quote:Op donderdag 27 april 2006 15:12 schreef Smots het volgende:
Yep, het is nog waar ook.
Niet alleen geniale humor maar ook nog eens een onfeilbaar inschattingsvermogen.
![]()
NOG erger....quote:Op donderdag 27 april 2006 23:46 schreef PeZu het volgende:
ipv stone strak zegt ie: is kanker strak
en het staat ook al op GS
Tsk, tsk... het is:quote:
Hij zegt geen fool, hij is een foolquote:
Moejje aan bombardier vragen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:18 schreef Applemooz het volgende:
wat zegt ie nou eigenljik?
kan iemand die ruis vertalen voor me?
Goedeavond mense. All's cool? Swa, weeeeet tog... Kijk nu was ik gekocht heb dan... Stone Island, vriend... Die kraag, en zo... vet... Die capuchon ook nog he... strak niet tog... je weet tog... Maar ja.... Mwoa... Een vet truitje, weet je... Hu... capuchon, je weet toch... Hoge kraag... Altijd vet, kerel... *zucht* Of niet dan? Mwoah... Vetste is deze nog... Ies kewlste... Maar ja... Spreek je lator man... No Span... huh...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:18 schreef Applemooz het volgende:
wat zegt ie nou eigenljik?
kan iemand die ruis vertalen voor me?
Wat?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:34 schreef Backhander het volgende:
[..]
Goedeavond mense. All's cool? Swa, weeeeet tog... Kijk nu was ik gekocht heb dan... Stone Island, vriend... Die kraag, en zo... vet... Die capuchon ook nog he... strak niet tog... je weet tog... Maar ja.... Mwoa... Een vet truitje, weet je... Hu... capuchon, je weet toch... Hoge kraag... Altijd vet, kerel... *zucht* Of niet dan? Mwoah... Vetste is deze nog... Ies kewlste... Maar ja... Spreek je lator man... No Span... huh...
Stone Island is eigenlijk zo'n heel duur casual merk, net als Burberry, maar word, net als Burberry weer, vooral gedragen door Maroc's en Hooligans..quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:23 schreef LSS het volgende:
Misschien loop ik achter, maar Stone Island, dat kende ik niet voordat ik dit topic opende. Best aardige kleding om te zien, maar als je daarmee op één hoop wordt gesmeten met dit soort debieltjes, dan hoeft het wat mij betreft niet meer natuurlijk.
Marocs dragen (nog?) haast geen Stone Island.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:50 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Stone Island is eigenlijk zo'n heel duur casual merk, net als Burberry, maar word, net als Burberry weer, vooral gedragen door Maroc's en Hooligans..
ik weet het niet, ik denk dat het gebeurt.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:21 schreef Superheld het volgende:
Oh?![]()
![]()
En hoe weet je dat zo?
Ik ken niemand die in SI loopt een extreem rechts is.![]()
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:23 schreef Bananenman het volgende:
Ik heb de MSN van deze stoere jongen, geinteresseerden moeten het maar even laten weten![]()
Dus jij hebt neppe SIquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:12 schreef cultheld het volgende:
TS heeft 'm van mij gejat![]()
't gozertje komt uit Zevenaar en is zwakzinnig.
Gek hé!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:12 schreef cultheld het volgende:
TS heeft 'm van mij gejat![]()
't gozertje komt uit Zevenaar en is zwakzinnig.
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:49 schreef Smots het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAA!!!!
Nou snap ik het! Het is gewoon ordinaire jaloezie.
ik meld mequote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:23 schreef Bananenman het volgende:
Ik heb de MSN van deze stoere jongen, geinteresseerden moeten het maar even laten weten![]()
MELD me eveneens, wil hem wel even confronterenquote:
Onder welke steen leef jij???quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:53 schreef Parkinson_XTC het volgende:
waarom zou iemand zo'n filmpje online willen gooien?
en wtf is no spang?
ik ben blij dat ik te oud ben om nog op school ofzo geconfronteerd te worden met deze lingo...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:23 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Onder welke steen leef jij???
Geen probleem betekent het.
No spang.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:23 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Onder welke steen leef jij???
Geen probleem betekent het.
mee eens is.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:14 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik te oud ben om nog op school ofzo geconfronteerd te worden met deze lingo...
ik hoor hoogstens 1x per maand het woord 'mattie' vallen.. that's it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |