Ik weet genoeg over de ziekte. Maar ik doe het nu via het ziekenhuis maar ja er gaat wel lang overheen voordat ik natuurlijk weer iets te horen krijg van hoe en wat. Gewoon afwachten maar is wel lang afwachten.quote:Op vrijdag 28 april 2006 08:29 schreef YPPY het volgende:
Dat is heftig Riann. Vooral omdat het wel lijkt dat je tante het echt heeft. Ga je nu op zoek naar meer informatie over die ziekte of wacht je nog maar even af? Sterkte!
Maar ik ben te lui om m'n huis uit te gaan om naar de Mac te fietsenquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
ow ja Isa, in Hoogeveen is genoeg te krijgen na 8 uur hoorzal je even op ideeen brengen:
snackbar, Mac Donalds, meerdere shoarma en italiaanse tenten etc etc.
dus valt best nog mee.
ow ja Isa> hoe was het satehuis uiteindelijk? wat heb je genomen?
Daarom ga ik niet naar rommelmarkten, ik koop ook allerlei troepjes en dat terwijl ik nu juist van alle troep probeer af te komen. En succes met de auto!quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:22 schreef Pandorah het volgende:
wat ik met Koninginnedag ga doen?
Misschien gaan we vanavond even de stad in (Utrecht) om te kijken of we nog wat rommel kunnen kopen. We nemen altijd maar een klein bedrag mee omdat we (mn vriendlief) anders in staat zijn om te veel rommel te kopen. Zo heeft vriendlief ooit eens 6 irish koffie kopjes gekocht omdat ie ze zo goed kon gebruiken. Naja, ze staan nu nog blinkend in de kast. Morgenavond gaan we bij vrienden in A'dam eten en we gaan heel gewaagd met de auto
![]()
Hebbuh!quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:15 schreef Isabeau het volgende:
In de supermarkt hier liggen trouwens ijsjes met de naam "Not Guilty" in de smaak Forest Fruit. Ze zijn héél erg lekker en er zitten 38 kcal per ijsje in.
haha ik ben ook geen snacker hoor, vriendlief daarentegen wel, die is gister in zijn eentje nog shoarma wezen etenquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ik ben te lui om m'n huis uit te gaan om naar de Mac te fietsenEn shoarma lust ik niet
Ik ben een snoeper, geen snacks eter.
Ik heb een erg gezellige avond gehad in het satehuis en ik heb Gado Gado zonder saus gehad en salade van de saladebar. Dus eigenlijk viel dat allemaal wel mee. Alleen heb ik wel 2 el satésaus uit een schaaltje genomen en dat was lèkker!Echt, ik heb nog nooit zulke lekkere satesaus geproefd.
En ik vind een BMI van 21,5 geen ideaalgewicht
Oh!! Hoe laat zijn jullie hier en eten jullie mee? (vis...)quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:29 schreef freecell het volgende:
Maarten zegt dat het best kan
dat we dan best saampjes kunnen gaan
Want we hebben niets te doen vandaag en wél ov
okquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik vroeg of je kwam![]()
![]()
en dan ga ik nu zeggen dat ik het he-le-maal niet gezellig vind als jullie komen....dat zou raar zijn
Gewoon bij het voedingscentrum kijken wat we eten, er is genoeg vis in huis.
Geloof ik
Groot misverstand dat dik gelijk staat aan ongezond zijnquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:49 schreef octopussy het volgende:
Ongezond? Ik?
Ik heb jarenlang voor de kerk op de rommelmarkt gestaan, was altijd erg gezelligquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:23 schreef YPPY het volgende:
Mogen ben ik de hele dag op de rommelmarkt te vinden. Moet daar namelijk werken. Wel gezellig hoor en ik heb toch geen tijd om iets te kopen.
Yep, ik gebruik het nu al een maand en mijn huid is al een stuk rustiger. Wel heb ik in het begin een rood hoofd gehad, maar nu niet meer. Ik smeer nu elke ochtend en elke avond happy derm (creme) op mijn gezicht en mijn huidje voelt de hele dag fijn aan. Nou dan neem ik de droge lippen (moet ongeveer elk uur een keertje smeren, wordt een tik) en de bloedneus maar voor lief.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Groot misverstand dat dik gelijk staat aan ongezond zijnHeb je roacutane gekregen?
Weet jij welke artiesten/bands er komen optreden?quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:25 schreef octopussy het volgende:
[..]
Yep, ik gebruik het nu al een maand en mijn huid is al een stuk rustiger. Wel heb ik in het begin een rood hoofd gehad, maar nu niet meer. Ik smeer nu elke ochtend en elke avond happy derm (creme) op mijn gezicht en mijn huidje voelt de hele dag fijn aan. Nou dan neem ik de droge lippen (moet ongeveer elk uur een keertje smeren, wordt een tik) en de bloedneus maar voor lief.
Enhet
wordt
allemaal
vergoed
![]()
Vanavond ga ik Den Haag in, eens even kijken of Koninginnenach dit jaar wel leuk is![]()
hmm ik ben er nog nooit geweest, en weet niet of ik vanavond ga.... tenzij er leuk bands komen of artiesetnquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:45 schreef octopussy het volgende:
Geen flauw idee. Ik heb met een groepje vrienden om 8 uur afgesproken bij CS en we gaan vanuit daar wel verder zien. Ik was al eens eerder in Den Haag geweest op koninginnenach, maar toen was het vooral beredruk, een rotzooi, veel te duur drinken en veel agressieve dronken lui.
Maar goed ik ben overgehaald![]()
![]()
Fietsen is zeker leuk!!! Ik heb vorige week een Mountainbike gekochtquote:Op vrijdag 28 april 2006 19:29 schreef Sjeen het volgende:
Fietsen is leuk! Wij gaan morgen kijken voor een nieuwe fiets, met een mooi fietsstoeltje voor Isa. Ze heeft al een helmpje met Winnie de Pooh erop![]()
* Isabeau heeft het net allemaal in de eetmeter ingevoerdquote:Op zaterdag 29 april 2006 08:07 schreef poohy het volgende:
Klinkt lekker Isabeau
![]()
Maar dat het dan meteen twee kilo kan schelen snap ik dan niet![]()
Ikke ookquote:
quote:Dikke leugenaars
Mensen zijn aan de telefoon vaak niet helemaal eerlijk over hun lengte en gewicht. Daardoor is het aantal dikkerds in de Verenigde Staten jarenlang onderschat.
Een onderzoeksgroep onder leiding van Majid Ezzati van de Harvard School of Public Health vergeleek twee grote Amerikaanse bevolkingsonderzoeken. Het ene werkte alleen met telefonische interviews en bij het andere werden mensen ook echt gemeten en gewogen. De uitkomsten verschilden flink. Dat komt doordat mensen zichzelf aan de telefoon langer en slanker voordoen dan ze zijn, aldus de onderzoekers.
Mannen verzonnen er standaard ongeveer tweeënhalve centimeter lichaamslengte bij, vrouwen onder de zestig 'vergaten' gemiddeld vier kilo gewicht. De mate van leugenachtigheid varieerde trouwens flink per staat. In Texas waren de verschillen bijzonder groot. Op basis van telefonisch onderzoek werd in 2000 geschat dat 18 procent van de mannen en 24 procent van de vrouwen te zwaar waren, maar in werkelijkheid was het 30 en 37 procent, menen de onderzoekers.
Ja, ik vermoedde dat jij hem wel erg leuk zou vinden inderdaadquote:Op zaterdag 29 april 2006 15:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En wat leuk, freecell, eenroze
stethoscoop.
Nopes. De cupmaat is afhankelijk van de breedteomvang. Als je tieten niet gekrompen zijn, maar je breedte wel, en je gaat dus terug in de breedte, ga je qua cupmaat omhoog.quote:Op zaterdag 29 april 2006 06:25 schreef Riann het volgende:
De cups zijn hetzelfde zoals ik altijd begreep alleen de 80 en de 85 en zo ervoor is de breedte omvang
Leukquote:Op zaterdag 29 april 2006 17:04 schreef teigan het volgende:
freecell, ik heb die vent met zijn operatiespullen ook gezien ja, maar ik hoef zu lk soort dingen niet zo nodig...
wij hebben nog wel Harry Potter 4 op dvd gekocht(bij de mediamarkt) en die heb ik net even zitten kijken..
Tja, op zich is strak niet zo erg als het niet zeer doet of echt knelt. Ik heb de Shock Absorber een maat te klein (85C ipv 90C omdat ze die dus niet maken) en ik merk het met sporten echt niet meer. Maar ze hebben ook verschillende modellen he. Want de sportbh's voor de hogere intensiteiten kreeg ik gewoon niet aan terwijl die voor intensiteit 2 een maat te klein dus goed genoeg zit om flink mee te springen (dat is dus zeg maar zo'n topje ipv echt een bh-achtig iets).quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:46 schreef Iksje het volgende:
Heb wel het gevoel dat het goed zit met m'n schoenen, alleen een sportbeha vinden lukt niet!!
Ik heb een kleine cup (85B) en was vandaag bij Perrysport gaan kijken. Vond ik dus een Shockabsorber maat 80B die heel goed steunde (nauwelijks beweging) maar dus te strak zat.
Had iemand dat toevallig nou nog gezien? Ik moest er opeens weer aan denken door dat stukje over liegen aan de telefoon. Ik voel nooit de behoefte te liegen over m'n gewicht eigenlijk. Jullie wel?quote:Op donderdag 27 april 2006 21:07 schreef Maeghan het volgende:
Zeg, heeft een van jullie de Yes toevallig gekocht? Daar staan altijd van die meisjes in, een keer in ondergoed en een keer in kleding. Er staat een meisje in dat ongeveer mijn postuur heeft van toen ik 93 kilo woog, ze is twee centimeter korter dan ik, en beweert 63 kilo te wegen en maat 40 te hebben. Terwijl haar vriendinnetje dat maat 38 zegt te hebben ongeveer de helft zo breed is.
Ik heb dat regelmatig in het ziekenhuis gehad. Mensen die op de weegschaal lichter/net zo zwaar als ik waren en er gewoon duidelijk veel dikker uit zagen. Ik heb het allemaal nooit zo begrepen. Heb ik zwaarder vet of zo?quote:Op zondag 30 april 2006 17:13 schreef Iksje het volgende:
Het is ook moeilijk om te schatten met wat voor postuur je overeen komt... bij gewicht speelt meer mee dan alleen lengte en gewicht. Vet weegt minder dan spieren. En dat vergeet ik soms ook wel eens als ik mensen zie in 'mijn lijf'. Dan denk ik, hoe kan dat nu dat zij zo veel/zo weinig weegt?
Verschil in weegschaal lijkt me ook meespelen toch? Als je thuis een hebt die een beetje voordelig weegt... ;-)quote:Op zondag 30 april 2006 17:39 schreef Isabeau het volgende:
Oh, en over dat liegen aan de telefoon...mensen vertellen de dokter ook vaak niet het juiste gewicht. Ik heb toch regelmatig meegemaakt dat iemand volgens de anamnese 77 kilo woog en op de weegschaal in het ziekenhuis 82 oid. (dus niet alleen te verklaren met verschil normaal 's ochtends wegen + nu kleren aan hebben)
Wat moet dat héérlijk zijn, pluis!quote:Op zondag 30 april 2006 18:16 schreef pluisje het volgende:
De echte doorslag kwam vorig weekend, toen ik er achter kwam dat ik precies dezelfde maat heb als mijn zus. Mijn zus, die ik altijd als slank heb beschouwd, en waarmee ik echt nooit kleding kon ruilen
Ik had van tevoren nooit durven dromen dat wij ooit dezelfde maat zouden dragen, zij is altijd de tengere en ik de stevige geweest, en nu dat wel zo is vind ik het wel even mooi geweest
Voorlopig blijf ik nog wel dagelijks wegen denk ik, veel te bang om terug te vallenquote:Op zondag 30 april 2006 18:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat moet dat héérlijk zijn, pluis!![]()
Ik hoop dat je verder rond dit gewicht zult blijven(weeg jezelf nog wel regelmatig, om de vinger aan de pols te houden
)
Jaaa, dag, zo moet je dat niet zien hoorquote:Op zondag 30 april 2006 19:01 schreef teigan het volgende:
Ik weet heel goed dat ik het aan mezelf te danken heb dat ik te zwaar ben
Dat zegt alles welquote:Op zondag 30 april 2006 19:23 schreef miss_dynastie het volgende:
En mij raakt het niet meer zo. Ik heb dan misschien een dikke reet, maar ik heb ook een best aardig karakter. Kan ik van die bashers niet zeggen.
van die eerste opmerking ga ik bijna huilen(ben een beetje labieltjes ja)quote:Op zondag 30 april 2006 19:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jaaa, dag, zo moet je dat niet zien hoor
Echt niet
En mij raakt het niet meer zo. Ik heb dan misschien een dikke reet, maar ik heb ook een best aardig karakter. Kan ik van die bashers niet zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |