quote:
Die eerste gaat echt te ver.quote:
quote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 23:06 schreef Mastertje het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=6974144112215556415&q=nigga
Blijft prachtigquote:Op woensdag 26 april 2006 23:06 schreef Mastertje het volgende:
Wait a minute.. Ahaha.. I'm white.. Ahahaquote:Op woensdag 26 april 2006 23:06 schreef Mastertje het volgende:
Mijn bradder, wat doe je!quote:Op woensdag 26 april 2006 23:18 schreef sitting_elfling het volgende:
witte neger!
yo swa!
http://video.google.com/videoplay?docid=-3136555040481922521&q=Mouse+Stone+Island&pl=true
Oh die ja. ''He hit the X5''quote:Op woensdag 26 april 2006 23:26 schreef Smots het volgende:
Deze negers zijn boos
LET OP! DIT CLIPJE IS GENE FLAUWE SHIT
Alleen klikken als je het ècht graag wilt zien.
"Close the door homie"quote:Op woensdag 26 april 2006 23:26 schreef Smots het volgende:
Deze negers zijn boos
gelijk weer een neger die zn zakken leeg rooftquote:Op woensdag 26 april 2006 23:26 schreef Smots het volgende:
Deze negers zijn boos
quote:Op woensdag 26 april 2006 23:21 schreef DennisMoore het volgende:
Waar blijft Thijs?
Hongerige negert!quote:
MC Ren, Dr Dre, Eazy E en dinges, kom hoe heet 'ie.quote:Op donderdag 27 april 2006 15:25 schreef Taxi het volgende:
Deze zijn boos!
(rara wie is de tweede reppert?) de goeie ouwe tijd... zucht
Ice Cube?quote:Op donderdag 27 april 2006 15:30 schreef Smots het volgende:
[..]
MC Ren, Dr Dre, Eazy E en dinges, kom hoe heet 'ie.
Geen idee, maar Dr. Dre zo tekeer horen gaan (net als Chuck D. van PE destijds) vind ik 1000 x beter dan dat slappe geleuter wat daarna kwam (met Snoephond...)quote:Op donderdag 27 april 2006 15:30 schreef Smots het volgende:
[..]
MC Ren, Dr Dre, Eazy E en dinges, kom hoe heet 'ie.
quote:Op donderdag 27 april 2006 13:53 schreef Syd het volgende:
[..]
lezen is ook een vak:S
Het gaat over boze negers sukkeltje
He heb je deze geript uit het privé album van the terminator?quote:Op donderdag 27 april 2006 16:03 schreef Pjotorzo het volgende:
[afbeelding]
En die linkse gaat nog veeeeel bozer worden.![]()
neequote:Op donderdag 27 april 2006 18:39 schreef Beach het volgende:
[..]
He heb je deze geript uit het privé album van the terminator?
en jij mag zomaar zijn foto hier posten ?quote:Op donderdag 27 april 2006 20:27 schreef Wesfrdam het volgende:
Valt me op dat nog niemand deze heeft gepost:
[afbeelding]
DWC![]()
![]()
Ja dat magquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:29 schreef Syd het volgende:
[..]
en jij mag zomaar zijn foto hier posten ?
quote:
Volgens mij ben je Yella vergeten.. Of was het nou Jella?quote:
Dan mag deze ook niet ontbreken:quote:
Een boze ontketende Hoost.quote:
Je wil wel graag altijd topics beginnen die gaan over het plaatsen van foto's van negers.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:20 schreef pberends het volgende:
Plaats hier boze negers.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Foto'squote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:07 schreef Hathor het volgende:
Ik heb net nog een boze neger op de trein gezet.
URKEL URKELquote:
En nu hebben ze je kenteken...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:14 schreef Intelligence het volgende:
OK, dit heeft ook te maken met boze negers, ff crossposten uit t enschede topic
OMG, wat ik net heb uitgevreten. Ik was in een stoute bui ofzo haha. Zag bij de UT in enschede bij een bushalte paar mensen van buitenlandse afkomst lopen, je weet wel die figuren met 5kg goud om de nek en in de oren. En die ging bij een bushalte staan, waar een huge big-ass waterplas lag. Op de heenweg was ik daar mooi door gecrossed....
Toen ik zag dat die lui daar gingen staan kon ik t niet laten, ben omgedraaid haha en mijn 200pk ff aangespoort en met mooi vaartje door die plas gereden. Die lui waren drijfnat haha, kon t gewoon niet laten was in een stoute bui
Triest hoor, dat hoor je bij niemand te flikken, welke afkomst dan ook.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:14 schreef Intelligence het volgende:
OK, dit heeft ook te maken met boze negers, ff crossposten uit t enschede topic
OMG, wat ik net heb uitgevreten. Ik was in een stoute bui ofzo haha. Zag bij de UT in enschede bij een bushalte paar mensen van buitenlandse afkomst lopen, je weet wel die figuren met 5kg goud om de nek en in de oren. En die ging bij een bushalte staan, waar een huge big-ass waterplas lag. Op de heenweg was ik daar mooi door gecrossed....
Toen ik zag dat die lui daar gingen staan kon ik t niet laten, ben omgedraaid haha en mijn 200pk ff aangespoort en met mooi vaartje door die plas gereden. Die lui waren drijfnat haha, kon t gewoon niet laten was in een stoute bui
Die heb ik op mijn kamer hangenquote:
Doet me denken aan de S1W's die bij Public Enemy rondliepen. In die tijd was Flavor Flav ook nog een boze negert die met een klok rond zijn nek rondliep waarop de tijd voor het white race wegtikte...quote:
quote:
Haha, en die mensen in haar auto maar niet helpen he, hoe fucking typerend. Enige jammere aan dit filmpje is dat zo'n kerel haar ook nog vol op der bek trapt, maar die wordt ook meteen door zijn vrienden weggeduwd volgens mij.quote:
Wat een grafleiende tyfusmongool die gozerT die haar nog een keer vol in der bek trapt.quote:
Dat is ook een wijf, je ziet haar in het begin van het filmpje ook met d'r lelijke broek.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:13 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Wat een grafleiende tyfusmongool die gozerT die haar nog een keer vol in der bek trapt.
Afschieten maar.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:13 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Wat een grafleiende tyfusmongool die gozerT dat mens die haar nog een keer vol in der bek trapt.
Afschieten maar.
Dat is geen wijf hoor het is die zelfde gozer, die haar uit haar auto rukt. En die gozer, die die chick verhindert om in haar auto te komenquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:13 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Dat is ook een wijf, je ziet haar in het begin van het filmpje ook met d'r lelijke broek.
en 2 seconden?quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:16 schreef Erwtensoep het volgende:
een uur is wel lang
En terecht!quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:12 schreef Mindspin85 het volgende:
Hier heb ik echt een uur om in een deuk gelegen:
[afbeelding]
![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:44 schreef Xenwolfie het volgende:
Ey yo je hebt niet eens een producer!
http://video.google.com/videoplay?docid=7353486626696216015&q=Bijlmer
Jezus wat the fock?quote:
Omdat je er dan niet langs kan?quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:53 schreef LXIV het volgende:
[afbeelding]
Deze kom ik toch ook liever niet 's avonds tegen in een donker steegje.
(al kun je hem dan niet zien)
Een hindu, met het teken van de zon/leven in hun religie.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:40 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Jezus wat the fock?
een neger met een swatiska?![]()
![]()
Inderdaad. Net zag ik ook dat iemand Prem Radhakisun hier had gepost. Triest dat je het verschil tussen een hindoestaan en een neger niet kent.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:24 schreef Nosh het volgende:
[..]
Een hindu, met het teken van de zon/leven in hun religie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |