Hoor ik een IP ban?quote:Op dinsdag 25 april 2006 08:11 schreef LedZep het volgende:
[..]
Bitch. Die vorige was alleen om te lezen. Delete die maar. (Zeppelin dus)
Dit keer wel, meestal doe ik er niet aan meequote:
Nee heur, ik ben alleen al zo ingeburgert dat ik ook "bitch" zeg. In de powerlifting-sectie hoor je niets andersquote:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:14 schreef Mr.J het volgende:
O ja, die sectie moeten we maar eens gaan sluiten. Komt weinig zinnigs uit.
Mogen ze zelf een forum opzetten. www.dutchpowerlifting.com ofzo.
Okido.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:10 schreef Mr.J het volgende:
Ik laat hem wel staan joh. No big deal, zolang je er niet meer mee gaat inloggen gaat bij ons onze kloon alert trigger niet meer af.
ik ook, spierpijn is voor mij een teken dat ik mijn spieren dusdanig heb aangepakt dat ze ook echt moeten herstellen. Zonder spierpijn heb ik altijd het idee dat ik nix heb gedaanquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:30 schreef ivosnivo het volgende:
Ik hou van spierpijn. Zonder spierpijn geen goeie training, zo zie ik het voor mezelf.
Het heeft er ook wel mee te maken of je tot failure traint of niet. Ik moet me borst maar is een tijdje rustig aan gaan pakken. Ik boek er nog amper vooruitgang mee.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:36 schreef LedZep het volgende:
Sommige mensen hebben meer spierpijn dan anderen. In theorie is spierpijn geen garantie voor een goede training, maar heb je het normaal altijd wel en dan even niet kan je voor jezelf natuurlijk wel zeggen dat je slecht getraind hebt. Though, ik heb bijna nooit spierpijn (lichtjes), zit em gewoon in het herstel.
Meer eten is dan ook meer herstel en dus minder spierpijn. Zo kan je het ook zien. Heb je geen spierpijn duidt dat meestal op goed herstel.
True!quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:50 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Het heeft er ook wel mee te maken of je tot failure traint of niet. Ik moet me borst maar is een tijdje rustig aan gaan pakken. Ik boek er nog amper vooruitgang mee.
Net dvd van Coleman aan het kijken, hij was 400 kg 2 x aan het squaten.![]()
En natuurlijk varkens meppen in een abbatoir!quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:14 schreef LedZep het volgende:
Ik ga morgen even langs wat doe-het-zelfzaken om wat equipment te kopen voor mijn toekomstige GPP trainingen. GPP is General Physical Preparedness en geeft je een betere conditie, kracht en vooral betere trainingen. Voorbeelden: spelen met zandzakken, met een zware hamer op een band meppen, auto's duwen, sled trekken (heb voorlopig helaas geen mogelijkheid voor), maar je kan ook gewoon in de gym een stuk of 10 compounds pakken met 20 of 30 kilo, 20 reps per oefening, zonder rust ertussen. Let it burn
Precies!quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:20 schreef chawa_goochem het volgende:
[..]
En natuurlijk varkens meppen in een abbatoir!![]()
Dat deed ik jaren terug ook altijd met een kameraad. Auto duwen, en dan de ander een klein beetje op de rem drukken. Sprintjes langs het strand trekken. Zo hoog mogelijk in de lucht springen. Tegen een bergje oprennen en rustig terug, enz enz. Best leuk voor de verandering.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:14 schreef LedZep het volgende:
Ik ga morgen even langs wat doe-het-zelfzaken om wat equipment te kopen voor mijn toekomstige GPP trainingen. GPP is General Physical Preparedness en geeft je een betere conditie, kracht en vooral betere trainingen. Voorbeelden: spelen met zandzakken, met een zware hamer op een band meppen, auto's duwen, sled trekken (heb voorlopig helaas geen mogelijkheid voor), maar je kan ook gewoon in de gym een stuk of 10 compounds pakken met 20 of 30 kilo, 20 reps per oefening, zonder rust ertussen. Let it burn
Ach ja, een beetje voor gek staan vind ik niet ergquote:Op woensdag 26 april 2006 10:35 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Dat deed ik jaren terug ook altijd met een kameraad. Auto duwen, en dan de ander een klein beetje op de rem drukken. Sprintjes langs het strand trekken. Zo hoog mogelijk in de lucht springen. Tegen een bergje oprennen en rustig terug, enz enz. Best leuk voor de verandering.
Alleen het staat wel maf als je bekenden tegenkomt.
Powerlifters eigen wil je zeggen?quote:Op woensdag 26 april 2006 10:54 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ach ja, een beetje voor gek staan vind ik niet erg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |