abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37327599
quote:
Op woensdag 26 april 2006 22:19 schreef gabri het volgende:
Ow ik d8 dat dat helemaal niet kon. Ik heb nog nooit van iemand gehoord die op een zaterdag is afgereden vandaar Maar dankjewel voor je reactie
ik denk het trouwens niet, ik kan ook niet lessen op een zaterdag, dus examen lijkt me ook doordeweeks.. zaterdags is het toch altijd veel rustiger dus ik denk niet dat ze dan examens doen, alleen doordeweeks?
pi_37327933
Ik ken wel rijscholen die op zaterdag les geven Dus dan moet je ook wel examen kunnen doen lijkt me.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_37328803
Ik les wel eens op zaterdag.. examen kan volgens mij alleen bij uitzondering ofzo (kan dat eigenlijk, met spoed examen doen tegen een hogere prijs ofzo? dacht het wel toch?)

Wel humor dat ze dat gefilmt hebben thrilled maargoed zo ging het bij mij de 10e keer nog.. behalve dan dat harde remmen op het eind
pi_37331112
quote:
Op woensdag 26 april 2006 22:32 schreef rena het volgende:
Ik ken wel rijscholen die op zaterdag les geven Dus dan moet je ook wel examen kunnen doen lijkt me.
Examen regelt cbr als die niet op zaterdag open is rij je niet af ook al is je rijschool gewoon open hoor
pi_37331903
*huilie mode*

Ik sta nóg niet in de OP!

Vandaag trouwens 2 uur gereden en volop snelweg op en af, en weer op en af... Ik raak gewoon een beetje in de stress als ik niet relaxed in kan voegen. Ik moet gewoon niet zo flippen daar, anders slaag ik over 2 weken weer niet.
Back in business.
pi_37332609
quote:
Op donderdag 27 april 2006 00:24 schreef Shirley het volgende:
*huilie mode*

Vandaag trouwens 2 uur gereden en volop snelweg op en af, en weer op en af... Ik raak gewoon een beetje in de stress als ik niet relaxed in kan voegen. Ik moet gewoon niet zo flippen daar, anders slaag ik over 2 weken weer niet.
Hoezo kan je niet relaxed invoegen? Bij mij gaat het altijd prima. Gewoon gas loslaten

Gisteren trouwens reed ik door een woonwijk steekt er opeens een klein kind over de de fiets achter een vrachtauto vandaan. Meteen volop op de rem. Werd meteen spierwit. was toch wel ff schrikken
pi_37332662
quote:
Op donderdag 27 april 2006 00:53 schreef Knoekie het volgende:

[..]

Hoezo kan je niet relaxed invoegen? Bij mij gaat het altijd prima. Gewoon gas loslaten

Gisteren trouwens reed ik door een woonwijk steekt er opeens een klein kind over de de fiets achter een vrachtauto vandaan. Meteen volop op de rem. Werd meteen spierwit. was toch wel ff schrikken
Nee, als het vrij druk is, let ik teveel op andere weggebruikers en word dan een beetje gestressed waardoor ik ga kutten met het kijken, of ik maak ineens veel minder snelheid, of ga al van baan veranderen terwijl ik m'n knipperlicht aandoe. En zo hoort het niet.
Want als het rustig is op de weg heb ik nergens last van, maar ja, dat is het bijna nooit. Ik vroeg al aan m'n instructrice of ze er voor kon zorgen dat op het moment van afrijden de snelweg leeg zou zijn.
Back in business.
pi_37332730
quote:
Op donderdag 27 april 2006 00:56 schreef Shirley het volgende:

[..]

Nee, als het vrij druk is, let ik teveel op andere weggebruikers en word dan een beetje gestressed waardoor ik ga kutten met het kijken, of ik maak ineens veel minder snelheid, of ga al van baan veranderen terwijl ik m'n knipperlicht aandoe. En zo hoort het niet.
Want als het rustig is op de weg heb ik nergens last van, maar ja, dat is het bijna nooit. Ik vroeg al aan m'n instructrice of ze er voor kon zorgen dat op het moment van afrijden de snelweg leeg zou zijn.
Wanneer moet je? Dan zet ik de snelweg af met me vaders auto
pi_37332763
quote:
Op donderdag 27 april 2006 01:01 schreef Knoekie het volgende:

[..]

Wanneer moet je? Dan zet ik de snelweg af met me vaders auto
Tof! 10 mei mag ik op, dus als je tussen 11.45 en 12.30 zou willen zorgen dat de wegen vrij zijn? Bedankt.
Back in business.
pi_37333213
quote:
Op woensdag 26 april 2006 14:15 schreef royster het volgende:
wooooohooo gehaald in 1 keer, ging perfect! foutloze rit (naar mijn inziens)!!
quote:
Op woensdag 26 april 2006 17:56 schreef De_Warme_bakker het volgende:
GESLAAAAAAAAAAAAAAAAGD!!!!!!!!!!!!!!!
Gefeliciteerd jullie 2
quote:
Op woensdag 26 april 2006 19:51 schreef randysgz het volgende:
Ik moet morgen voor de 3x alweer, 10:45 rijswijk
Veel succes

Ik heb nog niks van me instructeur gehoord en krijg hem zelf ook al de hele dag niet te pakken
  donderdag 27 april 2006 @ 09:30:39 #86
28946 mirelia
Neehee ik ben geen vrouw!!
pi_37336170
HAHAHA lijkt me wel gaaf ja
Elke keer als er een fokker moet afrijden gaan de al geslaagden de wegen afzetten
Gelijk iedereen zijn oma mobiliseren met rollatortjes want dan moet je stoppen en gaat de tijd snel voorbij

Denk alleen als dat bekend word het hier wat drukker word
Shuffle up and deal!!!
pi_37336437
Ik heb vandaag om 13:05 rijexamen (auto)! Ben nu al behoorlijk zenuwachtig.
1e keer, maar heb al wel iets van 38 lessen gehad.

[ Bericht 28% gewijzigd door Kroen op 27-04-2006 09:49:15 ]
Spel-, grammatica- en overige fouten in de bovenstaande tekst voorbehouden
pi_37337045
quote:
Op donderdag 27 april 2006 09:42 schreef Kroen het volgende:
dan komt het best wel goed, je zit nog onder het gemiddeld aantal lessen, en rond 13:05 is het niet al te druk op de wegen geloof ik, ga nog even wandelingetje maken ofzo, relax, komt wel goed succes
pi_37337222
quote:
Op donderdag 27 april 2006 00:24 schreef Shirley het volgende:
*huilie mode*

huilkind

je moet jezelf er ook inzetten via de wiki...
Doei.
pi_37337992
Ik heb m'n TTT gehaald!

Ik moest straatje keren en fileparkeren.
Ze gingen allebei vlekkeloos.

Ik reed perfect alleen moest ik de breedte van de auto net wat beter inschatten omdat ik teveel naar de wegas neigde. (Dus teveel links.)
De examinator was heel relaxed.
M'n instructeur zei na afloop wel tegen me dat het een kl**tzak was.
Hij is namelijk heel erg streng maar nu kan het examen alleen maar meevallen qua examinator.
pi_37338094
@Kroen succes! Het examen valt reuze mee, je hoeft geen perfecte rit te rijden. Zie het gewoon als een korte rijles. Het zal best goed komen.

@LV Gefeliciteerd! Nu examen nog he ;-)
pi_37338119
quote:
Nou das toch een pracht tijd Lekker in het zonnetje

Wel zijn de lagere klassen van de bassisschool net vrij op dat moment.. maar met beetje mazzel zijn die allemaal al thuis als jij moet gaan rijden
pi_37338289
quote:
Op donderdag 27 april 2006 10:45 schreef LV het volgende:
M'n instructeur zei na afloop wel tegen me dat het een kl**tzak was.
Hij is namelijk heel erg streng maar nu kan het examen alleen maar meevallen qua examinator.
was het dan niet zo dat je dezelfde examinator krijgt

ja, geen idee hoor, heb geen TTT gedaan
Doei.
pi_37338446
quote:
Op donderdag 27 april 2006 10:58 schreef Faithy het volgende:

[..]

was het dan niet zo dat je dezelfde examinator krijgt

ja, geen idee hoor, heb geen TTT gedaan
M'n instructeur zou het proberen maar je hebt er geen garantie op.
En de examinator is er niet vaak dus kleine kans dat ik hem weer krijg.
Ik zie het allemaal wel..
Als ik een ander krijg zal hij waarschijnlijk minder streng zijn dan die ik nu had.
pi_37338617
Geen garantie. Ik heb voor m'n rijexamen een andere examinator dan ik had voor m'n TTT.
pi_37338639
Is dat voor de rijschool gelijk bekent? wie het examen afneemt?
pi_37339059
dat weten ze meestal een week van te voren
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_37339662
quote:
veel succes

Ik had met me examen een andere examninator dan met me TTT, hoeft dus niet dat je dezelfde hebt, gebeurd natuurlijk wel eens, maar niet altijd
pi_37339686
Ik ben Geslaagd voor mn Rijbewijs
pi_37339693
quote:
Op donderdag 27 april 2006 09:30 schreef mirelia het volgende:
HAHAHA lijkt me wel gaaf ja
Elke keer als er een fokker moet afrijden gaan de al geslaagden de wegen afzetten
Gelijk iedereen zijn oma mobiliseren met rollatortjes want dan moet je stoppen en gaat de tijd snel voorbij

Denk alleen als dat bekend word het hier wat drukker word
ik ben al blij als ze geen vrachtwagens op de weg laten rijden, als die er niet zijn dan slaag ik wel
pi_37339699
quote:
Op donderdag 27 april 2006 11:46 schreef randysgz het volgende:
Ik ben Geslaagd voor mn Rijbewijs
gefeliciteerd
pi_37342043
quote:
Op donderdag 27 april 2006 11:47 schreef Sylvana het volgende:

[..]

gefeliciteerd
Bedankt, Ik heb lekker gereden, twee keer snelweg. bezondere verichtingen halve draai en achteruit inparkeren. het ging allemaal super.
Toen ik weer op het cbr was liep ik achter haar aan.
Ze keek mn streng aan en zij je bent geslaagd gefeliciteerd!

Ik had volgens mn instructeur de strengste examinator!
Maar dat zij die pas toen ik geslaagd was
Heb net mn papiertje opgehaald.

Apart dit is topic 50 en precies 50 lessen gehad!

[ Bericht 7% gewijzigd door randysgz op 27-04-2006 13:52:25 ]
  donderdag 27 april 2006 @ 13:58:26 #103
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_37343727
die wil ik ook,

over 1 uurtje weer een uur rijden
  donderdag 27 april 2006 @ 14:04:11 #104
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_37343883
quote:
Op donderdag 27 april 2006 13:06 schreef randysgz het volgende:

[..]

Bedankt, Ik heb lekker gereden, twee keer snelweg. bezondere verichtingen halve draai en achteruit inparkeren. het ging allemaal super.
Toen ik weer op het cbr was liep ik achter haar aan.
Ze keek mn streng aan en zij je bent geslaagd gefeliciteerd!

Ik had volgens mn instructeur de strengste examinator!
Maar dat zij die pas toen ik geslaagd was
Heb net mn papiertje opgehaald.

Apart dit is topic 50 en precies 50 lessen gehad!

[[url=http://x402.putfile.com/4/11606502849-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
Jij hebt toch afgereden in Rijswijk, dat wijf is dat die oma, of die dikke blonde
Tegenovergestelde van preventief
WACC = Ko = (EV/TV) ke + (VV/TV) (1-f) kv
pi_37344306
quote:
Op donderdag 27 april 2006 14:04 schreef stukovich het volgende:

[..]

Jij hebt toch afgereden in Rijswijk, dat wijf is dat die oma, of die dikke blonde
Ja ook in rijswijk.
Nee ik had, een mager vrouwtje, van een jaar of 42, wel leuk om te zien!
Ik had eerst normaal een man, toen kreeg ik een vervanger ook een vent. maar die wert ook weer vervangen door die vrouw.
  donderdag 27 april 2006 @ 14:42:31 #106
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_37345047
quote:
Op donderdag 27 april 2006 14:18 schreef randysgz het volgende:

[..]

Ja ook in rijswijk.
Nee ik had, een mager vrouwtje, van een jaar of 42, wel leuk om te zien!
Ik had eerst normaal een man, toen kreeg ik een vervanger ook een vent. maar die wert ook weer vervangen door die vrouw.
Ja, ik weet weet wel ongeveer wie jij gehad hebt, anyway laat die paupers maar stikken, gefeliciteerd
pi_37345167
quote:
Op donderdag 27 april 2006 14:04 schreef stukovich het volgende:

[..]

wat een respect

Mag ik vragen of jij hebt afgereden in Rijswijk. Die vrouwelijke examinator, was dat een wat oudere mevrouw of een volslankere dame met blond haar?
pi_37345467
Ik ben helaas gezakt. Kijken, anticiperen e.d. was dik in orde, maar de examinator vond mij te gehaast over komen. In combinatie met een ingreep was dat eigenlijk de reden waarom ik was gezakt. Als ik niet zo gehaast was geweest had hij me wel laten slagen, ondanks de ingreep.

Ben van plan om zo snel mogelijk weer examen te doen.
  donderdag 27 april 2006 @ 15:12:33 #109
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_37345949
quote:
Op donderdag 27 april 2006 14:46 schreef Thrilled het volgende:

[..]

wat een respect

Mag ik vragen of jij hebt afgereden in Rijswijk. Die vrouwelijke examinator, was dat een wat oudere mevrouw of een volslankere dame met blond haar?
Hehe, lord
pi_37345962
quote:
Op donderdag 27 april 2006 14:55 schreef Kroen het volgende:
Ik ben helaas gezakt. Kijken, anticiperen e.d. was dik in orde, maar de examinator vond mij te gehaast over komen. In combinatie met een ingreep was dat eigenlijk de reden waarom ik was gezakt. Als ik niet zo gehaast was geweest had hij me wel laten slagen, ondanks de ingreep.

Ben van plan om zo snel mogelijk weer examen te doen.
Hoe kan je "te gehaast" over komen dan
pi_37346365
quote:
Op donderdag 27 april 2006 15:13 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Denken dat je te langzaam rijdt, en daardoor te snel en onveilig bochtjes nemen of optrekken?
We'll keep on whispering our mantras.
pi_37346653
En je manier van kijken.. niet je hoofd ff stilhouden bij je binnenspiegel en buitenspiegel en als je over je schouder kijkt.. (maar in 1 vloeide draai zegmaar)

Iets wat ik ook vaak doe.. op moment dat ik gewoon weet dat er niets te zien valt.. maar fout is het dus wel

Succes volgende keer
pi_37346949
balen Kroen. veel succes de volgende keer
pi_37347454
quote:
Op donderdag 27 april 2006 15:13 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Niet genoeg afstand houden en "te snel" een kruising of rotonde over willen, onder andere.
pi_37347511
Ik word er zo gestoord van dat mijn lessen soms heel goed gaan en soms zo kut Vandaag weer zo'n kutles dus. Maar ik probeer me er niet meer zo druk om te maken. Totdat mijn moeder me weer gaat opfokken door te zeggen dat ik niet moet zeiken en dat die bijzondere verrichtingen helemaal niet belangrijk zijn, ja leuk, maar als ik niet kan inparkeren en zo later hoe moet dat dan
And you know I might
pi_37347548
quote:
Op donderdag 27 april 2006 16:00 schreef rena het volgende:
en zo later hoe moet dat dan
Veel oefenen. Het is zonde om er tijdens je rijles veel aandacht aan te besteden. Het is belangrijker dat je veilig leert rijden, niet dat je perfect kan parkeren.
  donderdag 27 april 2006 @ 16:09:01 #117
139330 TNA
For the stars that shine
pi_37347788
Randysgz, nog gefeliciteerd! Je was er wel echt aan toe denk ik
quote:
Ik word er zo gestoord van dat mijn lessen soms heel goed gaan en soms zo kut Vandaag weer zo'n kutles dus. Maar ik probeer me er niet meer zo druk om te maken. Totdat mijn moeder me weer gaat opfokken door te zeggen dat ik niet moet zeiken en dat die bijzondere verrichtingen helemaal niet belangrijk zijn, ja leuk, maar als ik niet kan inparkeren en zo later hoe moet dat dan
Dat heb ik ook hoor.. Het ging eerst een hele tijd vooruit, toen een aantal lessen kut, weer beter en daarna weer even kut. Afgelopen les ging voor het eerst weer lekker, morgen weer rijden, hopelijk weer een goede les dan. Scherp en gemotiveerd blijven, iedereen haalt het hè
pi_37349533
quote:
Op donderdag 27 april 2006 16:09 schreef TNA het volgende:
Dat heb ik ook hoor.. Het ging eerst een hele tijd vooruit, toen een aantal lessen kut, weer beter en daarna weer even kut. Afgelopen les ging voor het eerst weer lekker, morgen weer rijden, hopelijk weer een goede les dan. Scherp en gemotiveerd blijven, iedereen haalt het hè

Thanks. Ik ben ontzettend gemotiveerd en ik vind het autorijden ook heel leuk, maar ik ben ook ontzettend perfectionistisch en ik geef snel op, verschrikkelijke eigenschappen van mij
And you know I might
  donderdag 27 april 2006 @ 16:58:32 #119
139330 TNA
For the stars that shine
pi_37349612
quote:
Op donderdag 27 april 2006 16:56 schreef rena het volgende:

[..]

Thanks. Ik ben ontzettend gemotiveerd en ik vind het autorijden ook heel leuk, maar ik ben ook ontzettend perfectionistisch en ik geef snel op, verschrikkelijke eigenschappen van mij
Perfectionisme en snel opgeven gaan niet echt samen denk ik? Dat betekent dus dat je alles in 1 keer perfect wil
pi_37349663
quote:
Op donderdag 27 april 2006 16:58 schreef TNA het volgende:

[..]

Perfectionisme en snel opgeven gaan niet echt samen denk ik? Dat betekent dus dat je alles in 1 keer perfect wil

Ja, dat wel, maar als iets niet zo perfect gaat zoals ik wil dan wil ik er ook snel weer mee stoppen. Het is wel een beetje tegenstrijdig ja Maar zo ben ik wel
And you know I might
  donderdag 27 april 2006 @ 17:03:55 #121
139407 jorienvdherik
pi_37349779
net terug van een 2 uur les. 1e uur ging zeker goed hier in de omgeving en later van ridderkerk naar schiedam gereden over de snelweg, nog wat vrachtwagens ingehaald enzo. Begin van Schiedam was ook goed te doen, maar toen stond er op zo drukke baan langzaam rijdend verkeer. Hier ging ik de mist in. Telkens optrekken en weer stil staan vindt ik erg lastig ( bang dat de motor uit valt ) dit gebeurde toen ook. En omdat het zo druk achter mij was met auto's had ik ook problemen om gewoon weer verder te gaan. Pas na 3/4x de motor aan te zette ging ik weer voor ruit. Even later daar ook een brug die open ging. Motor uit enzo. Dus ik voelde de bui al hangen. Deze keer moest ik dat ook doen met me handrem. Gelukkig ging het hier wel goed. Even later naar Rotterdam-Noord gereden, bij CBR even stukje gedraaid en ingeparkeerd. Dit ging wel goed.

Toen vanaf dat stuk weer terug naar huis. Dat was ook best lastig want er stond weer zo lange file op een rijbaan. Echt irritant. Op een weg dat geen snelweg is maar gewoon hartje centrum. Hier sloeg de motor niet af. Maar net toen de file voorbij was sloeg die wel weer af. Deze keer kon ik hem gelukkig weer gelijk aan krijgen en weg rijden. Toen de snelweg op en langs de brienoord brug. Helaas daar ook file. Maar dit was niet zo erg. Ook hier weer heel de tijd schakelen van 1 naar 2 en van 2 naar 1. Gelukkig was de motor hier niet afgeslagen. Het laaste stuk naar huis ging daarom ook goed naar mijn mening. En toen was ik ook best snel thuis

+ en - punten vandaag

+ stuk snelweg ging goed

- telkens van 1 naar 2 en van 2 naar 1 ging niet zo lekker. De motor sloeg hier ook een paar keer op af.

Heeft iemand tips omdat rustig te doen. Optrekken en weer remmen in een file
pi_37350303
quote:
Op donderdag 27 april 2006 11:11 schreef Kroen het volgende:
Geen garantie. Ik heb voor m'n rijexamen een andere examinator dan ik had voor m'n TTT.
Dat zei ik toch ook?

quote:
M'n instructeur zou het proberen maar je hebt er geen garantie op.
pi_37350538
quote:
Op donderdag 27 april 2006 17:03 schreef jorienvdherik het volgende:
net terug van een 2 uur les. 1e uur ging zeker goed hier in de omgeving en later van ridderkerk naar schiedam gereden over de snelweg, nog wat vrachtwagens ingehaald enzo. Begin van Schiedam was ook goed te doen, maar toen stond er op zo drukke baan langzaam rijdend verkeer. Hier ging ik de mist in. Telkens optrekken en weer stil staan vindt ik erg lastig ( bang dat de motor uit valt ) dit gebeurde toen ook. En omdat het zo druk achter mij was met auto's had ik ook problemen om gewoon weer verder te gaan. Pas na 3/4x de motor aan te zette ging ik weer voor ruit. Even later daar ook een brug die open ging. Motor uit enzo. Dus ik voelde de bui al hangen. Deze keer moest ik dat ook doen met me handrem. Gelukkig ging het hier wel goed. Even later naar Rotterdam-Noord gereden, bij CBR even stukje gedraaid en ingeparkeerd. Dit ging wel goed.

Toen vanaf dat stuk weer terug naar huis. Dat was ook best lastig want er stond weer zo lange file op een rijbaan. Echt irritant. Op een weg dat geen snelweg is maar gewoon hartje centrum. Hier sloeg de motor niet af. Maar net toen de file voorbij was sloeg die wel weer af. Deze keer kon ik hem gelukkig weer gelijk aan krijgen en weg rijden. Toen de snelweg op en langs de brienoord brug. Helaas daar ook file. Maar dit was niet zo erg. Ook hier weer heel de tijd schakelen van 1 naar 2 en van 2 naar 1. Gelukkig was de motor hier niet afgeslagen. Het laaste stuk naar huis ging daarom ook goed naar mijn mening. En toen was ik ook best snel thuis

+ en - punten vandaag

+ stuk snelweg ging goed

- telkens van 1 naar 2 en van 2 naar 1 ging niet zo lekker. De motor sloeg hier ook een paar keer op af.

Ligt eraan of je compleet stil komt te staan. Probeer gewoon alles in zijn 2 te doen, en als je het bijna niet meer red druk je de koppeling een beetje in.
  donderdag 27 april 2006 @ 17:39:01 #124
78698 Gianluca
de stationshoerenhater
pi_37350978
Hihi ik ben een paar dagen geleden keihard gezakt. Wel terecht overigens want ik bakte dr niks van! Volgende keer maar ff normaal doen in de auto
Kom niet in mn buurt je begaat een flater, in een straal van 5 kilometer schiet ik elke bitch neer
pi_37351048
quote:

+ en - punten vandaag

+ stuk snelweg ging goed

maak je niet te druk om dat afslaan.. De eerste paar lessen werd je waarschijnlijk, zoals 90% van de lessers gok ik, geholpen met de koppeling (blijft het pedaal omlaag als jeje voet omhoog doet enzo) Het is even rot maar je went er echt snel aan.. als het echt verkeerd gaat helpt ie wel weer want het is natuurlijk nooit leuk als ie afslaat bij het wegrijden vooral scheit hebben aan de mensen achter je enzo.. wat willen ze doen? eng toeteren ofzo

File rijden.. echt langzaam heb ik alleen op een 50, enkelbaans weg, gehad (verder wel eens beetje 50 op de snelweg enzo) ik kan me wel voorstellen dat dat lastig is als je nog moeite heb met de koppeling.. zorg dat je genoeg afstand houd, dan word alles al een stuk overzichtelijker, probeer ook wat verder vooruit te kijken, dan zie je vertraging/versnelling eerder aankomen. Ik weet niet OF je steeds terug schakelt (of moet schakelen) naar zn 1 als je nog heel langzaam gaat, maar zolang je nog maar een heeel klein beetje rolt lukt het in zn 2 ook echt wel (beetje gas bijgeven en heel relaxt doen met de koppeling) (als je stilstaat ook nog wel hoor.. maar mijn instructeur vind dat fout, net als in zn 1 blijven rijden met een slakken gangetje.. dus het is vaak terug naar 1.. langzaam rijden > 2 en dan constand met de koppeling blijven kutten om niet te hard te gaan..)

Maargoed.. van al dat geschakel leer je wel volgende keer gaat het beter
pi_37352192
Aaarrg, ik word er echt gek van dak me instructeur niet kan bereiken

Echt niks voor hem om zo lang niks van zich te laten horen
pi_37353397
quote:
Ze zijn ook niet echt belangrijk het gaat er meer om als je een bijzondere verrichting uitvoert goed kijkt enzo. ( zorgen dat je anderen zo min mogelijk in gevaar brengt ). En dat inparkeren moet je toch weer helemaal opnieuw leren als je in een andere auto zit dus dat leer je ( net zoals een hoop dingen ) pas als je veel rijdt (inparkeert)
pi_37353548
quote:
Op donderdag 27 april 2006 18:59 schreef Ra-z het volgende:

[..]

Ze zijn ook niet echt belangrijk het gaat er meer om als je een bijzondere verrichting uitvoert goed kijkt enzo. ( zorgen dat je anderen zo min mogelijk in gevaar brengt ). En dat inparkeren moet je toch weer helemaal opnieuw leren als je in een andere auto zit dus dat leer je ( net zoals een hoop dingen ) pas als je veel rijdt (inparkeert)
Ik vind het al doodeng als ik het met rijles doe, dat inparkeren, dus ik ben benieuwd hoeveel schade ik ga rijden als ik mijn rijbewijs heb
And you know I might
pi_37353740
quote:
Op donderdag 27 april 2006 19:03 schreef rena het volgende:

[..]

Ik vind het al doodeng als ik het met rijles doe, dat inparkeren, dus ik ben benieuwd hoeveel schade ik ga rijden als ik mijn rijbewijs heb
Haha gewoon het makkelijkste plekje pakken doe ik ook nog steeds fileparkeren kan ik nog steeds niet
pi_37354183
ah, heerlijk. Bijna 36 uur m'n rijbewijs, en nog steeds schadevrij gereden

Wát een verschil. Ik heb gelijk de auto van m'n vaders werk meegekregen, een smart, en mocht ongelimiteerd rijden. Maar het rijdt zó relaxed als je zelf mag weten waar je naartoe gaat, als er niemand is die zegt wanneer je moet remmen... Wow, relaxed!
  donderdag 27 april 2006 @ 19:23:22 #131
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_37354275
Rijles vandaag ging kut

Ik had een paar domme fouten gemaakt, en elke keer reageerde mijn instructeur overdreven kwaad. Als ik er een woord tussen wilde gooien verwierp hij mijn woorden op een manier waar ik niet vrolijk van werd. Ik kreeg ook op geen enkele vraag die ik stelde het antwoord dat ik wil, en ik mocht er nooit over doorpraten.

Hierdoor was ik dus behoorlijk chagrijnig aan het rijden, en kon ik me dus nergens op concentreren waardoor het steeds erger werd.

Ik ben blij dat ik over 2 lessen een andere instructeur krijg.
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
  donderdag 27 april 2006 @ 19:24:15 #132
139330 TNA
For the stars that shine
pi_37354308
quote:

+ en - punten vandaag

+ stuk snelweg ging goed

Dat afslaan gebeurde bij mij op een gegeven moment ook, hoewel ik toen al aardig wat lessen erop had zitten. Als je, nog voordat je de koppeling op laat komen, alvast een beetje gas geeft, is de koppeling wat minder gevoelig voor afslaan. Sinds ik dat doe is 'ie nooit meer afgeslagen. Misschien helpt 't je
pi_37354443
quote:
Op donderdag 27 april 2006 19:23 schreef JosvG het volgende:
Rijles vandaag ging kut

Ik had een paar domme fouten gemaakt, en elke keer reageerde mijn instructeur overdreven kwaad. Als ik er een woord tussen wilde gooien verwierp hij mijn woorden op een manier waar ik niet vrolijk van werd. Ik kreeg ook op geen enkele vraag die ik stelde het antwoord dat ik wil, en ik mocht er nooit over doorpraten.

Dat lijkt me kut, als je een instructeur hebt waar je het niet mee kunt vinden Gelukkig krijg je een andere
Ik kan het juist te goed vinden met mijn instructeur Ik lig de helft van de les te huilen van het lachen
And you know I might
  donderdag 27 april 2006 @ 19:47:34 #134
88233 Steve
Still the best.
pi_37355133
Morgen laatste rijles en dan maar hopen dat ik dinsdag slaag. .
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_37355155
quote:
Op donderdag 27 april 2006 19:47 schreef alwaysthebest het volgende:
Morgen laatste rijles en dan maar hopen dat ik dinsdag slaag. .

Ik duim voor je
And you know I might
  donderdag 27 april 2006 @ 19:50:22 #136
88233 Steve
Still the best.
pi_37355245
quote:
Op donderdag 27 april 2006 11:46 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ik ben al blij als ze geen vrachtwagens op de weg laten rijden, als die er niet zijn dan slaag ik wel
Ik haat vrachtwagens ook. .
quote:
Op donderdag 27 april 2006 19:48 schreef rena het volgende:

[..]

Ik duim voor je
Dank je. . Ik hoop echt dat ik nu een keer wel slaag, anders word ik gek. .
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_37362969
morgen de 12e rijles alweer
  donderdag 27 april 2006 @ 23:37:05 #138
139407 jorienvdherik
pi_37363039
bedankt voor de antwoorden, morgen 1 uurtje rijden. Hij zegt op het agra punt 2 seconden vasthouden en dan gas geven. Ik doe het meestal wel op gevoel. En eigenlijk nooit last van maar vandaag best wel
pi_37364548
quote:
Op donderdag 27 april 2006 10:16 schreef Faithy het volgende:

[..]

huilkind

je moet jezelf er ook inzetten via de wiki...
Dat sta ik ook al 2 weken.
quote:
Op donderdag 27 april 2006 19:50 schreef alwaysthebest het volgende:

[..]

Ik haat vrachtwagens ook. .
Hier nog één.
Back in business.
pi_37364580
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 00:32 schreef Shirley het volgende:

[..]

Dat sta ik ook al 2 weken.
[..]

Hier nog één.
Hey ga jij eens slapen

Je moet wel uitgerust zijn op je examen hé
pi_37364594
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 00:34 schreef Knoekie het volgende:

[..]

Hey ga jij eens slapen

Je moet wel uitgerust zijn op je examen hé
Zeg, dat duurt nog 12 dagen. !
Back in business.
pi_37364704
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 00:35 schreef Shirley het volgende:

[..]

Zeg, dat duurt nog 12 dagen. !
Jaja

Morgen weer in me vaders auto race
pi_37364729
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 00:40 schreef Knoekie het volgende:

[..]

Jaja

Morgen weer in me vaders auto race
Ja.

Nog 5 uur lessen te gaan...
Back in business.
pi_37364755
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 00:42 schreef Shirley het volgende:

[..]

Ja.

Nog 5 uur lessen te gaan...
Ik denk altijd bij mezelf: Geen paniek. En dan komt alles goed
pi_37365808
Donderdag en vrijdag weer gelest, gingen allebei wel relaxed!

Ohja, TVP.
Amber Streams - Instrumental Progressive Metal
pi_37368286
Ik kan misschien pas tussen 12-19 juni examen doen

Instructeur gaat nou kijken of er keer datum tussendoor vrij komt, want ik vind half juni wel erg lang wachten, heb begin april afgereden
  vrijdag 28 april 2006 @ 09:36:02 #147
139330 TNA
For the stars that shine
pi_37368683
quote:
Op donderdag 27 april 2006 17:39 schreef Gianluca het volgende:
Hihi ik ben een paar dagen geleden keihard gezakt. Wel terecht overigens want ik bakte dr niks van! Volgende keer maar ff normaal doen in de auto
Ik betwijfel of ik zo relaxed reageer als ik zou zakken
  vrijdag 28 april 2006 @ 11:29:22 #148
87694 Robin__
letitredno
pi_37371370
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 09:12 schreef Sylvana het volgende:
Ik kan misschien pas tussen 12-19 juni examen doen

Instructeur gaat nou kijken of er keer datum tussendoor vrij komt, want ik vind half juni wel erg lang wachten, heb begin april afgereden
Dan heeft ie het dus echt net pas aangevraagt ofzo.. wat een eikel

Ik mag vandaag over precies 2 maanden
pi_37371768
Op mijn examen kaart (wat ik meekreeg van examinator) stond dat het examen aangevraagd was op 10 Januari, en uiteindelijk kon ik pas 26 april afrijden.

Kan dat zo lang duren? Of heeft hij mij verschrikkelijk aan het lijntje gehouden?
  vrijdag 28 april 2006 @ 12:05:57 #150
87694 Robin__
letitredno
pi_37372327
Dat is wel HEEL lang.. maar had je op 10 januarie zelf ook het idee dat je er klaar voor was om af te rijden? En was je dat ook, als je er op terug kijkt?

Het langst wat iemand van mijn rijschool ooit heeft meoten wachten op een examen was 15 weken begreep ik van mijn instructeur....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')