Goed idee. Waarom verhuizen we niet alle showcases meteen naar het "Help me mijn foto te verbeteren" topic?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:38 schreef Subhuman het volgende:
Vraag dan om dergelijke opbouwende kritiek in Het grote Simpelveld napraat-topic! en negeer de slowchatters, dan blijven die gauw genoeg weg. Een topic in FOT en een afgeschermde site met foto's is genoeg voor elke meet.
Sub hij zit dicht..quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:48 schreef Subhuman het volgende:
Ik zie dat het huidige topic bijna vol is. Is het dan een idee om dit in het volgende topic dit te lanceren en de slowchatters door te verwijzen naar de algemene slowchat van FOT? Daar horen ze thuis wat mij betreft, twee slowchattopics hebben we ook niks aan.
Is gebeurd! HM2 bedankt voor het niet openen van een nieuw Simpelveldtopic nadat je de oude sloot.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
heropen dan gewoon mijn topic en pas de TT aan
Wat jij vindt, moet je inleveren bij mij.. En wat ik vind mag ik houden.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:51 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Nee natuurlijk de beste foto's in de ogen van de fotograaf!!! wat ik er dan van vind dat hoor je dan wel![]()
moet de OP nog aangepast worden of is ie verder wel okee zo dan?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:54 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Is gebeurd! HM2 bedankt voor het niet openen van een nieuw Simpelveldtopic nadat je de oude sloot.
in de SCquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:58 schreef Shark.Bait het volgende:
en waar moet ik mijn resterende snapshots dan posten? daar hoef ik geen kritieken over, da's alleen maar leuk voor de emotionele waarde.
Ik vind dat je de snapshots wel mag posten, maar mischien moet je dan er gewoon bijzetten.. dat je die foto's ziet als zodaning en er geen kritiek op behoeft.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:58 schreef Shark.Bait het volgende:
en waar moet ik mijn resterende snapshots dan posten? daar hoef ik geen kritieken over, da's alleen maar leuk voor de emotionele waarde.
Lijkt mij prima! Expliciet vermelden dat slowchat niet mag trekt alleen maar slowchatters aan meestal.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
moet de OP nog aangepast worden of is ie verder wel okee zo dan?
al mijn foto's staan ook in het vorige topcquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik vind dat je de snapshots wel mag posten, maar mischien moet je dan er gewoon bijzetten.. dat je die foto's ziet als zodaning en er geen kritiek op behoeft.
@Puckzzz: is het aan de fotografen nu zelf om te beslissen welke foto's ze erbij zetten, want anders krijg je nu reposts van alle foto's.. Ik heb er zelf maar 2 gepost in de 2 vorige topics.. Ik zou wel eigenlijk een beoordeling van fr.oosje willen..Vooral van mijn laatste foto van Mukie..
Ok, dan zal ik eens gaan kijken welke ik er bij in ga drukken, want 2 foto's is wel minimalistischquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
al mijn foto's staan ook in het vorige topc
Ik ben van mening dat ik daar alleen maar de niet-meet-ers mee verveel en de wel-meet-ers niet mee bereik.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:04 schreef Subhuman het volgende:
En snapshots kunnen ook wel in de SC lijkt mij.Als je ze in het Simpelveld topic plaatst komt er weer slowchat op vrees ik.
De niet-meeters moeten niet zeuren, de slowchat is niet alleen van hen. De wel-meeters kunnen met een linkje in het Simpelveldtopic zo de slowchat vinden en daar gezellig verder praten over de foto's.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:45 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat ik daar alleen maar de niet-meet-ers mee verveel en de wel-meet-ers niet mee bereik.
je gooit ze gewoon in dat topic deeltje 2quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:11 schreef Lord Dreamer het volgende:
meet napraat topics zijn een traditie. Ik heb alleen zowat maar snapshots gemaakt , dus ik mag ze van jou Subhuman nergens laten beoordelen ?? Gezellig hoor. zo zal ik ook echt goed leren fotograferen Not
Hoe meer comment hoe beter juist. Daar leer je van , Je leert er niet van om de allerbeste ( die je zelf het beste vind) in een geselecteerd elite foto topic te zetten en dan alleen maar lof te krijgen. En de rest maar in een SC topic te dumpen, zodat het bij de slowchat en andere onzin behoord.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
je gooit ze gewoon in dat topic deeltje 2
heeft BL ook gedaan
en van comment leer je alleen maar
daarom vind ik juist dat jullie allemaal je foto's daar moeten tonenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:17 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Hoe meer comment hoe beter juist. Daar leer je van , Je leert er niet van om de allerbeste ( die je zelf het beste vind) in een geselecteerd elite foto topic te zetten en dan alleen maar lof te krijgen. En de rest maar in een SC topic te dumpen, zodat het bij de slowchat en andere onzin behoord.
Juist de foto's die het hebben, maar niet helemaal zou je moeten posten te samen met de mooie foto's als vergelijking zodat je referenties hebt en met het commentaar wat kan doen. Er zijn zat mensen die graag beter willen fotograferen, en ik weet dat er zat fotgrafen zijn die die mensen graag advies etc willen geven maar als je een separatie aanbrengt dan schiet het niet echt op.
Dit is precies de bedoeling!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:17 schreef Lord Dreamer het volgende:
Juist de foto's die het hebben, maar niet helemaal zou je moeten posten te samen met de mooie foto's als vergelijking zodat je referenties hebt en met het commentaar wat kan doen. Er zijn zat mensen die graag beter willen fotograferen, en ik weet dat er zat fotgrafen zijn die die mensen graag advies etc willen geven maar als je een separatie aanbrengt dan schiet het niet echt op.
Goedzoquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:42 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dit is precies de bedoeling!
De gezelligheidssnapshots die verder geen fotografische waarde hebben mogen in de slowchat.Zo houd je het gezellige gebabbel en de fotografische kritieken gescheiden, en daar was heel erg behoefte aan. De kritieken sneeuwden onder door het gebabbel.
Dus elke keer als ik een gezelligheidsfoto's plaats in de SC mag ik een linkje plaatsen in het kritieken topic?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:42 schreef Subhuman het volgende:
[..]
De gezelligheidssnapshots die verder geen fotografische waarde hebben mogen in de slowchat.Zo houd je het gezellige gebabbel en de fotografische kritieken gescheiden, en daar was heel erg behoefte aan. De kritieken sneeuwden onder door het gebabbel.
Het Grote "Je Had Erbij Moeten Zijn" Topicquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:42 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Of ga lekker naar buiten; tis prachtig weerquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou weet je, zoek het gewoon uit, ik post lekker wat ik wil, waar ik wil
Om ff niet nog verder in dat topic off-topic te gaan....quote:Op woensdag 10 mei 2006 13:58 schreef Kleintje het volgende:
Nee, ik ben op het moment heel erg aan het spelen met diafragma en sluitertijden. Omdat het gewon beter te zien is met de digitale dan met analoog. En omdat ik nu precies kan zien welke instellingen ik had.
Ik vraag veel, omdat ik veel hoor en veel wil weten. Maar ik probeer echt nog niet alles.
Moet wel zeggen dat dit 'gezeur' me een stuk minder enthousiast maakt om hier foto's te plaatsen en raad te vragen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |