moet je ook niet in je portemonee stoppenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:29 schreef Geqxon het volgende:
Jemig de pemig, dat kentekenbewijs is net wat groter dan een A4 blad. Ik heb een kwartier zitten te origami-en, maar ik krijg het voor geen meter in mijn portomonee
je certi?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:47 schreef Geqxon het volgende:
Ik ga hem dus ff niet inruilen, dat doe ik wel als ik mijn autorijbewijs al heb (want dan is het een questie van een goedkoop stempeltje erbij, toch??)
Je weet dat je je kenteken niet mag doorboren?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:19 schreef junkiesietze het volgende:
keb me kenteken erop
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat staat op elk kentekenbewijs. Ze controleren daar namelijk niet op.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:40 schreef Geqxon het volgende:
Ik moet zo nog eens met de RDW bellen, er klopt iets niet op mijn kentekenbewijs...
Hier staat dat de maximum snelheid van mijn bromfiets 45km/h is terwijl ik zeker 50 ga.
jah me reet... ze zijn aan het waarschuwen dat je kenteken zo makkelijk gejat kan worden omdat ie in zo'n stom hoesje zit waar je m zo uit kan klikken...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:44 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Je weet dat je je kenteken niet mag doorboren?
Ah, thanksquote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:08 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
je certi?
als je je rijbewijs hebt mag je gewoon op een brommer/scooter rijden... hoef je verder niks voor te hebben... geen extra stempeltjes ofzo ...
Bij mij staat er serieus zelfs 40KM p.uur inquote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:45 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Dat staat op elk kentekenbewijs. Ze controleren daar namelijk niet op.
Oke. Iemand zei het hier laaste sorry hoor.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:07 schreef junkiesietze het volgende:
UTRECHT - Dieven hebben het al weer voorzien op kersverse brommerkentekens. Spaarzaam verschijnen ze in het straatbeeld...
...maar de eersten zijn al weer gestolen, meldt Koen Peeters van de Rijksdienst voor het Wegverkeer RDW.
Hij raadt eigenaren dan ook aan de nummerplaten zo vast te zetten dat ze niet eenvoudig losgeschroefd kunnen worden.
http://www.scooter-freaks(...)el.php?id=1146328081
Dat is in mijn geval onmogelijk, ik heb hier nog een filmpje van zomer 2005 waar deze brommer in voor komtquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:08 schreef mister_dog het volgende:
misschien geimporteerd, voor het eerst toegelaten op nederlandse wegen op 3-08-05 en op 27-04-06 heb jij em waarscheinlijk op kenteken laten zetten
Dat 31-08-2006 slaat nergens op.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:24 schreef Geqxon het volgende:
Iemand enig idee wat dit betekend:
[..]
??
Ik heb de bromfiets op 11-09-05 gekocht...
Jetforce heeft lelijk standaard spatbord.. Heb er alleen eentje over mijn wiel, die er standaard op zit, goed genoeg.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:02 schreef Halvor het volgende:
Die SR's hebben dr ook nog zon gigantisch spatbord achter ook![]()
bij een jetforce achterop zitten met spatbord nog veel ergerquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:57 schreef Ayaxola het volgende:
Als je bij een Slider je spatbord eraf haalt wordt je pas ranzig![]()
lollerquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:13 schreef mister_dog het volgende:
[..]
bij een jetforce achterop zitten met spatbord nog veel erger
Valt wel mee? Of rij ik gewoon zo weinig door de plassen e.d.?quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:13 schreef mister_dog het volgende:
[..]
bij een jetforce achterop zitten met spatbord nog veel erger
ik was tot op het bot natquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:19 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Valt wel mee? Of rij ik gewoon zo weinig door de plassen e.d.?
Ik heb het idee dat dat kleine spatbordje op het wiel wel goed werkt, ik ben amper vies, en degene die achterop zit ook maar een klein beetje..
quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:22 schreef mister_dog het volgende:
[..]
ik was tot op het bot nattas vol boeken alle boeke vies ed...
![]()
Hier 25 graden.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:26 schreef junkiesietze het volgende:
waarom zeuren jullie over vies worden?
het is fucking 24 graden hier... en jullie praten over regen..
ik mis het...quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:26 schreef junkiesietze het volgende:
waarom zeuren jullie over vies worden?
het is fucking 24 graden hier... en jullie praten over regen..
wtf ben je gek in je koppie ofzo.quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:36 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
wtf ben je gek in je koppie ofzo.
nou kan je kenkerplat door de bocht mennn
zon ownzzz
mits jetforcequote:Op woensdag 3 mei 2006 12:36 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
wtf ben je gek in je koppie ofzo.
nou kan je kenkerplat door de bocht mennn
zon ownzzz
ik vind het met de brommer weer kutquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:45 schreef Ayaxola het volgende:
Ik kan alleen mijn mijn brommer plat door de bocht, met een scooter echt niet![]()
Puch is lekker klein en wendbaar![]()
2 kw en 85 vind ik toch wel beetje stom maja..quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:47 schreef junkiesietze het volgende:vandaag vrijwillig op de rollerbank geweest
(ff kenteken eraf gehaald voor het geval ze dat noteren)
en naar t politie bureau gegaan om te vragen of ik legaal op de weg mocht rijden met me scootje
ding blies gelijk naar de 2KW
als ik er mee zou worden aangehouden was ik m kwijt
en nog ff naast een toyota picnick gereden.. 85 op autoteller
ik rij 80 met 1 kw dus moet 100 met 2 ook wel lukkenquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:49 schreef MaximumRush het volgende:
Hahahahaha.. Vast, met een 50 cc en een technigas uitlaat.
Nou, vriend van mij heeft een Aerox, perfect afgesteld en alles, Yasuni C21 o.i.d. eronder, powerfilter en dat ding loopt ook 107 echte.. Voor zover ik weet is zijn cilinder nog standaard dusja..quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:35 schreef MaximumRush het volgende:
Vermogen heeft geen flikker met snelheid te maken. En met een standaard 50cc en een ander uitlaatje kan je no way de 100 echte kilometers halen.
Pas met een hoogtoerige getunede 50 zal je rond de 100 gaan.
ik geloofde het ook nietquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:49 schreef MaximumRush het volgende:
Hahahahaha.. Vast, met een 50 cc en een technigas uitlaat.
hoezo dat? de startmotor gaat wel aan.. of kunnen de zekeringen evengoed stuk zijn?quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:01 schreef Drifter__ het volgende:
Check zekeringen.
kickstart?quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:07 schreef C2C het volgende:
[..]
hoezo dat? de startmotor gaat wel aan.. of kunnen de zekeringen evengoed stuk zijn?
jahjoh?quote:
ja, de startmotor gaat draaien, de toerenteller gaat tot de 700 ofzo maar de motor zelf start nietquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:28 schreef Drifter__ het volgende:
Bedoel je dat ie niet wil aanslaan?
C21 kan helemaal niet lopen op een standaard cilinder.quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:58 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Nou, vriend van mij heeft een Aerox, perfect afgesteld en alles, Yasuni C21 o.i.d. eronder, powerfilter en dat ding loopt ook 107 echte.. Voor zover ik weet is zijn cilinder nog standaard dusja..
[afbeelding]
Die dus.
O.I.D. staat er ook bij, van Yasuni's heb ik totaal geen verstand.quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:58 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
C21 kan helemaal niet lopen op een standaard cilinder.
Ik had niet tegen jou maar tegen C2C.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:44 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ik geloofde het ook nietmaar ik zag het toch echt op die lollerbank van zoetermeer....
Alleen een C16, R en Z lopen goed op een 50 cc standaard cilinder. Dan nog is het onmogelijk om met je standaard cilinder 107 km per uur te krijgen. Voor snelheden boven de 100 moet je of een 70 cc hebben, of een dik getunede MHR 50 ofso. En die op die foto is volgens mij een R, ik weet het niet zeker.quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:01 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
O.I.D. staat er ook bij, van Yasuni's heb ik totaal geen verstand.
Ik weet dat je ook een C16 hebt e.d. maar daar houdt het op.. Het is de uitlaat iig die je op de foto ziet, weet ik veel welke uitvoering dat is.
Ik zal hem morgen eens vragen wat hij er allemaal aan gedaan heeft..quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:08 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Alleen een C16, R en Z lopen goed op een 50 cc standaard cilinder. Dan nog is het onmogelijk om met je standaard cilinder 107 km per uur te krijgen. Voor snelheden boven de 100 moet je of een 70 cc hebben, of een dik getunede MHR 50 ofso. En die op die foto is volgens mij een R, ik weet het niet zeker.
Je weet dat je dik uit je nek lult?quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:08 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Voor snelheden boven de 100 moet je of een 70 cc hebben, of een dik getunede MHR 50 ofso.
Met een TZR kan het idd ook wel. Daar heb je geen 70cc voor nodig. Maar als je daar de prop eruit haalt, gaan die dingen al ontiegelijk hard. Maar die zijn er ook voor gebouwd.quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:47 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Je weet dat je dik uit je nek lult?
Vriend van mij heeft gewoon zijn standaard 50 cc op zijn Derbi Senda zitten en die trekt hem toch echt wel tegen de 110 aan
my thoughts exactlyquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:47 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Je weet dat je dik uit je nek lult?
Vriend van mij heeft gewoon zijn standaard 50 cc op zijn Derbi Senda zitten en die trekt hem toch echt wel tegen de 110 aan
Ja, als de prop eruit is, dan rijd ie al tegen de 80 aanquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:52 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Met een TZR kan het idd ook wel. Daar heb je geen 70cc voor nodig. Maar als je daar de prop eruit haalt, gaan die dingen al ontiegelijk hard. Maar die zijn er ook voor gebouwd.
Ik heb het over scooters, een schakelbrommer is een heel ander verhaal.quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:47 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Je weet dat je dik uit je nek lult?
Vriend van mij heeft gewoon zijn standaard 50 cc op zijn Derbi Senda zitten en die trekt hem toch echt wel tegen de 110 aan
Die drempels op het beginquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:17 schreef junkiesietze het volgende:
www.xs4all.nl/~jejf/boeken:D:D:DD::D:D::D:D::D:D
Ik heb idd nog nooit zule rare drempels gezienquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:07 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Die drempels op het begin, waarom drempels op een brom/fietspad
![]()
Bestaan die dan?quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:16 schreef Geqxon het volgende:
Wat mij meer opvalt is dat er zoveel bromfietspaden zijn
Hier in de bebouwde kom heb je zo goed als géén bromfietspaden...
Mja, in schothorst en zielhorst moeten brommer ook overal op de weg, en zijn er amper bromfietspaden. In bovenstaand filmpje heb je bijna alleen maar bromfietspadenquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:01 schreef Ayaxola het volgende:
Dat is ook logisch aangezien wij in de stad gewoon op de weg moeten rijden, dan heb je alleen fietspaden nodig, en geen bromfietspaden.
Heeft dnek geen zin aangezien een injectie bij het starten van je contact benzine eerst gaat spuiten en die genoeg benzine krijgd. Of zie ik dat verkeerd ?quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:56 schreef Drifter__ het volgende:
Hou het gas ff 10sec vol open. Laat dan los, en probeer weer te starten.
Nice filmpje alleen hoor ik daar te lichte rolletjes ?quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:17 schreef junkiesietze het volgende:
www.xs4all.nl/~jejf/boeken:D:D:DD::D:D::D:D::D:D
wat een lelijk ding die dna, echt een beun machine (bij puchjes enzo geldt: beun=cool maar bij zulke dingen zeker niet)quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:36 schreef junkiesietze het volgende:
zo
vanmiddag ff krukasje wezen ophalen voor een vriend van me zijn DNA
dus dat ding kunnen we eindelijk gaan opbouwen en fixen
http://www.xs4all.nl/~jejf/streetdna/nieuw
Ik weet het niet, dat is wel vervelend idd. Maar op de weg heb je ook heel vaak dat er een slome auto voor je rijd, ik iig wel. En dan kun je ook niet zo makkelijk inhalen, dat gaat op het fietspad wel een stuk makkelijker.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:52 schreef Geqxon het volgende:
Ik moet overigens zeggen dat ik zelf meestal het liefst op de weg rij. Op het fietspad zitten vaak van die turken met z'n drieën naast elkaar te fietsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |