Heitinga vind ik zelf geen echte rechtsback en is het ook zeker niet zijn favoriete positie(dacht ik). Ik zie liever een nieuwe rechtsback.quote:Op maandag 24 april 2006 20:28 schreef twi het volgende:
Dat zie ik niet gebeuren eigenlijk, gezien het probleem met rechtsbacks en de uitstekende manier waarop de onbekende Bo-akje het oppakt. Geweldig om tezien. Niemand verwacht wat ervan, maar ik vond 'm met name in Rotterdam uitstekend spelen, ook aanvallend. Prima stand-in voor Heitinga volgend seizoen.
Ik vind voor volgend seizoen dat er ook met 3 verdedigers gespeeld moet worden, met Maduro kort ervoor. Zo heb je eigenlijk 3 centrale verdedigers, waarvan Heitinga en Vermaelen over back-kwaliteiten beschikken.quote:Op maandag 24 april 2006 20:31 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Heitinga vind ik zelf geen echte rechtsback en is het ook zeker niet zijn favoriete positie(dacht ik). Ik zie liever een nieuwe rechtsback.
quote:Op maandag 24 april 2006 20:35 schreef Nashje het volgende:
Ik heb niet echt een goed gevoel bij 3 verdedigers. Te risicovol ofzo. Doe mij maar een 4-mans verdediging, met opkomende backs.
quote:Op maandag 24 april 2006 20:33 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vind voor volgend seizoen dat er ook met 3 verdedigers gespeeld moet worden, met Maduro kort ervoor. Zo heb je eigenlijk 3 centrale verdedigers, waarvan Heitinga en Vermaelen over back-kwaliteiten beschikken.
Stelletje Co-adepten.quote:Op maandag 24 april 2006 20:35 schreef Nashje het volgende:
Ik heb niet echt een goed gevoel bij 3 verdedigers. Te risicovol ofzo. Doe mij maar een 4-mans verdediging, met opkomende backs.
Nee, Trabelsi-en-Maxwell-op-de-flanken-adeptenquote:Op maandag 24 april 2006 20:39 schreef Radegast het volgende:
[..]
Stelletje Co-adepten.![]()
3-4-3 is the way to go.![]()
Vermaelenquote:Op maandag 24 april 2006 20:31 schreef Bombardier het volgende:
Wanneer brak er iemand uit de Ajax-opleiding door van >1.80?
Het valt me al tijden op dat het grotendeels korte, compacte mannetjes betreft, die een actie hebben en tweebenig zijn. Ajax heeft juist behoefte aan een stormram, maar die hebben ze al decennia niet meer opgeleid volgens mij.
Eigenlijk is dat juist de doodsteek voor het Ajax systeem, de vleugelaanvallers die bijna in dienst spelen voor de backs.quote:Op maandag 24 april 2006 20:40 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee, Trabelsi-en-Maxwell-op-de-flanken-adepten. Dat ging nog 'ns mooi.
quote:
Ik denk het niet.quote:Op maandag 24 april 2006 20:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Er komen inderdaad kleintjes door, kan me geen +1.80 herinneren. Babel misschien?
Ik, 410.quote:Op maandag 24 april 2006 18:44 schreef space-kees het volgende:
Wie is er allemaal present woensdag?
Geen idee, vriend van me regelt het voor me. Voor de laatste keer gelukkig, volgend jaar een eigen sccquote:
Losse kaarten dus. Voor welk van scc? Verwacht niet teveel van 410 woensdag, er komen er heeel veel niet opdagen.quote:Op maandag 24 april 2006 21:04 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Geen idee, vriend van me regelt het voor me. Voor de laatste keer gelukkig, volgend jaar een eigen scc
Kan er zo snel geen 1 opnoemen die echt een afscheid verdient, niet nodig dus. Het echte afscheid is op 7 mei.quote:Op maandag 24 april 2006 21:12 schreef F1Bas het volgende:
Woensdag dus het afsacheid van de vertrekkende spelers, aardig wat dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |