Dat kun jij raar vinden maar ik zou ze de kost niet willen geven die daar nou net gigantisch op kickenquote:
Dat gebeurd ook, kijk maar naar haunting op discovery, spookhuizen etcquote:Op woensdag 26 april 2006 23:08 schreef Neuralnet het volgende:
Waarom komt een geest alleen vervelen als je hem roept en niet gewoon zomaar?
Jaquote:Op woensdag 26 april 2006 20:56 schreef beautyjennifer het volgende:
Tja, ik kan je alleen beschrijven wat ik uit eigen ervaring meegemaakt heb.
Je wordt eerst sexueel verwent. Het voelt ook niet onaangenaam. Je voelt kalmte en je hebt het gevoel dat ze het voor jouw doen.
Dat heb ik dus niet gehad.quote:Dan beginnen ze te knevelen. Je voelt twee handen in je oksels en die beginnen dan hard te knijpen. Je krijst het dan lettelijk uit van de pijn.
Klopt.quote:Op donderdag 27 april 2006 01:46 schreef APK het volgende:
De believers lijken -soms- erg zeker van hun zaak.
Zoals hier al meer gezegd is proberen sommige mensen hier iedere keer de beweren dat dit niet zou bestaan en iedere keer de schuld geven aan de gebreken van de hersenen.quote:Op donderdag 27 april 2006 01:46 schreef APK het volgende:
Vragen jullie je wel eens af of het misschien een 'truc' van de hersenen kan zijn?
Uiteraard is dit erg moeilijk te beoordelen......
Mijn ervaring is dat je dan het kwade moet oproepen. En het probleem daarvan is dat ze nogal onbetrouwbaar en onvoorspelbaar zijn.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:55 schreef Dimelo het volgende:
En zo een sexgeest, hoe roep je die op?:P
Waarom zou ik het je vertellen als ik van te voren weet dat het gigantisch mis kan gaan?quote:Op donderdag 27 april 2006 11:54 schreef Blue-eagle het volgende:
En op pagina 2 werd al gevraagd naar methoden om geesten op te roepen, ik zou het toch wel op prijs stellen als iemand me hier kon vertellen hoe zoiets in zijn werk gaat.
Ik ben nuchter genoeg en ik heb zo veel ervaring om te kunne zeggen dat het helemaal niet nep is.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:54 schreef Blue-eagle het volgende:
beautyjennifer, net zoals ik kan toegeven dat ik er naast kan zitten omdat ik simpelweg geen enkele ervaring heb met hetgeen wat dit subform bezighoudt, kan jij blijkbaar niet toegeven dat er toch wel degelijk een kans bestaat dat het hele paranormale gebeuren nep kan zijn.
Ik onderschat mijn hersenen niet hoor.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:54 schreef Blue-eagle het volgende:
Het menselijke lichaam is zo complex, het brein is zoveel meer complex. Jullie "believers" zeggen dat de sceptici een bord voor de kop hebben, maar is het niet andersom? Onderschat je niet gewoon je eigen hersenen?
Ik ben blij dat je de juiste beslissing genomen hebt.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:07 schreef senesta het volgende:
Dat weet ik niet.
Sorry, ik ben geen kenner op dat gebied maar het lijkt mij van wel.
Als je echt wil zijn er hele goede mediums die je vragen goed kunnen beantwoorden en die je hierin kunnen begeleiden.
Ik wil zelf binnenkort een afspraak gaan maken bij Loes van Loon, heb ik hele goede verhalen over gehoord.
De vraag is ook wilt hij datzelf ook. Is hij daar wel klaar voor.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:53 schreef Bange-Frans het volgende:
Ik zou graag mijn neefje/goede kameraad willen oproepen!
Hij is 2 jaar geleden veronglukt bij een scooter ongeluk....
Is dat mogelijk?
En kun je me vertellen waar ik event. info kan vinden?
Ik was zowiezo niet van plan dit anders te doen hoor maar volgens mij had ik dat in een eerdere post ook al gezegd.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:16 schreef beautyjennifer het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je de juiste beslissing genomen hebt.![]()
Goede begeleiding is zo belangrijk.
Toen ik ondekte dat ik een gave had, heb ik ook begeleiding gehad. Dat is zo belangrijk.
Vraag in gedachten aan hem om een teken, of een droom!quote:Op donderdag 27 april 2006 11:53 schreef Bange-Frans het volgende:
Ik zou graag mijn neefje/goede kameraad willen oproepen!
Hij is 2 jaar geleden veronglukt bij een scooter ongeluk....
Is dat mogelijk?
En kun je me vertellen waar ik event. info kan vinden?
quote:Op donderdag 27 april 2006 12:26 schreef senesta het volgende:
[..]
het zijn in mijn ogen mensen zoals jij en ik die zijn overleden, ik ga ook niet bij een willekeurig huis aanbellen om te zien wie er opendoet.
Moeilijk te beoordelen... ja en nee.quote:Op donderdag 27 april 2006 01:46 schreef APK het volgende:
De believers lijken -soms- erg zeker van hun zaak.
Vragen jullie je wel eens af of het misschien een 'truc' van de hersenen kan zijn?
Uiteraard is dit erg moeilijk te beoordelen......
En dieren dan?quote:Op donderdag 27 april 2006 11:54 schreef Blue-eagle het volgende:
beautyjennifer, net zoals ik kan toegeven dat ik er naast kan zitten omdat ik simpelweg geen enkele ervaring heb met hetgeen wat dit subform bezighoudt, kan jij blijkbaar niet toegeven dat er toch wel degelijk een kans bestaat dat het hele paranormale gebeuren nep kan zijn. Jarenlange indoctrinatie, aangeleerde intepretaties van de realiteit vanuit je direct omgeving.. al die dingen kunnen meespelen. Jij ziet dat iemand geneest nadat je diegene hebt aangeraakt, een dokter ziet iemand genezen door fysieke stimulatie van het lichaam - de hersenen geven eindelijk signalen af om extra witte bloed lichamen aan te maken o.i.d.
Het menselijke lichaam is zo complex, het brein is zoveel meer complex. Jullie "believers" zeggen dat de sceptici een bord voor de kop hebben, maar is het niet andersom? Onderschat je niet gewoon je eigen hersenen?
Je hebt dingen ervaren die prima te verklaren zijn met theorieën die meer down-to-earth zijn, alleen niet altijd te bewijzen simpelweg omdat de huidige medische wereld niet ver genoeg is ontwikkeld om de hersenen in hun totaliteit te begrijpen. Dat wil zeggen: over x-aantal honderd jaar weten we waarschijnlijk het fijne wel van de grijze massa in onze koppen. Maar voorlopig is het onverklaarbare niet zomaar te wijten aan het paranormale.
En op pagina 2 werd al gevraagd naar methoden om geesten op te roepen, ik zou het toch wel op prijs stellen als iemand me hier kon vertellen hoe zoiets in zijn werk gaat.
Let op: niemand gaat hier op reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |