Hee, in dat topic dus he, rekelquote:
Op internet? En speel jij het ook?quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kaartspel? Nee, dat is Magic the Gathering.
DnD is een roleplaygame. Geen kaartspel.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
In dat topic dus!Klik! Op de link! En aanbid me!
GMTAquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hee, in dat topic dus he, rekel!
Ik zal je morgen aldaar adoreren. Nu geen zin inquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
In dat topic dus!Klik! Op de link! En aanbid me!
Het is je vergeven, mijn zoon.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:33 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik zal je morgen aldaar adoreren. Nu geen zin in.
Eh, nee, we spelen niet op internet. We spelen bij elkaar thuis, ongeveer 1x per 6 weken of zo een heel weekend. We kletsen onlinequote:Op dinsdag 25 april 2006 22:32 schreef --Christiaan-- het volgende:
Op internet? En speel jij het ook?.
Ach joh, het is een kleine moeite toch.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:33 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik zal je morgen aldaar adoreren. Nu geen zin in.
Dungeon is Engels voor kerker... een dragon, nou ja, dat kan een synoniem zijn voor een mannelijk geslachtsorgaan...quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kaartspel? Nee, dat is Magic the Gathering.
DnD is een roleplaygame. Geen kaartspel.
sssshhhhtquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:34 schreef DaMart het volgende:
Dungeon is Engels voor kerker... een dragon, nou ja, dat kan een synoniem zijn voor een mannelijk geslachtsorgaan...
Dus DnD is eigenlijk de hardcore versie van het Keldertje!
Dus behalve de subfora in de index zijn er nog een heleboel verborgen topics?quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:34 schreef Isabeau het volgende:
Het was eerst CrewDnD, maar toen ging de helft van de groep de crew uit en kregen we een eigen forum.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dus behalve de subfora in de index zijn er nog een heleboel verborgen topics?
Een 'heleboel' weet ik niet hoor. Maar er is een hele lijst met forumnummers waarvan ik van een groot deel ook niet weet wat erachter zit.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:35 schreef wyccie het volgende:
Uhm.... als iemand daar inspiratie voor heeft?quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:35 schreef Svensational het volgende:
DaMart, wanneer krijg ik eigenlijk mijn eigen Fokke en Fokke?
Feedbackquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
De Illuminati, Isa.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een 'heleboel' weet ik niet hoor. Maar er is een hele lijst met forumnummers waarvan ik van een groot deel ook niet weet wat erachter zit.
Oh, maar daar kan ik ook in natuurlijk. Ik bedoelde de andere geheime nummers.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:38 schreef Bupatih het volgende:
De Illuminati, Isa.
Daar is een heel topic over geweestquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:37 schreef wyccie het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe Fok er uitziet door de ogen van een mod. (Screenshotje bedoel ik dus)
quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:39 schreef LordVoldemort het volgende:
Die scene in Donnie Darko met op de achtergrond Tears For Fears. Ik krijg er elke keer weer kippenvel van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |