Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 26 april 2006 17:56 schreef De_Warme_bakker het volgende:
GESLAAAAAAAAAAAAAAAAGD!!!!!!!!!!!!!!!
woohoo!
Vanochtend afrijden, 8 uur 's ochtends. Ik dacht: ik meld het niet hier, want vorige keer was het ook niet gelukt () dus ja... Maarre... het ging echt he-le-maal goed. Ik vergat één keer m'n knipperlicht op een twijfelachtige plek (doorgaand verkeer volgen, ja/nee... raar), maar verder alles goed. Toen we terug waren bij het CBR stapte hij zelfs onmiddelijk uit, in plaats van dat hij naar me bleef kijken of ik wel goed uitstapte enzo. Binnen kreeg ik een hand, en 300.000 hartkloppingen later (zo'n half uur) had ik m'n roze papiertje!!!
Gelijk gereden met de Smart van m'n vaders zaak, maar hóe relaxed om te rijden zonder iemand naast je, met een raam open... ongelooflijk.
Ik ben blij
Hoe doe jij eigenlijk de helling proef?quote:Op woensdag 26 april 2006 15:35 schreef Faithy het volgende:dat had ik ook ja
heb de auto van mn ouders vervloekt
maar het went snel
quote:Op woensdag 26 april 2006 22:07 schreef Thrilled het volgende:
trouwens, mochten jullie even willen lachen:
inparkeren tijdens eerste les
vind je?quote:Op woensdag 26 april 2006 22:10 schreef rena het volgende:
[..]
Voor een eerste les vind ik dat best netjes hoor
quote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 22:14 schreef Thrilled het volgende:
ah thnxnja baalde wel een beetje dat het voor de camera dan fout ging
![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 22:11 schreef gabri het volgende:
Ik heb ff een vraagje.. Is het mogelijk om op zaterdag af te rijden?![]()
nja het staat nu al op internet dus verder chanteren lijkt me moeilijkquote:Op woensdag 26 april 2006 22:15 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, dat is lullig. Je gaat er ongetwijfeld nog mee gechanteerd worden![]()
![]()
![]()
ik denk het trouwens niet, ik kan ook niet lessen op een zaterdag, dus examen lijkt me ook doordeweeks.. zaterdags is het toch altijd veel rustiger dus ik denk niet dat ze dan examens doen, alleen doordeweeks?quote:Op woensdag 26 april 2006 22:19 schreef gabri het volgende:
Ow ik d8 dat dat helemaal niet kon. Ik heb nog nooit van iemand gehoord die op een zaterdag is afgereden vandaarMaar dankjewel voor je reactie
![]()
Examen regelt cbr als die niet op zaterdag open is rij je niet af ook al is je rijschool gewoon open hoorquote:Op woensdag 26 april 2006 22:32 schreef rena het volgende:
Ik ken wel rijscholen die op zaterdag les gevenDus dan moet je ook wel examen kunnen doen lijkt me.
Hoezo kan je niet relaxed invoegen? Bij mij gaat het altijd prima. Gewoon gas loslatenquote:Op donderdag 27 april 2006 00:24 schreef Shirley het volgende:
*huilie mode*Ik sta nóg niet in de OP!
Vandaag trouwens 2 uur gereden en volop snelweg op en af, en weer op en af... Ik raak gewoon een beetje in de stress als ik niet relaxed in kan voegen. Ik moet gewoon niet zo flippen daar, anders slaag ik over 2 weken weer niet.
Nee, als het vrij druk is, let ik teveel op andere weggebruikers en word dan een beetje gestressed waardoor ik ga kutten met het kijken, of ik maak ineens veel minder snelheid, of ga al van baan veranderen terwijl ik m'n knipperlicht aandoe. En zo hoort het niet.quote:Op donderdag 27 april 2006 00:53 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Hoezo kan je niet relaxed invoegen? Bij mij gaat het altijd prima. Gewoon gas loslaten
Gisteren trouwens reed ik door een woonwijk steekt er opeens een klein kind over de de fiets achter een vrachtauto vandaan. Meteen volop op de rem. Werd meteen spierwit. was toch wel ff schrikken
Wanneer moet je? Dan zet ik de snelweg af met me vaders autoquote:Op donderdag 27 april 2006 00:56 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, als het vrij druk is, let ik teveel op andere weggebruikers en word dan een beetje gestressed waardoor ik ga kutten met het kijken, of ik maak ineens veel minder snelheid, of ga al van baan veranderen terwijl ik m'n knipperlicht aandoe. En zo hoort het niet.
Want als het rustig is op de weg heb ik nergens last van, maar ja, dat is het bijna nooit. Ik vroeg al aan m'n instructrice of ze er voor kon zorgen dat op het moment van afrijden de snelweg leeg zou zijn.
Tof!quote:Op donderdag 27 april 2006 01:01 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Wanneer moet je? Dan zet ik de snelweg af met me vaders auto![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 14:15 schreef royster het volgende:
wooooohooo gehaald in 1 keer, ging perfect! foutloze rit (naar mijn inziens)!!
Gefeliciteerd jullie 2quote:Op woensdag 26 april 2006 17:56 schreef De_Warme_bakker het volgende:
GESLAAAAAAAAAAAAAAAAGD!!!!!!!!!!!!!!!
Veel succesquote:Op woensdag 26 april 2006 19:51 schreef randysgz het volgende:
Ik moet morgen voor de 3x alweer, 10:45 rijswijk
dan komt het best wel goed, je zit nog onder het gemiddeld aantal lessen, en rond 13:05 is het niet al te druk op de wegen geloof ik, ga nog even wandelingetje maken ofzo, relax, komt wel goedquote:Op donderdag 27 april 2006 09:42 schreef Kroen het volgende:
Ik heb vandaag om 13:05 rijexamen (auto)! Ben nu al behoorlijk zenuwachtig.
1e keer, maar heb al wel iets van 38 lessen gehad.![]()
huilkindquote:Op donderdag 27 april 2006 00:24 schreef Shirley het volgende:
*huilie mode*Ik sta nóg niet in de OP!
Nou das toch een pracht tijdquote:Op donderdag 27 april 2006 09:42 schreef Kroen het volgende:
was het dan niet zo dat je dezelfde examinator krijgtquote:Op donderdag 27 april 2006 10:45 schreef LV het volgende:
M'n instructeur zei na afloop wel tegen me dat het een kl**tzak was.![]()
Hij is namelijk heel erg streng maar nu kan het examen alleen maar meevallen qua examinator.
M'n instructeur zou het proberen maar je hebt er geen garantie op.quote:Op donderdag 27 april 2006 10:58 schreef Faithy het volgende:
[..]
was het dan niet zo dat je dezelfde examinator krijgt
ja, geen idee hoor, heb geen TTT gedaan![]()
veel succesquote:Op donderdag 27 april 2006 09:42 schreef Kroen het volgende:
ik ben al blij als ze geen vrachtwagens op de weg laten rijden, als die er niet zijn dan slaag ik welquote:Op donderdag 27 april 2006 09:30 schreef mirelia het volgende:
HAHAHA lijkt me wel gaaf ja
Elke keer als er een fokker moet afrijden gaan de al geslaagden de wegen afzetten
Gelijk iedereen zijn oma mobiliseren met rollatortjes want dan moet je stoppen en gaat de tijd snel voorbij
Denk alleen als dat bekend word het hier wat drukker word
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |