinazoline het volgende:
Ik ben nu een lijstje aan het maken met daarop de punten waarvan ik het af ga laten hangen. Ik moet namelijk binnen een paar uur een beslissing nemen, dus ik moet eigenlijk al hebben nagedacht over wanneer ik het wel/niet doe. Maar als het niet tegen valt dan neem ik het denk ik, mits ik dus idd huursubsidie krijg.
Hoewel ik dat probeer tegen te houden, ben ik al aan het nadenken hoe ik het in zou willen richten![]()
Ziet er keurig uit hoor, zo op die foto door het raamquote:Op zondag 14 mei 2006 12:26 schreef Quinazoline het volgende:
Ik vond eigenlijk vooral het keukentje er mooi uit zien. Het appartement ernaast staat ook leeg, maar daar ligt een beton vloer en zit een lelijk wit met metalenwerkblad keukentje in.
Ik durf pas een eigen topic te openen als ik het echt heb, dus daarom zit ik nu even hier jullie te vervelen.
quote:Op zondag 14 mei 2006 11:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dude zegt: gewoon doen![]()
@ Sanger: zijn jullie ook echt nog naar de Mac geweest dan?![]()
Ik zeg ook: Doen!quote:Op zondag 14 mei 2006 12:26 schreef Quinazoline het volgende:
Ik vond eigenlijk vooral het keukentje er mooi uit zien. Het appartement ernaast staat ook leeg, maar daar ligt een beton vloer en zit een lelijk wit met metalenwerkblad keukentje in.
Ik durf pas een eigen topic te openen als ik het echt heb, dus daarom zit ik nu even hier jullie te vervelen.
Nee is er niet. Eigenlijkmag je hier voor elk wissewasje wel een topic openen hoor (of open het 'grote kleine wiswasjes-topic'!)quote:Op zondag 14 mei 2006 21:00 schreef Maerycke het volgende:
Is er trouwens ergens (heb wel gezocht, maar kon het zo snel niet vinden) een topic waar je je kleine klusvraagjes kwijt kunt. Ik bedoel.. ik ben niet direct bezig met een groot project (alhoewel..) maar heb hier en daar wel kleine vraagjes die ik graag kwijt zou willen aan de volleerde klussers hier bijvoorbeeld.
Thanks Dudela, ik probeer het tips topic wat Marsepein als suggestie gaf wel. Ik heb een vraagje over latex, maar om daar nou een heel topic over te openen vind ik ook weer zoietsquote:Op zondag 14 mei 2006 22:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee is er niet. Eigenlijkmag je hier voor elk wissewasje wel een topic openen hoor (of open het 'grote kleine wiswasjes-topic'!)
Of je stelt je vraag hier (maar lang niet iedereen bezoekt de SC natuurlijk)
Topics over latex horen ook in SEX Maerycke, leer het nou toch eensquote:Op maandag 15 mei 2006 09:04 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Thanks Dudela, ik probeer het tips topic wat Marsepein als suggestie gaf wel. Ik heb een vraagje over latex, maar om daar nou een heel topic over te openen vind ik ook weer zoietsOngetwijfeld volgen er nog wel wat dingen, maar het is een nogal langdurig project aan het worden
dus dat wordt dan ook weer zo'n toestand.
Ja maar, daar durven nette meisjes niet te komen, Dudela..quote:Op maandag 15 mei 2006 09:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Topics over latex horen ook in SEX Maerycke, leer het nou toch eens![]()
Ja en wat is jouw smoes?quote:Op maandag 15 mei 2006 09:44 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ja maar, daar durven nette meisjes niet te komen, Dudela..![]()
Gadverpielekes (belgisch geloof ikquote:Op maandag 15 mei 2006 23:29 schreef Marsepein het volgende:
En onertussen allang weer terug, en nu gaat het licht uit, om het om 5:00 uur weer aan te doen. Ik heb om 8:30 een afspraak in Aalst (BE)![]()
Succes dan bij je appartement.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 07:18 schreef Quinazoline het volgende:
Ik ga zo kijken bij mijn appartement en dan beslissen!!
Maar aangezien ik al 'mijn appartement' zeg, zal de beslissing, tenzij het er van binnen echt heel raar uit ziet of ik ineens geen huursibsidie kan krijgen geen verrassing voor jullie zijn.
Vanmiddag meer!
Ik had me gruwelijk verslapen (Mijn wekker deed niet snooze maar ging helemaal uit.) Dus ipv 5:30 uur weg te rijden ben ik 6:15 weggereden. Ik kwam 5 minuten na dat mijn afspraak er was binnen. Blijkt het ook iemand uit mijn regio te zijn (Amsterdam), had ik net zo goed in Utrecht kunnen afspreken.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:18 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
Gadverpielekes (belgisch geloof ik) ik moet er nog in en heb @ 09:00 afgesproken met vaders Cybersijp . Tijd om "dag "te zeggen (lol dochtertjelief kijkt nu overdag wel eens teletubbies)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |