Owquote:Op donderdag 27 april 2006 20:17 schreef Lois het volgende:
Hmm ik ben wel heel vaag. Tosca was/is een schuilnaam van een bekende Fokuser. Haar "eigen" username is deze week bekend geworden op het speeltuinbankje.
Ja, ik was al even aan het nalezen. Tnx.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:49 schreef Brighteyes het volgende:
Kijk eens 2 reacties boven je. Ik ben iets minder discreet.
quote:Op donderdag 27 april 2006 20:50 schreef Moonah het volgende:
Ja, ik was al even aan het nalezen. Tnx.
Weten we meteen wat we aan je hebben....![]()
![]()
Meid, ga je niet verdedigen! ik pest je maar!quote:Op donderdag 27 april 2006 20:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Nee... in deze wist ik (sinds van de week dus) dat het geen kwaad kon. Ik had nl. Ymme post in eerste instantie ge-edit maar dat hoefde dus niet. Nou, dan mag een linkje ook wel toch?
quote:Op donderdag 27 april 2006 20:50 schreef Moonah het volgende:
Weten we meteen wat we aan je hebben....![]()
![]()
En ik hap, want ik heb echt wel moeite om mijn kop te houden over dingen die ik echt heel-heel leuk vind. Maar dit wist ik lekker al een paar weken en ik heb heel braaf mijn mond gehouden.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:53 schreef Moonah het volgende:
Meid, ga je niet verdedigen! ik pest je maar!
Welkom dan !quote:Op donderdag 27 april 2006 17:32 schreef Mibos het volgende:
Ik ben allang een meelezer maar na tien maanden oefenen en nu zekerheid kan ik (eindelijk) ook meedelen dat wij 9 november 2006 uitgerekend zijn... Vandaag precies 12 weken!
Helemaal happy...
quote:Op donderdag 27 april 2006 10:07 schreef CrazyMoon het volgende:
nanalune, even een vraagje via hier, ik heb namelijk de telefoonnummer van onze cursusleidster niet..
hoe laat begint vanavond de partneravond? om 19uur?
Hehe, ik zou ook steeds alles willen vergelijken met mensen die even ver zijn.quote:Op vrijdag 28 april 2006 08:12 schreef Neuk het volgende:
Mibos! Gefeliciteerd!!!! We zijn dezelfde datum uitgerekend! Wat leuk! Heb je al een buikje? Hoe was je 1e afspraak bij de Verloskundige?![]()
hihihi!!! gaaf
jaquote:Op donderdag 27 april 2006 23:59 schreef nanalune het volgende:
hihi nou je weet hoe het afliep.. en ook waarom die vorige lerares het niet wat aan vond om pratneravond te geven
..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |