lijkt me eerder een albino man, die man hee puuuuuquote:Op woensdag 26 april 2006 00:55 schreef MrSASO het volgende:
Wat een wigger die gast in dat filmpje hahaa
hmja, dat zou ook nog kunnen.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:55 schreef voskat het volgende:
de eerste is volgens mij:
is cool deze trui
Ga jij dan ook zo'n filmpje maken?quote:Op woensdag 26 april 2006 00:59 schreef Danilo87 het volgende:
Hahaha, vetste filmpje, maar ik wil die truitjebest hebben
als ie er achter komt swa dan komt ie ons allemaal doodvermoordenquote:Op woensdag 26 april 2006 01:05 schreef Smots het volgende:
Zou de jongen van het filmpje weten dat 'ie op nationaal niveau wordt uitgelachen?
Het lijkt me erger om een uur lang op zijn badkamer opgesloten te zitten.quote:Op woensdag 26 april 2006 01:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
als ie er achter komt swa dan komt ie ons allemaal doodvermoorden
Ik hoop het welquote:Op woensdag 26 april 2006 01:05 schreef Smots het volgende:
Zou de jongen van het filmpje weten dat 'ie op nationaal niveau wordt uitgelachen?
Whehehe, dat lijkt me wel mooi.quote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 01:12 schreef Smots het volgende:
[..]
Whehehe, dat lijkt me wel mooi.
Overal waar 'ie komt vragen mensen aan 'm of ze zijn capuchon en zijn kraag even mogen aanraken.
en dan wordt ie mad boos en dan roep je, eej no spang swaquote:Op woensdag 26 april 2006 01:15 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Of ze zeggen: He swa... jeweetog
En lachen hem daarna keihard uit.
Alleen als hij weet waar je huis woont.quote:Op woensdag 26 april 2006 01:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
als ie er achter komt swa dan komt ie ons allemaal doodvermoorden
Weet je wat nog erger is, hij komt mij nog bekent voor ook.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:48 schreef Smots het volgende:
Naarmate ik 'm vaker zie moet ik er harder om lachen.
Djiezus H. Kraist on a pogostick, wat is het toch een intens trieste varkensboer......
nee het is een computer animatie niemand is echt zoquote:Op woensdag 26 april 2006 18:49 schreef snotje het volgende:
Is dit echt?
Lelijk hè, als een geplande hype niet aanslaat.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:54 schreef Smots het volgende:
OOOOOEEEEHHH!
Echt? Dat schept perspectieven!!!!
Da's één....quote:Op woensdag 26 april 2006 20:46 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Lelijk hè, als een geplande hype niet aanslaat.![]()
Het is gewoon een tof petje stelletje barbarenquote:Op woensdag 26 april 2006 23:37 schreef Smots het volgende:
Ik vind het sowieso van een redelijk intense triestheid getuigen als je zo'n petje durft te dragen. Of het nou nep of echt is, dat maakt niet uit.
Als je dan koet-ke-koet voor lul wil lopen hang dan gewoon je tamp uit je broek. Kost je niks en het resultaat is hetzelfde.
Het petje past in een kledingstijl waarvoor ik me in ieder geval te goed voel.quote:Op woensdag 26 april 2006 23:50 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Het is gewoon een tof petje stelletje barbaren![]()
quote:Joo braddersss, al's cool, swa, wétog.
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op een rommelmarkt bent.
Het gaat zo swa:
Je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos
figuur spullen voor een halve euro zit te verkopen vriend.
Die kleedje, da's eh vet..die figuur ook nog hè.
Je gooi 50 eurocent naar dat mannetje en koopt een beeld voor dat geld.
ztrak of niet hè, wétog
Dan leg je het beeld op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
Maar ja.
Nou.
Wel een vet beeldje weetje.
Hè. kapot. Wétog.
Hoppa
Altijd vet tog
KKRRRRAKK!!
Ehhhhhhjahhhhhhh, Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn beeld wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
Of niet dan? mweh
Vetzte is deze nog
stone strak
....
Maja, zpreek je later man.
no spang heh.
mijn geplande hype, wat doe je! swaquote:
quote:. | 17/04 | 01:05 PMIk heb dit filmpje weten te bemachtigen via via. Het is een jongen uit Zevenaar (nabij Arnhem) en hij heet Maurice volgens mijn bron.
Tevens vraag ik me af of het vest wel echt is aangezien hij een neppe burberry cap draagt.
quote:Henk | 17/04 | 03:45 PMHij had het naar een persoon gestuurd om het vest te laten zien.. zo is die dus op het net gekomen
Op vkmag wordt ook een andere naam genoemd.quote:
quote:Op donderdag 27 april 2006 14:55 schreef Bombardier het volgende:
En nog een schoopje.
Loopt de hype al smots? Of valt ie een beetje tegen. Je was er nog wel zo van overtuigd.![]()
Misschien voelen sommigen zich een beetje in hun kruis getast door dit topic.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:56 schreef MrSASO het volgende:
[..]
![]()
Dit kan nooit een hype worden omdat er heel veel gasten zijn net zoals die kerel in dat filmpje
Het wordt er eentje Smots. Dit wordt een hype. Die geniale humor van jou toch altijd.quote:Op donderdag 27 april 2006 15:05 schreef Smots het volgende:
[..]
Misschien voelen sommigen zich een beetje in hun kruis getast door dit topic.
Zou 't misschien zo zijn dat....? Het verklaart wel een hoop.
quote:Op donderdag 27 april 2006 15:12 schreef Smots het volgende:
Yep, het is nog waar ook.
Niet alleen geniale humor maar ook nog eens een onfeilbaar inschattingsvermogen.
![]()
NOG erger....quote:Op donderdag 27 april 2006 23:46 schreef PeZu het volgende:
ipv stone strak zegt ie: is kanker strak
en het staat ook al op GS
Tsk, tsk... het is:quote:
Hij zegt geen fool, hij is een foolquote:
Moejje aan bombardier vragen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:18 schreef Applemooz het volgende:
wat zegt ie nou eigenljik?
kan iemand die ruis vertalen voor me?
Goedeavond mense. All's cool? Swa, weeeeet tog... Kijk nu was ik gekocht heb dan... Stone Island, vriend... Die kraag, en zo... vet... Die capuchon ook nog he... strak niet tog... je weet tog... Maar ja.... Mwoa... Een vet truitje, weet je... Hu... capuchon, je weet toch... Hoge kraag... Altijd vet, kerel... *zucht* Of niet dan? Mwoah... Vetste is deze nog... Ies kewlste... Maar ja... Spreek je lator man... No Span... huh...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:18 schreef Applemooz het volgende:
wat zegt ie nou eigenljik?
kan iemand die ruis vertalen voor me?
Wat?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:34 schreef Backhander het volgende:
[..]
Goedeavond mense. All's cool? Swa, weeeeet tog... Kijk nu was ik gekocht heb dan... Stone Island, vriend... Die kraag, en zo... vet... Die capuchon ook nog he... strak niet tog... je weet tog... Maar ja.... Mwoa... Een vet truitje, weet je... Hu... capuchon, je weet toch... Hoge kraag... Altijd vet, kerel... *zucht* Of niet dan? Mwoah... Vetste is deze nog... Ies kewlste... Maar ja... Spreek je lator man... No Span... huh...
Stone Island is eigenlijk zo'n heel duur casual merk, net als Burberry, maar word, net als Burberry weer, vooral gedragen door Maroc's en Hooligans..quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:23 schreef LSS het volgende:
Misschien loop ik achter, maar Stone Island, dat kende ik niet voordat ik dit topic opende. Best aardige kleding om te zien, maar als je daarmee op één hoop wordt gesmeten met dit soort debieltjes, dan hoeft het wat mij betreft niet meer natuurlijk.
Marocs dragen (nog?) haast geen Stone Island.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:50 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Stone Island is eigenlijk zo'n heel duur casual merk, net als Burberry, maar word, net als Burberry weer, vooral gedragen door Maroc's en Hooligans..
ik weet het niet, ik denk dat het gebeurt.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:21 schreef Superheld het volgende:
Oh?![]()
![]()
En hoe weet je dat zo?
Ik ken niemand die in SI loopt een extreem rechts is.![]()
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:23 schreef Bananenman het volgende:
Ik heb de MSN van deze stoere jongen, geinteresseerden moeten het maar even laten weten![]()
Dus jij hebt neppe SIquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:12 schreef cultheld het volgende:
TS heeft 'm van mij gejat![]()
't gozertje komt uit Zevenaar en is zwakzinnig.
Gek hé!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:12 schreef cultheld het volgende:
TS heeft 'm van mij gejat![]()
't gozertje komt uit Zevenaar en is zwakzinnig.
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:49 schreef Smots het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAA!!!!
Nou snap ik het! Het is gewoon ordinaire jaloezie.
ik meld mequote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:23 schreef Bananenman het volgende:
Ik heb de MSN van deze stoere jongen, geinteresseerden moeten het maar even laten weten![]()
MELD me eveneens, wil hem wel even confronterenquote:
Onder welke steen leef jij???quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:53 schreef Parkinson_XTC het volgende:
waarom zou iemand zo'n filmpje online willen gooien?
en wtf is no spang?
ik ben blij dat ik te oud ben om nog op school ofzo geconfronteerd te worden met deze lingo...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:23 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Onder welke steen leef jij???
Geen probleem betekent het.
No spang.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:23 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Onder welke steen leef jij???
Geen probleem betekent het.
mee eens is.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:14 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik te oud ben om nog op school ofzo geconfronteerd te worden met deze lingo...
ik hoor hoogstens 1x per maand het woord 'mattie' vallen.. that's it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |