2 kw en 85 vind ik toch wel beetje stom maja..quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:47 schreef junkiesietze het volgende:vandaag vrijwillig op de rollerbank geweest
(ff kenteken eraf gehaald voor het geval ze dat noteren)
en naar t politie bureau gegaan om te vragen of ik legaal op de weg mocht rijden met me scootje
ding blies gelijk naar de 2KW
als ik er mee zou worden aangehouden was ik m kwijt
en nog ff naast een toyota picnick gereden.. 85 op autoteller
ik rij 80 met 1 kw dus moet 100 met 2 ook wel lukkenquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:49 schreef MaximumRush het volgende:
Hahahahaha.. Vast, met een 50 cc en een technigas uitlaat.
Nou, vriend van mij heeft een Aerox, perfect afgesteld en alles, Yasuni C21 o.i.d. eronder, powerfilter en dat ding loopt ook 107 echte.. Voor zover ik weet is zijn cilinder nog standaard dusja..quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:35 schreef MaximumRush het volgende:
Vermogen heeft geen flikker met snelheid te maken. En met een standaard 50cc en een ander uitlaatje kan je no way de 100 echte kilometers halen.
Pas met een hoogtoerige getunede 50 zal je rond de 100 gaan.
ik geloofde het ook nietquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:49 schreef MaximumRush het volgende:
Hahahahaha.. Vast, met een 50 cc en een technigas uitlaat.
hoezo dat? de startmotor gaat wel aan.. of kunnen de zekeringen evengoed stuk zijn?quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:01 schreef Drifter__ het volgende:
Check zekeringen.
kickstart?quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:07 schreef C2C het volgende:
[..]
hoezo dat? de startmotor gaat wel aan.. of kunnen de zekeringen evengoed stuk zijn?
jahjoh?quote:
ja, de startmotor gaat draaien, de toerenteller gaat tot de 700 ofzo maar de motor zelf start nietquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:28 schreef Drifter__ het volgende:
Bedoel je dat ie niet wil aanslaan?
C21 kan helemaal niet lopen op een standaard cilinder.quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:58 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Nou, vriend van mij heeft een Aerox, perfect afgesteld en alles, Yasuni C21 o.i.d. eronder, powerfilter en dat ding loopt ook 107 echte.. Voor zover ik weet is zijn cilinder nog standaard dusja..
[afbeelding]
Die dus.
O.I.D. staat er ook bij, van Yasuni's heb ik totaal geen verstand.quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:58 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
C21 kan helemaal niet lopen op een standaard cilinder.
Ik had niet tegen jou maar tegen C2C.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:44 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ik geloofde het ook nietmaar ik zag het toch echt op die lollerbank van zoetermeer....
Alleen een C16, R en Z lopen goed op een 50 cc standaard cilinder. Dan nog is het onmogelijk om met je standaard cilinder 107 km per uur te krijgen. Voor snelheden boven de 100 moet je of een 70 cc hebben, of een dik getunede MHR 50 ofso. En die op die foto is volgens mij een R, ik weet het niet zeker.quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:01 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
O.I.D. staat er ook bij, van Yasuni's heb ik totaal geen verstand.
Ik weet dat je ook een C16 hebt e.d. maar daar houdt het op.. Het is de uitlaat iig die je op de foto ziet, weet ik veel welke uitvoering dat is.
Ik zal hem morgen eens vragen wat hij er allemaal aan gedaan heeft..quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:08 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Alleen een C16, R en Z lopen goed op een 50 cc standaard cilinder. Dan nog is het onmogelijk om met je standaard cilinder 107 km per uur te krijgen. Voor snelheden boven de 100 moet je of een 70 cc hebben, of een dik getunede MHR 50 ofso. En die op die foto is volgens mij een R, ik weet het niet zeker.
Je weet dat je dik uit je nek lult?quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:08 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Voor snelheden boven de 100 moet je of een 70 cc hebben, of een dik getunede MHR 50 ofso.
Met een TZR kan het idd ook wel. Daar heb je geen 70cc voor nodig. Maar als je daar de prop eruit haalt, gaan die dingen al ontiegelijk hard. Maar die zijn er ook voor gebouwd.quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:47 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Je weet dat je dik uit je nek lult?
Vriend van mij heeft gewoon zijn standaard 50 cc op zijn Derbi Senda zitten en die trekt hem toch echt wel tegen de 110 aan
my thoughts exactlyquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:47 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Je weet dat je dik uit je nek lult?
Vriend van mij heeft gewoon zijn standaard 50 cc op zijn Derbi Senda zitten en die trekt hem toch echt wel tegen de 110 aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |