abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 april 2006 @ 22:15:46 #176
144857 Dimelo
Bitch stole my Fish
pi_37327148
neeh:p.. maar heb je wel een antwoord op mijn andere vraag?
Corruption and Abuse, the salesmen of out blood.
My mother is My sister!
pi_37327376
quote:
Op woensdag 26 april 2006 22:09 schreef beautyjennifer het volgende:

[..]

Houdt je dan zo van pijn?
Dat kun jij raar vinden maar ik zou ze de kost niet willen geven die daar nou net gigantisch op kicken
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_37329431
Waarom komt een geest alleen vervelen als je hem roept en niet gewoon zomaar?
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_37330194
quote:
Op woensdag 26 april 2006 23:08 schreef Neuralnet het volgende:
Waarom komt een geest alleen vervelen als je hem roept en niet gewoon zomaar?
Dat gebeurd ook, kijk maar naar haunting op discovery, spookhuizen etc
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_37330831
Die huizen zien er op zich al eng uit zodat ze tot de verbeelding spreken. En in "gewone" moderne woonhuizen?
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_37331003
quote:
Op woensdag 26 april 2006 20:56 schreef beautyjennifer het volgende:

Tja, ik kan je alleen beschrijven wat ik uit eigen ervaring meegemaakt heb.
Je wordt eerst sexueel verwent. Het voelt ook niet onaangenaam. Je voelt kalmte en je hebt het gevoel dat ze het voor jouw doen.
Ja

Vooral dat soort kalmte, een energie-uitwisseling gewoon.. Mijn aura/energie werd zo gestreeld . Het zat helemaal om me heen, ging dan weer zelfs onder mij (terwijl ik dus op een matras lig), naast mij, en toen weer onder mij en toen de andere kant opzij en toen zag ik een gezicht. Het was ook zo dat ik eerst lag te slapen, maar voelde of had al zo'n droom, dé sneak. Dus werd wakker (ervan) en toen ging het verder..

En viel dus niet in slaap, maar voelde die kalmte etc nog.
quote:
Dan beginnen ze te knevelen. Je voelt twee handen in je oksels en die beginnen dan hard te knijpen. Je krijst het dan lettelijk uit van de pijn.
Dat heb ik dus niet gehad.
Wel een tijdje later alweer dus die hevige migraine-aanval, en dat was heel pijnlijk (maar migraine is meestal geen pretje). Alleen die zag er heel anders uit, dat was een soort wezen, liep een beetje kreupel weg @. Soort eigenaardige mengeling van een varkentje ofzo en die liep kreupel en strompelend weg dus.

Zelf heb ik het idee/gevoel achteraf (gezien ik op het moment kapot was) gehad, dat ik aan het vechten was. Had ook nog eens geen aspirine's . En die pijn was dus zo erg. Daarna, toen dat ding kreupel weg liep, en mijn kat en ik ernaar keken, werd het dus minder. En ben ik gelukkig, na een hele zware nacht, in slaap gevallen, met mijn poes dicht tegen mij liggend . En ik half dood .
  donderdag 27 april 2006 @ 01:46:12 #182
6941 APK
Factual, I think.
pi_37333428
De believers lijken -soms- erg zeker van hun zaak.

Vragen jullie je wel eens af of het misschien een 'truc' van de hersenen kan zijn?
Uiteraard is dit erg moeilijk te beoordelen......
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_37334127
Er zijn maar weinig mensen die in staat zijn om even afstand te nemen van wat hun hersenen laten zien en het geheel rationeel durven te benaderen. Ze schrikken door gebeurtenissen als ze wat hebben gedaan waarvan ze vermoeden dat het onjuist is. Eigenlijk speelt hun geweten parten. Ze doen iets dat veel emotie oproept en zijn daar zo erg mee bezig dat elk detail dat vreemd overkomt meteen een teken is dat ze naderend onheil over zich af hebben geroepen.

Het gedrag en de rituelen lijken mijn inziens veel op het gedrag dat veel kinderen vertonen. Alsof je als klein jongetje koekjes aan het jatten bent en op dat moment van elke tik schrikt omdat het een indicatie is dat iemand je gaat betrappen. En hoe verder je gaat met iets waarvan je weet dat het niet mag des te meer emotie er vrij komt. Het lichaam gaat rillen, je gaat van alles voelen en je maakt jezelf gek. Dat leidt weer tot negatieve gevoelens en door de inspanning is de kans op een vervelende droom ook groter.

Mensen gaan dan allerlei rituelen verzinnen om de angst te verlichten. Wie heeft er als kind niet eens 's nachts het licht aan gedaan om "het monster" of de geest te verdrijven? Of een poging gedaan om het weg te jagen terwijl het steeds weer terug leek te komen? Later vluchtte de geest naar zolder. Waar hij minstens een uurtje bleef zoemen en kloppen. Uiteindelijk ging de wasmachine stuk, werd het vervangen en was de geest ook verdwenen. Dat soort koppelingen leggen veel mensen echter niet. De geest was er en ze gaan anderen overtuigen. Ze zijn daarna zichtbaar teleurgesteld dat de rest van de wereld niet lijkt te zien en voelen wat zij voelen.

Wie een geest ervaart gaat anders denken, maar wie ervaart en gaat beseffen dat zijn hersenen een groot deel van de werkelijkheid verzinnen is een stuk dieper bezig. Niemand beseft dat ze eigenlijk twee verwrongen beelden vol met gaten zien en dat de hersenen er een groot deel bij verzinnen om het een mooi beeld te laten lijken. Na het waarnemen gaan mensen er een gedachte over vormen en dan gaat er een aantal maal een interpretatie overheen op basis van hun ideeën en verwachtingen. Dat gaat weer tig keren langs het geheugen dat op basis van associaties functioneert en verre van precies is. Met zo'n brak waarnemingssysteem zou ik mijn geld nooit op een geest willen zetten. Hoe "echt" de waarneming ook lijkt.

Mensen zouden zich erbij moeten neerleggen dat iedereen zijn eigen werkelijkheid creëert en dat de geesten in hun wereld niet per se voorkomen in de wereld van anderen. Laat staan in de werkelijke wereld; waarvan ik overtuigd ben dat niemand deze precies en goed kan waarnemen. Bij de ene persoon komt de wereld in zijn hoofd meer overeen met de werkelijkheid dan bij de ander. Het zou dom zijn om te concluderen dat wat iemand zelf niet voelt ook niet bij een ander kan voorkomen, maar het is naar mijn mening even dom om als iemand iets voelt de conclusie te trekken dat iedereen het kan voelen.
pi_37334249
Dat de hersenen je soms voor de gek houden staat buiten kijf. Misschien houden ze je wel vaker voor de gek, en is er toch stiekem veel meer dan dat je met je zintuigen kan gewaarworden. Ik bedoel, het argument wat je gebruikt kan je ook omdraaien.

Iedereen creërt zijn eigen werkelijkheid idd, en wie is iemand anders dan om daar wat tegen in te brengen als diegene het een ander niet op wil dringen?
'Blind faith in your leaders, or in anything, wil get you killed'
pi_37335139
quote:
Op donderdag 27 april 2006 01:46 schreef APK het volgende:
Klopt.
quote:
Vragen jullie je wel eens af of het misschien een 'truc' van de hersenen kan zijn?
Zoals hier al meer gezegd is proberen sommige mensen hier iedere keer de beweren dat dit niet zou bestaan en iedere keer de schuld geven aan de gebreken van de hersenen.

Tuurlijk bedenken de hersenen een hele hoop. Je kijkt letterlijk met je hersenen en niet met je ogen.
Jullie gaan er steeds vanuit van de 5 zintuigen. Maar de zesde zintuig negeren jullie.
En die bestaat dus echt. Via de zesde zintuig krijgen we ook informatie binnen.
Maar dat wordt hier wel even vergeten.
Als je aan het fantaseren bent dan kun je wel indenken wat je allemaal bent en doet.
Maar de gebeurtenissen gebeuren vaak op het moment dat ik er niet over nadenk.
The power of beauty
pi_37335175
quote:
Op woensdag 26 april 2006 21:55 schreef Dimelo het volgende:
En zo een sexgeest, hoe roep je die op?:P
Mijn ervaring is dat je dan het kwade moet oproepen. En het probleem daarvan is dat ze nogal onbetrouwbaar en onvoorspelbaar zijn.
Je weet nooit wat ze echt willen en wat ze gaan doen.
Dus is het ook moeilijk ze echt op te roepen.
De zielen en geesten die in het licht leven (dus van de goede kant) doen zulke dingen nooit.
Ik hoop dat je het probleem begrijpt.
The power of beauty
pi_37339916
Ik zou graag mijn neefje/goede kameraad willen oproepen!
Hij is 2 jaar geleden veronglukt bij een scooter ongeluk....

Is dat mogelijk?
En kun je me vertellen waar ik event. info kan vinden?
Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen geluk, houdt je iemand anders verantwoordelijk voor jouw eigen geluk........................Dan ben je tijd aan het verliezen!
pi_37339930
beautyjennifer, net zoals ik kan toegeven dat ik er naast kan zitten omdat ik simpelweg geen enkele ervaring heb met hetgeen wat dit subform bezighoudt, kan jij blijkbaar niet toegeven dat er toch wel degelijk een kans bestaat dat het hele paranormale gebeuren nep kan zijn. Jarenlange indoctrinatie, aangeleerde intepretaties van de realiteit vanuit je direct omgeving.. al die dingen kunnen meespelen. Jij ziet dat iemand geneest nadat je diegene hebt aangeraakt, een dokter ziet iemand genezen door fysieke stimulatie van het lichaam - de hersenen geven eindelijk signalen af om extra witte bloed lichamen aan te maken o.i.d.

Het menselijke lichaam is zo complex, het brein is zoveel meer complex. Jullie "believers" zeggen dat de sceptici een bord voor de kop hebben, maar is het niet andersom? Onderschat je niet gewoon je eigen hersenen?

Je hebt dingen ervaren die prima te verklaren zijn met theorieën die meer down-to-earth zijn, alleen niet altijd te bewijzen simpelweg omdat de huidige medische wereld niet ver genoeg is ontwikkeld om de hersenen in hun totaliteit te begrijpen. Dat wil zeggen: over x-aantal honderd jaar weten we waarschijnlijk het fijne wel van de grijze massa in onze koppen. Maar voorlopig is het onverklaarbare niet zomaar te wijten aan het paranormale.

En op pagina 2 werd al gevraagd naar methoden om geesten op te roepen, ik zou het toch wel op prijs stellen als iemand me hier kon vertellen hoe zoiets in zijn werk gaat.

Let op: niemand gaat hier op reageren.
  Moderator donderdag 27 april 2006 @ 11:59:48 #189
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_37340098
Ik zou zeggen neem contact op met een goed medium.

Verder is de discussie die jij aanhaalt een eeuwigdurende, jij kan niet bewijzen dat het niet bestaat net zo min als iemand anders kan bewijzen dat het wel bestaat.
Voorlopig is het aan een persoon zelf om te bepalen of hij/zij er in geloofd, dan wel of hij/zij open staat voor de mogelijkheid dat het bestaat.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_37340199
nou ik sta er wel open voor...

Wat ik me verder nog afvraag!Stel ik roep mijn neef op...is hij dan precies hetzelfde ik bedoel kan hij zich al onze avonturen nog herrineren?
Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen geluk, houdt je iemand anders verantwoordelijk voor jouw eigen geluk........................Dan ben je tijd aan het verliezen!
  Moderator donderdag 27 april 2006 @ 12:07:16 #191
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_37340312
Dat weet ik niet.
Sorry, ik ben geen kenner op dat gebied maar het lijkt mij van wel.
Als je echt wil zijn er hele goede mediums die je vragen goed kunnen beantwoorden en die je hierin kunnen begeleiden.
Ik wil zelf binnenkort een afspraak gaan maken bij Loes van Loon, heb ik hele goede verhalen over gehoord.
pi_37340521
quote:
Op donderdag 27 april 2006 11:54 schreef Blue-eagle het volgende:

En op pagina 2 werd al gevraagd naar methoden om geesten op te roepen, ik zou het toch wel op prijs stellen als iemand me hier kon vertellen hoe zoiets in zijn werk gaat.
Waarom zou ik het je vertellen als ik van te voren weet dat het gigantisch mis kan gaan?
Er zijn verschillende methodes om iets op te roepen.
De meeste werken met hulpmiddelen.
Daarbij heb ik al diverse keren aangegeven dat ik die methodes nooit gebruik, dus ik kan je ook niet vertellen hoe dat gaat.
Ik roep ze op zonder hulpmiddelen.
quote:

beautyjennifer, net zoals ik kan toegeven dat ik er naast kan zitten omdat ik simpelweg geen enkele ervaring heb met hetgeen wat dit subform bezighoudt, kan jij blijkbaar niet toegeven dat er toch wel degelijk een kans bestaat dat het hele paranormale gebeuren nep kan zijn.
Ik ben nuchter genoeg en ik heb zo veel ervaring om te kunne zeggen dat het helemaal niet nep is.
Alleen is het vaak zo moeilijk te bewijzen. En omdat het zo moeilijk te bewijzen is roep je: nep, bestaat niet, is niet bewezen, je hersenen maken er zelf iets van.

Zoals je zelf aangeeft is de wetenshap nog niet zo ver dat zij dingen kunnen meten en dingen kunnen aantonen.
Echter de onderzoeken zijn wel bezig, en ik sta daar ook niet negatief tegenover.
quote:

Het menselijke lichaam is zo complex, het brein is zoveel meer complex. Jullie "believers" zeggen dat de sceptici een bord voor de kop hebben, maar is het niet andersom? Onderschat je niet gewoon je eigen hersenen?
Ik onderschat mijn hersenen niet hoor.
Maar het valt mij wel op dat de sceptici wat er gezegd wordt niet serieus nemen.
Alle ervaringen die hier gedaan worden, worden genegeerd of gigantisch de grond ingestampt.
En ook maar roepen dat wij de boel neppen, het kan niet waar zijn, onmogelijk, wij lichten de boel op, we houden ons zelf voor de gek, enz. enz.
Het lijkt er heel sterk op dat de sceptici nooit zullen accepteren dat het er wel is.
Het enige wat ze hier doen is ons afkraken en direct aanvallen.
Ik reageer vaak heel heftig, maar dat komt omdat ik me zo aangevallen voel.
En dat het nep is. Echt niet. Zoals ik al eerder beschreef hebben artsen in het ziekenhuis diverse foto's gemaakt voordat ik bezig ging, tijdens en erna.
Maar dat maakt hier niets uit.
De sceptici nemen dat toch niet aan. Zelfs als ik zou meewerken met de diverse onderzoeken roepen zij: bedrog, omgekocht, is niet aan de spiritualiteit te danken, de artsen hebben de boel gesaboteerd. Met andere woorden, zouden wij met harde bewijzen komen, dan wordt dat nog weggehoond!
The power of beauty
pi_37340606
quote:
Op donderdag 27 april 2006 12:07 schreef senesta het volgende:
Dat weet ik niet.
Sorry, ik ben geen kenner op dat gebied maar het lijkt mij van wel.
Als je echt wil zijn er hele goede mediums die je vragen goed kunnen beantwoorden en die je hierin kunnen begeleiden.
Ik wil zelf binnenkort een afspraak gaan maken bij Loes van Loon, heb ik hele goede verhalen over gehoord.
Ik ben blij dat je de juiste beslissing genomen hebt.
Goede begeleiding is zo belangrijk.
Toen ik ondekte dat ik een gave had, heb ik ook begeleiding gehad. Dat is zo belangrijk.
The power of beauty
pi_37340714
quote:
Op donderdag 27 april 2006 11:53 schreef Bange-Frans het volgende:

Is dat mogelijk?
De vraag is ook wilt hij datzelf ook. Is hij daar wel klaar voor.
Grote kans als je contact met hem krijgt dat hij in paniek raakt of al lang in paniek is.
De zielen van mensen die plotseling sterven krijgen geen rust.
Met hulp kunnen ze weer rustig worden en hun reis naar het licht beginnen. Vaak weten ze ook niet hoe ze dat zelf moeten doen.
Heel vaak functioneren mediums als tussenbaken tussen levenden en overledenen.
The power of beauty
  Moderator donderdag 27 april 2006 @ 12:26:29 #195
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_37340880
quote:
Op donderdag 27 april 2006 12:16 schreef beautyjennifer het volgende:

[..]

Ik ben blij dat je de juiste beslissing genomen hebt.
Goede begeleiding is zo belangrijk.
Toen ik ondekte dat ik een gave had, heb ik ook begeleiding gehad. Dat is zo belangrijk.
Ik was zowiezo niet van plan dit anders te doen hoor maar volgens mij had ik dat in een eerdere post ook al gezegd.
Ik vind gewoon geesten oproepen respectloos, het zijn in mijn ogen mensen zoals jij en ik die zijn overleden, ik ga ook niet bij een willekeurig huis aanbellen om te zien wie er opendoet.
Is het iemand die je kent en heb je iemand die je daar gericht bij kan begeleiden dan vind ik dat weer anders.
Maar dit is een herhaling van wat ik al eerder heb gezegd hoor.
pi_37340888
Ik heb ook gehoord (van een kerel uit me klas die is heeft zich in deze zaken verdiept) dat als een mens geen natuurlijke dood sterft hij eerst nog een tijd op deze wereld is en niet gelijk vertrekt!
Ik heb 2 maanden zijn aanwezigheid nog gevoeld bij mij.......echt zo dat hij op me neerkeer...maar dat kan ook aanmezelf liggen!
pi_37341254
quote:
Op donderdag 27 april 2006 11:53 schreef Bange-Frans het volgende:

Is dat mogelijk?
Vraag in gedachten aan hem om een teken, of een droom!
En je zult het merken!
Je hebt niemand nodig om antwoorden te vinden geloof me.
Hij zal ervaren aan gene zijde dat je aan hem denkt en graag iets wilt vernemen van hem, hij zal je dan al snel een teken geven waarbij jij voelt dat het van hem afkomstig is,
of een droom hebben waarin je hem bezoekt aan gene zijde, soms mag dit nml

Ga je niet bezig houden met onzuivere dingen aub
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  donderdag 27 april 2006 @ 12:42:50 #198
84524 Morwen
I got life
pi_37341340
quote:
Op donderdag 27 april 2006 12:26 schreef senesta het volgende:

[..]
het zijn in mijn ogen mensen zoals jij en ik die zijn overleden, ik ga ook niet bij een willekeurig huis aanbellen om te zien wie er opendoet.

Dat zeg ik ook altijd. Respect is in deze zo belangrijk, net als met mensen die nog wel leven.
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_37341374
quote:

Moeilijk te beoordelen... ja en nee.
Ik denk dat als je je bewùst bent van het feit dat de geest leuke en imo zelfs interessante grapjes uithaalt, je behoorlijk goed op weg bent met het kunnen onderscheiden van wat een trick of the mind is en wat "anders" is.

Of we het ons afvragen ?
Ik kan niet voor anderen spreken, maar ik vraag mij dat niet af...
ik ga er in eerste instantie van uit.
Dat is net zoiets als rare dingen die gebeuren.. lampen die kapot gaan etc..
of we de mogelijkheid wle open laten dat het iets technisch/normaals is.
Natuurlijk wel !
In eerste instantie denken wij/ik hetzelfde als ieder ander, die mening wordt soms echter bijgesteld door dingen waar ik op dat moment niet omheen kan.
Het werkt niet de andere kant op

Voorbeeldje:
Afgelopen weekend naar een ontzettend interessant iets geweest. (laat ik even in het midden.. komt nog een topicje over !)
Het schijnt er hunted te zijn en idd ikzelf meende ook het nodige te proeven, alhoewel de extremere zaken deze nacht uitbleven.
Toen ik 's nachts thuiskwam, op een krukje in de keuken samenmet mijn man een sigaretje zat te roken en heerlijjk spannende verhalen aan het vertellen was. (hij was niet mee)
Sprong spontaan de waterkoker aan (zware knop die je toch echt behoorlijk hard in moet drukken), nog geen 5 tellen erna sprong hij weer uit.... Grote vraagtekens natuurlijk boven ons hoofd..
mijn man meteen even aan en uit proberen te doen (electrische aparaten wel nakijken als ze raar doen natuurlijk.. ik hoef geen brand in huis).. het ding deed het niet meer. Hij leek nu helemaal kapot.
Een half uur later deed hij het opeens wel weer.

Natuurlijk zeiden wij tegen elkaar "oeh freaky hoor... goede timing ! " maar met een dikke knipoog. En de dag erna hebben wij het ding nog even nagekeken om ons ervan te vergewissen dat het ding nog wel veilig is. (technisch storinkje oid)
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_37341498
quote:
beautyjennifer, net zoals ik kan toegeven dat ik er naast kan zitten omdat ik simpelweg geen enkele ervaring heb met hetgeen wat dit subform bezighoudt, kan jij blijkbaar niet toegeven dat er toch wel degelijk een kans bestaat dat het hele paranormale gebeuren nep kan zijn. Jarenlange indoctrinatie, aangeleerde intepretaties van de realiteit vanuit je direct omgeving.. al die dingen kunnen meespelen. Jij ziet dat iemand geneest nadat je diegene hebt aangeraakt, een dokter ziet iemand genezen door fysieke stimulatie van het lichaam - de hersenen geven eindelijk signalen af om extra witte bloed lichamen aan te maken o.i.d.

Je hebt dingen ervaren die prima te verklaren zijn met theorieën die meer down-to-earth zijn, alleen niet altijd te bewijzen simpelweg omdat de huidige medische wereld niet ver genoeg is ontwikkeld om de hersenen in hun totaliteit te begrijpen. Dat wil zeggen: over x-aantal honderd jaar weten we waarschijnlijk het fijne wel van de grijze massa in onze koppen. Maar voorlopig is het onverklaarbare niet zomaar te wijten aan het paranormale.

Let op: niemand gaat hier op reageren.
En dieren dan?
Mijn kat kwam een keer binnenlopen met een dikke bult aan zijn kop,
ik heb hierop mijn handen op zijn kop gelegd 5 minuten lang en hierna liep hij zelf weg, ten teken dat ze het wel genoeg vinden en niet meer nodig hebben,
k zie hem na een kwartier de kamer uitwandelen zonder bult,die was weg!
Wat denkt die kat dan dat dit alles onzin is?
Dieren vinden het zalig als ik mijn handen op ze leg , ze genieten,,, zelfs als ik mijn handen boven ze houdt genieten ze intens, door te gaan spinnen of zelfs hun lijfje zo te draaien dat mijn handen op de juiste plek komen waar ze energie nodig hebben

Ik weet niet wat dat voor energie is, magnetiseren oid, geen flauw benul van, ik weet dat het werkt en maak me er verder niet druk om, doe er niks mee tot er iets is waarbij ik voel dat iemand of een dier het nodig heeft.

Wat ik altijd heel frappant vind is als ik een kind zie huilen op straat oid, dan vraag ik met een schietgebedje aan boven voor hulp voor dat kind,
vaak merk ik dat het kind dan heel abrupt stopt met huilen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')