abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 mei 2006 @ 12:28:42 #101
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_37757626
Bij mij is het meer inlaatgeluid wat je hoort Ik doe er verder niet veel aan qua uitlaten enz ben al eens afgevlagd daarvoor Nu is het nog een beetje beschaafd
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_37758309
inlaatgeluid is mooi

onze circuit astra heeft ook alleen een open luchtfilter en de auspuff is gewoon origineel... had wel het mooiste geluid op de baan! (3 astra's, allemaal GSi 8v blokken)

heb ik ook op een filmpje
Hopeloos benzine verslaafd
pi_37758627
Is ook wel weer zo Bert. Inlaatgeluid hoor je sowieso gelukkig wel bij mij, bij het M50 inlaatspruitstuk alleen maar meer

Als je optrekt (rustig) en vanaf 3000rpm schakelt hoor je een mooie WOESHJ van de lucht, echt supergaaf klinkt dat
Nederland is veel te links. Zowel op de snelweg als in de politiek!
E36 328i Executive Coupé - M50 intake - M3 exhaust - M3 pack -
Est. power: 230PK / 300Nm. / Weight: 1360kg empty
0-100: 6.8sec; GPS top: 247km/u;
pi_37760796


ik vind het echt een gaaf ding. jammer dat hij alleen in een museum komt te staan

ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 15:14:52 #105
25953 JWD
Renault Sport Spider
pi_37762283
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 17:51 schreef Youp het volgende:
trouwens hoe zit het eigenlijk met de DTC en DSC... als je deze op de 2e stand zet (3e stand is volleidg uit) laat hij dan gewoon een bepaalde mate van slip toe (sportief rijgedrag)?
Met 1x op het DSC knopje drukken schakel je alleen de DTC uit.... dit houdt dus in dat je met lichte wielspin weg kan rijden.
Omdat je meestal bij zwaar accelereren schuin wegtrekt grijpt de DSC alweer in dus komt het niet vaak voor dat je daadwerkelijk leuk strepen kan trekken met alleen DTC uit, 't is meer bedoelt (volgens het handboek) om jezelf los te rijden uit diepe sneeuw e.d.

Op een vlakke rechte weg is het overigens zeer goed mogelijk om zonder sper 2 strepen te trekken, beide wielen hebben dan evenveel grip.
Blijkbaar waren de omstandigheden bij die 'burnout' met de 120 gewoon goed .

BMW is trouwens helemaal niet zo 'into' standaard LSD installeren, zelfs de Z8 had het niet en die had het toch echt hard nodig.
1999 Renault Sport Spider - 200 pk - 890kg - 0-100 in 6,2 sec - Top 225 Km/h
  vrijdag 12 mei 2006 @ 15:19:01 #106
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_37762412
Is meer omdat ze er tegenwoordig met iDrive vanuit gaat dat dat dezelfde werking heeft.

In plaats van je slippende wiel af te remmen met een sperplaat gebruiken ze gewoon de rem aan 1 kant om wrijving op dat wiel te houden. Werkt hetzelfde eigenlijk. Alleen lullig als je rijden wil met alles uit.
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_37762935
waarom is eigenlijk een Z1 zo ontiegelijk duur, voor zover ik weer is het een 325i E30 met een kunstof body. maar een normale zie ik pas voor boven de 20.000 euro zelfs in duitsland zijn ze heel duur. ze zijn wel heel gaaf, brute stoelen er in, mooie stuurtjes, leuke autotjes gewoon. maar in duitsland staan ze voor over de 40.000 euro te koop. dat is waanzin. gloednieuw waren ze vast nog niet zo duur.


een Z8 zonder sper. dat is ziek.
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 15:42:52 #108
25953 JWD
Renault Sport Spider
pi_37763141
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 15:36 schreef Inorbit het volgende:
waarom is eigenlijk een Z1 zo ontiegelijk duur, voor zover ik weer is het een 325i E30 met een kunstof body. maar een normale zie ik pas voor boven de 20.000 euro zelfs in duitsland zijn ze heel duur. ze zijn wel heel gaaf, brute stoelen er in, mooie stuurtjes, leuke autotjes gewoon. maar in duitsland staan ze voor over de 40.000 euro te koop. dat is waanzin. gloednieuw waren ze vast nog niet zo duur.
[afbeelding]
[afbeelding]
een Z8 zonder sper. dat is ziek.
De Z1 is natuurlijk erg exclusief, er zijn er maar weinig van gemaakt en in de loop der tijd zijn er natuurlijk nog een aantal gesneuveld.
Een echte liefhebbers auto dus.
En ja een Z8 zonder sper is niet handig.... 400PK op 1 wiel.....
1999 Renault Sport Spider - 200 pk - 890kg - 0-100 in 6,2 sec - Top 225 Km/h
pi_37764530
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 15:14 schreef JWD het volgende:

[..]

Met 1x op het DSC knopje drukken schakel je alleen de DTC uit.... dit houdt dus in dat je met lichte wielspin weg kan rijden.
de 120 heeft geen DSC knopje maar een DTC knopje.. 1x drukken en DTC licht op in het dashboard, een paar tellen vasthouden en je krijgt dat driehoekje in dat rondje etc. iig dan staat alles helemaal uit maar mijn vraag is dan dus wat je uitschakelt wanneer je 1x op DTC drukt? je merkt wel dat hij minder vlot ingrijpt
quote:
Omdat je meestal bij zwaar accelereren schuin wegtrekt grijpt de DSC alweer in dus komt het niet vaak voor dat je daadwerkelijk leuk strepen kan trekken met alleen DTC uit, 't is meer bedoelt (volgens het handboek) om jezelf los te rijden uit diepe sneeuw e.d.

Op een vlakke rechte weg is het overigens zeer goed mogelijk om zonder sper 2 strepen te trekken, beide wielen hebben dan evenveel grip.
Blijkbaar waren de omstandigheden bij die 'burnout' met de 120 gewoon goed .
ja daar was ik al achter... maar iig dat hoef je met onze circuit astra niet te proberen... ook onder ideale omstandigheden gaat 1 wiel gewoon (bijna) stil staan #%@# voorwielaandrijving
quote:
BMW is trouwens helemaal niet zo 'into' standaard LSD installeren, zelfs de Z8 had het niet en die had het toch echt hard nodig.
no shit....

wanneer je bij 20km/h in de 2 50% gas geeft trek je al strepen... finaal door de DSC heen (been there done that) zo'n ding MOET eigenlijk gewoon een sper hebben en dan 180.000 euro er voor neerleggen
Hopeloos benzine verslaafd
pi_37777277
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 16:26 schreef Youp het volgende:

no shit....

wanneer je bij 20km/h in de 2 50% gas geeft trek je al strepen... finaal door de DSC heen (been there done that) zo'n ding MOET eigenlijk gewoon een sper hebben en dan 180.000 euro er voor neerleggen
Dat verklaart wel waarom die auto finaal afgekraakt werd op handling bij Top Gear. Enige wat ze er mee konden doen is cruisen en daar is imo een M blok niet echt voor gemaakt.
pi_37778084
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 00:19 schreef Jimmeh het volgende:

[..]

Dat verklaart wel waarom die auto finaal afgekraakt werd op handling bij Top Gear. Enige wat ze er mee konden doen is cruisen en daar is imo een M blok niet echt voor gemaakt.
maar de Z8 wel... ze hadden hem van mij idd wel wat competatiever mogen maken... maar toch blijft het een prachtbak en hij rijdt heerlijk je moet er alleen niet mee naar het circuit gaan
Hopeloos benzine verslaafd
  zaterdag 13 mei 2006 @ 01:32:30 #112
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_37778884
Z8 is ook een bouevardcruiser geen circuitwagen
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_37779410
De Z4 ook, maar waarom kan die het wel op het circuit

Leg je zoveel neer voor een Z8 mag je toch wel meer verwachten dan alleen rechtuit branden als een Amerikaan. Overigens heeft Alpina er wel een echte cruiser van gemaakt, M blok er uit en een eigenhuis 4.4. Meer koppel in de lage toeren en minder vermogen. Enige tuning project ooit waarbij het vermogen vermindert is?
pi_37782974
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 02:16 schreef Jimmeh het volgende:
De Z4 ook, maar waarom kan die het wel op het circuit

Leg je zoveel neer voor een Z8 mag je toch wel meer verwachten dan alleen rechtuit branden als een Amerikaan. Overigens heeft Alpina er wel een echte cruiser van gemaakt, M blok er uit en een eigenhuis 4.4. Meer koppel in de lage toeren en minder vermogen. Enige tuning project ooit waarbij het vermogen vermindert is?
jep vermogen verminderd... maar prestaties verbeterd (rond het circuit)

en de Z4 is geen boulevard cruiser... daar is hij niet exclusief genoeg voor, dus die MOET wel presteren
Hopeloos benzine verslaafd
  zaterdag 13 mei 2006 @ 11:38:14 #115
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_37783063
Z4 is ook een boulevard cruiser waarom koop je anders een open roadster Zelfde met de Z3.

Alleen Z3 M coupe en Z4 M coupe gaan veel beter
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_37784161
Niks mis met roadsters toch
Juist lekker om met dak open te rijden, ook als het hard gaat. Vraag me af hoeveel de coupe varianten stijver zijn, ze zijn tenslotte ontworpen als roadsters en auto's ontworpen als roadster zit het meestal dik in orde met de stijfheid.
Bij de M3 zou ik weer nooit voor de cabrio kiezen want 4persoons cabrio's heb ik nog nooit echt mooi gevonden en de stijfheid valt ook nog is tegen.
Mocht ik bijv het geld hebben om een Ferrari F430 te kopen zou ik zekerwete voor de spider gaan. Zoveel meer pret met weer zoals de afgelope week. Rijden met zo'n dure auto doe je toch niet op de limiet, dan merk je dat kleine beetje extra gewicht en ietsje minder stijfheid ook niet
  zaterdag 13 mei 2006 @ 15:51:55 #117
87694 Robin__
letitredno
pi_37789528
Godver! net mooie (e31) 850csi gezien bij de supermarkt *fap fap fap* (rood uiteraard)
pi_37791549
Als je een originele Z1 wil met 6km op de klok, http://www.carclassic.com/stock.asp?StockID=100930

Slechts 47500, wat opzich de 2e hands prijzen best mee valt voor een compleet nieuwe auto.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 17:30:04 #119
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_37791777
Die Z1 is echt een overschatte otoo. Mooi is een kwestie van wel/geen smaak, maar apart is ie wel. Die deuren zijn ook een lachertje. Voor ¤47K zou ik, of 2 E30 M3's halen, of een M3 en een Integrale Evo.
Een plastic cabrio met 170 Pk voor ¤47K

[ Bericht 1% gewijzigd door Hyperdude op 13-05-2006 18:08:57 ]
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_37791852
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 17:30 schreef Hyperdude het volgende:
Die Z1 is echt een overschatte otoo. Mooi is een kwestie van wel/geen smaak, maar apart is ie wel. Die deuren zijn ook een lachertje. Voor ¤47K zou ik, of 2 M3's halen, of een M3 en een Integrale Evo.
Een plastic cabrio met 170 Pk voor ¤47K
imo is zo'n Z1 het ook net niet....
Hopeloos benzine verslaafd
pi_37792007
Vindt de Z1 ook niet zo, veels te duur ja.

2 M3's? oude serie ofzo? Met een Integrale ben ik het geheel eens zou ik nog wel een aardig zakcentje opzij leggen voor onderhoud als je een matig exemplaar aanschaft
  zaterdag 13 mei 2006 @ 18:15:13 #122
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_37792984
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 17:40 schreef Jimmeh het volgende:
Vindt de Z1 ook niet zo, veels te duur ja.

2 M3's? oude serie ofzo?
De bij de Z1 behorende M3 bedoelde ik, de E30 M3, ook maar 190 PK overigens.

Vooral de Z1 in zo'n bleekgele AUDI/Volvo (en helaas ook wel een verdwaalde E36 M3) kleur, gayer kan bijna niet.

Gay is wat mij betreft prima hoor, maar niet bij auto's

ter illustratie:

How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_37795902
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 15:42 schreef JWD het volgende:

[..]

De Z1 is natuurlijk erg exclusief, er zijn er maar weinig van gemaakt en in de loop der tijd zijn er natuurlijk nog een aantal gesneuveld.
Een echte liefhebbers auto dus.
En ja een Z8 zonder sper is niet handig.... 400PK op 1 wiel.....
er staan nu meer z1's te koop als E30 325jes. maar er zal inderdaad wel markt voor zijn. want anders worden ze zo niet verkocht. hij is overigens wel snel. in top gear hield hij een Honda S2000 en porsche boxter bij op het rechte stuk. en die zijn dan weer vrij identiek geprijst. ik geloof ook dat JC zijn vrouw er 1 gehad heeft
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 20:13:18 #124
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_37796439
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 19:55 schreef Inorbit het volgende:

[..]

er staan nu meer z1's te koop als E30 325jes. maar er zal inderdaad wel markt voor zijn. want anders worden ze zo niet verkocht. hij is overigens wel snel. in top gear hield hij een Honda S2000 en porsche boxter bij op het rechte stuk. en die zijn dan weer vrij identiek geprijst. ik geloof ook dat JC zijn vrouw er 1 gehad heeft
Z1 weegt 1250 KG en heeft 170 PK, top 225 en 0-100 in 8,4 seconden.
S2000 weegt 1220 KG en heeft 240 PK, top 241 en 0-100 in 6,2 seconden
(hoop dat de cijfertjes een beetje kloppen)

Kennelijk gelden de wetten der natuurkunde niet voor Topgear!?
Het is maar 170 PK! Dat gaat niet hard als je 1250 KG weegt.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zaterdag 13 mei 2006 @ 20:23:11 #125
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_37796792
Topgear is geen circuit maar een omhoog gevallen parkeerplaats. Je moet echt een hoop extra power hebben wil je op het oog zo weglopen op het rechte stuk. Kijk maar naar Zandvoort, kom je bos uti met 150 en aan het einde rij je 210. Als die ander dan 190 rijd of zo dan lijkt dat verschil helemaal niet zo groot plus dat de gene met de meeste snelheid ook weer eerder remmen moet.
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_37798176
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 20:23 schreef Five_Aces het volgende:
Topgear is geen circuit maar een omhoog gevallen parkeerplaats. Je moet echt een hoop extra power hebben wil je op het oog zo weglopen op het rechte stuk. Kijk maar naar Zandvoort, kom je bos uti met 150 en aan het einde rij je 210. Als die ander dan 190 rijd of zo dan lijkt dat verschil helemaal niet zo groot plus dat de gene met de meeste snelheid ook weer eerder remmen moet.
dat viel mij ook op op zandvoort, die saker Gt's leken niet eens zo idioot veel sneller als die volvo 440's. maar het gewicht van de z1 zoals op autoweek.nl klopt niet.

ik heb op een andere site gelezen met ook heel veel autospecs dat de Z1 een stuk lichter is als mijn E30 iets van <1000 kilo
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
pi_37798378
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 21:09 schreef Inorbit het volgende:

[..]

dat viel mij ook op op zandvoort, die saker Gt's leken niet eens zo idioot veel sneller als die volvo 440's. maar het gewicht van de z1 zoals op autoweek.nl klopt niet.

ik heb op een andere site gelezen met ook heel veel autospecs dat de Z1 een stuk lichter is als mijn E30 iets van <1000 kilo
auto week klopt vaker niet!

een viper heeft een 10 in lijn
een MR2 (AW11) heeft voorwielaandrijving

etc.
Hopeloos benzine verslaafd
pi_37798961
10 inlijn? no wai!

Heb even m'n Viper schaalmodel zn motorkap open gedaan en die heeft toch echt een V10 hoor
http://members.aol.com/speeddmn16/engine.html Deze site bevestigt dat bijvoorbeeld.

Of bedoel je de nieuwe Viper? Misschien heeft die weer een andere config.
pi_37799384
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 21:39 schreef Jimmeh het volgende:
10 inlijn? no wai!

Heb even m'n Viper schaalmodel zn motorkap open gedaan en die heeft toch echt een V10 hoor
http://members.aol.com/speeddmn16/engine.html Deze site bevestigt dat bijvoorbeeld.

Of bedoel je de nieuwe Viper? Misschien heeft die weer een andere config.
ff begrijpend lezen Jimmeh
Hopeloos benzine verslaafd
pi_37799513
Aaaah je noemt de foute specs op de autoweek site
  zaterdag 13 mei 2006 @ 23:14:45 #131
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_37801913
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 21:09 schreef Inorbit het volgende:

[..]

ik heb op een andere site gelezen met ook heel veel autospecs dat de Z1 een stuk lichter is als mijn E30 iets van <1000 kilo
Ik heb op http://www.z1z1.de/ , lijkt mij wel een site waar ze weten waar ze het over hebben, nog een rijtje specs gevonden:

1250 KG
top 225
0-100: 7,9 sec.

1000 KG voor een standaard Z1 lijkt mij dan ook niet realistisch.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_37802806
De deuren van de Z1, zijn die nou elektrisch?
  zondag 14 mei 2006 @ 00:23:15 #133
25953 JWD
Renault Sport Spider
pi_37804151
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 23:42 schreef Geqxon het volgende:
De deuren van de Z1, zijn die nou elektrisch?
Yup, ze gaan (een stukje) omlaag, de instap blijft overigens beroerd, of je ze nu open of dicht hebt.
Je kan overigens prima met de deuren 'open' rijden, dan krijg je een beetje Jeep Wrangler idee .

Volgens het typeplaatje weegt hij overigens 1460kg
1999 Renault Sport Spider - 200 pk - 890kg - 0-100 in 6,2 sec - Top 225 Km/h
pi_37804349
quote:
Op zondag 14 mei 2006 00:23 schreef JWD het volgende:

[..]

Yup, ze gaan (een stukje) omlaag, de instap blijft overigens beroerd, of je ze nu open of dicht hebt.
Je kan overigens prima met de deuren 'open' rijden, dan krijg je een beetje Jeep Wrangler idee .

Volgens het typeplaatje weegt hij overigens 1460kg
[afbeelding]
Je moet er dan ook inspringen he

Ik zag er laatst nog eentje in Huizen rijden
pi_37826356
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 23:14 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Ik heb op http://www.z1z1.de/ , lijkt mij wel een site waar ze weten waar ze het over hebben, nog een rijtje specs gevonden:

1250 KG
top 225
0-100: 7,9 sec.

1000 KG voor een standaard Z1 lijkt mij dan ook niet realistisch.
meer dan staat er voor, maar als het op die site staan, dan vind ik het wel raar dat hij sneller optrekt als mijn E30. die doet 8,2 of zo ongeveer van 0-100. misschien komt het door de aerodinamica. de z1 ziet er wel wat spitser uit
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
pi_37826448
quote:
Op zondag 14 mei 2006 00:23 schreef JWD het volgende:

[..]

Yup, ze gaan (een stukje) omlaag, de instap blijft overigens beroerd, of je ze nu open of dicht hebt.
Je kan overigens prima met de deuren 'open' rijden, dan krijg je een beetje Jeep Wrangler idee .

Volgens het typeplaatje weegt hij overigens 1460kg
[afbeelding]
appart. dan lijkt het me sterk dat hij in 7.9 seconden naar de honderd rijdt
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
  zondag 14 mei 2006 @ 22:36:44 #137
61608 Youp
Jaap!
pi_37829549
quote:
Op zondag 14 mei 2006 21:18 schreef Inorbit het volgende:

[..]

meer dan staat er voor, maar als het op die site staan, dan vind ik het wel raar dat hij sneller optrekt als mijn E30. die doet 8,2 of zo ongeveer van 0-100. misschien komt het door de aerodinamica. de z1 ziet er wel wat spitser uit
bij 0-100 speelt airodynamica amper een rol...

is zijn de bak en de einoverbrenging etc. van een Z1 wel het zelfde?
Hopeloos benzine verslaafd
pi_37830939
quote:
Op zondag 14 mei 2006 22:36 schreef Youp het volgende:

[..]

bij 0-100 speelt airodynamica amper een rol...

is zijn de bak en de einoverbrenging etc. van een Z1 wel het zelfde?
lijkt mij wel, aangezien ze die ook in de M3 gestopt hebben. en de top ongeveer hetzelfde is. en ze evenveel versnellingen hebben. lijkt me sterk dat ze daar een apparte bak voor ontwikkelen

even voor het tema van dit topic :
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
  zondag 14 mei 2006 @ 23:08:21 #139
61608 Youp
Jaap!
pi_37831022
quote:
Op zondag 14 mei 2006 23:06 schreef Inorbit het volgende:

[..]

lijkt mij wel, aangezien ze die ook in de M3 gestopt hebben. en de top ongeveer hetzelfde is. en ze evenveel versnellingen hebben. lijkt me sterk dat ze daar een apparte bak voor ontwikkelen
hmmz... sper per ongeluk? of bredere (en betere) achterbanden?
Hopeloos benzine verslaafd
pi_37831321
quote:
Op zondag 14 mei 2006 23:08 schreef Youp het volgende:

[..]

hmmz... sper per ongeluk? of bredere (en betere) achterbanden?
tjah, er blijven weinig opties over.
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
pi_37843523
Weer tijd voor pics:

Toen was ie kaput:





Snif

Maar hij doeggut weer











Nurburgring fan


Ander inlaatspruitstuk (meer luchtinlaat), en ook maar een likje verf gegeven 8)













Toch handig zo'n open dak




Nederland is veel te links. Zowel op de snelweg als in de politiek!
E36 328i Executive Coupé - M50 intake - M3 exhaust - M3 pack -
Est. power: 230PK / 300Nm. / Weight: 1360kg empty
0-100: 6.8sec; GPS top: 247km/u;
  maandag 15 mei 2006 @ 20:23:22 #142
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_37855211
Heb echt helemaal niks met BMW's maar wilde deze foto's toch met jullie delen. Een bekende van mij heeft zijn droom laten uitkomen en deze auto in Japan gekocht (hij woont erzelf ook)

Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_37855268
Dat is toch echts iets dat ik mij bij al die japanse foto's afvraag.

Waarom zijn de meeste foto's schuin gemaakt
pi_37855348
geile bak zeg, het is alleen maar een "gewone"
die velgen staan er super onder
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
  maandag 15 mei 2006 @ 20:34:07 #145
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_37855480
quote:
Op maandag 15 mei 2006 20:28 schreef Inorbit het volgende:
geile bak zeg, het is alleen maar een "gewone"
die velgen staan er super onder
Hij vertelde mij dat het een M3 was, dat is toch geen "gewone" in BMW land?
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
  maandag 15 mei 2006 @ 20:36:30 #146
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_37855539
quote:
Op maandag 15 mei 2006 20:25 schreef Geqxon het volgende:
Dat is toch echts iets dat ik mij bij al die japanse foto's afvraag.

Waarom zijn de meeste foto's schuin gemaakt
Hij heeft ze zelf gemaakt maar hij is geen Japanner
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_37855669
quote:
Op maandag 15 mei 2006 20:34 schreef jacco het volgende:

[..]

Hij vertelde mij dat het een M3 was, dat is toch geen "gewone" in BMW land?
daarom de quotes, je hebt ook een cecotto en een EVO verzie
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
pi_38112176
Filmpjes van het mille miglia concept.

hij ziet er nog ietswat stuiterig uit. maar wel een grappig ding. als het M motorisering heeft dan zou ik hem willen hebben.

en hier stamt hij van af:




en zomaar een plaatje wat ik jullie niet kan onthouden





[ Bericht 23% gewijzigd door Inorbit op 23-05-2006 09:05:29 ]
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
pi_38121650
die CSL's en die 02
Hopeloos benzine verslaafd
  dinsdag 23 mei 2006 @ 22:17:45 #150
30927 metallicattim
-=Hypocrisy=-
pi_38140713
hmm waarom vond ik dit topic niet? khad al een nieuw aangemaakt!

Kheb zelfs nog met de search gezocht maar kon hem echt niet vinden...

ahwel, daar heb je moderators voor he!
&lt;a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow"&gt;BMW E30 Club Nederland&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow"&gt;BMW E30 M-Tech II 325i&lt;/a&gt;
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')