*** ohjaaa sterretjes bij tosca!!! ***quote:Op woensdag 26 april 2006 19:11 schreef DIGGER het volgende:
Ik zeg, kom maar op met die overbevolking van dit sterretje
Ja hé, zo makkelijk kom je er niet vanaf.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:37 schreef Sugar het volgende:
Ik ben ook benieuwd, cattie!
Hier alles oké bij de check.![]()
Ja veel beter.quote:
Even kijken via de (vele) sites. Bijvoorbeeld: sunweb.nl, ferio.nl, sudtours.nl Wat denk je van Portugal of Griekenland?quote:Op donderdag 27 april 2006 10:35 schreef PM-girl het volgende:
WIj gaan trouwens ook nog op vakantie, begin juni. Ik heb namelijk verplichte vakantie eind juli, maar dan kan/mag ik niet meer kamperen en/of vliegen.
We moeten nog wel boeken, lekker ergens all inclusive, aan het strand. Iemand nog een aanrader met zongarantie eerste week van juni?
Op zich acht ik Turkije wel veilig, maar ben er een keer geweest allin en dat viel super tegen. We denken nu aan griekenland of misschien wel paradijsjes als gran canaria ofzo!!quote:Op donderdag 27 april 2006 10:41 schreef sjak het volgende:
[..]
Even kijken via de (vele) sites. Bijvoorbeeld: sunweb.nl, ferio.nl, sudtours.nl Wat denk je van Portugal of Griekenland?
Ik ga allin naar Turkijke maar dat wordt niet door iedereen als "veilig" gezien.
Laat me raden: het hotel was a) minder mooi dan gesuggereerd werd en zat b) vol met Russen die c) het hele buffet leegvraten en d) ongeschoft waren tegen een iegelijk?quote:Op donderdag 27 april 2006 10:51 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Op zich acht ik Turkije wel veilig, maar ben er een keer geweest allin en dat viel super tegen. We denken nu aan griekenland of misschien wel paradijsjes als gran canaria ofzo!!
Vervang Turkijke voor Egypte en je hebt een van mijn redenen om daar niet meer heen te gaan. Wat een ongelofelijk a-sociale mensen zeg!quote:Op donderdag 27 april 2006 11:05 schreef Mwanatabu het volgende:
Laat me raden: het hotel was a) minder mooi dan gesuggereerd werd en zat b) vol met Russen die c) het hele buffet leegvraten en d) ongeschoft waren tegen een iegelijk?
Sinds Sergej en Natascha die kant op gaan, is Turkije verdwenen van mijn ooit-nog-te-gaan-verlanglijstje.
Het is een bepaald slag Russen dat die kant op komt, wat hier in trainingspakken op een kratje voor de deur gaat zitten zeg maar. Ze zien er anders uit, maar het zijn gewoon onvervalste aso's. Die Russen van jouw werk zijn dus de normale, fatsoenlijk Russen die er ook niet aan moeten denken om tussen dát volk te zitten.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vervang Turkijke voor Egypte en je hebt een van mijn redenen om daar niet meer heen te gaan. Wat een ongelofelijk a-sociale mensen zeg!
Ik heb echt met open mond zitten kijken soms.
Ik kom ook veel Russen tegen via mijn werk maar dit had ik nog nooit meegemaakt.![]()
Nou, ik ben benieuwd of ik veel Russische Tokkie's tegen ga komen daar. Ik laat het weten. Gelukkig kan ik me goed afsluiten, als ik maar genoeg leuke boeken bij me heb en een strandstoelquote:Op donderdag 27 april 2006 11:55 schreef Mwanatabu het volgende:
Het is een bepaald slag Russen dat die kant op komt, wat hier in trainingspakken op een kratje voor de deur gaat zitten zeg maar. Ze zien er anders uit, maar het zijn gewoon onvervalste aso's. Die Russen van jouw werk zijn dus de normale, fatsoenlijk Russen die er ook niet aan moeten denken om tussen dát volk te zitten.
Ik zou denk ik m'n vent en de verloskundige bellen en dan eventueel naar ziekenhuis/huisartsenpost gaan.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:43 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Wat moet je nou eigenlijk doen als je helemaal alleen bent en je gaat bloeden? Of midden in de stad? Iemand opbellen ofzo? En als je nou niemand kunt bereiken? Lijkt me bijzonder stessvol...
Haha, dan valt dat van dat pak ook meteen in het nietquote:Op donderdag 27 april 2006 12:51 schreef Neuk het volgende:
...en nu even door met wat vrolijkerderderder nieuws. De kans op een kind met Down is bij ons 1:10.173
Klein hoeraatje waard niet? Ik heb net 1 minuut de uitslag binnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |