abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37396395
Ik ben deze week ook weer aangekomen, vriendje wilde het getal niet eens zeggen... Toch heb ik deze week echt op het gewicht in het regeltje gezeten.. Maar ik ben de dag nadat ik skate altijd zwaarder, waar dat nou aan ligt...
Ik ben iig niet echt blij ermee op dit moment..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_37396460
Ow Isa!!! Ik wilde helemaal niet weten hoeveel dat was, ik had de hele week maximaal 1200 op een dag gehad.... gewoon 4 dagen in 1 dag
Maar het was wel lekker
Dat ijsje Nog nooit zo'n belachelijk groot ijsje gehad
pi_37396536
Je bent oranje
pi_37397799
Ja, ik ben oranje

En dat ijsje was zalig en lekker en mooi en hmmmmmm!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 29 april 2006 @ 11:10:53 #255
56198 Kroeltroel
Kroelt heel wat weg ;)
pi_37397880
Troel bedankt! Ik sta ingelogd nu

Als je maar hebt genoten Isabeau! Die 2 kg zal ook wel wat vocht zijn lijkt me. Als ik een keer veel heb gegeten zie ik dat nooit de volgende ochtend. De dag erna denk ik dan; zie je wel, ik kan best wat meer eten. Maar aangezien het gewicht van 'veel en ongezond snaaien' er pas een paar dagen later aanzit, wordt ik dan dubbel gestraft

Gefeliciteerd poohy!!! Een gezond bmi, en nog wel met kleren aan ook
Op naar de 73!!!!
pi_37397908
Ik heb uitgerekend dat ik deze week max. 300 gram vet heb gekweekt. Nou, die krijg ik ook wel weer weg hoor, Kroeltroel
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_37398728
Zo de nacht is hier overleeft.
Beetje te diep in het glaasje gekeken maar verder was het onwijs gezellig
(en niets tussendoor gegeten, patat ofzo )
Nou vandaag nog. En dan maar hopen dinsdag dat er niet teveel is aangekomen
pi_37399369
Hey, ik heb ook een leuke koninginnenach gehad. Was gezellig, maar we hebben wel weer de halve avond besteedt aan het zoeken van en wachten op vrienden van de groep waarmee we waren. Iedereen liep maar gewoon zo'n beetje waar die heen wilde. Het is me wel duidelijk dat een grote groep (we waren met 12 man ofzo) niet handig is op koninginnenach.

Ik werd vanochtend wel wakker van de pijn in mijn keel. Ik denk dat door al het schreeuwen mijn keel vanbinnen een beetje kapot is gegaan en rauw is geworden, ook vanwege de roaccutane. Vandaag dus maar aan de (water) ijsjes. Ik ga zo naar Rotterdam, kijken hoe ze k'dag daar vieren.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 29 april 2006 @ 13:39:07 #259
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_37401334
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 09:36 schreef freecell het volgende:
Je bent oranje
Ikke ook
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_37403221

Ik ben weer thuis van de vrijmarkt. Heb allerlei onzinnige dingen gekocht.
Er stond onder andere een man met een complete operatiekamer te koop
Scalpels, Tangen, boortjes en alle andere medische instrumenten.
Gewoon originele Hoe hij er aan kwam? geen idee! nog ergens een ziekenhuis beroofd toevallig?
Maar ik heb een stethoscoop gekocht. Een rose
pi_37403468
quote:
Dikke leugenaars
Mensen zijn aan de telefoon vaak niet helemaal eerlijk over hun lengte en gewicht. Daardoor is het aantal dikkerds in de Verenigde Staten jarenlang onderschat.

Een onderzoeksgroep onder leiding van Majid Ezzati van de Harvard School of Public Health vergeleek twee grote Amerikaanse bevolkingsonderzoeken. Het ene werkte alleen met telefonische interviews en bij het andere werden mensen ook echt gemeten en gewogen. De uitkomsten verschilden flink. Dat komt doordat mensen zichzelf aan de telefoon langer en slanker voordoen dan ze zijn, aldus de onderzoekers.

Mannen verzonnen er standaard ongeveer tweeënhalve centimeter lichaamslengte bij, vrouwen onder de zestig 'vergaten' gemiddeld vier kilo gewicht. De mate van leugenachtigheid varieerde trouwens flink per staat. In Texas waren de verschillen bijzonder groot. Op basis van telefonisch onderzoek werd in 2000 geschat dat 18 procent van de mannen en 24 procent van de vrouwen te zwaar waren, maar in werkelijkheid was het 30 en 37 procent, menen de onderzoekers.

En wat leuk, freecell, een roze stethoscoop.
  † In Memoriam † zaterdag 29 april 2006 @ 15:12:25 #262
43556 miss_dynastie
pi_37403554
Misschien vinden mensen ook wel dat het onderzoekers geen bal aangaat. Ik zeg meestal iets van 248 kilo of zo
pi_37403564
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 15:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En wat leuk, freecell, een roze stethoscoop.
Ja, ik vermoedde dat jij hem wel erg leuk zou vinden inderdaad
Het is gewoon een echte, goede stethoscoop. Even getest op maarten zonet, zijn buik bubbelt
pi_37404117
Ik ben met de paasdagen en de weken daarom heen weer wat aangekomen, maar nu weer druk bezig om het er weer áf te krijgen. Ik zal mijn gewicht even aanpassen. Helaas omhoog dus, maar de schade is te overzien
  zaterdag 29 april 2006 @ 15:50:02 #265
35189 Troel
scherp en bot
pi_37404300
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 06:25 schreef Riann het volgende:
De cups zijn hetzelfde zoals ik altijd begreep alleen de 80 en de 85 en zo ervoor is de breedte omvang
Nopes. De cupmaat is afhankelijk van de breedteomvang. Als je tieten niet gekrompen zijn, maar je breedte wel, en je gaat dus terug in de breedte, ga je qua cupmaat omhoog.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37405957
freecell, ik heb die vent met zijn operatiespullen ook gezien ja, maar ik hoef zu lk soort dingen niet zo nodig...

wij hebben nog wel Harry Potter 4 op dvd gekocht(bij de mediamarkt) en die heb ik net even zitten kijken..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_37408305
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 17:04 schreef teigan het volgende:
freecell, ik heb die vent met zijn operatiespullen ook gezien ja, maar ik hoef zu lk soort dingen niet zo nodig...

wij hebben nog wel Harry Potter 4 op dvd gekocht(bij de mediamarkt) en die heb ik net even zitten kijken..
Leuk
Ik had ook niet zo'n behoefte aan scalpels inderdaad Al is dat ook wel eens anders geweest
Maar die stethoscoop was te leuk om te laten liggen
  Licht Ontvlambaar zaterdag 29 april 2006 @ 20:32:06 #268
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_37411604
pi_37412034
stoere fiets Sjeen!!!!
Ik heb ook wel een redelijk nieuwe fiets, maar dan zonder versnellingen, dat scheelde me toen nogal wat geld...
pi_37413292
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 23:46 schreef Iksje het volgende:

Heb wel het gevoel dat het goed zit met m'n schoenen, alleen een sportbeha vinden lukt niet!!
Ik heb een kleine cup (85B) en was vandaag bij Perrysport gaan kijken. Vond ik dus een Shockabsorber maat 80B die heel goed steunde (nauwelijks beweging) maar dus te strak zat.
Tja, op zich is strak niet zo erg als het niet zeer doet of echt knelt. Ik heb de Shock Absorber een maat te klein (85C ipv 90C omdat ze die dus niet maken) en ik merk het met sporten echt niet meer. Maar ze hebben ook verschillende modellen he. Want de sportbh's voor de hogere intensiteiten kreeg ik gewoon niet aan terwijl die voor intensiteit 2 een maat te klein dus goed genoeg zit om flink mee te springen (dat is dus zeg maar zo'n topje ipv echt een bh-achtig iets).

Trouwens, mijn ideale gewicht volgesn morgenbeginik was ook iets van 58 kilo. Op zich kan ik me wel voorstellen dat dat een goed gewicht is, dan zou ik er vast leuk uit zien, maar ik ga mezelf er echt niet zo druk om maken. Van 82 naar 58 is wel enorm. M'n streefgewicht van 65 is al niet makkelijk. Ik zie het wel. Zolang er maar af en toe wat afgaat vind ik het best.
quote:
Op donderdag 27 april 2006 21:07 schreef Maeghan het volgende:
Zeg, heeft een van jullie de Yes toevallig gekocht? Daar staan altijd van die meisjes in, een keer in ondergoed en een keer in kleding. Er staat een meisje in dat ongeveer mijn postuur heeft van toen ik 93 kilo woog, ze is twee centimeter korter dan ik, en beweert 63 kilo te wegen en maat 40 te hebben. Terwijl haar vriendinnetje dat maat 38 zegt te hebben ongeveer de helft zo breed is.
Had iemand dat toevallig nou nog gezien? Ik moest er opeens weer aan denken door dat stukje over liegen aan de telefoon. Ik voel nooit de behoefte te liegen over m'n gewicht eigenlijk. Jullie wel?

[ Bericht 19% gewijzigd door Maeghan op 29-04-2006 21:39:48 ]
Sanity is (not) statistical
pi_37414613
Ik schreeuw niet van de daken hoeveel ik weeg, maar als iemand ernaar vraagt geef ik eerlijk antwoord.
It is your friends who make your world!
pi_37415115
Maeghan, ik ben op zoek geweest naar de Yes, maar ik kon hem niet meer vinden in de winkels en in de bieb.....
Wat mij ondertussen wel opviel is dat de Viva komende week tot Anti dieet week uitroept, en daar dus veel aandacht aan besteed, terwijl de Flair rustig verder gaat met Sonja Bakker, Slank recepten en oefeningen...
Twee enorme tegenstellingen dus...

Ik lieg niet over mijn gewicht, maar je moet het echt recht op de man af vragen wil ik het al noemen...
  zondag 30 april 2006 @ 08:20:04 #273
35189 Troel
scherp en bot
pi_37420518
Ik geef er nu rustig antwoord op, eerder als mensen mij het vroegen zei ik steevast "te veel"
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † zondag 30 april 2006 @ 10:22:38 #274
43556 miss_dynastie
pi_37421150
Ik geef daar echt geen antwoord op aan mensen die mij in mijn vrije tijd storen om een onderzoek waar zij wel en ik niet voor betaald krijgen te ondersteunen... maar goed, ik word de laatste tijd sowieso ziek van de telefonische spam
  Boks-Chick zondag 30 april 2006 @ 10:23:59 #275
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_37421164
Dag allemaal!

Had geen idee dat deze (en het slank de zomer in-topic) bestond en gezien mijn (inmiddels) bmi en doelstelling heb ik me aangemeld bij het slank de zomer in-topic.

Maar: omdat ik van nagenoeg 100kg binnen een jaar naar 80 ben gegaan, en hier heel makkelijk blijf en door mijn 'maniertjes' niet in verval ben geraakt, dacht ik, ik post mijn relaas ook hier, wellicht kan het anderen ook ondersteunen, of halen anderen hier ook tips uit

BrandX (1m76) (25.8) was 99,9 kg, weegt nu 80.0 kg en wil graag 75 kg wegen (-19.9)

Korte afvalgeschiedenis van BrandX (onderstreept wat tipjes voor anderen?):
Ik woog vorig in mei 2005 nog 99kg, dat wil zeggen: de dagen dat ik het lef had om op die verrekte weegschaal te staan
Ik woog per 1-1-2006 83kg, ben ruim drie maanden zwaar geblesseerd geweest waardoor ik niet verder afviel. Nu in vier weken 3 kg kwijtgeraakt.
Ik begon met wegen in januari 2005 en viel dus tot mei 2005 geen gram af. Ik sportte toen al 5 maanden 3x in de week (anderhalf uur bokstraining per keer), was gestopt met alcohol drinken en at ik rigoureus minder. Kortom, een hoop effort, 0 resultaat. Frustratie alom.

Ben toen eens kritisch gaan kijken hoe ik het deed. Wat bleek? ik at te weinig, waardoor voedsel zich direct omzette in reserves ipv verbranden. Lang verhaal kort: ik ben het volgende eetpatroon gaan volgen (n.b.: ik sta elke dag 6 uur op):
Mijn ontbijt:
2 sneetjes donkerbruin brood met mager beleg (kipfilet e.d.) vervolgens tot de lunch elke 2 uur iets lichts eten (een bammetje, sultana oid), of ik nou trek had of niet en old habits never die: veel koffie

Mijn lunch: het zgn lightmenu in de kantine: een kom soep, een bakje fruit en een vivit oid. Daarnaast nam ik standaard een snack (kroket, frikandel) erbij!!! Dit voorkwam bij mij mijn vreetbuien elke twee weken die ik van jan-mei had )

Tot aan het diner:
Om de twee uur iets eten, maar nu ook fruit en verder minimaal een liter water (dit ook ter ondersteuning van de vochthuishouding voor de bokstraining om 17:00).
Het diner bestaat gewoon uit dat waar ik trek in heb. hoewel ik mij zo veel mogelijk onthoud van vettigheid.

Daarnaast ga ik vrij regelmatig uit eten (3, 4x per maand). Dan kies ik gewoon wat ik lekker vind. Maar wel tactisch: zoals iedereen kom je bij je keuze tot twee, drie menu's die je lekker lijken en waaruit je moet kiezen. De meesten, moi incluus, moeten dan best lang nadenken (keuzes maken is nooit makkelijk ) maar ik ben zo klaar! Want ik ga dan kijken: welke van deze is het gezondst et voila: dat is mijn keuze

En verder, als zeer belangrijke ondersteuning: ong. elke tien dagen een hele ananas eten! Hierin schijnen stoffen te zitten die heel intensief helpen bij het verbranden van vastzittend vet.

Ergo:
Door deze eet-/levenswijze blijf ik de mogelijkheid houden lekker te eten en val toch af. Bijkomend voordeel van dit verhaal is dat je afvalt met de 'vettigheidjes' de je jezelf permiteerd waardoor je lichaam er aan gewend raakt dit ook gewoon af te breken.

Vanaf nu
Ik heb veel minder behoefte aan vettigheid, dus de snacks tussen de middag zijn bijna weg uit het menu. Ik ontbijt alleen nog met magere/halfvolle yoghurt soms aangevuld met sultana. Het elke twee uur eten doe ik nog steeds en ik val per maand 1kg tot 1,5 kilo af. Ik hoop per 1 augustus de 75kg bereikt te hebben.

Iedereen hier heel veel succes met jullie doelstellingen halen!!! Dat jullie succes minimaal dat van mij mag evenaren
lolwut
pi_37422238
Ben koninginnedag goed doorgekomen! Ik dacht echt dat ik het verpest had joh! Overdag niet veel troep gegeten, 1 loempia en 1 chocolade ijsje (1 bolletje maar, normaal 2 of 3)

En toen 's avonds.... uitgenodigd door mijn schoonouders.... naar de GRIEK! Veel vlees en dus ook een toetje Die ik genomen heb, dame blanche Ik dacht shit ik heb het verpest met me loempia, ijjsje en nog een ijsje en veeeeel vleees..... maar nee hoor! Ik weeg gewoon nog 80,8 kilo

Dus het kan wel! Ik denk alleen niet elke dag
pi_37422259
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 20:32 schreef Sjeen het volgende:
Mijn nieuwe fiets
LEUK! En een leuke kleur ook
pi_37422363
Ow ik heb nog even gekeken op de site morgenbeginik.nl Mijn ideale gewicht komt heel goed overeen met het ideale gewicht van valtaf.nl

Mijn ideale gewicht op die site is 63,5 kilo.... en ik wil 65 kilo wegen...
  Licht Ontvlambaar zondag 30 april 2006 @ 13:56:34 #279
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_37425390
Als iemand me vraagt hoeveel ik weeg/afgevallen ben dan geef ik gewoon antwoord. Maar dat heb ik eigenlijk altijd wel gedaan, floep sowieso altijd vanalles eruit Ik kijk overigens wel vaak met verbazing naar de rubrieken 'Anybody' en die achterin Flair, vaak geloof ik de lengte/gewicht opgave niet in combinatie met de foto...

We hebben vandaag de nieuwe fietsen uitgeprobeerd Vriendje heeft ook een nieuwe namelijk. Zijn met Isa achterop naar schoonpapa gefietst (ongeveer 9 kilometer enkel) en nu net weer terug. Ik denk zomaar dat we vaker gaan fietsen in het weekend
pi_37426197
Goeiemiddag!
Ik heb wel geupdate hoor! (alleen was het een beetje meer, ipv minder ) Dus aan mij kan dat verschil van 50 kilo niet liggen (zou wel leuk zijn)

Koninginnedag/nacht was bovenverwachting leuk! Vondelpark was wel het hoogtepunt, al die schattige kindjes

Wel natuurlijk veel te ongezond gegeten, maar we gaan gewoon meer vol goede moed verder!
pi_37427311
ik heb jammergenoeg een negatieve update moeten doen, maar vanmorgen was ik na mijn ontbijt en alles al lichter dan gisteren, dus er komt wel weer iets positiefs aan..

Ik heb gisteren foto's van mezelf laten maken door vriendje als vergelijking(nou bleken de oude foto's weg te zijn, dus het schoot nog niet echt op), en nou viel me toch wel op dat mijn benen dunner beginnen te worden, alleen nou gaat de rest van mijn lijf niet mee... En dat ziet er wel raar uit, benen die duidelijk dunner zijn geworden, en dan zo'n uitgezakt bovenlijf wat een stuk zwaarder lijkt erop...
Maarja, dat komt door het skaten vrees ik, en het zal(hoop ik) wel bijtrekken..
pi_37428204
Ik geef ook altijd eerlijk antwoord als mensen het vragen, ook al is het soms even slikken.
Als ik trouwens naar morgenbeginik moet luisteren, mag ik als 25-jarige vrouw 60.2 kg bij 1,71m wegen om 'ideaal' te zijn. Mijn natuurlijke setpoint ligt niet eens zo laag! Ideaal is voor mij toch een gewicht waar ik me het beste bij voel, en dat is altijd rond de 65 geweest. Nog iets van een 4-5 kg te gaan dus.
Sauna gisteren was heeeerlijk. Was een arrangementje met een lichaamspakking en een bamboemassage in.... Ben heerlijk relaxed nu en mijn velletje is superzacht!
  zondag 30 april 2006 @ 16:24:42 #283
56198 Kroeltroel
Kroelt heel wat weg ;)
pi_37428763
Ik vertel nooit mijn gewicht tegen iemand hoor! Ook niet als ze erom vragen

Ik verbaas me trouwens ook altijd over die rubrieken als Anybody en Mijn Lijf, als ik iemand zie met een beetje vergelijkbaar figuur met mezelf, klopt er volgens mij helemaal niets van hun lengte/gewicht dat ze opgeven!

Gister ging 't met eten niet zo goed.... Vandaag tot nu toe wel, en ook lekker actief geweest. Vol goede moed verder!
Op naar de 73!!!!
pi_37429418
ik vind het sowieso moeilijk, ik heb geen flauw idee met wat voor postuur mijn gewicht en lengte overeen komt... Ik vind het dan ook moeilijk te schatten, ik geloof dat ik mijzelf altijd vergelijk met mensen die zwaarder zijn, soms denk ik dat het wel ongeveer overeenkomt, maar als ik dan kijk dan zie je altijd dan die mensen veel lichter zijn dan ik , dus ik durf niet meer op mijn beoordelingsvermogen te vertrouwen..
pi_37429948
Het is ook moeilijk om te schatten met wat voor postuur je overeen komt... bij gewicht speelt meer mee dan alleen lengte en gewicht. Vet weegt minder dan spieren. En dat vergeet ik soms ook wel eens als ik mensen zie in 'mijn lijf'. Dan denk ik, hoe kan dat nu dat zij zo veel/zo weinig weegt?
pi_37430491
quote:
Op zondag 30 april 2006 17:13 schreef Iksje het volgende:
Het is ook moeilijk om te schatten met wat voor postuur je overeen komt... bij gewicht speelt meer mee dan alleen lengte en gewicht. Vet weegt minder dan spieren. En dat vergeet ik soms ook wel eens als ik mensen zie in 'mijn lijf'. Dan denk ik, hoe kan dat nu dat zij zo veel/zo weinig weegt?
Ik heb dat regelmatig in het ziekenhuis gehad. Mensen die op de weegschaal lichter/net zo zwaar als ik waren en er gewoon duidelijk veel dikker uit zagen. Ik heb het allemaal nooit zo begrepen. Heb ik zwaarder vet of zo? Dus ik ben maar opgehouden met gewicht schatten.

Oh, en over dat liegen aan de telefoon...mensen vertellen de dokter ook vaak niet het juiste gewicht. Ik heb toch regelmatig meegemaakt dat iemand volgens de anamnese 77 kilo woog en op de weegschaal in het ziekenhuis 82 oid. (dus niet alleen te verklaren met verschil normaal 's ochtends wegen + nu kleren aan hebben)

Ik ben inmiddels weer 82,5 kg, iets meer dan een kilo boven mijn gewicht van vorige week maandag. En dat na 1 dagje weer 'normaal' doen (ik was 2 kilo zwaarder geworden na 2x uit eten en veel B&J's eten)
pi_37430561
BrandX je hebt zo te lezen een uitstekend dieet gevonden dat helemaal bij je past Dat zou iedereen moeten ontdekken voor zichzelf, maar regelmatig eten (voor veel mensen betekent dat: meer eten dan gewend) en op je keuzes letten zou de basis voor iedereen moeten zijn.
pi_37431117
quote:
Op zondag 30 april 2006 17:39 schreef Isabeau het volgende:

Oh, en over dat liegen aan de telefoon...mensen vertellen de dokter ook vaak niet het juiste gewicht. Ik heb toch regelmatig meegemaakt dat iemand volgens de anamnese 77 kilo woog en op de weegschaal in het ziekenhuis 82 oid. (dus niet alleen te verklaren met verschil normaal 's ochtends wegen + nu kleren aan hebben)
Verschil in weegschaal lijkt me ook meespelen toch? Als je thuis een hebt die een beetje voordelig weegt... ;-)
Sanity is (not) statistical
pi_37431154
Mwoah, bij zoveel mensen? Dat geloof ik niet. Ik was juist lichter in het ziekenhuis.
  zondag 30 april 2006 @ 18:09:52 #290
105850 Fuente
mamamuts
pi_37431224
Ik denk dat ik toch maar weer met de WW cd-rom ga lijnen. Is uiteindelijk wel makkelijk bij te houden en zo eet je ook gezond (denk ik ).
Verschil in weegschalen kan wel (ik weeg bij mijn vader thuis minimaal 8 kilo minder). Maar ik denk dat er zat mensen zijn die 'liegen' over hun gewicht.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 30 april 2006 @ 18:16:54 #291
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_37431400
Ik ben gestopt met lijnen

Ik hang nu al een maand of 2 rond dit gewicht, of ik nu veel eet of weinig. Ik voel me er goed bij, draag 3 maten kleinere kleding dan een jaar geleden, en na een jaar lang best streng op mijn eten letten wil ik nu vooral weer eens 'gewoon' gaan eten en kijken of ik dan ook stabiel blijf.

De echte doorslag kwam vorig weekend, toen ik er achter kwam dat ik precies dezelfde maat heb als mijn zus. Mijn zus, die ik altijd als slank heb beschouwd, en waarmee ik echt nooit kleding kon ruilen
Ik had van tevoren nooit durven dromen dat wij ooit dezelfde maat zouden dragen, zij is altijd de tengere en ik de stevige geweest, en nu dat wel zo is vind ik het wel even mooi geweest

Ik blijf hier wel gewoon meelezen, en zal zo af en toe best wel weer een weekje lijnen inlassen om op gewicht te blijven. Maar ik ben vooral gewoon heel tevreden met mijn nieuwe gewicht en gezonde eetgewoontes die het afgelopen jaar me opgeleverd hebben
pi_37432240
quote:
Op zondag 30 april 2006 18:16 schreef pluisje het volgende:
De echte doorslag kwam vorig weekend, toen ik er achter kwam dat ik precies dezelfde maat heb als mijn zus. Mijn zus, die ik altijd als slank heb beschouwd, en waarmee ik echt nooit kleding kon ruilen
Ik had van tevoren nooit durven dromen dat wij ooit dezelfde maat zouden dragen, zij is altijd de tengere en ik de stevige geweest, en nu dat wel zo is vind ik het wel even mooi geweest
Wat moet dat héérlijk zijn, pluis!

Ik hoop dat je verder rond dit gewicht zult blijven (weeg jezelf nog wel regelmatig, om de vinger aan de pols te houden )
pi_37432288
mooi zo pluis! klinkt goed.....
ik las net even in het volslanke fokkers fototopic, en ik word toch verdrietig van hoe sommige mensen daar reageren..
Ik weet heel goed dat ik het aan mezelf te danken heb dat ik te zwaar ben, maar hoe sommige mensen erop reageren, ik snap het niet....
pi_37432316
Het wordt voor mijn gevoel steeds erger op fok met het dikke mensen bashen, teigan.
pi_37432579
ik lees om de meeste dingen in klaagbaak enzo wel heen, dus daar merk ik er weinig van, maar het viel me nu dan weer op..
laatst ook zo'n meisje die hier geloof ik ergens poste dat ze haar vette buik zo haatte(ze zat echt wel op een goed gewicht) en die daarna overal dikke mensen ging afkraken..

en weet je dat dat het enige is waar ik nog bang voor ben als ik voor de klas ga staan? Dat de leerlingen mij daarmee proberen weg te treiteren? Juist omdat het een zwakke plek van mij is weet ik niet of ik dat wel zal kunnen hebben..
  zondag 30 april 2006 @ 19:20:35 #296
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_37432783
quote:
Op zondag 30 april 2006 18:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat moet dat héérlijk zijn, pluis!

Ik hoop dat je verder rond dit gewicht zult blijven (weeg jezelf nog wel regelmatig, om de vinger aan de pols te houden )
Voorlopig blijf ik nog wel dagelijks wegen denk ik, veel te bang om terug te vallen
  † In Memoriam † zondag 30 april 2006 @ 19:23:27 #297
43556 miss_dynastie
pi_37432860
quote:
Op zondag 30 april 2006 19:01 schreef teigan het volgende:
Ik weet heel goed dat ik het aan mezelf te danken heb dat ik te zwaar ben
Jaaa, dag, zo moet je dat niet zien hoor
Echt niet

En mij raakt het niet meer zo. Ik heb dan misschien een dikke reet, maar ik heb ook een best aardig karakter. Kan ik van die bashers niet zeggen .
pi_37432980
quote:
Op zondag 30 april 2006 19:23 schreef miss_dynastie het volgende:
En mij raakt het niet meer zo. Ik heb dan misschien een dikke reet, maar ik heb ook een best aardig karakter. Kan ik van die bashers niet zeggen .
Dat zegt alles wel
pi_37433212
quote:
Op zondag 30 april 2006 19:23 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Jaaa, dag, zo moet je dat niet zien hoor
Echt niet

van die eerste opmerking ga ik bijna huilen(ben een beetje labieltjes ja)

En die tweede heb je wel gelijk in, en ik denk dat ik ook maar met die instelling voor de klas moet gaan staan... Gaan ze me dwarszitten, dan kan ik altijd nog een kreng worden...
  Boks-Chick zondag 30 april 2006 @ 19:38:58 #300
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_37433304
@ Isabeau:
Thanks!
lolwut
pi_37433306
Ik heb vandaag zeer sportief gedaan, vind ik zelf. Samen met vriendje heb ik 20 kilometer gefietst

Vriendje lijnt vanaf vandaag ook mee (daar mogen ook wel wat kilootjes vanaf ) en dat maakt het toch weer een stuk makkelijker.
De komende week heb ik vakantie, maar ik heb me voorgenomen heel veel gezonde dingen te gaan halen en die te gaan eten als ik zin heb in iets lekkers. Vakanties vind ik namelijk veel moeilijker dan werkweken, omdat ik in de vakanties veel meer verleidingen zie
pi_37433870
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')