abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33961733
Is dat spul ook ergens online te krijgen?
The gum you like, is coming back in style.
pi_33962154
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying
pi_33962223
pi_33962305
Die staan ook wel eens op yoox.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_33962350
Als je van Ultras/Casuals houdt, dan kan ik je dit ook aanraden

http://www.yoox.com/item/(...)_89/DUPE/Sweatshirts (niet specifiek dit sweatshirt, maar dit merk in het algemeen)
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33962473
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 01:18 schreef fernando_redondo het volgende:
Die staan ook wel eens op yoox.
Kan ze niet vinden.
pi_33962481
Wel eens betekent dus niet altijd
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33962489
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 01:28 schreef cultheld het volgende:
Wel eens betekent dus niet altijd
Dat is zo. Ik was te gretig.
pi_33964016
ga naar marktplaats.nl en zoek op stone island

[ Bericht 1% gewijzigd door Fonkmeistah op 12-01-2006 03:12:15 ]
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
  donderdag 12 januari 2006 @ 03:12:11 #10
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_33982482
Waarom ga je niet gewoon naar de winkel voor SI? Dan kun je ze zelf checken op echtheid enzo. Via internet is het 9 van de 10 keer gewoon niet te vertrouwen. Haal m'n SI alleen maar in de winkel.
It's a casual life...
pi_33982539
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 18:32 schreef ArnhemCasual het volgende:
Waarom ga je niet gewoon naar de winkel voor SI? Dan kun je ze zelf checken op echtheid enzo. Via internet is het 9 van de 10 keer gewoon niet te vertrouwen. Haal m'n SI alleen maar in de winkel.
Welke winkel heeft veel jassen liggen? Ik wil een jas of hooded sweat van die gasten.
pi_33982695
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 18:34 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Welke winkel heeft veel jassen liggen? Ik wil een jas of hooded sweat van die gasten.
Als je even een week of twee wacht is er in de meeste zaken een nieuwe collectie. De huidige collectie is z.g.a overal uitverkocht. Maat van me heb nog wel in Den Bosch een jas gekocht. Maar goed, als je dus een paar weken wacht kun je hier in de omg. van Arnhem goed terecht: The Globe (arnhem), Spreng menswear (oosterbeek), De Kathedraal (apeldoorn), t-time (doetinchem) etcetera. Genoeg keuze! In het wilde westen a la 020 hebben ze ongetwijfeld ook veel zaken maar veel winkels zijn nu gewoon door hun collectie heen. Paar weekjes wachten dus!
It's a casual life...
pi_33982768
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 18:38 schreef ArnhemCasual het volgende:

[..]

Als je even een week of twee wacht is er in de meeste zaken een nieuwe collectie. De huidige collectie is z.g.a overal uitverkocht. Maat van me heb nog wel in Den Bosch een jas gekocht. Maar goed, als je dus een paar weken wacht kun je hier in de omg. van Arnhem goed terecht: The Globe (arnhem), Spreng menswear (oosterbeek), De Kathedraal (apeldoorn), t-time (doetinchem) etcetera. Genoeg keuze! In het wilde westen a la 020 hebben ze ongetwijfeld ook veel zaken maar veel winkels zijn nu gewoon door hun collectie heen. Paar weekjes wachten dus!
Ja ik woon in Friesland, dus als ik ergens heen ga wil ik wel zeker weten dat ze iets voor me hebben. Het is voor mij namelijk al vrij snel een lange rit aan de verkooppunten te zien, dus ik wil eigenlijk wel weten waar ze een grote collectie, al dan niet de grootste collectie hebben hangen.
pi_33982901
Welke maat heb je enzo? Ik kom regelmatig bij deze zaken dus kan zo voor je kyken.
It's a casual life...
pi_33983141
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 18:44 schreef ArnhemCasual het volgende:
Welke maat heb je enzo? Ik kom regelmatig bij deze zaken dus kan zo voor je kyken.
Ik denk wel XXL.

>1.90.

Ik zoek een jas in een neutrale kleur, kort model. En een vest/trui/hooded iets in een donkere kleur.
pi_33983209
Via internet koop je veel rommel, je kan inderdaad het beste even in de winkel kijken.
Of naar Londen gaan .
slettebak [@] gmail.com
pi_33983383
Als ArnhemCasual even voor mij zou willen kijken, zou ik dat super vinden.
pi_33983476
In Londen hebben ze enorm veel keuze en vaak wat leukere prijzen.
Plak er een weekendje aan vast .
slettebak [@] gmail.com
pi_33983481
Er zitten in Rotterdam een paar winkels die het verkopen iig.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_33983574
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 18:50 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Ik denk wel XXL.

>1.90.

Ik zoek een jas in een neutrale kleur, kort model. En een vest/trui/hooded iets in een donkere kleur.
Ik hoop wel dat je op de hoogte bent van de prijzen van dit spul? Maar goed, zal binnekort als de nieuwe collectie er is voor je kyken.
It's a casual life...
pi_33983606
Amsterdam, P.C Hooftstraat zit John & Vera Hartman. Heel veel SI. Veel jassen en nog meer truien. Jassen beginnen wel bij ¤600,- ongeveer
pi_33983657
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 19:02 schreef Bananenman het volgende:
Amsterdam, P.C Hooftstraat zit John & Vera Hartman. Heel veel SI. Veel jassen en nog meer truien. Jassen beginnen wel bij ¤600,- ongeveer
Ik zou er wel een willen. Probleem is meer dat ik altijd jassen en vesten kwijtraak .
slettebak [@] gmail.com
pi_33983700
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 19:01 schreef ArnhemCasual het volgende:

[..]

Ik hoop wel dat je op de hoogte bent van de prijzen van dit spul? Maar goed, zal binnekort als de nieuwe collectie er is voor je kyken.
Ja ik weet wat 't kost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')