dat viel mij ook op op zandvoort, die saker Gt's leken niet eens zo idioot veel sneller als die volvo 440's. maar het gewicht van de z1 zoals op autoweek.nl klopt niet.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:23 schreef Five_Aces het volgende:
Topgear is geen circuit maar een omhoog gevallen parkeerplaats. Je moet echt een hoop extra power hebben wil je op het oog zo weglopen op het rechte stuk. Kijk maar naar Zandvoort, kom je bos uti met 150 en aan het einde rij je 210. Als die ander dan 190 rijd of zo dan lijkt dat verschil helemaal niet zo groot plus dat de gene met de meeste snelheid ook weer eerder remmen moet.
auto week klopt vaker niet!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:09 schreef Inorbit het volgende:
[..]
dat viel mij ook op op zandvoort, die saker Gt's leken niet eens zo idioot veel sneller als die volvo 440's. maar het gewicht van de z1 zoals op autoweek.nl klopt niet.
ik heb op een andere site gelezen met ook heel veel autospecs dat de Z1 een stuk lichter is als mijn E30 iets van <1000 kilo
ff begrijpend lezen Jimmehquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:39 schreef Jimmeh het volgende:
10 inlijn? no wai!
Heb even m'n Viper schaalmodel zn motorkap open gedaan en die heeft toch echt een V10 hoor
http://members.aol.com/speeddmn16/engine.html Deze site bevestigt dat bijvoorbeeld.
Of bedoel je de nieuwe Viper? Misschien heeft die weer een andere config.
Ik heb op http://www.z1z1.de/ , lijkt mij wel een site waar ze weten waar ze het over hebben, nog een rijtje specs gevonden:quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:09 schreef Inorbit het volgende:
[..]
ik heb op een andere site gelezen met ook heel veel autospecs dat de Z1 een stuk lichter is als mijn E30 iets van <1000 kilo
Yup, ze gaan (een stukje) omlaag, de instap blijft overigens beroerd, of je ze nu open of dicht hebt.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:42 schreef Geqxon het volgende:
De deuren van de Z1, zijn die nou elektrisch?
Je moet er dan ook inspringen hequote:Op zondag 14 mei 2006 00:23 schreef JWD het volgende:
[..]
Yup, ze gaan (een stukje) omlaag, de instap blijft overigens beroerd, of je ze nu open of dicht hebt.
Je kan overigens prima met de deuren 'open' rijden, dan krijg je een beetje Jeep Wrangler idee.
Volgens het typeplaatje weegt hij overigens 1460kg
[afbeelding]
meer dan staat er voor, maar als het op die site staan, dan vind ik het wel raar dat hij sneller optrekt als mijn E30. die doet 8,2 of zo ongeveer van 0-100. misschien komt het door de aerodinamica. de z1 ziet er wel wat spitser uitquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:14 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ik heb op http://www.z1z1.de/ , lijkt mij wel een site waar ze weten waar ze het over hebben, nog een rijtje specs gevonden:
1250 KG
top 225
0-100: 7,9 sec.
1000 KG voor een standaard Z1 lijkt mij dan ook niet realistisch.
appart. dan lijkt het me sterk dat hij in 7.9 seconden naar de honderd rijdtquote:Op zondag 14 mei 2006 00:23 schreef JWD het volgende:
[..]
Yup, ze gaan (een stukje) omlaag, de instap blijft overigens beroerd, of je ze nu open of dicht hebt.
Je kan overigens prima met de deuren 'open' rijden, dan krijg je een beetje Jeep Wrangler idee.
Volgens het typeplaatje weegt hij overigens 1460kg
[afbeelding]
bij 0-100 speelt airodynamica amper een rol...quote:Op zondag 14 mei 2006 21:18 schreef Inorbit het volgende:
[..]
meer dan staat er voor, maar als het op die site staan, dan vind ik het wel raar dat hij sneller optrekt als mijn E30. die doet 8,2 of zo ongeveer van 0-100. misschien komt het door de aerodinamica. de z1 ziet er wel wat spitser uit
lijkt mij wel, aangezien ze die ook in de M3 gestopt hebben. en de top ongeveer hetzelfde is. en ze evenveel versnellingen hebben. lijkt me sterk dat ze daar een apparte bak voor ontwikkelenquote:Op zondag 14 mei 2006 22:36 schreef Youp het volgende:
[..]
bij 0-100 speelt airodynamica amper een rol...
is zijn de bak en de einoverbrenging etc. van een Z1 wel het zelfde?
hmmz... sper per ongeluk?quote:Op zondag 14 mei 2006 23:06 schreef Inorbit het volgende:
[..]
lijkt mij wel, aangezien ze die ook in de M3 gestopt hebben. en de top ongeveer hetzelfde is. en ze evenveel versnellingen hebben. lijkt me sterk dat ze daar een apparte bak voor ontwikkelen
tjah, er blijven weinig opties over.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:08 schreef Youp het volgende:
[..]
hmmz... sper per ongeluk?of bredere (en betere) achterbanden?
Hij vertelde mij dat het een M3 was, dat is toch geen "gewone" in BMW land?quote:Op maandag 15 mei 2006 20:28 schreef Inorbit het volgende:
geile bak zeg, het is alleen maar een "gewone"
die velgen staan er super onder
Hij heeft ze zelf gemaakt maar hij is geen Japannerquote:Op maandag 15 mei 2006 20:25 schreef Geqxon het volgende:
Dat is toch echts iets dat ik mij bij al die japanse foto's afvraag.
Waarom zijn de meeste foto's schuin gemaakt
daarom de quotes, je hebt ook een cecotto en een EVO verziequote:Op maandag 15 mei 2006 20:34 schreef jacco het volgende:
[..]
Hij vertelde mij dat het een M3 was, dat is toch geen "gewone" in BMW land?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |