Nee dat snap ik, maar dat was even om te laten zien dat de post van die grunn supporter nergens op sloeg...quote:Op donderdag 27 april 2006 14:58 schreef zjroentje het volgende:
De geringe populariteit van Van Vossen lijkt mij niet zo gek hoor.
http://video.google.com/videoplay?docid=-5840458529469432312&q=hooligan&pl=truequote:Op donderdag 27 april 2006 14:58 schreef zjroentje het volgende:
De geringe populariteit van Van Vossen lijkt mij niet zo gek hoor.
Maar in grote lijnen heeft hij wel gelijk, want er wordt niet naar de prestaties van Jan Wouters en Danny Blind gekeken, maar puur naar hun gehele carrière en bij een topclub als Ajax zou dit natuurlijk niet mogen.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:59 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, maar dat was even om te laten zien dat de post van die grunn supporter nergens op sloeg...
Lijkt me toch niet zo raar dat iemand van het kaliber Blind meer krediet heeft dan bijvoorbeeld een Ronald Koeman die ook voor 010 en psv is uitgekomen. Zo gek vind ik dat niet.quote:Op donderdag 27 april 2006 15:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar in grote lijnen heeft hij wel gelijk, want er wordt niet naar de prestaties van Jan Wouters en Danny Blind gekeken, maar puur naar hun gehele carrière en bij een topclub als Ajax zou dit natuurlijk niet mogen.
Maar wat is nu het belangrijkste? Ajax moet toch prijzen winnen, succesvol zijn? Maar omdat een club-icoon als DB eindverantwoordelijke is, moeten we alles maar slikken?quote:Op donderdag 27 april 2006 15:03 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Lijkt me toch niet zo raar dat iemand van het kaliber Blind meer krediet heeft dan bijvoorbeeld een Ronald Koeman die ook voor 010 en psv is uitgekomen. Zo gek vind ik dat niet.
quote:Henk ten Cate rond met Ajax
27 april 2006, 14:14
Door: Sonny Klanderman
Volgens Elf is Henk ten Cate volgend seizoen de coach van Ajax. De huidige assistent-trainer van FC Barcelona neemt de functie van Danny Blind over. Henk ten Cate maakt aan het eind van het seizoen zijn vertrek uit Barcelona bekend.
Volgens een woordvoerster zijn de onderhandelingen met de geboren en getogen Amsterdammer "Niet meer terug te draaien". Het lijkt erop dat er nu een eind is gekomen aan de kwestie Blind.
Het bericht komt op een opmerkelijk moment aangezien de spelers en het publiek van Ajax gisteren nog duidelijk lieten weten dat ze Blind nog als trainer wilden hebben. Na de 1-0 en de 2-0 liepen de spelers naar Blind toe om hem te feliciteren en het publiek scandeerde de gehele wedstrijd de naam van de Zeeuw.
Terug naar het nieuws
Ze hadden Vaantje moeten halen als hoofdtrainer. Dan had je kunnen lachenquote:Op donderdag 27 april 2006 15:03 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Lijkt me toch niet zo raar dat iemand van het kaliber Blind meer krediet heeft dan bijvoorbeeld een Ronald Koeman die ook voor 010 en psv is uitgekomen. Zo gek vind ik dat niet.
Wordt Ajax beter van elk jaar een nieuwe trainer? Wie weet presteert volgend jaar Ten Cate ook dramatisch en dan kunnen we weer een nieuwe trainer zoeken. Zo kunnen we wel aan de gang blijven. Maar gelukkig heeft Blind van de spelers én de supporters nog het vertrouwen.quote:Op donderdag 27 april 2006 15:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar wat is nu het belangrijkste? Ajax moet toch prijzen winnen, succesvol zijn? Maar omdat een club-icoon als DB eindverantwoordelijke is, moeten we alles maar slikken?
Blind maakt het zelf er ook niet beter op door zo te 'janken' in de pers. Maar Ajax had dit inderdaad veel beter moeten aanpakken. Een beetje zoals met Van Staa bij Twente; al is dat natuurlijk niet helemaal te vergelijken.quote:Op donderdag 27 april 2006 15:11 schreef M0NTANA het volgende:
Voor mij ligt het heel simpel: DB heeft na 14 maanden bewezen een beter paard dan ruiter te zijn en hier dient een einde aan te komen, nog een tussenjaar (zonder noemenswaardige prijzen) is natuurlijk kut. Men (het bestuur) had wel even iets respectvoller met de situatie rond DB om kunnen gaan, want dit club-icoon wordt nu op een schandalige manier aan het lijntje gehouden. Vertel hem eerlijk en open dat je niet met hem doorwilt en op zoek gaat naar een andere trainer/coach, dan is er niets aan de hand.
Ow ja? In het stadion nooit wat van gemerkt hoor. Misschien dat op internet één en ander is geroepen, maar in het stadion heb ik geen onvertogen woord over Blind gehoord.quote:Op donderdag 27 april 2006 15:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De overdreven steun van de supporters vind ik ook weer zoiets hoorVoor de playoffs toen we bijna 6de stonden, was het een heel ander verhaal.
Wat heb jij toch tegen Vanenburg? Z'n move naar PSV destijds?quote:Op donderdag 27 april 2006 15:12 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ze hadden Vaantje moeten halen als hoofdtrainer. Dan had je kunnen lachen
Die hoeft geen wedstrijden te verliezen om de witte zakdoekjes te voorschijn te laten toveren
Ieder jaar een andere trainer/coach is niet de bedoeling, maar om die reden DB laten zitten (met 42 verliespunten, een record!) slaat ook nergens op. Intern is de organisatie (Martin van Geel) verbeterd, dus met Henk ten Cate/Louis van Gaal volgend jaar aan het roer en enkele bewezen toppers (zoals Jaap Stam en Kenneth Perez) erbij, dan moet het volgend seizoen haast wel goedkomen! Jammer voor DB, maar het is niet anders.quote:Op donderdag 27 april 2006 15:14 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Wordt Ajax beter van elk jaar een nieuwe trainer? Wie weet presteert volgend jaar Ten Cate ook dramatisch en dan kunnen we weer een nieuwe trainer zoeken. Zo kunnen we wel aan de gang blijven. Maar gelukkig heeft Blind van de spelers én de supporters nog het vertrouwen.
quote:Op donderdag 27 april 2006 15:14 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Wordt Ajax beter van elk jaar een nieuwe trainer? Wie weet presteert volgend jaar Ten Cate ook dramatisch en dan kunnen we weer een nieuwe trainer zoeken. Zo kunnen we wel aan de gang blijven. Maar gelukkig heeft Blind van de spelers én de supporters nog het vertrouwen.
quote:Op maandag 27 maart 2006 17:24 schreef the_hunter het volgende:
Als ik hier lees, weg met die krullenkop, vraag ik me af hoe oud je bent. Weet men niet wat Danny Blind allemaal voor de club betekend heeft? Tuurlijk, als trainer valt hij door de mand en is hij niet goed genoeg. Ook ik zie hem liever vandaag dan morgen terugkeren als hoofd jeugdopleiding. Maar ik zal wel altijd respect blijven houden voor ras-Ajacied Danny!
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:11 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat Blind moet blijven als trainer. In tegendeel zelfs. Maar ik vind wel dat men wat meer respect voor Blind en zijn staat van dienst bij Ajax mag hebben.
quote:Op maandag 27 maart 2006 12:40 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Wat een onzin. Tuurlijk kan dat. Als Blind bereid is om een stapje terug te doen en Louis komt naar Amsterdam, voorzie ik geen problemen. Ik zou het zelfs de beste optie vinden.
En nu is het ineens geen prutser meer?quote:Op maandag 27 maart 2006 12:43 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Het zou juist goed voor hem zijn. Door met een ervaren trainer als van Gaal te werken, leert hij veel meer dan door dat hij naar een andere club zou gaan en daar door gaat met prutsen.
Geruchten gingen dat ADO langs zou komen.quote:Op donderdag 27 april 2006 15:20 schreef Camplo het volgende:
Trouwens waar sloeg die enorme meute politie bij de ArenA gisteren op?
Vuile flikkers door een beetje te zeggen dat de playoffs zo behoeftig zijn. Arrogante kut Cohen, man er was meer politie dan 'ECHTE' supporters op de been. Noord C stikte het van de ME'ers, voor de Heineken Music Hall stonden ze ook, richting strandvliet zoals vanouds ook, onder Bijlmer station ook 5 busjes met bemanning, bij de hoofdingang daarvoor ook nog 5-6 busjes in totaal. Sjezus, leek wel of feyenoord, ADO én Utrecht tegelijk op bezoek kwamen, ipv Groningen. Er stond zelfs bij feyenoort niet zoveel politie.
Ga terug naar je botervloot daar in Rotterdam.quote:Op donderdag 27 april 2006 15:05 schreef F1908 het volgende:
knip
Ik vind Blind geen geweldige trainer (tot nu toe), maar ik vind dat er altijd moet worden geprobeerd om hem voor de club te behouden.quote:Op donderdag 27 april 2006 15:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
En nu is het ineens geen prutser meer?
sommige dingen horen niet vergeten te wordenquote:Op donderdag 27 april 2006 15:18 schreef Radegast het volgende:
[..]
Wat heb jij toch tegen Vanenburg? Z'n move naar PSV destijds?
Twintig jaar geleden.Get over it, zou ik zeggen...
Ja, maar niet als trainer.quote:Op donderdag 27 april 2006 15:25 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik vind Blind geen geweldige trainer (tot nu toe), maar ik vind dat er altijd moet worden geprobeerd om hem voor de club te behouden.
wat een argumentquote:Op donderdag 27 april 2006 15:23 schreef Radegast het volgende:
Henk ten Cate is geen grarantie voor succes natuurlijk.
ja en ik hoop echt dat hij bij ajax blijftquote:Op donderdag 27 april 2006 15:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Een definitieve breuk met Blind is nu dichtbij, dat is wel jammer.
Jaakke moet oprotten, niet Blind.quote:Op donderdag 27 april 2006 15:37 schreef -Vaduz- het volgende:
ja en dan gelijk iedereen behalve van geel die is wel redelijkquote:
en vooral heeeel achterbaks van de clubleidingquote:Op donderdag 27 april 2006 15:37 schreef -Vaduz- het volgende:
10 ofzoquote:Op donderdag 27 april 2006 15:40 schreef jimjim1983 het volgende:
na hoeveel wedstrijden haakten we eigenlijk al af voor de titel?![]()
hahahaquote:Op donderdag 27 april 2006 15:42 schreef Trancelocator het volgende:
Heerlijk, die oude foto's.![]()
[afbeelding]
Klopt, maar dat lukt nu bijna niet meer. Dan moet het bestuur een enorme knieval maken en dat gaat niet gebeuren. Verder houdt Blind de eer wel aan zichzelf lijkt me.quote:Op donderdag 27 april 2006 15:41 schreef StarGazer het volgende:
niet als hoofdcoach, maar hij moet wel voor de club behouden blijven.
Dat moet dan maar wel gebeuren.quote:Op donderdag 27 april 2006 15:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Klopt, maar dat lukt nu bijna niet meer. Dan moet het bestuur een enorme knieval maken en dat gaat niet gebeuren. Verder houdt Blind de eer wel aan zichzelf lijkt me.
Juist niet. Als ze zeggen dat ze voor 100% achter hem staan en hij wordt onslagen... DAT is achterbaks. Nu niet.quote:Op donderdag 27 april 2006 15:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
en vooral heeeel achterbaks van de clubleiding
mee eens, ik vind Arsenal ook wel vrij verrassend in die finale staan.quote:Op donderdag 27 april 2006 15:50 schreef Shreyas het volgende:
laptekst
In de competitie na vijf wedstrijden. Toen had Ajax al verloren van Feyenoord, AZ en thuis gelijkgespeeld tegen ADO. Nou, toen was het al gedaan...quote:Op donderdag 27 april 2006 15:40 schreef jimjim1983 het volgende:
na hoeveel wedstrijden haakten we eigenlijk al af voor de titel?![]()
Maar we hadden toen al wel twee schitterende uit overwinningen geboekt op RBC en Willem IIquote:Op donderdag 27 april 2006 16:05 schreef Radegast het volgende:
[..]
In de competitie na vijf wedstrijden. Toen had Ajax al verloren van Feyenoord, AZ en thuis gelijkgespeeld tegen ADO. Nou, toen was het al gedaan...
Voor sommige clubs is RBC een Angstgegner hè!quote:Op donderdag 27 april 2006 16:08 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Maar we hadden toen al wel twee schitterende uit overwinningen geboekt op RBC en Willem II![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 15:24 schreef Nega het volgende:
[..]
Ga terug naar je botervloot daar in Rotterdam.![]()
![]()
Ik denk persoonlijk dat Ajax Blind niet mag ontslaan, en dat hij nog een seizoen krediet moet krijgen. Na één seizoen kan je iemand niet wegsturen vind ik. Helemaal niet nu het er op ljikt dat Ajax CL (voorronde) gaat halen, en de Amstel (want het blijft voor mij de Amstel) Cup gaat winnen. Ik hoop dat Blind nog een jaar kan blijven, en zich daarin kan bewijzen met sowieso de titel.
Als hij ontslagen zou worden, zou ik absoluut niet ontevreden zijn met de komst van Henk ten Cate, wat hij is een topcoach.
Precies wat ik ook zei, Blind heeft nog vertrouwen nodig, en dat kan ie volgend seizoen dan benutten. Ik weet zeker dat hij het volgend seizoen veel beter gaat doen, dan dit seizoen.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:04 schreef vinnie06 het volgende:
Iedereen heeft het over de 'grote' fouten van blind. Ik vind dat hij wat onzeker overkomt veel blessures heeft gehad en veel onzin spelers van koeman moest wegwerken, maar wel steeds zekerder overkomt (misschien wat emotioneel, zoals na de scheidsrechtelijke blunders van een paar wedstrijden terug) maar ik zie hem nu al groeien.
HtC vind ik ook goed als die er komt, maar ik vind een jaar blind ook geen ramp met alle nieuwe spelers die komen. nog een jaar jakkie vind ik veel erger
Vertrouwen, en dat is bij mij wel gegroeid de laatste tijd. PSV kunnen we pakken.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:12 schreef S-Two het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet zo zeker van hoor. Dat we voorronde CL halen is wel bijna zeker, maar de AC winnen van PSV doen we echt niet zomaar hoor.
We hebben de laatste tijd ook veel te bespreken.quote:
quote:Op donderdag 27 april 2006 16:05 schreef Radegast het volgende:
[..]
Toen had Ajax al verloren van Feyenoord
maar als het op de belangrijkste wedstrijden op het eind er op aankomt dan zijn ze als vanouds weer die kakkerlakken de baasquote:
HOPPAAAAAquote:Op donderdag 27 april 2006 16:19 schreef WEST het volgende:
[..]
maar als het op de belangrijkste wedstrijden op het eind er op aankomt dan zijn ze als vanouds weer die kakkerlakken de baas7-2 afgdroogt en opgeruimt
![]()
![]()
![]()
Dat is het verschil tussen een topclub en een subtopper hequote:Op donderdag 27 april 2006 16:19 schreef WEST het volgende:
[..]
maar als het op de belangrijkste wedstrijden op het eind er op aankomt dan zijn ze als vanouds weer die kakkerlakken de baas7-2 afgdroogt en opgeruimt
![]()
![]()
![]()
preciesquote:Op donderdag 27 april 2006 16:20 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Dat is het verschil tussen een topclub en een subtopper he![]()
ja dat weet ik ook zeker.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:12 schreef Nega het volgende:
Ik weet zeker dat hij het volgend seizoen veel beter gaat doen, dan dit seizoen.
quote:
daar let ik niet op ik let er wel op als erquote:Op donderdag 27 april 2006 16:22 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Check de PI, het was spottend bedoeld.
Weetje niet meer dat Ajax 6e werd een paar seizoenen geleden? Dus dat kan wel.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:21 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja dat weet ik ook zeker.
slechter kan namelijk niet.
ja ze kunnen ook nog degraderenquote:Op donderdag 27 april 2006 16:24 schreef Nega het volgende:
[..]
Weetje niet meer dat Ajax 6e werd een paar seizoenen geleden? Dus dat kan wel.
moeten ze niet gelijk spelen tegen RBC hequote:Op donderdag 27 april 2006 16:25 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja ze kunnen ook nog degraderenmaar dat is is mijn punt niet.
quote:Op donderdag 27 april 2006 16:26 schreef WEST het volgende:
[..]
moeten ze niet gelijk spelen tegen RBC he![]()
Maaskant wordt geoppert in den mediaquote:Op donderdag 27 april 2006 16:32 schreef Nashje het volgende:
Salmon. Louis Louis toch.
Wie wordt de assistent van Ten Cate eigenlijk? Van der Lem vertrekt volgens mij ook als Blind vertrekt.
Zelfde moment, andere cameraquote:Op donderdag 27 april 2006 16:32 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Check die hand van Boakye weer.![]()
Oja klopt. Zou een vriend van Ten Cate zijn.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:33 schreef Jajong het volgende:
[..]
Maaskant wordt geoppert in den media!
quote:Op donderdag 27 april 2006 16:33 schreef Jajong het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 april 2006 16:33 schreef Jajong het volgende:
[..]
ligt eraan welke d maar ik zat dan 5 rijen boven jequote:Op donderdag 27 april 2006 16:32 schreef Nega het volgende:
Kijk dan, boven de D van altijd zit ikAls ik er dan al was, maar dat was me plek
rij 2.
Degradatie, terwijl voorzitter weer een enorme promotie is...quote:Op donderdag 27 april 2006 16:36 schreef Houniet het volgende:
Waarom word Blind geen Assistent van Ten Cate?
Zal alleen never nooit niet gebeuren. Het is makkelijker van de zijlijn af en toe eens commentaar geven dan een echte functie vervullen...quote:
quote:Op donderdag 27 april 2006 16:35 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Misschien een stomme oplossing hoor, maar Ten Cate als Coach en Blind als vervanger van Jaake?
Of wil je graag zien als vervanger van Jaake?
Daarom vroeg ik er ook onder: Wie zou je dan voor hem in de plaats zien?quote:Op donderdag 27 april 2006 16:41 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
niet dat ik Jaakke zo goed vindt, maar jij hebt echt altijd de meest belachelijke ideeen.
quote:Ten Cate praat pas na seizoen over toekomst
27/4/2006 14:54
Henk ten Cate voelt zich gevleid door alle berichten dat Ajax en PSV in hem de ideale coach zien om de club te leiden. Toch weigert de assistent-trainer van Barcelona vooralsnog te vertellen hoe de vlag er voor staat.
'In mijn situatie vind ik dat je ieder jaar moet evalueren. Maar ik wil absoluut geen onrust creëren in de kleedkamer van Barcelona. Wij zijn een hecht team en ik wil de dynamiek niet verbreken', bekende Ten Cate tegenover de NOS.
Toch is de Amsterdammer blij dat hij goed staat aangeschreven. 'Ik beschouw de interesse als de vruchten van heel veel jaar heel hard werken.'
PSV zou in Ten Cate een geschikte opvolger zien van Guus Hiddink. Bij Ajax staat hij hoog op de lijst om Danny Blind te vervangen. Maar ook vanuit Engeland is er concrete belangstelling, naar verluidt van Newcastle United.
omdat je daar bepaalde kwaliteiten voor moet hebben waarvan ik niet denk dat blind die heeft.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:43 schreef Mangoworks2002 het volgende:
dus waarom niet?
Blind als voorzitter is ook weer een gok natuurlijk.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:46 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
omdat je daar bepaalde kwaliteiten voor moet hebben waarvan ik niet denk dat blind die heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |