abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37341611
quote:
Op donderdag 27 april 2006 12:26 schreef Bange-Frans het volgende:
Ik heb ook gehoord (van een kerel uit me klas die is heeft zich in deze zaken verdiept) dat als een mens geen natuurlijke dood sterft hij eerst nog een tijd op deze wereld is en niet gelijk vertrekt!
Ik heb 2 maanden zijn aanwezigheid nog gevoeld bij mij.......echt zo dat hij op me neerkeer...maar dat kan ook aanmezelf liggen!
men zegt dit wel eens over mensen die zelfmoord plegen dat die nog op aarde blijven rondhangen,
diegenen kunnen dan niet echt door naar het licht oid,
maar het zijn merendeel geen fijne geesten die blijven rondhangen, maar niet allemaal zijn ze slecht, het zijn ook zielen die niet beseffen dat ze dood zijn, dus door een plots ongeluk dood zijn terwijl ze altijd geloofden dat dood dood was, en het schijnt dat je je net zo voelt na je dood als ervoor, je voelt jezelf net zoals je nu bent oid.
Dus die snappen een tijdje niet dat ze geen lichaam meer hebben in onze wereld.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_37342168
toch vraag ik me af...hoe kom je aan deze wetenschap?
Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen geluk, houdt je iemand anders verantwoordelijk voor jouw eigen geluk........................Dan ben je tijd aan het verliezen!
  donderdag 27 april 2006 @ 13:13:00 #203
6941 APK
Factual, I think.
pi_37342241
quote:
Op donderdag 27 april 2006 12:14 schreef beautyjennifer het volgende:

Ik reageer vaak heel heftig, maar dat komt omdat ik me zo aangevallen voel.
En dat het nep is. Echt niet. Zoals ik al eerder beschreef hebben artsen in het ziekenhuis diverse foto's gemaakt voordat ik bezig ging, tijdens en erna.
Dat je je soms aangevallen voelt snap ik wel hoor.

Maar als het aan te tonen is door artsen met foto's enzo: Waarom ga je dan niet een miljoen dollar ophalen bij Randi? http://www.randi.org/research/index.html

Met een miljoen dollar plus een gave kun je nog veel meer goede dingen doen.

En Mirage, ik zal later nog op jouw post reageren, moet nu weer aan het werk....
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_37342369
quote:
Op donderdag 27 april 2006 12:52 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

men zegt dit wel eens over mensen die zelfmoord plegen dat die nog op aarde blijven rondhangen,
diegenen kunnen dan niet echt door naar het licht oid,
maar het zijn merendeel geen fijne geesten die blijven rondhangen, maar niet allemaal zijn ze slecht, het zijn ook zielen die niet beseffen dat ze dood zijn, dus door een plots ongeluk dood zijn terwijl ze altijd geloofden dat dood dood was, en het schijnt dat je je net zo voelt na je dood als ervoor, je voelt jezelf net zoals je nu bent oid.
Dus die snappen een tijdje niet dat ze geen lichaam meer hebben in onze wereld.
Daar ben ik een keer hoteldebotel van geweest.
Niet zo zeer ikzelf geestelijk, maar lichamelijk.
Er stond een groepje mensen op de stoep, je kon zien dat er iemand op de grond lag. Je kon echter niet zien wie of wat.
Tussen de groep mensen stond iemand die "anders" was. (ik keek ernaar vanaf een afstandje).
Diegene voelde verward en chaotisch.
Ikzelf werd helemaal niet lekker, ben naar huis gelopen/rend en kwam net op tijd bij de wc waar ik mijn maaginhoud leegde.
Het waren echt emoties die vanaf die persoon afkwamen.
Even later kwamen de sirenes.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_37342410
quote:
Op donderdag 27 april 2006 13:13 schreef APK het volgende:

[..]

En Mirage, ik zal later nog op jouw post reageren, moet nu weer aan het werk....
Is goed
ik moet ook even weer verder. ik zie je reactie tegemoet.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_37342632
quote:
Op donderdag 27 april 2006 13:16 schreef Mirage het volgende:

[..]

Daar ben ik een keer hoteldebotel van geweest.
Niet zo zeer ikzelf geestelijk, maar lichamelijk.
Er stond een groepje mensen op de stoep, je kon zien dat er iemand op de grond lag. Je kon echter niet zien wie of wat.
Tussen de groep mensen stond iemand die "anders" was. (ik keek ernaar vanaf een afstandje).
Diegene voelde verward en chaotisch.
Ikzelf werd helemaal niet lekker, ben naar huis gelopen/rend en kwam net op tijd bij de wc waar ik mijn maaginhoud leegde.
Het waren echt emoties die vanaf die persoon afkwamen.
Even later kwamen de sirenes.
yo wtf!

en dis serieus?
zieke shit! was het niet gewoon 1 iemand van de groep die niet goed werd omdat die kerel daar lag?
Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen geluk, houdt je iemand anders verantwoordelijk voor jouw eigen geluk........................Dan ben je tijd aan het verliezen!
pi_37343132
quote:
Op donderdag 27 april 2006 13:10 schreef Bange-Frans het volgende:
toch vraag ik me af...hoe kom je aan deze wetenschap?
Tjah als kind al dingen weten die anderen niet weten of normaal vinden-in hun ogen dan- dus praten erover doe je al niet zo snel.
Je weet dingen innerlijk al zo zeker,..ook al heb je er nog nooit over gelezen oid.
Het naderhand lezen van boeken over deze dingen was een aha ervaring...zo van ja precies!
Alsof je al die kennis nog eens omhoog tilt door erover te lezen.
Daarna aansluiting vinden bij forums over deze dingen en mensen spreken die hetzelfde ervaren.
Daardoor ook weer van elkaar leren etc..
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_37343452
quote:
Op donderdag 27 april 2006 13:24 schreef Bange-Frans het volgende:

[..]

yo wtf!

en dis serieus?
zieke shit! was het niet gewoon 1 iemand van de groep die niet goed werd omdat die kerel daar lag?
Lang geleden, had ik een aantal nachten dat ik maar niet normaal kon slapen,
ik zag rare beelden voor me, van iets met bloed en een ongeluk, het waren af en toe flitsen, ik voelde me lichamelijk ook niet lekker en kon het niet plaatsen.
Het slapen leek op slapen maar toch wakker zijn heel raar!
Ik sprak toen iemand aan in dat paranormale forum die ik kende en die zei, ik ga even op je afstemmen, het scheen dat ik een entiteit bij me had gekregen, wat vaker gebeurd omdat je paranormaal gevoelig toch sneller open staat voor dit soort dingen, daarom is met beide benen op de grond blijven heel belangrijk!
We hebben toen via een soort sessie die entiteit weggestuurd met behulp van gidsen en het licht, en ik ging ook dingen zien, een nog vrij jonge vrouw was verongelukt, en ze voelde die pijn van haar lichaam dat zo kapot was gegaan dat het niet langer bruikbaar was.
Ik zag diezelfde beelden weer voor me zoals ik zag tijdens het slapen gaan, ik heb dit ook alles verteld aan die ander die me hierbij op weg hielp en die zag dezelfde dingen.
Diegene heeft toen ook gezegd kijk er niet langer naar want dit doet in feite niet terzake en het doet jou alleen maar pijn, tis best schokkend nml om die emoties te voelen van een persoon die pas is overgegaan!
De vrouw is doorgestuurd naar de lichtwereld en werkelijk!
Ik heb die nacht zo zalig geslapen als in jaren!
En ik werd echt zo fit wakker en kijk als je dan zegt ok... verbeelding!
Kan, zeker dat kan, maar verklaar me de rest dan eens?
Je kunt voelen dat het weg is bij je!
Tjah en dan kan het zijn dat je langs een snelweg komt en zoiets oppikt, ik vermoed dat zij die heengegaan zijn ook zien of weten aan jou dat ze ergens hulp kunnen verwachten van jou of via jou!
Dus vandaar dat ik ook zei, ik stuur ze liever niet door...een voor de deur en er staat er weer een...
Dus als ik weer eens zoiets ervaar vraag ik gewoon aan mijn beschermengelen, doen jullie dit ff als het zo is wat ik ervaar?
Vaak let ik er dan niet meer op, maar achteraf blijkt wel weer dat mijn gevoel juist was want dat vreemde slapen is dan voorbij!
call me nuts i don;t care heb zoveel verhalen en ervaringen gelezen van mensen die dit meemaakten nml
  donderdag 27 april 2006 @ 13:50:12 #209
105435 amarena
Just curious
pi_37343489
De geesten die zich met vervelende praktijken bezighouden, zitten vaak in de grijze gebieden van het hiernamaals en beseffen vaak nog niet dat ze dood zijn. Ze blijven daarom verbonden met Aarde en willen nog niet weg. Ze dolen rond en zijn gefrustreerd. Glaasje draaien is bv een makkelijke manier om met deze 'gefrustreerde' geesten in contact te treden.

Het is goed dat je hulp vraagt van je persoonlijke gidsen trouwens!!!

[ Bericht 20% gewijzigd door amarena op 27-04-2006 13:56:47 ]
Veni vidi vici
pi_37343910
Maar ik snap nooit wat kan een gefrustreerde geest nou doen dan??

Ja ik sta open hiervoor kvind het fantastisch...maar kzie mijzelf ook nog wel een x glaasje draaien dus kwil liever weten wat er kan gebeuren! en meer info natuurlijk!
pi_37344216
Het schijnt dat iedereen toch een persoonlijke gid heeft?
Children of the night. What music they make.
  donderdag 27 april 2006 @ 14:25:05 #212
105435 amarena
Just curious
pi_37344513
Ik denk dat er genoeg te vinden is op internet, ook genoeg indianenverhalen trouwens.
Voor een gefrustreerde geest is het het allermooist als ie aandacht heeft van een persoon.
Wat wil je horen..... tafels die bewegen, glazen die kapotspringen, iemand die ineens een gat in zijn hand heeft... vraag het maar eens in je omgeving. Iedereen kent wel een aangedikt spookstory. De meeste mensen schijten op zo'n moment in hun broek terwijl ze daarvoor nog zo stoer waren. Sommige zelfs met dodelijke afloop. Tja achteraf is het altijd lastig aangeven wat de oorzaak was.
De waarschuwingen zijn er niet voor niets. Probeer er eerst veel over te lezen zou ik zeggen dan weet je wat je kan verwachten en realiseer je je wat je op je hals haalt.

En ja, iedereen heeft een persoonlijke gids!
Veni vidi vici
pi_37344686
sorry ben niet bekend?

was een persoonlijke gids?
pi_37344745
Een of andere entiteit waarmee je vroeger/in een ander leven een vriend/vrouw/kind van je was, iig iemand die een close relatie met je heeft gehad, toch? Die wil je helpen en begeleiden ofzo, er was zo'n gast op Fok! die daarmee in contact kon komen.
Children of the night. What music they make.
  donderdag 27 april 2006 @ 14:35:09 #215
126859 plopje
als ik plop,dan flof jij.
pi_37344821
hoe denken jullie eigenlijk over de "geesten jagers".
net zoals b.v. op deze site http://www.theghosthunter.nl/

ik moet zeggen ik vind persoonlijk de beeldopname,geluidsopname en foto`s toch wel iets om over naatedenken.
en ik zeg er echt bij,omdat ik zelf toen de tijd die ervaring heb gehad met dat glaasje draaien zeg ik dit nu.
had je dit voor die tijd laten zien had ik hard zitten lachen en gezegt ... ach allemaal flauwe kul.

en ik wil ook wel eens zo`n spookkasteel bezichtigen voor een nacht.
kijken wat er dan gebeurd als leek zijnde,dus zonder medium of wat dan ook.
ploperdeplop
  donderdag 27 april 2006 @ 14:36:32 #216
54845 clowncloon
Oppervlakkigheid troef
pi_37344854
Voor de geinteresseerden onder ons, ik heb nog een paar amerikaanse originele ouija borden liggen van 1950 en 1970. In zeer goede conditie met planchettes en dozen. Gebruiken op je eigen risico!
Antec P180 | Intel Core 2 Quad Q6600 | Asus Striker Extreme S775 | 4 GB DDR2 800 Mhz
Seagate 400 GB | 8800 GTX Ultra 768 MB | X-Fi Extreme Gamer | Logitech Z5500 | much more...
pi_37344938
lever maar in!
  donderdag 27 april 2006 @ 14:46:07 #218
54845 clowncloon
Oppervlakkigheid troef
pi_37345159
quote:
Op donderdag 27 april 2006 14:39 schreef Bange-Frans het volgende:
lever maar in!
wat bedoel je?
Antec P180 | Intel Core 2 Quad Q6600 | Asus Striker Extreme S775 | 4 GB DDR2 800 Mhz
Seagate 400 GB | 8800 GTX Ultra 768 MB | X-Fi Extreme Gamer | Logitech Z5500 | much more...
pi_37345324
Ja lever maar in haha...dan gebruik ik hem op me eigen risico
  donderdag 27 april 2006 @ 14:56:01 #220
54845 clowncloon
Oppervlakkigheid troef
pi_37345469
Doe maar een bod als je 'echt' interesse hebt
pi_37345566
hehe nee je weet het... Ik wil eerst meer informatie opzoeken voordat ik me op dit gebied begeef
pi_37346534
Dat mensen rare dingen kunnen voelen is algemeen bekend en behoeft geen discussie. Als iemand pijn voelt die ik niet voel, ga ik ook niet zeggen dat de pijn niet bestaat. Wat mij wel tegenstaat is dat aan een gevoel een oorzaak wordt toegeschreven van het type dat door iedere willekeurige oorzaak vervangen zou kunnen worden. Geesten, spoken, heksen, tovenaars en noem alle sprookjesfiguren maar op.

Ook het drogargument van "je kan het tegendeel niet bewijzen DUS is het waar" imponeert mij niet. Ik kan 1001 dingen noemen die JIJ niet kan bewijzen, maar die overduidelijk niet waar zijn. Van roze olifanten tot kabouters en reuzen. "Bewijs het maar eens, anders is het waar." Ja dag, wie zo wilt redeneren vraagt erom om niet serieus genomen te worden.

Het valt mij op dat er voor het "paranormale" altijd een tigger nodig is. Iemand ziet roze olifanten en als je doorvraagt blijkt hij gezopen te hebben. Iemand ziet allerlei kleuren en verkeerd in trance en als je doorvraagt blijkt hij aan de pillen. Iemand ziet een geest en raad eens: er gaat altijd een ritueel aan vooraf. Ja mensen, het is bekend dat je je hersenen kan intoxineren en indoctrineren om zo dingen te zien en te voelen. Dat betekent niet dat het in werkelijkheid bestaat.

Vreemd genoeg kom ik NOOIT iemand tegen met veel kennis over het menselijk brein die nuchter en bij zijn volle verstand EN zonder rituelen een geest heeft gezien of waargenomen.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_37346766
amen...
pi_37347459
quote:
Op donderdag 27 april 2006 15:30 schreef Neuralnet het volgende:
Dat mensen rare dingen kunnen voelen is algemeen bekend en behoeft geen discussie. Als iemand pijn voelt die ik niet voel, ga ik ook niet zeggen dat de pijn niet bestaat. Wat mij wel tegenstaat is dat aan een gevoel een oorzaak wordt toegeschreven van het type dat door iedere willekeurige oorzaak vervangen zou kunnen worden. Geesten, spoken, heksen, tovenaars en noem alle sprookjesfiguren maar op.

Ook het drogargument van "je kan het tegendeel niet bewijzen DUS is het waar" imponeert mij niet. Ik kan 1001 dingen noemen die JIJ niet kan bewijzen, maar die overduidelijk niet waar zijn. Van roze olifanten tot kabouters en reuzen. "Bewijs het maar eens, anders is het waar." Ja dag, wie zo wilt redeneren vraagt erom om niet serieus genomen te worden.

Het valt mij op dat er voor het "paranormale" altijd een tigger nodig is. Iemand ziet roze olifanten en als je doorvraagt blijkt hij gezopen te hebben. Iemand ziet allerlei kleuren en verkeerd in trance en als je doorvraagt blijkt hij aan de pillen. Iemand ziet een geest en raad eens: er gaat altijd een ritueel aan vooraf. Ja mensen, het is bekend dat je je hersenen kan intoxineren en indoctrineren om zo dingen te zien en te voelen. Dat betekent niet dat het in werkelijkheid bestaat.

Vreemd genoeg kom ik NOOIT iemand tegen met veel kennis over het menselijk brein die nuchter en bij zijn volle verstand EN zonder rituelen een geest heeft gezien of waargenomen.
aangenaam kennis te maken.

Zow nu ken je wel zo iemand.
en ik heb weer een generaliserende helderziende erbij.

Knap hoor.
Ga snel je miljoen halen zou ik zeggen
Sir Winston Churchill
pi_37348222
Zo'n reactie was natuurlijk te verwachten. Jammer dat er nooit in wordt gegaan op de inhoudelijke bezwaren. In een discussie komt er altijd wel iemand die zegt "ja maar IK ben wel..." Tuurlijk ben jij DE uitzondering. Gelukkig kunnen er tegen 1 uitzondering talloze tegenvoorbeelden worden gegeven die de regel bevestigen. Waardoor het toch echt eens noodzakelijk wordt dat mensen er inhoudelijk op in gaan.

Ritueel is dus het sleutelwoord en het antwoord op hetgeen dat mensen zien. Dat argument is zelden ontkracht.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')