abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 mei 2006 @ 15:47:35 #183
40714 Subhuman
Televised confession
pi_37738469
En Re, politieagentje spelen op een forum vind ik helemaal niet leuk maar blijkbaar kan het niet anders omdat een stel kleuters zich heeft voorgenomen de boel hier grondig te verzieken.
  donderdag 11 mei 2006 @ 15:55:19 #184
262 Re
Kiss & Swallow
pi_37738705
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 15:47 schreef Subhuman het volgende:
En Re, politieagentje spelen op een forum vind ik helemaal niet leuk maar blijkbaar kan het niet anders omdat een stel kleuters zich heeft voorgenomen de boel hier grondig te verzieken.
wat verzieken dan...? en ik neem aan dat je mij ook een kleuter noemt dan... prima hoor. Politie agenten luistern over het algemeen en zijn prima in het communiceren van duidelijke standpunten, cursusje communicatie vaardigheden zou je prima staan en je kan er g veel van leren. `discussies afkappen omdat jij het gezeur vind behoort niet tot die cursus trouwens... dit is feedback, verwacht dat dan ook!
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 11 mei 2006 @ 15:59:15 #185
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_37738808
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 15:47 schreef Subhuman het volgende:
Hallo.. word eens wakker. Ik vind dat jouw beslissingen er de wortel van zijn in dit geval

Je bent een aardige gast, maar ik vind dat je totaal geen feeling met dit subforum of met de users. Zoals de engelsen al mooi zeggen: don't give up yer day job.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  donderdag 11 mei 2006 @ 16:02:30 #186
40714 Subhuman
Televised confession
pi_37738894
Oh, dus nu is het mijn schuld dat jullie hier elkaar in de haren vliegen en persoonlijk aanvallen? Vind ik toch knap. Discussie vind ik prima, goed juist, maar dan wel op een volwassen manier. RonaldV en ik hebben overlegd over de meetingtopics en we vonden allebei 1 topic genoeg, voor slowchat kan je best in de algemene slowchat terecht.
  donderdag 11 mei 2006 @ 16:03:51 #187
3744 Kleintje
op en top!
pi_37738934
pardon... persoonlijk worden???
WIE begon daarmee?
Begon P. niet dat ik me er niet mee mocht bemoeien? En Ynske, zei die het ook niet tegen me? Oke, niet kwaad bedoelt, maar men zegt het wel
  donderdag 11 mei 2006 @ 16:07:26 #188
262 Re
Kiss & Swallow
pi_37739044
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 16:02 schreef Subhuman het volgende:
Oh, dus nu is het mijn schuld dat jullie hier elkaar in de haren vliegen en persoonlijk aanvallen? Vind ik toch knap. Discussie vind ik prima, goed juist, maar dan wel op een volwassen manier. RonaldV en ik hebben overlegd over de meetingtopics en we vonden allebei 1 topic genoeg, voor slowchat kan je best in de algemene slowchat terecht.
nou blijkbaar hebben jullie dus geen goeie beslissing genomen en dan kan je hoog en laag vasthouden dat je als mod altijd gelijk hebt en dus niet van je voetstuk wilt vallen om schoorvoetend misschien toch in overweging te nemen om een beslissing toch terug te draaien want ja, je zal er maar op aangekeken worden dat je gezag is ondermijnd...

`en beetje flauw dat iemand die hierboven een opmerking incl kotssmiley naar een paar users maakt dit natuurijk gewoon moet kunnen doen maar ow wee als daar op teruggereageerd wordt he... nee dan is het ineens onvolwasssen en kleuter gedrag... en wordt er flink op los gedelete etc...
  donderdag 11 mei 2006 @ 16:11:35 #189
40714 Subhuman
Televised confession
pi_37739164
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 16:07 schreef Re het volgende:

nou blijkbaar hebben jullie dus geen goeie beslissing genomen en dan kan je hoog en laag vasthouden dat je als mod altijd gelijk hebt en dus niet van je voetstuk wilt vallen om schoorvoetend misschien toch in overweging te nemen om een beslissing toch terug te draaien want ja, je zal er maar op aangekeken worden dat je gezag is ondermijnd...
Voor slowchat is er het slowchattopic en als iedereen zich daar gewoon aan houdt is er niks aan de hand. Het was per slot van rekening jullie eigen idee. Als ik zie dat Puckzzz lekker meeslowchat in haar eigen topic waar slowchat juist verboden was dan kan ik dat sowieso niet meer serieus nemen. Op dit moment is iedereen alleen maar aan het baggeren om het te laten lijken alsof wij geen goede beslissingen nemen.
quote:
`en beetje flauw dat iemand die hierboven een opmerking incl kotssmiley naar een paar users maakt dit natuurijk gewoon moet kunnen doen maar ow wee als daar op teruggereageerd wordt he... nee dan is het ineens onvolwasssen en kleuter gedrag... en wordt er flink op los gedelete etc...
Ik heb nooit gezegd dat dat wel kon. Ik heb niemand aangewezen, ik had het tegen jullie allemaal. Op het moment dat die posts werden gemaakt was ik er niet anders had ik er toen meteen wel een punt achter gezet.
  donderdag 11 mei 2006 @ 16:12:22 #190
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_37739189
Heren.. nok eens ..

De meeting was oke. er zit een punt in dat als je te gast bent ergens op een terrein ( ook betaal je er minimaal voor) klachten van de beheerders altijd gegrond zijn en gewoon ter kennis geving en lering aan genomen moeten worden.

Het gezeur over het feit dat sommige mensen genegeerd worden vind ik eerder een probleem van die mensen zelf dan van de fotografen die lekker bezig zijn. Iedereen heeft een mond gekregen iedereen kan een vraag stellen. Je moet alleen wel vragen willen en durven stellen. Er zijn geen domme vragen , alleen domme antwoorden.

En dit hele verhaal gezegd te hebben kan je lering trekken uit het feit dat je dus een beoordelings topic nodig hebt dat open kan blijven en een lul over de meeting discussie topic. wat je gewoon na twee weken dicht pleurt. Het kan me geen ene hol schelen wat iemand over msn lult, als je je mening wil geven dan doe je dat hier en niet op msn zodat een andere user moet gaan zeggen , ik heb gehoord dat.....

We zijn oud en wijs genoeg om op een normale wijze met elkaar om te gaan. Zowel met de mods van FOT als met de users onderling als met bezoekers die even komen kijken. ( de aasgieren die voor het " rellen" komen daargelaten , die mogen optiefen)

De meet was leuk, misschien is er niet uit gekomen wat sommigen er van verwacht hadden. Volgende keer een strak blauwe lucht ipv een uitgebeten lucht En dit gezeik in de mrge van alle kanten is nergens voor nodig.

ehmmm.. punt.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  donderdag 11 mei 2006 @ 16:17:11 #191
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_37739317
ik geef er lekker geen ene reet meer om, het topic was al naar de klote toen P met zijn 'dienstmedeling' kwam.

Tot die tijd heb ik meer dan genoeg moeite gedaan om het topic te houden zoals het hoorde.

Maar hee! Ik heb mijn foto's inmiddels verwijderd en wens iedereen nog veel plezier met de foto's van anderen

ow en Sub ik hoor het wel als het politieonderzoek naar de zaak "de Fok-user met kwalijk taalgebruik" is afgerond. Je hebt mijn e-mail adres
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_37739895
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 16:17 schreef Puckzzz het volgende:
ik geef er lekker geen ene reet meer om, het topic was al naar de klote toen P met zijn 'dienstmedeling' kwam.

Tot die tijd heb ik meer dan genoeg moeite gedaan om het topic te houden zoals het hoorde.

Maar hee! Ik heb mijn foto's inmiddels verwijderd en wens iedereen nog veel plezier met de foto's van anderen

ow en Sub ik hoor het wel als het politieonderzoek naar de zaak "de Fok-user met kwalijk taalgebruik" is afgerond. Je hebt mijn e-mail adres
Jammer, ik vond jouw foto's zwaar de moeite waard. En jammer voor jullie, want in eerste instantie leek het zo'n geslaagde fotomeet.
  donderdag 11 mei 2006 @ 16:41:18 #193
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_37740033
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 16:36 schreef Halinalle het volgende:
En jammer voor jullie, want in eerste instantie leek het zo'n geslaagde fotomeet.
De meet is het probleem niet, die was ook geslaagd.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
  donderdag 11 mei 2006 @ 16:43:37 #194
262 Re
Kiss & Swallow
pi_37740097
quote:

[..]

Jammer, ik vond jouw foto's zwaar de moeite waard. En jammer voor jullie, want in eerste instantie leek het zo'n geslaagde fotomeet.
Het was ook een geslaagde fotomeet

en puckzzz doe eens niet, als ik msn had had ik je ff persoonlijk teruggefloten, trug plaatsen die foto's ja , truthola
  donderdag 11 mei 2006 @ 16:50:11 #195
262 Re
Kiss & Swallow
pi_37740251
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 16:11 schreef Subhuman het volgende:

[..]

Voor slowchat is er het slowchattopic en als iedereen zich daar gewoon aan houdt is er niks aan de hand. Het was per slot van rekening jullie eigen idee. Als ik zie dat Puckzzz lekker meeslowchat in haar eigen topic waar slowchat juist verboden was dan kan ik dat sowieso niet meer serieus nemen. Op dit moment is iedereen alleen maar aan het baggeren om het te laten lijken alsof wij geen goede beslissingen nemen.
huillie daar gaat het helemaal niet om... er werd gesuggereerd om een foto en een meet sc topic te openen met goede argumentatie die in de wind werd geslagen, als dan blijkt dat het toch wel een erg goed idee was zit je ineens na afloop jezelf in de rondte te verdedigen door het allemaal maar gezeik te vinden... prima hoor echt...
quote:
Ik heb nooit gezegd dat dat wel kon. Ik heb niemand aangewezen, ik had het tegen jullie allemaal. Op het moment dat die posts werden gemaakt was ik er niet anders had ik er toen meteen wel een punt achter gezet.
vast... enige selectiviteit is je niet vreemd, maar als dat niet zo is is het ook wel goed hoor...
  donderdag 11 mei 2006 @ 16:51:47 #196
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_37740306
quote:

[..]

Thnx!

maar er tellen voor mij een aantal dingen mee waardoor ik ze heb weggehaald. Het grootste probleem heb ik nog met het feit dat er om elk klein kutdingetje een godsgezeik moet komen, dat er vingertjes worden gewezen, en dat men een partij schijnheilig loopt te doen.
In principe zijn deze dingen niet nieuw hier hoor

en de meet was naar mijn mening ook geslaagd. Ik heb een leuke dag gehad.

ik werd alleen schijtziek van die 'dienstmededeling' en de gevolgen daarvan. ik ben inmiddels wel heel erg nieuwsgierig geworden of de mensen van de ZLSM inderdaad Beergate bedoelden met hun opmerking.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  donderdag 11 mei 2006 @ 16:59:40 #197
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_37740566
Ik denk dat jullie eens moeten ophouden met lezen wat je DENKT dat er gepost wordt, en gewoon aanpakken wat er staat. Wat een gezeik de laatste dagen zeg. Ik kan verdomme niet eens even iets aan mijn werk doen overdag, of er trapt weer iemand een rel over niks.

Als julllie nou eens op je werk gaan doen waarvoor je bent ingehuurd, in plaats van hier te komen rellen over punten en komma's die er niet staan?
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_37740722
Die dienstmededeling had m.i. gewoon een niet-discussïeerbare mededeling moeten zijn. Beschuldigend met het vingertje wijzen is nergens goed voor. Al helemaal niet omdat de ZLSM geen namen vrij wil geven. Het is gewoon een waarschuwing, en degene waar het over gaat, die moet zich kapot schamen.
Maar dat iedereen er zo'n stampij over maakt is echt muggenzifterij.
Zeuren om het zeuren lijkt het wel.. Zolang je maar bot en lomp tegen een andere FOT-er kan doen.
Wat is dat toch? Ik kom vaak lurken in FOT, maar posten zie je me niet zoveel. Het lijkt wel of mensen telkens met een verborgen agenda reageren.. de steken onder water.. En dat zijn nou volwassenen?

Ik weet dat als volwassenen met modeltreintjes gaan spelen ze net weer kinderen zijn. maar dat fotograven ook erg kinderachtig gedrag gingen vertonen..
Alles wat teld is een mooie foto? of je mensen kwetst maakt niet uit?
Wanneer er achteraf gezien iets mis gelopen is, dan zijn de modjes daar alleen verantwoordelijk voor? misschien moeten we dan een toekomstvoorspeller uit TRU neerzetten in FOT als moderator..
Kijk eens hoeveel tijd crew in FOK! steekt. en hoeveel tijd ook de FOT-Modjes in hun geliefde subforum steken.
Dit is hun waardering? Dat de users het niet even leuk kunnen houden?
Als je je als een Pubertje wil gedragen, dan ga je maar naar PUB, daar zijn ook fototopics, kun je jezelf showen in je nieuwste pyama. maar hou dat gedrag eens buiten FOT.
dag
  donderdag 11 mei 2006 @ 17:10:46 #199
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_37740923
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 17:04 schreef petre86 het volgende:
<knip verhaal>
Dank je wel
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  donderdag 11 mei 2006 @ 17:18:29 #200
262 Re
Kiss & Swallow
pi_37741168
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 17:04 schreef petre86 het volgende:

Kijk eens hoeveel tijd crew in FOK! steekt. en hoeveel tijd ook de FOT-Modjes in hun geliefde subforum steken.
Dit is hun waardering? Dat de users het niet even leuk kunnen houden?
Als je je als een Pubertje wil gedragen, dan ga je maar naar PUB, daar zijn ook fototopics, kun je jezelf showen in je nieuwste pyama. maar hou dat gedrag eens buiten FOT.
ik heb geen pyama , de tijd de de modjes in dit forum stoppen is ook miniem hoor en het zijn niet de modjes die een forum maken maar de users, en dat wordt ook wel eens vergeten, als er constant feedback wordt genegeerd gaat men ageren tegen alles en iedereen en blaast men kleine flutdingetjes op tot grote proporties, zo gaat dat nou eenmaal, dat dit niet wordt opgemerkt als zijnde de psychologie van het in goede banen kunnen leiden van een stelletje users is natuurlijk wel een indicatie.

Ik zou zeggen post gewoon wat meer,
  donderdag 11 mei 2006 @ 18:04:56 #201
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_37742395
Ik heb even nagevraagd bij mijn vriend hoe de situatie is gegaan bij het biergedoe. dat viel allemaal reuze mee en ik geloof dus ook niet dat dit de reden is van het probleem aangaande het groffe taalgebruik.

MAARR! Mijn vriend wist wel te vertellen dat er iemand (ik weet een gezicht maar geen naam) op een gegeven moment naar buiten liep met twee biertjes in zijn hand. Hij was flink aan het mopperen (ging ook over de prijs) en zei op een gegeven moment "vuile poot" doelend op de meneer achter de bar. alleen stond de meneer op dat moment binnen gehoorsafstand van die persoon.
  donderdag 11 mei 2006 @ 18:49:00 #202
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_37743373
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 17:18 schreef Re het volgende:
ik heb geen pyama ,
Kunnen we regelen voor je
quote:
de tijd de de modjes in dit forum stoppen is ook miniem hoor en het zijn niet de modjes die een forum maken maar de users, en dat wordt ook wel eens vergeten, als er constant feedback wordt genegeerd gaat men ageren tegen alles en iedereen en blaast men kleine flutdingetjes op tot grote proporties, zo gaat dat nou eenmaal, dat dit niet wordt opgemerkt als zijnde de psychologie van het in goede banen kunnen leiden van een stelletje users is natuurlijk wel een indicatie.
Ik denk dat je dit onderschat, ik ben niet de mod van FOT , maar ben bv op B&H best onzichtbaar aanwezig. Maar reken maar dat er heel wat uren in gaan zitten zonder dat mensen dat zien. Mods lezen zowat alles. beoordelen veel. Moeten afwegingen maken, trollerig gedrag de kop in drukken. bij sturen , of gewoon relaxed de users hun gang laten gaan. Ook achter de schermen zijn ze met hun forum bezig. en standpunten aan het verdedigen uit het oogpunt van de users.

Neem de afgelopen meet, ik mis heel veel foto's die ik graag wil zien of zou willen zien. Sommigen hebben die al op eigen servers gezet, soms af geschermd en soms niet. Maar niet iedereen weet waar ze staan. Als user zijnde vraag ik me dan af waar we mee bezig zijn. Daar buiten in het zonnentje waren we gezellig bezig en hier binnen is het in één keer prut. Geloof je het zelf ?. het ligt dus niet aan het gezelschap en de omgeving ? Waar dan wel. achter het veilig wegkruipen achter een beeldscherm ? Ook dat geloof ik niet , anders kom je namelijk niet openlijk op een meet waar je gewoon geconfronteerd kan worden met de gedrag hier. Wat dan wel ? vertel het eens ? En ga niet zeggen het ligt aan de mods, dat is zo eenvoudig. Wil je een kleuterleider ? Nee toch . Alles verslowchatten ? vast niet. Wat wil je zelf met FOT . wat moet er gebeuren. Je bent bv een zeer goede fotograaf. Ipv van dit nep gerel, ja nep. want dit haalt het niet bij een echte rel. en dan zwaar ageren tegen mods die hier nog niet erg lang zitten, of het gewoon leuk willen houden zonder ruzies. Is volgens mij beneden je stand. Doe dat dus ook niet, het is zonde, de tijd had je veel beter en dat zie ik veel liever, in posts kunnen zetten waar de newbies en anderen wat aan hebben. commentaar op foto's tipcs truuks en macro's en lol maken.

Een beetje slowchat komt altijd voor, sterker er is een topic voor. Maar om nu echt zooi te gaan verbaggeren om een dwarse bui te tonen is idioot. Ik kan het fout hebben, maar als ik als mod bijvoorbeeld niet weet wat er nu echt aan de hand is , komt er nooit een oplossing. btw ik sta open voor elke suggestie/babbel over het reilen en zeilen van dit forum. via diverse kanalen. Spreek me dus gerust aan.
quote:
Ik zou zeggen post gewoon wat meer,
Als jij dat ook op een gezellige wijze doet, zoals je in het echt ook gewoon niet bent zoals je nu doet.
  donderdag 11 mei 2006 @ 18:53:27 #203
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_37743486
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 18:04 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb even nagevraagd bij mijn vriend hoe de situatie is gegaan bij het biergedoe. dat viel allemaal reuze mee en ik geloof dus ook niet dat dit de reden is van het probleem aangaande het groffe taalgebruik.

MAARR! Mijn vriend wist wel te vertellen dat er iemand (ik weet een gezicht maar geen naam) op een gegeven moment naar buiten liep met twee biertjes in zijn hand. Hij was flink aan het mopperen (ging ook over de prijs) en zei op een gegeven moment "vuile poot" doelend op de meneer achter de bar. alleen stond de meneer op dat moment binnen gehoorsafstand van die persoon.
Die vriend van jou is niets mis mee, hij was wat moeilijk te verstaan accent he , maar lijkt me een geschikte vent. Het persooneel trouwens ook, niets mis mee, foutjes kunnen gemaakt worden. Ik vind dan ook niet dat mensen die zich niet aangesproken hoeven te voelen zich aangesproken moeten voelen over het gedrag van en ander. Wel vind ik dat die persoon die zich aan gesproken voelt wel een verontschuldiging kan sturen naar de organisatie di het dan door kan sturen ( of gewoon rechtstreeks)

De mensen van de treintjes hebben echt wel hun best gedaan om het voor ons leuk te maken. kijk alleen maar naar de requisiten op het stationnetje zelf en dan de trein + wagons . zelfs het seinhuisje kon gebruikt worden . Dus nee , op het spoorgedoe na en dat is niet eens het echte probleem en het onbekende gedrag van een iemand was de dag zeer geslaagd en was er niets aan de hand.
  donderdag 11 mei 2006 @ 19:13:43 #204
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_37743955
Tsja een belg die al 14 jaar in nederland woont is idd moeilijk te verstaan voor zowel Nederlanders als Belgen
  donderdag 11 mei 2006 @ 20:51:57 #205
262 Re
Kiss & Swallow
pi_37746538
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 18:49 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Kunnen we regelen voor je
geil eentje met nijntje graag
[..]
quote:
Ik denk dat je dit onderschat, ik ben niet de mod van FOT , maar ben bv op B&H best onzichtbaar aanwezig. Maar reken maar dat er heel wat uren in gaan zitten zonder dat mensen dat zien. Mods lezen zowat alles. beoordelen veel. Moeten afwegingen maken, trollerig gedrag de kop in drukken. bij sturen , of gewoon relaxed de users hun gang laten gaan. Ook achter de schermen zijn ze met hun forum bezig. en standpunten aan het verdedigen uit het oogpunt van de users.
owww ik krijg af en toe wel wat andere verhalen te horen hoor, maar tuurlijk kost het wat tijd en energie maar ga het nu niet ophemelen als een dagtaak
quote:
Neem de afgelopen meet, ik mis heel veel foto's die ik graag wil zien of zou willen zien. Sommigen hebben die al op eigen servers gezet, soms af geschermd en soms niet. Maar niet iedereen weet waar ze staan. Als user zijnde vraag ik me dan af waar we mee bezig zijn. Daar buiten in het zonnentje waren we gezellig bezig en hier binnen is het in één keer prut. Geloof je het zelf ?. het ligt dus niet aan het gezelschap en de omgeving ? Waar dan wel. achter het veilig wegkruipen achter een beeldscherm ? Ook dat geloof ik niet , anders kom je namelijk niet openlijk op een meet waar je gewoon geconfronteerd kan worden met de gedrag hier. Wat dan wel ? vertel het eens ? En ga niet zeggen het ligt aan de mods, dat is zo eenvoudig. [quote] lost you here mate... Ik heb nog geen tijd gehad om mijn foto's te verwerken dus vandaar wat minder van mijn kant en dat zal nog wel even uitblijven, dat heeft voor mij geheel niets met de sfeer te maken want daar trek ik me toch geen ene reet van aan of mensen over elkaar heenrollen ... ik vind het gezellig hier en daar gaat het om, ik kom op meets omdat ik mensen wil ontmoeten en foto's maken. De mods zijn sinds het nieuwe duo redelijk inconsequent geweeest met beleid en gedrag dus daar is onduidelijkheid over, boeit ook verder niet, selectiviteit is mens eigen zeg maar

[quote]Wil je een kleuterleider ? Nee toch . Alles verslowchatten ? vast niet. Wat wil je zelf met FOT . wat moet er gebeuren. Je bent bv een zeer goede fotograaf. Ipv van dit nep gerel, ja nep. want dit haalt het niet bij een echte rel. en dan zwaar ageren tegen mods die hier nog niet erg lang zitten, of het gewoon leuk willen houden zonder ruzies. Is volgens mij beneden je stand. Doe dat dus ook niet, het is zonde, de tijd had je veel beter en dat zie ik veel liever, in posts kunnen zetten waar de newbies en anderen wat aan hebben. commentaar op foto's tipcs truuks en macro's en lol maken.
ik draag genoeg bij en ik heb al via diverse kanalen duidelijk gemaakt wat ik van fot vind en hoe het kan veranderen in positieve zin, dat er niets mee gedaan wordt is een tweede, mijn mening is dat SC ervoor zorgt dat de andere topics schoon blijven van slowchat, dat werkt maar vervolgens beetje selectief mensen wijzen op off topic gedrag is beetje jammer. Ik ageer niet zo zeer tegen mods maar tegen het beleid en de inconsequenties, levert me zelfs een ban op wat prima is, zal weinig effect hebben zo. buiten fot heb ik prima contact met de mods hier dus neem het met een serieuze korrel zout zou ik zeggen. Ik wil lol hebben idd maar dat mag blijkbaar niet
quote:
Een beetje slowchat komt altijd voor, sterker er is een topic voor. Maar om nu echt zooi te gaan verbaggeren om een dwarse bui te tonen is idioot. Ik kan het fout hebben, maar als ik als mod bijvoorbeeld niet weet wat er nu echt aan de hand is , komt er nooit een oplossing. btw ik sta open voor elke suggestie/babbel over het reilen en zeilen van dit forum. via diverse kanalen. Spreek me dus gerust aan.
[..]
ik verbagger niets, dat is de interpretatie van sommige, ook opgelegd omdat ik toch wel een naam heb en dat boeit me weinig, ik heb en wil gewoon lol hebben en niet zo serieus alles hebben, light up zegt men wel eens... kom maar op msn
quote:
Als jij dat ook op een gezellige wijze doet, zoals je in het echt ook gewoon niet bent zoals je nu doet.
ik doe gezellig, ik reageer alleen op bepaalde dingen zoals ik ze zie, dat doe ik in het echte leven ook, feit blijft dat daaarmee wel het verschil is aangetoond tussen irl en internet, hier lijkt het alemaal zo ontzettend heftig en rellerig, hier buiten gaat het allemaal veel gemoedelijker hoor
  donderdag 11 mei 2006 @ 20:53:06 #206
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_37746569
In plaats van je druk te maken over "who-did-it?" kun je ook de algemene boodschap oppikken: namelijk dat de meet op twee kleine incidentjes na over het algemeen goed is verlopen.

Maar laten we één ding niet vergeten: we waren te gast bij een vrijwilligers-organisatie die heel veel tijd steekt in hun hobby. Om die hobby te kunnen doen zijn ze vastgepind door de overheid op een aantal regels met betrekking tot veiligheid. Als er iets gebeurd wordt niet een model of een fotograaf verantwoordelijk gehouden, maar die organisatie. In het meest extreme geval kan ze de toestemming worden ontzegd om gasten kennis te laten maken met hun materieel, en dat is zeer gevoelig voor ze, aangezien ze darmee hun hobby bekostigen.
Overdreven?
Ga eens naar de Dutch Dakota Association (DDA), en vraag ze naar de kosten van een ongeluk met een DC-3 enige jaren geleden. Behalve de kosten van een totaal afgeschreven DC-3 en de doden die vielen bij de crash in de Waddenzee heeft de DDA sindsdien een heel gevoelige aderlating ondergaan toen ze hun pas gerestaureerde DC-4 weer konden wegdoen omdat de overheid naar aanleiding van dat ongeluk onder druk van de publieke opinie besloot dat het vliegen met oud materieel alleen nog toegestaan was na zeer strakke voorwaarden. De overgebeleven DC-3 is nog net betaalbaar, maar de DC-4 was vanaf dat moment niet meer in Nederland te exploiteren. De ZLSM loopt ook dergelijke risico's, vandaar dat die regels er zijn. Het is aan niemand anders dan de ZLSM om te bepalen of van die regel kan worden afgeweken, en hoe ver. Clubs als de DDA en de ZLSM weten maar al te goed wat de gevolgen kunnen zijn van ongelukjes waar niemand iets aan kan doen, maar waarbij meestal gasten (die zich niet goed realiseren wat hun daden voor gevolgen kunnen hebben) het slachtoffer worden.

Wat het taalgebruik betreft: als het incident dat Puckzzz beschrijft het betreffende incident is (en het klinkt me serieus genoeg in de oren om daar van uit te gaan), vind ik het terecht dat de ZLSM dat meldt. Hoe haalt iemand het in zijn hoofd om zijn gastheren uit te schelden?

Nogmaals: de dag was leuk, het weer zat mee, en wat ik van de foto's gezien heb is prima. Maar dat betekent niet dat we niet ieder voor zich een klein beetje kunnen kijken naar verbeterpunten voor een volgende keer.
- Privacy Matters
  donderdag 11 mei 2006 @ 22:56:05 #207
262 Re
Kiss & Swallow
pi_37749439
daarom het was een top dag maar ik zie het meer in proporties, de definitie van over het spoor lopen was nogal vaag, ik heb me alleen op overgangen begeven en heb geen spoor aangeraakt maar blijkbaar mocht dat niet.

Zoals je weet ging het mij ook niet daarom, dat iemand een grote bek heeft is treurig maar er werd zo ontzettend zwaar aan getild dat het blijbaar moest overkomen alsof de hele fot groep de dag van die mensen heeft lopen vergallen, en iedereen heeft zijn eigen verantwoordelijkheden vind ik en als er wat verkeerd gaat dan moet je op het moment ingrijpen en niet achteraf gaan lopen miepen. Dus ik vond alleen de manier waarop het terug gecommuniceerd werd naar de groep ff beetje vaag en verkeerd overkomen, maar dat ligt meer aan het gebrek om goed feedback te geven, wat daaruit volgde was een samenloop van omstandigheden die door een simpele ingreep en gebrek aan communitatieve vaardigheden wat ontspoorde

En dan de flauwe reactie van Sub dat hij het blijkbaar niet aankan als hij commentaar krijgt op zijn acties en dat alleen kan beantwoorden door alles af te kappen en posts te gaan deleten geeft ook geen blijk van volwassenheid, dan ga ik net zo kinderachtig terugdoen, als jeargumenten op zijn dan moet dat blijkbaar zo...
  donderdag 11 mei 2006 @ 23:35:04 #208
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_37749792
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 22:56 schreef Re het volgende:
daarom het was een top dag maar ik zie het meer in proporties, de definitie van over het spoor lopen was nogal vaag, ik heb me alleen op overgangen begeven en heb geen spoor aangeraakt maar blijkbaar mocht dat niet.
Typisch geval van de overspannen manier waarop iedereen hier op elkaar reageert de laatste tijd. En dat heeft niets te maken met de Simpelveld meet, maar met de sfeer op Fok! tegenwoordig.
Er stond nergens dat je geen gebruik mocht maken van de overgangen. Sterker nog: er is juist steeds verteld dat dat juist van je verwacht werd. Men wilde (en dat is een normale veligheidsmaatregel, geen betutteling) voorkomen dat links en rechts op het emplacement mensen over de rails gingen lopen. En dan communiceert het het makkelijkst als je zegt dat het nergens mag, behalve op de plekken die daarvoor bedoeld zijn. Ik snap niet waarom daar zo'n punt van gemaakt wordt, door wie ook.
quote:
Zoals je weet ging het mij ook niet daarom, dat iemand een grote bek heeft is treurig maar er werd zo ontzettend zwaar aan getild dat het blijbaar moest overkomen alsof de hele fot groep de dag van die mensen heeft lopen vergallen, en iedereen heeft zijn eigen verantwoordelijkheden vind ik en als er wat verkeerd gaat dan moet je op het moment ingrijpen en niet achteraf gaan lopen miepen. Dus ik vond alleen de manier waarop het terug gecommuniceerd werd naar de groep ff beetje vaag en verkeerd overkomen, maar dat ligt meer aan het gebrek om goed feedback te geven, wat daaruit volgde was een samenloop van omstandigheden die door een simpele ingreep en gebrek aan communitatieve vaardigheden wat ontspoorde
Dat heeft niets met communicatieve vaardigheden te maken, maar simpelweg met de manier waarop het aan Peter is meegedeeld. Beide zaken zijn gebeurd, maar men wilde er niet verder op in gaan, dus meer kon hij niet vertellen. En ook hier werd de invulling door de lezers gedaan: Peter heeft alleen maar dat gepost wat hij wist. De achterdochtige breintjes hier deden de rest. Waarbij de door jou geroemde communicatieve vaardigheden vooral in de reacties op hun plaat gingen.
quote:
En dan de flauwe reactie van Sub dat hij het blijkbaar niet aankan als hij commentaar krijgt op zijn acties en dat alleen kan beantwoorden door alles af te kappen en posts te gaan deleten geeft ook geen blijk van volwassenheid, dan ga ik net zo kinderachtig terugdoen, als jeargumenten op zijn dan moet dat blijkbaar zo...
Ik ben het algemene gebash tegen mods een beetje zat, sub ook, en zelfs de rest van de crew valt het op dat "het altijd lastige FOT" ( ) tegenwoordig zo'n puinbak is. Voor communicatie heb je er twee nodig: een zender en een ontvanger. En de indruk bestaat dat de ontvangst bij nogal wat users gestoord is. Er worden dingen gelezen die niet gepost zijn, en er wordt uit het niets op mods geschoten. Mods hebben het de laatste maand altijd gedaan, zelfs als een admin nog even komt toelichten. De users zijn zoals altijd heiligen. Prima.

Laat ik het dan (voor iedereen) heel ondiplomatiek en heel kort maken:
Als het je niet bevalt, tieft dan een flink eind op. Ga eens werken op je werk, neem vakantie (al is het maar van Fok!), of vertrek helemaal. Maar ga niet het plezier van anderen op een subforum zitten verneuken en de sfeer zitten verzieken.

[ Bericht 1% gewijzigd door RonaldV op 11-05-2006 23:55:42 (link toegevoegd en typos gecorrigeerd) ]
- Privacy Matters
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')