quote:Laatste bericht vorig topic van Neuk:
...en nu even door met wat vrolijkerderderder nieuws. De kans op een kind met Down is bij ons 1:10.173
Klein hoeraatje waard niet? Ik heb net 1 minuut de uitslag binnen!
welk pak ook weer?quote:Op donderdag 27 april 2006 12:54 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Haha, dan valt dat van dat pak ook meteen in het niet
Ik mag niet teveel zeuren, het lijkt me nog veel erger voor de aanstaande moeder(s). Volgens mij is mijn partner erg blij als ze is bevallen, ze heeft er al meer als genoeg vanquote:Op donderdag 27 april 2006 13:21 schreef Brighteyes het volgende:
troma, dat wachten lijkt me het allerlastigst idd zo op het einde. Je wil zo graag maar je hebt geen idee wanneer je het kan verwachten.
quote:Op donderdag 27 april 2006 17:57 schreef Mibos het volgende:
Dank jullie wel en we zijn helemaal in de babywolken![]()
Jeuj!quote:Op donderdag 27 april 2006 17:32 schreef Mibos het volgende:
Ik ben allang een meelezer maar na tien maanden oefenen en nu zekerheid kan ik (eindelijk) ook meedelen dat wij 9 november 2006 uitgerekend zijn... Vandaag precies 12 weken!
Helemaal happy...
huh? waar gaat dit over dan?quote:Op donderdag 27 april 2006 20:05 schreef Lois het volgende:
Tosca, nu het "officieel" bekend is heb je maar even met sterretjes gemerkt, zoals Digger al terecht opgemerkt had.
Ja, nu ben je nog steeds vaag.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:17 schreef Lois het volgende:
Hmm ik ben wel heel vaag. Tosca was/is een schuilnaam van een bekende Fokuser. Haar "eigen" username is deze week bekend geworden op het speeltuinbankje.
Owquote:Op donderdag 27 april 2006 20:17 schreef Lois het volgende:
Hmm ik ben wel heel vaag. Tosca was/is een schuilnaam van een bekende Fokuser. Haar "eigen" username is deze week bekend geworden op het speeltuinbankje.
Ja, ik was al even aan het nalezen. Tnx.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:49 schreef Brighteyes het volgende:
Kijk eens 2 reacties boven je. Ik ben iets minder discreet.
quote:Op donderdag 27 april 2006 20:50 schreef Moonah het volgende:
Ja, ik was al even aan het nalezen. Tnx.
Weten we meteen wat we aan je hebben....![]()
![]()
Meid, ga je niet verdedigen! ik pest je maar!quote:Op donderdag 27 april 2006 20:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Nee... in deze wist ik (sinds van de week dus) dat het geen kwaad kon. Ik had nl. Ymme post in eerste instantie ge-edit maar dat hoefde dus niet. Nou, dan mag een linkje ook wel toch?
quote:Op donderdag 27 april 2006 20:50 schreef Moonah het volgende:
Weten we meteen wat we aan je hebben....![]()
![]()
En ik hap, want ik heb echt wel moeite om mijn kop te houden over dingen die ik echt heel-heel leuk vind. Maar dit wist ik lekker al een paar weken en ik heb heel braaf mijn mond gehouden.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:53 schreef Moonah het volgende:
Meid, ga je niet verdedigen! ik pest je maar!
Welkom dan !quote:Op donderdag 27 april 2006 17:32 schreef Mibos het volgende:
Ik ben allang een meelezer maar na tien maanden oefenen en nu zekerheid kan ik (eindelijk) ook meedelen dat wij 9 november 2006 uitgerekend zijn... Vandaag precies 12 weken!
Helemaal happy...
quote:Op donderdag 27 april 2006 10:07 schreef CrazyMoon het volgende:
nanalune, even een vraagje via hier, ik heb namelijk de telefoonnummer van onze cursusleidster niet..
hoe laat begint vanavond de partneravond? om 19uur?
Hehe, ik zou ook steeds alles willen vergelijken met mensen die even ver zijn.quote:Op vrijdag 28 april 2006 08:12 schreef Neuk het volgende:
Mibos! Gefeliciteerd!!!! We zijn dezelfde datum uitgerekend! Wat leuk! Heb je al een buikje? Hoe was je 1e afspraak bij de Verloskundige?![]()
hihihi!!! gaaf
jaquote:Op donderdag 27 april 2006 23:59 schreef nanalune het volgende:
hihi nou je weet hoe het afliep.. en ook waarom die vorige lerares het niet wat aan vond om pratneravond te geven
..
quote:
Ik geloof vanaf 1 januari wel, maar niet alle praktijken hebben dat nog voor elkaar. Ik mag in het ziekenhuis, maar dat heeft een reden. Anders is het volgens mij bij de vk? Of vergis ik me dan?quote:Op vrijdag 28 april 2006 09:44 schreef Neuk het volgende:
BE is geniaal! en ik ken Yppy ook nie! Ben ik nou stom?
Is een 20 wk echo standaard eigenlijk?
Hehe, dáár kende ik die naam vanquote:Op vrijdag 28 april 2006 09:45 schreef bixister het volgende:
ze kwam toch al regelmatig in OUD, vooral in autisme topics en die met liedjes-en spelletjes-tips! maar ik ken haar nog van vroehoeger.
29 weken!!!![]()
What did I do?quote:Op vrijdag 28 april 2006 09:44 schreef Neuk het volgende:
BE is geniaal!
Nee hoor, het betekent alleen dat je nooit gelijnd hebt op Fok!, niet veel in TRV geweest bent en idd dat je niet meelurkte in het autisme topic hier in OUD.quote:en ik ken Yppy ook nie! Ben ik nou stom?
Het is inprincipe standaard idd. Hier hebben we maar 1 raktijk met echo apparatuur, maar mijn schoonzusje mocht naar het ziekenhuis. Zo zullen ze het wel vaker oplossen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 09:45 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik geloof vanaf 1 januari wel, maar niet alle praktijken hebben dat nog voor elkaar. Ik mag in het ziekenhuis, maar dat heeft een reden. Anders is het volgens mij bij de vk? Of vergis ik me dan?
Dat wilde ze niet. Ze staat ook niet voor niets nog als Tosca in het lijstje.quote:Op vrijdag 28 april 2006 09:56 schreef Belana het volgende:
Ja, het autisme topic, nu weet ik het weer jaHaai Yppy
Kan je niet gewoon onder je eigen naam posten dan? maakt het wat minder verwarrend
Daar ken ik haar dus ook van. Kan me nog een dieetclubmeeting herinneren waar ik met een dikke buik rondliep (en dat kwam dus niet door het eten)quote:Op vrijdag 28 april 2006 09:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
What did I do?
[..]
Nee hoor, het betekend alleen dat je nooit gelijnd hebt op Fok!
I'll live with it... het zal niet de laatste keer zijn.quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:29 schreef m@x het volgende:![]()
als het je heel erg dwars zit wil ik de quote nog wel even wijzigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |