True!quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:50 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Het heeft er ook wel mee te maken of je tot failure traint of niet. Ik moet me borst maar is een tijdje rustig aan gaan pakken. Ik boek er nog amper vooruitgang mee.
Net dvd van Coleman aan het kijken, hij was 400 kg 2 x aan het squaten.![]()
En natuurlijk varkens meppen in een abbatoir!quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:14 schreef LedZep het volgende:
Ik ga morgen even langs wat doe-het-zelfzaken om wat equipment te kopen voor mijn toekomstige GPP trainingen. GPP is General Physical Preparedness en geeft je een betere conditie, kracht en vooral betere trainingen. Voorbeelden: spelen met zandzakken, met een zware hamer op een band meppen, auto's duwen, sled trekken (heb voorlopig helaas geen mogelijkheid voor), maar je kan ook gewoon in de gym een stuk of 10 compounds pakken met 20 of 30 kilo, 20 reps per oefening, zonder rust ertussen. Let it burn
Precies!quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:20 schreef chawa_goochem het volgende:
[..]
En natuurlijk varkens meppen in een abbatoir!![]()
Dat deed ik jaren terug ook altijd met een kameraad. Auto duwen, en dan de ander een klein beetje op de rem drukken. Sprintjes langs het strand trekken. Zo hoog mogelijk in de lucht springen. Tegen een bergje oprennen en rustig terug, enz enz. Best leuk voor de verandering.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:14 schreef LedZep het volgende:
Ik ga morgen even langs wat doe-het-zelfzaken om wat equipment te kopen voor mijn toekomstige GPP trainingen. GPP is General Physical Preparedness en geeft je een betere conditie, kracht en vooral betere trainingen. Voorbeelden: spelen met zandzakken, met een zware hamer op een band meppen, auto's duwen, sled trekken (heb voorlopig helaas geen mogelijkheid voor), maar je kan ook gewoon in de gym een stuk of 10 compounds pakken met 20 of 30 kilo, 20 reps per oefening, zonder rust ertussen. Let it burn
Ach ja, een beetje voor gek staan vind ik niet ergquote:Op woensdag 26 april 2006 10:35 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Dat deed ik jaren terug ook altijd met een kameraad. Auto duwen, en dan de ander een klein beetje op de rem drukken. Sprintjes langs het strand trekken. Zo hoog mogelijk in de lucht springen. Tegen een bergje oprennen en rustig terug, enz enz. Best leuk voor de verandering.
Alleen het staat wel maf als je bekenden tegenkomt.
Powerlifters eigen wil je zeggen?quote:Op woensdag 26 april 2006 10:54 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ach ja, een beetje voor gek staan vind ik niet erg.
Waar heb je die dvd vandaan?quote:Op woensdag 26 april 2006 16:31 schreef ivosnivo het volgende:
Ook met die dvd van Coleman, heeft ie een opbergdoos met vakjes voor hem staan met allemaal pillen erin. Gaat ie uileggen waar ze voor zijn. Hij had er ook zooi bij voor zijn prostaat en leverHij had trouwens wel een mega vet cardio apparaat thuis, soort van roltraplift, dus steeds trappen lopen.
Hij traint echt in een super super old school sportzaaltje, het ziet er allemaal niet uit, geen vloerbedekking geen verf op de muur.
Jeeej ik ben goed bezigquote:Op woensdag 26 april 2006 16:28 schreef ivosnivo het volgende:
Ja, dat noemt men een pomp, ofwel er stroomt bloed naar de spier toe die je traint.
Ik heb 3 dvd rips van hem, deze komt van een mma bittorrent site. Ik heb nu in totaal 32 trainingsvideo's van toppersquote:Op woensdag 26 april 2006 16:36 schreef LedZep het volgende:
[..]
Waar heb je die dvd vandaan?Dat van dat cardio-apparaat wist ik, het schijnt een verdomd goed ding te zijn. Ik zou die dvd weleens willen zien though.
![]()
True, Coleman is echt zo'n garage-workout gast, Jay traint bij Gold's en vooral veel neppe shit als flyes en brakke machines. Though, niets dan respect voor beide fysieken!quote:Op woensdag 26 april 2006 16:48 schreef Semargofni het volgende:
Om Ahnuld maar eens even te quotten:![]()
"The greatest feeling you can get in the gym or the most statisfact feeling you can get in the gym is the pump. Lets say u train your biceps blood is rushing into your muscles and that is what we call the pump. Your muscles get a really tight feeling like your skin is going to explode any minute and its really tight, like somebody is blowing air into your muscle. It just blows up and feels different. It feels fantastic."
"It is as statisfact to me as coming is you know. Having sex with a woman and coming. So can u believe how much im in heaven. Im getting the feeling of coming in the gym, im getting the feeling of coming at home. Im getting the feeling of coming backstage and pump up when i pose infront off 5000 people. Im getting the same feeling so im coming day and night. I mean its terrific right, so im in heaven"
Het lijkt alsof Coleman veel meer hardcore traint dan Jay. In "Cost of Redemption" zie je hem allemaal die hard oefeningen doen, tegenover veel machine werk van Jay in "New improved and Beyond".
het is meer het feit dat je de hele tijd gewichten bij aan het kopen bent en dat kost je een fortuin. In het begin kan dat misschien nog wel, maar na verloop van tijd heb je toch wel wat zwaardere gewichten thuis nodig en natuurlijk de nodige bankjes, optrekrek etcquote:Op woensdag 26 april 2006 17:25 schreef Spacehamster het volgende:
Hey ik ben het niet eens met de stelling dat thuis oefenen nooit compleet kan zijn.
Voor zover ik weet kun je het meeste met dumbbells doen en wat niet met dumbbells kan doe je met de barbell en dan heb je alle spieren....behalve dan die je met de abductor traint dan.
Kan het mis hebben natuurlijk en als ik het mis heb hoor ik erg graag de argumenten waarom.
Oh enne die XXL whey: neem de vanille! De vanille is ronduit de beste!
En dan bedoel ik zowel de smaak als de concentratie eiwitten.
Ik heb sinds de vanille xxl geen milkshake meer gewild want ik maak nu zelf veel betere shakes
En squat/bankdrukrek. Spiegels voor de uitvoering. Heel veel ruimte. En als je van variatie houd heb je nog veel meer nodig.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:33 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
het is meer het feit dat je de hele tijd gewichten bij aan het kopen bent en dat kost je een fortuin. In het begin kan dat misschien nog wel, maar na verloop van tijd heb je toch wel wat zwaardere gewichten thuis nodig en natuurlijk de nodige bankjes, optrekrek etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |