men zegt dit wel eens over mensen die zelfmoord plegen dat die nog op aarde blijven rondhangen,quote:Op donderdag 27 april 2006 12:26 schreef Bange-Frans het volgende:
Ik heb ook gehoord (van een kerel uit me klas die is heeft zich in deze zaken verdiept) dat als een mens geen natuurlijke dood sterft hij eerst nog een tijd op deze wereld is en niet gelijk vertrekt!
Ik heb 2 maanden zijn aanwezigheid nog gevoeld bij mij.......echt zo dat hij op me neerkeer...maar dat kan ook aanmezelf liggen!
Dat je je soms aangevallen voelt snap ik wel hoor.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:14 schreef beautyjennifer het volgende:
Ik reageer vaak heel heftig, maar dat komt omdat ik me zo aangevallen voel.
En dat het nep is. Echt niet. Zoals ik al eerder beschreef hebben artsen in het ziekenhuis diverse foto's gemaakt voordat ik bezig ging, tijdens en erna.
Daar ben ik een keer hoteldebotel van geweest.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:52 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
men zegt dit wel eens over mensen die zelfmoord plegen dat die nog op aarde blijven rondhangen,
diegenen kunnen dan niet echt door naar het licht oid,
maar het zijn merendeel geen fijne geesten die blijven rondhangen, maar niet allemaal zijn ze slecht, het zijn ook zielen die niet beseffen dat ze dood zijn, dus door een plots ongeluk dood zijn terwijl ze altijd geloofden dat dood dood was, en het schijnt dat je je net zo voelt na je dood als ervoor, je voelt jezelf net zoals je nu bent oid.
Dus die snappen een tijdje niet dat ze geen lichaam meer hebben in onze wereld.
Is goedquote:Op donderdag 27 april 2006 13:13 schreef APK het volgende:
[..]
En Mirage, ik zal later nog op jouw post reageren, moet nu weer aan het werk....
yo wtf!quote:Op donderdag 27 april 2006 13:16 schreef Mirage het volgende:
[..]
Daar ben ik een keer hoteldebotel van geweest.
Niet zo zeer ikzelf geestelijk, maar lichamelijk.
Er stond een groepje mensen op de stoep, je kon zien dat er iemand op de grond lag. Je kon echter niet zien wie of wat.
Tussen de groep mensen stond iemand die "anders" was. (ik keek ernaar vanaf een afstandje).
Diegene voelde verward en chaotisch.
Ikzelf werd helemaal niet lekker, ben naar huis gelopen/rend en kwam net op tijd bij de wc waar ik mijn maaginhoud leegde.
Het waren echt emoties die vanaf die persoon afkwamen.
Even later kwamen de sirenes.
Tjah als kind al dingen weten die anderen niet weten of normaal vinden-in hun ogen dan- dus praten erover doe je al niet zo snel.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:10 schreef Bange-Frans het volgende:
toch vraag ik me af...hoe kom je aan deze wetenschap?
Lang geleden, had ik een aantal nachten dat ik maar niet normaal kon slapen,quote:Op donderdag 27 april 2006 13:24 schreef Bange-Frans het volgende:
[..]
yo wtf!
en dis serieus?
zieke shit! was het niet gewoon 1 iemand van de groep die niet goed werd omdat die kerel daar lag?
wat bedoel je?quote:Op donderdag 27 april 2006 14:39 schreef Bange-Frans het volgende:
lever maar in!
aangenaam kennis te maken.quote:Op donderdag 27 april 2006 15:30 schreef Neuralnet het volgende:
Dat mensen rare dingen kunnen voelen is algemeen bekend en behoeft geen discussie. Als iemand pijn voelt die ik niet voel, ga ik ook niet zeggen dat de pijn niet bestaat. Wat mij wel tegenstaat is dat aan een gevoel een oorzaak wordt toegeschreven van het type dat door iedere willekeurige oorzaak vervangen zou kunnen worden. Geesten, spoken, heksen, tovenaars en noem alle sprookjesfiguren maar op.
Ook het drogargument van "je kan het tegendeel niet bewijzen DUS is het waar" imponeert mij niet. Ik kan 1001 dingen noemen die JIJ niet kan bewijzen, maar die overduidelijk niet waar zijn. Van roze olifanten tot kabouters en reuzen. "Bewijs het maar eens, anders is het waar." Ja dag, wie zo wilt redeneren vraagt erom om niet serieus genomen te worden.
Het valt mij op dat er voor het "paranormale" altijd een tigger nodig is. Iemand ziet roze olifanten en als je doorvraagt blijkt hij gezopen te hebben. Iemand ziet allerlei kleuren en verkeerd in trance en als je doorvraagt blijkt hij aan de pillen. Iemand ziet een geest en raad eens: er gaat altijd een ritueel aan vooraf. Ja mensen, het is bekend dat je je hersenen kan intoxineren en indoctrineren om zo dingen te zien en te voelen. Dat betekent niet dat het in werkelijkheid bestaat.
Vreemd genoeg kom ik NOOIT iemand tegen met veel kennis over het menselijk brein die nuchter en bij zijn volle verstand EN zonder rituelen een geest heeft gezien of waargenomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |