wat verzieken dan...? en ik neem aan dat je mij ook een kleuter noemt dan... prima hoor. Politie agenten luistern over het algemeen en zijn prima in het communiceren van duidelijke standpunten, cursusje communicatie vaardigheden zou je prima staan en je kan er g veel van leren. `discussies afkappen omdat jij het gezeur vind behoort niet tot die cursus trouwens... dit is feedback, verwacht dat dan ook!quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:47 schreef Subhuman het volgende:
En Re, politieagentje spelen op een forum vind ik helemaal niet leuk maar blijkbaar kan het niet anders omdat een stel kleuters zich heeft voorgenomen de boel hier grondig te verzieken.
Hallo.. word eens wakker. Ik vind dat jouw beslissingen er de wortel van zijn in dit gevalquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:47 schreef Subhuman het volgende:
En Re, politieagentje spelen op een forum vind ik helemaal niet leuk maar blijkbaar kan het niet anders omdat een stel kleuters zich heeft voorgenomen de boel hier grondig te verzieken.
nou blijkbaar hebben jullie dus geen goeie beslissing genomen en dan kan je hoog en laag vasthouden dat je als mod altijd gelijk hebt en dus niet van je voetstuk wilt vallen om schoorvoetend misschien toch in overweging te nemen om een beslissing toch terug te draaien want ja, je zal er maar op aangekeken worden dat je gezag is ondermijnd...quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:02 schreef Subhuman het volgende:
Oh, dus nu is het mijn schuld dat jullie hier elkaar in de haren vliegen en persoonlijk aanvallen? Vind ik toch knap. Discussie vind ik prima, goed juist, maar dan wel op een volwassen manier. RonaldV en ik hebben overlegd over de meetingtopics en we vonden allebei 1 topic genoeg, voor slowchat kan je best in de algemene slowchat terecht.
Voor slowchat is er het slowchattopic en als iedereen zich daar gewoon aan houdt is er niks aan de hand. Het was per slot van rekening jullie eigen idee. Als ik zie dat Puckzzz lekker meeslowchat in haar eigen topic waar slowchat juist verboden was dan kan ik dat sowieso niet meer serieus nemen. Op dit moment is iedereen alleen maar aan het baggeren om het te laten lijken alsof wij geen goede beslissingen nemen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:07 schreef Re het volgende:
nou blijkbaar hebben jullie dus geen goeie beslissing genomen en dan kan je hoog en laag vasthouden dat je als mod altijd gelijk hebt en dus niet van je voetstuk wilt vallen om schoorvoetend misschien toch in overweging te nemen om een beslissing toch terug te draaien want ja, je zal er maar op aangekeken worden dat je gezag is ondermijnd...
Ik heb nooit gezegd dat dat wel kon. Ik heb niemand aangewezen, ik had het tegen jullie allemaal. Op het moment dat die posts werden gemaakt was ik er niet anders had ik er toen meteen wel een punt achter gezet.quote:`en beetje flauw dat iemand die hierboven een opmerking incl kotssmiley naar een paar users maakt dit natuurijk gewoon moet kunnen doen maar ow wee als daar op teruggereageerd wordt he... nee dan is het ineens onvolwasssen en kleuter gedrag... en wordt er flink op los gedelete etc...
Jammer, ik vond jouw foto's zwaar de moeite waard. En jammer voor jullie, want in eerste instantie leek het zo'n geslaagde fotomeet.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:17 schreef Puckzzz het volgende:ik geef er lekker geen ene reet meer om, het topic was al naar de klote toen P met zijn 'dienstmedeling' kwam.
Tot die tijd heb ik meer dan genoeg moeite gedaan om het topic te houden zoals het hoorde.
Maar hee! Ik heb mijn foto's inmiddels verwijderd en wens iedereen nog veel plezier met de foto's van anderen![]()
ow en Sub ik hoor het wel als het politieonderzoek naar de zaak "de Fok-user met kwalijk taalgebruik" is afgerond. Je hebt mijn e-mail adres
De meet is het probleem niet, die was ook geslaagd.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:36 schreef Halinalle het volgende:
En jammer voor jullie, want in eerste instantie leek het zo'n geslaagde fotomeet.
Het was ook een geslaagde fotomeetquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:36 schreef Halinalle het volgende:
[..]
Jammer, ik vond jouw foto's zwaar de moeite waard. En jammer voor jullie, want in eerste instantie leek het zo'n geslaagde fotomeet.
huillie daar gaat het helemaal niet om... er werd gesuggereerd om een foto en een meet sc topic te openen met goede argumentatie die in de wind werd geslagen, als dan blijkt dat het toch wel een erg goed idee was zit je ineens na afloop jezelf in de rondte te verdedigen door het allemaal maar gezeik te vinden... prima hoor echt...quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:11 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Voor slowchat is er het slowchattopic en als iedereen zich daar gewoon aan houdt is er niks aan de hand. Het was per slot van rekening jullie eigen idee. Als ik zie dat Puckzzz lekker meeslowchat in haar eigen topic waar slowchat juist verboden was dan kan ik dat sowieso niet meer serieus nemen. Op dit moment is iedereen alleen maar aan het baggeren om het te laten lijken alsof wij geen goede beslissingen nemen.
vast... enige selectiviteit is je niet vreemd, maar als dat niet zo is is het ook wel goed hoor...quote:Ik heb nooit gezegd dat dat wel kon. Ik heb niemand aangewezen, ik had het tegen jullie allemaal. Op het moment dat die posts werden gemaakt was ik er niet anders had ik er toen meteen wel een punt achter gezet.
Thnx!quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:36 schreef Halinalle het volgende:
[..]
Jammer, ik vond jouw foto's zwaar de moeite waard. En jammer voor jullie, want in eerste instantie leek het zo'n geslaagde fotomeet.
Dank je welquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:04 schreef petre86 het volgende:
<knip verhaal>
ik heb geen pyamaquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:04 schreef petre86 het volgende:
Kijk eens hoeveel tijd crew in FOK! steekt. en hoeveel tijd ook de FOT-Modjes in hun geliefde subforum steken.
Dit is hun waardering? Dat de users het niet even leuk kunnen houden?
Als je je als een Pubertje wil gedragen, dan ga je maar naar PUB, daar zijn ook fototopics, kun je jezelf showen in je nieuwste pyama. maar hou dat gedrag eens buiten FOT.
Kunnen we regelen voor jequote:
Ik denk dat je dit onderschat, ik ben niet de mod van FOT , maar ben bv op B&H best onzichtbaar aanwezig. Maar reken maar dat er heel wat uren in gaan zitten zonder dat mensen dat zien. Mods lezen zowat alles. beoordelen veel. Moeten afwegingen maken, trollerig gedrag de kop in drukken. bij sturen , of gewoon relaxed de users hun gang laten gaan. Ook achter de schermen zijn ze met hun forum bezig. en standpunten aan het verdedigen uit het oogpunt van de users.quote:de tijd de de modjes in dit forum stoppen is ook miniem hoor en het zijn niet de modjes die een forum maken maar de users, en dat wordt ook wel eens vergeten, als er constant feedback wordt genegeerd gaat men ageren tegen alles en iedereen en blaast men kleine flutdingetjes op tot grote proporties, zo gaat dat nou eenmaal, dat dit niet wordt opgemerkt als zijnde de psychologie van het in goede banen kunnen leiden van een stelletje users is natuurlijk wel een indicatie.
Als jij dat ook op een gezellige wijze doet, zoals je in het echt ook gewoon niet bent zoals je nu doet.quote:Ik zou zeggen post gewoon wat meer,
Die vriend van jou is niets mis mee, hij was wat moeilijk te verstaanquote:Op donderdag 11 mei 2006 18:04 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb even nagevraagd bij mijn vriend hoe de situatie is gegaan bij het biergedoe. dat viel allemaal reuze mee en ik geloof dus ook niet dat dit de reden is van het probleem aangaande het groffe taalgebruik.
MAARR! Mijn vriend wist wel te vertellen dat er iemand (ik weet een gezicht maar geen naam) op een gegeven moment naar buiten liep met twee biertjes in zijn hand. Hij was flink aan het mopperen (ging ook over de prijs) en zei op een gegeven moment "vuile poot" doelend op de meneer achter de bar. alleen stond de meneer op dat moment binnen gehoorsafstand van die persoon.
geil eentje met nijntje graagquote:
owww ik krijg af en toe wel wat andere verhalen te horen hoor, maar tuurlijk kost het wat tijd en energie maar ga het nu niet ophemelen als een dagtaakquote:Ik denk dat je dit onderschat, ik ben niet de mod van FOT , maar ben bv op B&H best onzichtbaar aanwezig. Maar reken maar dat er heel wat uren in gaan zitten zonder dat mensen dat zien. Mods lezen zowat alles. beoordelen veel. Moeten afwegingen maken, trollerig gedrag de kop in drukken. bij sturen , of gewoon relaxed de users hun gang laten gaan. Ook achter de schermen zijn ze met hun forum bezig. en standpunten aan het verdedigen uit het oogpunt van de users.
ik draag genoeg bij en ik heb al via diverse kanalen duidelijk gemaakt wat ik van fot vind en hoe het kan veranderen in positieve zin, dat er niets mee gedaan wordt is een tweede, mijn mening is dat SC ervoor zorgt dat de andere topics schoon blijven van slowchat, dat werkt maar vervolgens beetje selectief mensen wijzen op off topic gedrag is beetje jammer. Ik ageer niet zo zeer tegen mods maar tegen het beleid en de inconsequenties, levert me zelfs een ban op wat prima is, zal weinig effect hebben zo. buiten fot heb ik prima contact met de mods hier dus neem het met een serieuze korrel zout zou ik zeggen. Ik wil lol hebben idd maar dat mag blijkbaar nietquote:Neem de afgelopen meet, ik mis heel veel foto's die ik graag wil zien of zou willen zien. Sommigen hebben die al op eigen servers gezet, soms af geschermd en soms niet. Maar niet iedereen weet waar ze staan. Als user zijnde vraag ik me dan af waar we mee bezig zijn. Daar buiten in het zonnentje waren we gezellig bezig en hier binnen is het in één keer prut. Geloof je het zelf ?. het ligt dus niet aan het gezelschap en de omgeving ? Waar dan wel. achter het veilig wegkruipen achter een beeldscherm ? Ook dat geloof ik niet , anders kom je namelijk niet openlijk op een meet waar je gewoon geconfronteerd kan worden met de gedrag hier. Wat dan wel ? vertel het eens ? En ga niet zeggen het ligt aan de mods, dat is zo eenvoudig. [quote] lost you here mate... Ik heb nog geen tijd gehad om mijn foto's te verwerken dus vandaar wat minder van mijn kant en dat zal nog wel even uitblijven, dat heeft voor mij geheel niets met de sfeer te maken want daar trek ik me toch geen ene reet van aan of mensen over elkaar heenrollen ... ik vind het gezellig hier en daar gaat het om, ik kom op meets omdat ik mensen wil ontmoeten en foto's maken. De mods zijn sinds het nieuwe duo redelijk inconsequent geweeest met beleid en gedrag dus daar is onduidelijkheid over, boeit ook verder niet, selectiviteit is mens eigen zeg maar
[quote]Wil je een kleuterleider ? Nee toch . Alles verslowchatten ? vast niet. Wat wil je zelf met FOT . wat moet er gebeuren. Je bent bv een zeer goede fotograaf. Ipv van dit nep gerel, ja nep. want dit haalt het niet bij een echte rel. en dan zwaar ageren tegen mods die hier nog niet erg lang zitten, of het gewoon leuk willen houden zonder ruzies. Is volgens mij beneden je stand. Doe dat dus ook niet, het is zonde, de tijd had je veel beter en dat zie ik veel liever, in posts kunnen zetten waar de newbies en anderen wat aan hebben. commentaar op foto's tipcs truuks en macro's en lol maken.
ik verbagger niets, dat is de interpretatie van sommige, ook opgelegd omdat ik toch wel een naam heb en dat boeit me weinig, ik heb en wil gewoon lol hebben en niet zo serieus alles hebben, light up zegt men wel eens... kom maar op msnquote:Een beetje slowchat komt altijd voor, sterker er is een topic voor. Maar om nu echt zooi te gaan verbaggeren om een dwarse bui te tonen is idioot. Ik kan het fout hebben, maar als ik als mod bijvoorbeeld niet weet wat er nu echt aan de hand is , komt er nooit een oplossing. btw ik sta open voor elke suggestie/babbel over het reilen en zeilen van dit forum. via diverse kanalen. Spreek me dus gerust aan.
[..]
ik doe gezellig, ik reageer alleen op bepaalde dingen zoals ik ze zie, dat doe ik in het echte leven ook, feit blijft dat daaarmee wel het verschil is aangetoond tussen irl en internet, hier lijkt het alemaal zo ontzettend heftig en rellerig, hier buiten gaat het allemaal veel gemoedelijker hoorquote:Als jij dat ook op een gezellige wijze doet, zoals je in het echt ook gewoon niet bent zoals je nu doet.
Typisch geval van de overspannen manier waarop iedereen hier op elkaar reageert de laatste tijd. En dat heeft niets te maken met de Simpelveld meet, maar met de sfeer op Fok! tegenwoordig.quote:Op donderdag 11 mei 2006 22:56 schreef Re het volgende:
daarom het was een top dag maar ik zie het meer in proporties, de definitie van over het spoor lopen was nogal vaag, ik heb me alleen op overgangen begeven en heb geen spoor aangeraakt maar blijkbaar mocht dat niet.
Dat heeft niets met communicatieve vaardigheden te maken, maar simpelweg met de manier waarop het aan Peter is meegedeeld. Beide zaken zijn gebeurd, maar men wilde er niet verder op in gaan, dus meer kon hij niet vertellen. En ook hier werd de invulling door de lezers gedaan: Peter heeft alleen maar dat gepost wat hij wist. De achterdochtige breintjes hier deden de rest. Waarbij de door jou geroemde communicatieve vaardigheden vooral in de reacties op hun plaat gingen.quote:Zoals je weet ging het mij ook niet daarom, dat iemand een grote bek heeft is treurig maar er werd zo ontzettend zwaar aan getild dat het blijbaar moest overkomen alsof de hele fot groep de dag van die mensen heeft lopen vergallen, en iedereen heeft zijn eigen verantwoordelijkheden vind ik en als er wat verkeerd gaat dan moet je op het moment ingrijpen en niet achteraf gaan lopen miepen. Dus ik vond alleen de manier waarop het terug gecommuniceerd werd naar de groep ff beetje vaag en verkeerd overkomen, maar dat ligt meer aan het gebrek om goed feedback te geven, wat daaruit volgde was een samenloop van omstandigheden die door een simpele ingreep en gebrek aan communitatieve vaardigheden wat ontspoorde![]()
Ik ben het algemene gebash tegen mods een beetje zat, sub ook, en zelfs de rest van de crew valt het op dat "het altijd lastige FOT" (quote:En dan de flauwe reactie van Sub dat hij het blijkbaar niet aankan als hij commentaar krijgt op zijn acties en dat alleen kan beantwoorden door alles af te kappen en posts te gaan deleten geeft ook geen blijk van volwassenheid, dan ga ik net zo kinderachtig terugdoen, als jeargumenten op zijn dan moet dat blijkbaar zo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |