Ik ook, hoewel ik weer kunst en vliegwerk uit heb moeten halen om vrij te krijgen..quote:Op maandag 24 april 2006 18:44 schreef space-kees het volgende:
Wie is er allemaal present woensdag?
welk vak zit je?quote:Op maandag 24 april 2006 19:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ook, hoewel ik weer kunst en vliegwerk uit heb moeten halen om vrij te krijgen..
Ik nietquote:Op maandag 24 april 2006 18:44 schreef space-kees het volgende:
Hmzzzz...quote:Henk ten Cate niet naar Ajax of PSV, maar mogelijk naar Engeland
LONDEN, 24 april 2006 18:55 - Het ziet er naar uit dat waar twee honden, Ajax en PSV, vechten om een been, een derde er mee heengaat. Volgens berichten in de Engelse media (The People) is Henk ten Cate benaderd door een club uit de Premier League. Zowel de assistent van Frank Rijkaard als de desbetreffende club zijn overeengekomen dat er absoluut niets naar buiten mag komen, alvorens het seizoen is beëindigd en de Champions League-finale is gespeeld. Volgens de berichten zou Ten Cate liever naar Engeland gaan, dan terug te keren naar een club in eigen land. De betrokken club zou een 'big' club zijn, aldus de publicatie
Och er wordt zoveel geroddeld, een kwestie van even afwachten en niet te snel conclusies trekken.quote:
De fans daar willen de huidige interim trainer Roeder. Lijkt me sterk dat Ten Cate daar nu naar toe gaat. Ene Shearer is ook gestopt met voetballen hequote:Op maandag 24 april 2006 19:42 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik weet denk ik wel over welke club dit gaat: Newcastle.
Wat de fans willen is bij die club helemaal niet relevant. Shepherd (heet ie zo?) is de Grote Baas daar.quote:Op maandag 24 april 2006 19:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De fans daar willen de huidige interim trainer Roeder. Lijkt me sterk dat Ten Cate daar nu naar toe gaat. Ene Shearer is ook gestopt met voetballen he
Of Blind.quote:Op maandag 24 april 2006 20:07 schreef methodmich het volgende:
Leuk dat ze Nourdin nu toch willen houden. Van Geel begint het nog eens te zien.
Boa-tsjie.quote:Op maandag 24 april 2006 15:18 schreef Houniet het volgende:
Boakye
Hoe spreek je dat uit? Bij Talpa zeggen ze Boahtsie klinkt leuk tijdens het niezen, geloof me probeer eens
En op andere zenders zeggen de Boakeije.. Maar hoe heet hij nou echt?
Georgina Kwakje?quote:Op maandag 24 april 2006 20:10 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Boa-tsjie.
Zat vroeger bij een meid in de klas die Kwakye heette en dat sprak je ook op zo'n manier uit. Geloof dat ze zelfs een tijdje in GTST heeft geacteerd.
quote:Op maandag 24 april 2006 20:17 schreef keijz het volgende:
Huntelaar bij Talpa
dat moment van "Ik kijk m'n goals wel eens bij studio sport terug"
Heitinga vind ik zelf geen echte rechtsback en is het ook zeker niet zijn favoriete positie(dacht ik). Ik zie liever een nieuwe rechtsback.quote:Op maandag 24 april 2006 20:28 schreef twi het volgende:
Dat zie ik niet gebeuren eigenlijk, gezien het probleem met rechtsbacks en de uitstekende manier waarop de onbekende Bo-akje het oppakt. Geweldig om tezien. Niemand verwacht wat ervan, maar ik vond 'm met name in Rotterdam uitstekend spelen, ook aanvallend. Prima stand-in voor Heitinga volgend seizoen.
Ik vind voor volgend seizoen dat er ook met 3 verdedigers gespeeld moet worden, met Maduro kort ervoor. Zo heb je eigenlijk 3 centrale verdedigers, waarvan Heitinga en Vermaelen over back-kwaliteiten beschikken.quote:Op maandag 24 april 2006 20:31 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Heitinga vind ik zelf geen echte rechtsback en is het ook zeker niet zijn favoriete positie(dacht ik). Ik zie liever een nieuwe rechtsback.
quote:Op maandag 24 april 2006 20:35 schreef Nashje het volgende:
Ik heb niet echt een goed gevoel bij 3 verdedigers. Te risicovol ofzo. Doe mij maar een 4-mans verdediging, met opkomende backs.
quote:Op maandag 24 april 2006 20:33 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vind voor volgend seizoen dat er ook met 3 verdedigers gespeeld moet worden, met Maduro kort ervoor. Zo heb je eigenlijk 3 centrale verdedigers, waarvan Heitinga en Vermaelen over back-kwaliteiten beschikken.
Stelletje Co-adepten.quote:Op maandag 24 april 2006 20:35 schreef Nashje het volgende:
Ik heb niet echt een goed gevoel bij 3 verdedigers. Te risicovol ofzo. Doe mij maar een 4-mans verdediging, met opkomende backs.
Nee, Trabelsi-en-Maxwell-op-de-flanken-adeptenquote:Op maandag 24 april 2006 20:39 schreef Radegast het volgende:
[..]
Stelletje Co-adepten.![]()
3-4-3 is the way to go.![]()
Vermaelenquote:Op maandag 24 april 2006 20:31 schreef Bombardier het volgende:
Wanneer brak er iemand uit de Ajax-opleiding door van >1.80?
Het valt me al tijden op dat het grotendeels korte, compacte mannetjes betreft, die een actie hebben en tweebenig zijn. Ajax heeft juist behoefte aan een stormram, maar die hebben ze al decennia niet meer opgeleid volgens mij.
Eigenlijk is dat juist de doodsteek voor het Ajax systeem, de vleugelaanvallers die bijna in dienst spelen voor de backs.quote:Op maandag 24 april 2006 20:40 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee, Trabelsi-en-Maxwell-op-de-flanken-adepten. Dat ging nog 'ns mooi.
quote:
Ik denk het niet.quote:Op maandag 24 april 2006 20:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Er komen inderdaad kleintjes door, kan me geen +1.80 herinneren. Babel misschien?
Ik, 410.quote:Op maandag 24 april 2006 18:44 schreef space-kees het volgende:
Geen idee, vriend van me regelt het voor me. Voor de laatste keer gelukkig, volgend jaar een eigen sccquote:
Losse kaarten dus. Voor welk van scc? Verwacht niet teveel van 410 woensdag, er komen er heeel veel niet opdagen.quote:Op maandag 24 april 2006 21:04 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Geen idee, vriend van me regelt het voor me. Voor de laatste keer gelukkig, volgend jaar een eigen scc
Kan er zo snel geen 1 opnoemen die echt een afscheid verdient, niet nodig dus. Het echte afscheid is op 7 mei.quote:Op maandag 24 april 2006 21:12 schreef F1Bas het volgende:
Woensdag dus het afsacheid van de vertrekkende spelers, aardig wat dus.
Ik weet het: verschil met Inter en Feyenoord was enormquote:Op maandag 24 april 2006 21:25 schreef devv05 het volgende:
[..]
Losse kaarten dus. Voor welk van scc? Verwacht niet teveel van 410 woensdag, er komen er heeel veel niet opdagen.
Gezellig, tot volgend seizoen danquote:Op maandag 24 april 2006 21:26 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik weet het: verschil met Inter en Feyenoord was enorm
Voor welk vak? Geen idee, zo dicht mogelijk in de buurt van 410. Vanaf daar ga ik de wedstrijden kijken. Wisseltrucje hier en daar...
Trabelsi en Galasek hebben jaren voor ons gespeeld dus die verdienen het zeker.quote:Op maandag 24 april 2006 21:25 schreef devv05 het volgende:
[..]
Losse kaarten dus. Voor welk van scc? Verwacht niet teveel van 410 woensdag, er komen er heeel veel niet opdagen.
[..]
Kan er zo snel geen 1 opnoemen die echt een afscheid verdient, niet nodig dus. Het echte afscheid is op 7 mei.
quote:De KNVB heeft Pieter Vink aangewezen om de finale van Gatorade Cup in goede banen te leiden. Voor de Noordwijkerhouter is het zijn eerste finale.
De eindstrijd in de Gatorade Cup tussen Ajax en PSV staat voor op 7 mei op het programma. In 1998 troffen de beide finalisten elkaar voor het laatst in de finale. De Amsterdammers wonnen toen met 5-0.
quote:Van Basten:'Huntelaar scoort er 12 op het WK'
Maandag 24 april, door HW, Amsterdam, 20.49u GMT+01.00, Jeugdjournaal
Marco van Basten heeft een tipje van de sluier opgelicht vanavond in het Jeugdjournaal. Daar werd hij ondervraagd door kinderen in plaats van journalisten. Het leverde 'onthullende' dingen op.
Er werd gevraagd hoeveel doelpunten Klaas Jan Huntelaar gaat maken, dit WK. Marco van Basten lachte eens en antwoorde: 'Ik denk dat hij er twaalf gaat maken.' Maar het kind liet zich niet uit het veld slaan en vroeg door: 'Dus hij gaat mee naar Duitsland?' Marco van Basten kon de poging tot een primeur wel waarderen: 'Ik denk het wel hè!'
Of het waar is, is nog maar de vraag, maar dat de bondscoach vertrouwen heeft in de Ajacied is wel duidelijk. Hij heeft nog geen interland voor Oranje gespeelt. Huntelaar hoorde vrijdag dat hij bij de voorlopige selectie van 33 zit.
Onzin. Voor het geld wat we dan zouden krijgen zouden we in principe Raul ofzo kunnen kopen.quote:Op maandag 24 april 2006 21:41 schreef Nashje het volgende:
Zie het al voor me dat ie volgend seizoen alweer weg is.
Trabelsi heeft alle krediet verspeeld tijdens zn accefietje en Galasek heb ik ook erg mn twijfels over, dat fnoord/psv gerucht was de druppel. Absoluut geen echte Ajacieden beide. Klein applausje als bedank lijkt me wel voldoende.quote:Op maandag 24 april 2006 21:37 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Trabelsi en Galasek hebben jaren voor ons gespeeld dus die verdienen het zeker.
Nee omdat ze bij Ajax spelers willen die kunnen voetballen. Natuurlijk zijn er uitzonderingen van spelers die groot zijn en ook nog voetballend kunnen verdedigen maar over het algemeen is dat geen goede combinatie.quote:Op maandag 24 april 2006 20:49 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Ik bedacht het me laatst. Het zijn altijd dezelfde types die doorstromen. Een beer van een kerel, een knoeste verdediger kunnen ze niet opleiden. Ik heb het idee dat het op z'n minst 1000 keer moet hooghouden voor het voor Ajax 1 mag spelen.
Als je zulke geruchten al gaat geloven.....quote:Op maandag 24 april 2006 21:46 schreef devv05 het volgende:
[..]
Trabelsi heeft alle krediet verspeeld tijdens zn accefietje en Galasek heb ik ook erg mn twijfels over, dat fnoord/psv gerucht was de druppel. Absoluut geen echte Ajacieden beide. Klein applausje als bedank lijkt me wel voldoende.
2 miljoen is wel erg weinigquote:Op maandag 24 april 2006 21:43 schreef Jajong het volgende:
[..]
Onzin. Voor het geld wat we dan zouden krijgen zouden we in principe Raul ofzo kunnen kopen.
Wat je over trabelsi zegt kan ik nog wel een beetje volgen, maar omdat iemand een onzin gerucht in de wereld brengt waar galasek niks aan kan doen verdiend hij geen mooi afscheid...? Als hij er nou heenging, ok. Maar het is maar een gerucht man.quote:Op maandag 24 april 2006 21:46 schreef devv05 het volgende:
[..]
Trabelsi heeft alle krediet verspeeld tijdens zn accefietje en Galasek heb ik ook erg mn twijfels over, dat fnoord/psv gerucht was de druppel. Absoluut geen echte Ajacieden beide. Klein applausje als bedank lijkt me wel voldoende.
Dat van Trabelsi is gewoon een feit en Galasek speelt de laatste 2 jaar echt slecht en lijkt echt niet 100% te geven, of zich uberhaupt echt verbonden met Ajax te voelen. Ik ook niet met hem.quote:Op maandag 24 april 2006 21:49 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Als je zulke geruchten al gaat geloven.....
Idd: "Ha Roman, ouwe Rus! Je wil Klaas Jan hebben? ¤ 100.000.000,- en hij is van jou!"quote:Op maandag 24 april 2006 21:43 schreef Jajong het volgende:
[..]
Onzin. Voor het geld wat we dan zouden krijgen zouden we in principe Raul ofzo kunnen kopen.
"Nou omdat je zo aardig bent krijg je naast dat schaarse geldbedrag er Carvalho bij."quote:Op maandag 24 april 2006 21:56 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Idd: "Ha Roman, ouwe Rus! Je wil Klaas Jan hebben? ¤ 100.000.000,- en hij is van jou!"
Als hij nou bij Milan ofzo speelde, en er daar elke wedstrijd 1 in zou prikken, dan wassie wel meer dan 100 miljoen waard.quote:Op maandag 24 april 2006 21:58 schreef Nashje het volgende:
[..]
"Nou omdat je zo aardig bent krijg je naast dat schaarse geldbedrag er Carvalho bij."
100 miljoen is eigenlijk nog best weinig voor Klaas.
We moeten niet zo geilen op geld. Liever 3 seizoenen succes met eindelijk een goede spits.quote:Op maandag 24 april 2006 21:59 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als hij nou bij Milan ofzo speelde, en er daar elke wedstrijd 1 in zou prikken, dan wassie wel meer dan 100 miljoen waard.
voor die prijs mag alles wegquote:Op maandag 24 april 2006 21:56 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Idd: "Ha Roman, ouwe Rus! Je wil Klaas Jan hebben? ¤ 100.000.000,- en hij is van jou!"
Ik zeg ook nergens dat ie verkocht moet worden voor 100 miljoen hoor.quote:Op maandag 24 april 2006 22:01 schreef Nashje het volgende:
[..]
We moeten niet zo geilen op geld. Liever 3 seizoenen succes met eindelijk een goede spits.
quote:Op maandag 24 april 2006 22:04 schreef VoreG het volgende:
Voor 100 miljoen kunnen er rode stoeltjes geplaatst worden in de Arena
quote:Wesley Sneijder had afgelopen zondag kunnen spelen in het duel van Ajax met Feyenoord, maar gezien de 3-0 voorsprong is het risico niet genomen. Dit werd in het programma FC Godenzonen van AT5 bevestigd.
De middenvelder zou woensdag in de strijd met FC Groningen al weer kunnen spelen. Waarschijnlijk begint Sneijder op de bank.
20 miljoen?quote:Op maandag 24 april 2006 21:43 schreef Jajong het volgende:
[..]
Minstens.quote:
Veel meer zal het niet zijn. Al is ie de nieuwe Shevchenko: Het blijft een spits uit de Eredivisiequote:
Ik zeg ook nergens dat jij zegt dat Huntelaar verkocht moet wordenquote:Op maandag 24 april 2006 22:03 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat ie verkocht moet worden voor 100 miljoen hoor.
Bijdehande kutpuber!quote:Op maandag 24 april 2006 22:15 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat jij zegt dat Huntelaar verkocht moet worden.
na het wk moet Ajax snel zijn en met 2 jaar verlengenquote:Op maandag 24 april 2006 22:23 schreef Nashje het volgende:
Whehe.
Huntelaar moet een contract tekenen voor heel z'n leven!
Wat mij betreft voor het WK alquote:Op maandag 24 april 2006 22:24 schreef stefmans het volgende:
[..]
na het wk moet Ajax snel zijn en met 2 jaar verlengen![]()
jah maar dat zal niet snel gebeuren, Ajax heeft meer kans na het wkquote:
Vertel?quote:Op maandag 24 april 2006 22:53 schreef jna het volgende:
HAHAHAHHAHAHHA Babel bij die feyenoord fan net bij voetbal insite![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toen de spelers het uitvak gingen bedanken liep er nog een eenzame feyenoord supporter in die lege kuip. Dus je zag Babel enzo juichen voor dat uitvak, zegt ie tegen die feyenoord supporter die daar in de buurt stond: "Ja jij ook juichen he!quote:
Team staat na feyenoord - Ajax voor het volle uitvak te klappen (rest van het stadion is leeg).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |