moet je ook niet in je portemonee stoppenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:29 schreef Geqxon het volgende:
Jemig de pemig, dat kentekenbewijs is net wat groter dan een A4 blad. Ik heb een kwartier zitten te origami-en, maar ik krijg het voor geen meter in mijn portomonee
je certi?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:47 schreef Geqxon het volgende:
Ik ga hem dus ff niet inruilen, dat doe ik wel als ik mijn autorijbewijs al heb (want dan is het een questie van een goedkoop stempeltje erbij, toch??)
Je weet dat je je kenteken niet mag doorboren?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:19 schreef junkiesietze het volgende:
keb me kenteken erop
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat staat op elk kentekenbewijs. Ze controleren daar namelijk niet op.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:40 schreef Geqxon het volgende:
Ik moet zo nog eens met de RDW bellen, er klopt iets niet op mijn kentekenbewijs...
Hier staat dat de maximum snelheid van mijn bromfiets 45km/h is terwijl ik zeker 50 ga.
jah me reet... ze zijn aan het waarschuwen dat je kenteken zo makkelijk gejat kan worden omdat ie in zo'n stom hoesje zit waar je m zo uit kan klikken...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:44 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Je weet dat je je kenteken niet mag doorboren?
Ah, thanksquote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:08 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
je certi?
als je je rijbewijs hebt mag je gewoon op een brommer/scooter rijden... hoef je verder niks voor te hebben... geen extra stempeltjes ofzo ...
Bij mij staat er serieus zelfs 40KM p.uur inquote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:45 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Dat staat op elk kentekenbewijs. Ze controleren daar namelijk niet op.
Oke. Iemand zei het hier laaste sorry hoor.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:07 schreef junkiesietze het volgende:
UTRECHT - Dieven hebben het al weer voorzien op kersverse brommerkentekens. Spaarzaam verschijnen ze in het straatbeeld...
...maar de eersten zijn al weer gestolen, meldt Koen Peeters van de Rijksdienst voor het Wegverkeer RDW.
Hij raadt eigenaren dan ook aan de nummerplaten zo vast te zetten dat ze niet eenvoudig losgeschroefd kunnen worden.
http://www.scooter-freaks(...)el.php?id=1146328081
Dat is in mijn geval onmogelijk, ik heb hier nog een filmpje van zomer 2005 waar deze brommer in voor komtquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:08 schreef mister_dog het volgende:
misschien geimporteerd, voor het eerst toegelaten op nederlandse wegen op 3-08-05 en op 27-04-06 heb jij em waarscheinlijk op kenteken laten zetten
Dat 31-08-2006 slaat nergens op.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:24 schreef Geqxon het volgende:
Iemand enig idee wat dit betekend:
[..]
??
Ik heb de bromfiets op 11-09-05 gekocht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |