quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik leer van je peebee. Je bent mn forumvader.
Talk to the handquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:48 schreef Autodidact het volgende:
Turkse schiet vriend dood in klas
KB, hebben ze in Turkije een andere definitie van vriend of zo?.
Welke imam móest volgens jou een hand geven om in Nederland te blijven?quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:50 schreef MrX1982 het volgende:
Geforceerde vriendschap in een geforceerde seculiere staat.
quote:Turkije ten voeten uit.
Ik heb weleens het idee dat Turkije een soort Duitsland ten tijden van het interbellum is.
Die hebben dan ook een spindoctor waar je u tegen zegt en Elsevier achter hun staan.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:36 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Mijn idee, het werkt bij D66 allemaal een stuk slechter dan bij de Mark - Rita machine
Ja, en iemand verplicht een hand geven vind ik ook forceren.quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:02 schreef MrX1982 het volgende:
Het leger die het seculiere karakter waarborgt. Dat noem ik geforceerd.
het is toch een vorm van vloeistof uitwisselen, met die zweethandjes van tegenwoordigquote:Op vrijdag 28 april 2006 19:04 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ja, en iemand verplicht een hand geven vind ik ook forceren.
Ik niet, jij wel?quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:31 schreef Monidique het volgende:
Het is weekend. We gaan zuipen. Of niet?
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C66AF0077069C9.htmlquote:28 April 2006 20:19
Chavez dreigt met Peru te breken
President Chavez van Venezuela heeft gedreigd de betrekkingen met Peru te verbreken als Alan Garcia tot president wordt gekozen. In dat geval roep ik mijn ambassadeur terug, zei Chavez tegen een menigte aanhangers. Garcia uitte onlangs kritiek op Chavez.
Garcia wordt waarschijnlijk de uitdager van Omala Huntala in de tweede ronde van de presidentsverkiezingen van eind mei of begin juni. Chavez heeft openlijk de kant van Humala gekozen. Garcia is meer Westers georiënteerd dan Humala.
Nu bijna alle stemmen van 9 april zijn geteld, staat Humala op 30,65%,Garcia op 24,32% en Lourdes Flores op 23,75%.
quote:Inmiddels genieten we van een VVD-lijsttrekkersstrijd tussen Al Rutte en Pim Verdonk die ons allemaal aan de beeldbuis gekluisterd houdt. Toch wel geinig om te zien hoe zowel Mark Gore als Rita Fortuyn daarbij alles doen en mogen wat oppositiepartijen in het algemeen verboden is: leuke dingen voor de mensen verzinnen die veel geld kosten. VVD-toppers als potverteerders, the times they are a changin’
quote:Quote van de week
“The first panacea for a mismanaged nation is inflation of the currency; the second is war. Both bring a temporary prosperity; both bring a permanent ruin. But both are the refuge of political and economic opportunists.”
Ernest Hemingway
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |