ik ken het, ik wacht nog een weekje dan ga ik ook weer van start, oh yeah!quote:Op maandag 24 april 2006 21:26 schreef Semargofni het volgende:
Jeuj!, eindelijk weer trainen na 6 weken enkel benen getraind te hebben vanwege armpje-druk blessure.
Teeveepee.
IK ben een groot voorstander van de barbell voor massa, en de kabeltjes voor definitie.quote:Op maandag 24 april 2006 18:39 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Ik maak zelf wel vaak gebruik van de cable curls, is net iets zwaarder dan met de barbell.
Ik druk nu bijna elke week armpje. Om me arm eraan te laten wennenquote:Op maandag 24 april 2006 21:26 schreef Semargofni het volgende:
Jeuj!, eindelijk weer trainen na 6 weken enkel benen getraind te hebben vanwege armpje-druk blessure.
Teeveepee.
Wat goed van jouquote:Op dinsdag 25 april 2006 01:26 schreef MegaMarc het volgende:
1 meter 81 en 92 kilo. Ik weeg nu 73 met een percentage van 12 a 13 %.
Hoor ik een IP ban?quote:Op dinsdag 25 april 2006 08:11 schreef LedZep het volgende:
[..]
Bitch. Die vorige was alleen om te lezen. Delete die maar. (Zeppelin dus)
Dit keer wel, meestal doe ik er niet aan meequote:
Nee heur, ik ben alleen al zo ingeburgert dat ik ook "bitch" zeg. In de powerlifting-sectie hoor je niets andersquote:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:14 schreef Mr.J het volgende:
O ja, die sectie moeten we maar eens gaan sluiten. Komt weinig zinnigs uit.
Mogen ze zelf een forum opzetten. www.dutchpowerlifting.com ofzo.
Okido.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:10 schreef Mr.J het volgende:
Ik laat hem wel staan joh. No big deal, zolang je er niet meer mee gaat inloggen gaat bij ons onze kloon alert trigger niet meer af.
ik ook, spierpijn is voor mij een teken dat ik mijn spieren dusdanig heb aangepakt dat ze ook echt moeten herstellen. Zonder spierpijn heb ik altijd het idee dat ik nix heb gedaanquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:30 schreef ivosnivo het volgende:
Ik hou van spierpijn. Zonder spierpijn geen goeie training, zo zie ik het voor mezelf.
Het heeft er ook wel mee te maken of je tot failure traint of niet. Ik moet me borst maar is een tijdje rustig aan gaan pakken. Ik boek er nog amper vooruitgang mee.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:36 schreef LedZep het volgende:
Sommige mensen hebben meer spierpijn dan anderen. In theorie is spierpijn geen garantie voor een goede training, maar heb je het normaal altijd wel en dan even niet kan je voor jezelf natuurlijk wel zeggen dat je slecht getraind hebt. Though, ik heb bijna nooit spierpijn (lichtjes), zit em gewoon in het herstel.
Meer eten is dan ook meer herstel en dus minder spierpijn. Zo kan je het ook zien. Heb je geen spierpijn duidt dat meestal op goed herstel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |