Jammergenoeg niet, had wel mogelijk geweest, wanneer Ajax alles wat eerlijker en opener naar hem communiceerde. Nu wordt hij schandalig behandeld, een échte Ajacied verdient zoiets niet.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:35 schreef zjroentje het volgende:
Natuurlijk blijft Blind niet binnen Ajax mocht hij de zak krijgen.
Het respect wat Blind heeft is op basis van zijn voetbalverleden, niet zijn trainersverleden.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:35 schreef zjroentje het volgende:
er komt een ruil.. Blind naar Barca.. en henkie naar AJAXquote:Op donderdag 27 april 2006 14:35 schreef zjroentje het volgende:
Ja, het is inderdaad hoop tegen beter weten in. Zo gaat dat nou eenmaal de laatste jaren, exit van ras-Ajacieden waaraan de club zijn identiteit te danken heeft.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:35 schreef zjroentje het volgende:
Dat zou best wel chic zijn.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:37 schreef space-kees het volgende:
[..]
er komt een ruil.. Blind naar Barca.. en henkie naar AJAX![]()
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:40 schreef Cruoninga het volgende:
Opzienbarend dat een trainer na zo'n seizoen nog altijd zoveel krediet heeft. En dat bij een club waar ze doorgaans voor minder al om het hoofd van de coach roepen. Hoe was het met Jan "oprotten!" Wouters gegaan wanneer hij ook tot het elftal van 1995 had behoord?
Dat klinkt niet eens zo onlogisch om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:37 schreef space-kees het volgende:
[..]
er komt een ruil.. Blind naar Barca.. en henkie naar AJAX![]()
Daar ben ik het dus niet mee eens, want DB werd 14 maanden geleden aangesteld en mocht in de zomer van 2005 miljoenen uitgeven om zijn elftal te realiseren. Met 42 verliespunten na 34 wedstrijden mag je concluderen dat het een kutseizoen was, dus wat dat betreft mag/moet hij plaatsmaken voor een vervanger.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:44 schreef space-kees het volgende:
Blind kan er toch niets aan doen.. hij kreeg al die draken van spelers van Koeman, en nu gaan dr eindelijk wat weg.. en zijn er toppers bij gekomen, en komen volgend seizoen nog paar toppers(geef danny nog wat krediet, want de trainer is zo goed als zijn spelers zijn)!!!!
quote:Op donderdag 27 april 2006 14:44 schreef space-kees het volgende:
Blind kan er toch niets aan doen.. hij kreeg al die draken van spelers van Koeman, en nu gaan dr eindelijk wat weg.. en zijn er toppers bij gekomen, en komen volgend seizoen nog paar toppers(geef danny nog wat krediet, want de trainer is zo goed als zijn spelers zijn)!!!!
Blind is een echte Ajacied, dat heeft niks met 1995 te maken. Hij heeft 13 jaar voor de club gevoetbald. Jan Wouters maar 5 jaar, daarnaast is hij een judas. Een echte ajacied speelt niet voor psv.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:40 schreef Cruoninga het volgende:
Opzienbarend dat een trainer na zo'n seizoen nog altijd zoveel krediet heeft. En dat bij een club waar ze doorgaans voor minder al om het hoofd van de coach roepen. Hoe was het met Jan "oprotten!" Wouters gegaan wanneer hij ook tot het elftal van 1995 had behoord?
Idd en gisteren tijdens de persconferentie zei hij dat hij dit seizoen een selectie had die niet in balans was.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:46 schreef Mr.Mills het volgende:
Nou nou, Blind was zelf tevreden over de selectie en hoefde buiten Lindenbergh geen versterkingen meer...
preciesquote:Op donderdag 27 april 2006 14:50 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Blind is een echte Ajacied, dat heeft niks met 1995 te maken. Hij heeft 13 jaar voor de club gevoetbald. Jan Wouters maar 5 jaar, daarnaast is hij een judas. Een echte ajacied speelt niet voor psv.
Als je alles van te voren wist....quote:Op donderdag 27 april 2006 14:50 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Idd en gisteren tijdens de persconferentie zei hij dat hij dit seizoen een selectie had die niet in balans was.
Seedorf behoorde ook tot het elftal van 1995 en toch is hij bij veel Ajacieden niet geliefd. Van Vossen idem dito. Blind werkt al 20! jaar bij Ajax. Lijkt me dus logisch dat er geen anti spreekkoren komen tegen zo'n clubicoon.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:40 schreef Cruoninga het volgende:
Nee dat snap ik, maar dat was even om te laten zien dat de post van die grunn supporter nergens op sloeg...quote:Op donderdag 27 april 2006 14:58 schreef zjroentje het volgende:
De geringe populariteit van Van Vossen lijkt mij niet zo gek hoor.
http://video.google.com/videoplay?docid=-5840458529469432312&q=hooligan&pl=truequote:Op donderdag 27 april 2006 14:58 schreef zjroentje het volgende:
De geringe populariteit van Van Vossen lijkt mij niet zo gek hoor.
Maar in grote lijnen heeft hij wel gelijk, want er wordt niet naar de prestaties van Jan Wouters en Danny Blind gekeken, maar puur naar hun gehele carrière en bij een topclub als Ajax zou dit natuurlijk niet mogen.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:59 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, maar dat was even om te laten zien dat de post van die grunn supporter nergens op sloeg...
Lijkt me toch niet zo raar dat iemand van het kaliber Blind meer krediet heeft dan bijvoorbeeld een Ronald Koeman die ook voor 010 en psv is uitgekomen. Zo gek vind ik dat niet.quote:Op donderdag 27 april 2006 15:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar in grote lijnen heeft hij wel gelijk, want er wordt niet naar de prestaties van Jan Wouters en Danny Blind gekeken, maar puur naar hun gehele carrière en bij een topclub als Ajax zou dit natuurlijk niet mogen.
Maar wat is nu het belangrijkste? Ajax moet toch prijzen winnen, succesvol zijn? Maar omdat een club-icoon als DB eindverantwoordelijke is, moeten we alles maar slikken?quote:Op donderdag 27 april 2006 15:03 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Lijkt me toch niet zo raar dat iemand van het kaliber Blind meer krediet heeft dan bijvoorbeeld een Ronald Koeman die ook voor 010 en psv is uitgekomen. Zo gek vind ik dat niet.
quote:Henk ten Cate rond met Ajax
27 april 2006, 14:14
Door: Sonny Klanderman
Volgens Elf is Henk ten Cate volgend seizoen de coach van Ajax. De huidige assistent-trainer van FC Barcelona neemt de functie van Danny Blind over. Henk ten Cate maakt aan het eind van het seizoen zijn vertrek uit Barcelona bekend.
Volgens een woordvoerster zijn de onderhandelingen met de geboren en getogen Amsterdammer "Niet meer terug te draaien". Het lijkt erop dat er nu een eind is gekomen aan de kwestie Blind.
Het bericht komt op een opmerkelijk moment aangezien de spelers en het publiek van Ajax gisteren nog duidelijk lieten weten dat ze Blind nog als trainer wilden hebben. Na de 1-0 en de 2-0 liepen de spelers naar Blind toe om hem te feliciteren en het publiek scandeerde de gehele wedstrijd de naam van de Zeeuw.
Terug naar het nieuws
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |