Jassen bedoel ik eigenlijk.quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:09 schreef Mastroianni het volgende:
http://www.yoox.com/searchResult.asp?gender=U&toll=A&areaid=139&tskay=&m=269&c=0
Kan ze niet vinden.quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:18 schreef fernando_redondo het volgende:
Die staan ook wel eens op yoox.
Welke winkel heeft veel jassen liggen? Ik wil een jas of hooded sweat van die gasten.quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:32 schreef ArnhemCasual het volgende:
Waarom ga je niet gewoon naar de winkel voor SI? Dan kun je ze zelf checken op echtheid enzo. Via internet is het 9 van de 10 keer gewoon niet te vertrouwen. Haal m'n SI alleen maar in de winkel.
Als je even een week of twee wacht is er in de meeste zaken een nieuwe collectie. De huidige collectie is z.g.a overal uitverkocht. Maat van me heb nog wel in Den Bosch een jas gekocht. Maar goed, als je dus een paar weken wacht kun je hier in de omg. van Arnhem goed terecht: The Globe (arnhem), Spreng menswear (oosterbeek), De Kathedraal (apeldoorn), t-time (doetinchem) etcetera. Genoeg keuze! In het wilde westen a la 020 hebben ze ongetwijfeld ook veel zaken maar veel winkels zijn nu gewoon door hun collectie heen. Paar weekjes wachten dus!quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:34 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Welke winkel heeft veel jassen liggen? Ik wil een jas of hooded sweat van die gasten.
Ja ik woon in Friesland, dus als ik ergens heen ga wil ik wel zeker weten dat ze iets voor me hebben. Het is voor mij namelijk al vrij snel een lange rit aan de verkooppunten te zien, dus ik wil eigenlijk wel weten waar ze een grote collectie, al dan niet de grootste collectie hebben hangen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:38 schreef ArnhemCasual het volgende:
[..]
Als je even een week of twee wacht is er in de meeste zaken een nieuwe collectie. De huidige collectie is z.g.a overal uitverkocht. Maat van me heb nog wel in Den Bosch een jas gekocht. Maar goed, als je dus een paar weken wacht kun je hier in de omg. van Arnhem goed terecht: The Globe (arnhem), Spreng menswear (oosterbeek), De Kathedraal (apeldoorn), t-time (doetinchem) etcetera. Genoeg keuze! In het wilde westen a la 020 hebben ze ongetwijfeld ook veel zaken maar veel winkels zijn nu gewoon door hun collectie heen. Paar weekjes wachten dus!
Ik denk wel XXL.quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:44 schreef ArnhemCasual het volgende:
Welke maat heb je enzo? Ik kom regelmatig bij deze zaken dus kan zo voor je kyken.
Ik hoop wel dat je op de hoogte bent van de prijzen van dit spul? Maar goed, zal binnekort als de nieuwe collectie er is voor je kyken.quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:50 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik denk wel XXL.
>1.90.
Ik zoek een jas in een neutrale kleur, kort model. En een vest/trui/hooded iets in een donkere kleur.
Ik zou er wel een willen. Probleem is meer dat ik altijd jassen en vesten kwijtraakquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:02 schreef Bananenman het volgende:
Amsterdam, P.C Hooftstraat zit John & Vera Hartman. Heel veel SI. Veel jassen en nog meer truien. Jassen beginnen wel bij ¤600,- ongeveer
Ja ik weet wat 't kost.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:01 schreef ArnhemCasual het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat je op de hoogte bent van de prijzen van dit spul? Maar goed, zal binnekort als de nieuwe collectie er is voor je kyken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |