te laatquote:
Rini Coolen vervanger van Ten Cate bij Barca?quote:Rini Coolen se perfila como el sustituto de Ten Cate
En Holanda circula el nombre del ex entrenador del Twente, de 39 años
24/04/06 03:00 h.El nombre de Rini Coolen, técnico neerlandés de 39 años que actalmente está en paro, se está barajando en Holanda como posible sustituto de Ten Cate de cara a la temporada 2006-07. Cabe recordar que el actual segundo entrenador azulgrana, que aterrizó en el Camp Nou en verano de 2003 a petición de Frank Rijkaard, ya tiene decidido dejar el Barça en verano para volver a ejercer de técnico en jefe; su posible destino podría ser el Ajax, mejor posicionado para ficharle que el PSV Eindhoven.
Coolen, que dejó el Twente tras el último parón invernal, podría relevarle en 'Can Barça'. Rini jugó en Go Ahead Eagles, Heracles, De Graafschap y AZ. Como técnico asistente ha dirigido a Heracles y Twente, entre 1999 y verano de 2004, cuando debutó como primer entrenador de dicho equipo,
Misschien leert 'ie wel van z'n fouten.quote:Op maandag 24 april 2006 12:50 schreef HeatWave het volgende:
Als ie al naar Ajax komt, en niet naar PSV gaat..
De kans dat Blind blijft is nogal groot vrees ik..
misschien wel gewoon barcelonaquote:Op maandag 24 april 2006 12:54 schreef Jasza het volgende:
Dus ten Cate is rond met een club, welke zou dat nou zijn
bron ?quote:Op maandag 24 april 2006 12:54 schreef Jasza het volgende:
Dus ten Cate is rond met een club, welke zou dat nou zijn
Je weet het nooit in het voetbalquote:Op maandag 24 april 2006 13:05 schreef devv05 het volgende:
Mag hopen dat HtC naar Ajax komt. Als Blind blijft en hij gaat naar psv dan hebben we weer een verloren jaar zoals deze
In ieder geval wanneer het seizoen geheel ten einde is. Of zouden ze zoiets nog voor de bekerfinale naar buiten brengen?quote:Op maandag 24 april 2006 13:22 schreef Nashje het volgende:
Veel mensen zeggen dat het achter de schermen bij Ajax allemaal al is geregeld.
Ben alleen benieuwd wanneer dit dan naar buiten komt.
Zijn die beelden (of de beelden van het interview met KJH) nog ergens te vinden op internet?quote:
Dat waren beelden van AT5, maar kwamen ook terug in Studio Voetbal en dat laatste is wel terug te zien op internet.quote:Op maandag 24 april 2006 13:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zijn die beelden (of de beelden van het interview met KJH) nog ergens te vinden op internet?
Bedankt voor de tip, leuk om terug te zien.quote:Op maandag 24 april 2006 13:41 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Dat waren beelden van AT5, maar kwamen ook terug in Studio Voetbal en dat laatste is wel terug te zien op internet.
Dat inzoomen op 410 tijdens thuiswedstrijden door Talpa/Tele2 is nog veel erger joh, ben al zowat een BN'er sinds dit seizoen.quote:
Hele tijd op straat:quote:Op maandag 24 april 2006 13:54 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat inzoomen op 410 tijdens thuiswedstrijden door Talpa/Tele2 is nog veel erger joh, ben al zowat een BN'er sinds dit seizoen.
Ik denk dat Ajax dat ook zeker zal doenquote:Op maandag 24 april 2006 14:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Nu zouden jullie ook met zo'n tegen Feyenoord DVD moeten komen
Met als ondertitel: "De klassiekers die wél ergens om gingen..."quote:Op maandag 24 april 2006 14:14 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax dat ook zeker zal doen![]()
voorverkoop starten in Rotterdam.quote:Op maandag 24 april 2006 14:14 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax dat ook zeker zal doen![]()
quote:Seizoenkaarthouders vandaag 40% korting!
Amsterdam, 24 april 2006
Na twee overwinningen op Feyenoord speelt Ajax in de finale van de play-offs tegen Groningen. De strijd gaat om een plaats in de voorronde van de UEFA Champions League. Woensdag 26 april zal de eerste wedstrijd plaatsvinden. Om 20.15 uur wordt er afgetrapt in de Amsterdam ArenA.
Voor de wedstrijd geldt een club cardverplichting, per club card kunnen 2 kaarten worden gekocht. Vandaag kunnen seizoenkaarthouders met 40% korting hun eigen plaats kopen. Morgen kunnen ook alle andere club cardhouders (Sup CC, KCC, CC) met 20% korting kaarten kopen. Seizoenkaarthouders kunnen dan een extra plaats erbij kopen, ook hiervoor geldt 20% korting. Op de wedstrijddag zijn kaarten de hele dag via TicketBox te koop, met wederom 20% korting. Vanaf 18.00 uur gaan de stadionkassa's open, hier wordt geen korting geboden.
Ajax - Groningen is een wedstrijd die je niet mag missen! Het is de laatste thuiswedstrijd van het seizoen, waarbij de spanning tot grote hoogte zal stijgen: speelt Ajax volgend seizoen Champions League of niet?
Na afloop van de wedstrijd zal afscheid worden genomen van een aantal spelers. Ajax wil dit samen met al zijn supporters doen, kom daarom naar de wedstrijd en draag ze een warm hart toe!
Informatie over kaartverkoop vind je op www.de12eman.nl en voor een verkooppunt bij jou in de buurt kijk op www.ticketbox.nl
Kaart zojuist opgehaald, nog twee andere mensen die kaarten haalden, terwijl ik in Zuid-Holland werk!quote:
Playoffs zijn kut, een half leeg stadion met bijbehorende sfeer vind ik nog kutter.quote:Op maandag 24 april 2006 15:02 schreef devv05 het volgende:
Haha wel duidelijk dat ze de kaarten niet kwijt kunnen. Mooi zo, kut playoffs.
We noemen hem gewoon Trabelsiquote:Op maandag 24 april 2006 15:18 schreef Houniet het volgende:
Boakye
Hoe spreek je dat uit? Bij Talpa zeggen ze Boahtsie klinkt leuk tijdens het niezen, geloof me probeer eens
En op andere zenders zeggen de Boakeije.. Maar hoe heet hij nou echt?
De Boaquote:Op maandag 24 april 2006 15:18 schreef Houniet het volgende:
Boakye
Hoe spreek je dat uit? Bij Talpa zeggen ze Boahtsie klinkt leuk tijdens het niezen, geloof me probeer eens
En op andere zenders zeggen de Boakeije.. Maar hoe heet hij nou echt?
Zo volgens mij idd. In Duitsland speelt ook een Boakye, en daar spreken ze het ook zo uit.quote:Op maandag 24 april 2006 15:18 schreef Houniet het volgende:
Boakye
Groningen CL, nummer 2 intertoto en een hoop extra gedoe, problemen en politieinzet (zie nu 3 mei alweer) alleen maar om het geld. Commercie zuigt en het wordt steeds erger als je er nu niet tegen verzet. Bovendien gaat dit ons CL plaatsen kosten op deze manier. Buiten dat is het volkomen belachelijk dat een club een heel seizoen ergens om strijdt en dat het op het einde van het seizoen opeens op 4 wedstrijden aan komt. Oh, en had ik competitievervalsing al genoemd?quote:Op maandag 24 april 2006 15:20 schreef M0NTANA het volgende:
Kut-play offs of niet, ook komende jaren zullen ze er zijn en ze hebben wel voor twee héle mooie klassiekers gezorgd, daarbij kan het ook nog eens CL opleveren. Natuurlijk zou het rechtvaardiger zijn als AZ volgend jaar CL zou spelen, maar net als Ajax heeft ook AZ met de play-offs ingestemd, dus waarom niet blij zijn? Enige smetje is dat Ajax de play-offs niet gratis maakt, maar ook voor CL, KNVB-beker en JC-schaal moet je extra betalen en voor een Ajax - Feyenoord of nu de beslissende Ajax - FC Groningen wil ik best iets extra betalen, over het hele seizoen genomen merk je er toch (zowat) niets van.
quote:'Defour nog lang niet weg bij Genk'
Maandag 24 april, door SV, Amsterdam, 13.05u GMT+01.00, GvA
Volgens KRC Genk-voorzitter Jos Vaessen vertrekt het Belgische toptalent Steven Defour voorlopig niet bij Ajax. Vaessen wil de aanvallende middenvelder kost wat het kost behouden.
'Iedereen wil Defour weg bij Genk, ik niet', aldus Vaessen in De Gazet Van Antwerpen. 'We geven zo een jongen toch geen nieuw contract om hem dan zonder slag of stoot te laten vertrekken, hé! Defour is nog lang niet weg. Er zal heel veel moeten gebeuren om hem toch te laten vertrekken. Ik wil een ploeg bouwen rond Defour, dan ga je er van uit dat hij blijft'.
Het andere grote talent van Genk, Sébastien Pocognoli, staat naast Ajax ook in de belangstelling van AZ.
De meeste punten ben ik het met je eens, maar aangezien de play-offs toch al voor meerdere jaren vastliggen, helpt het niet om niet te gaan. Uit principe niet gaan is een mogelijkheid, maar ik ben blij dat ik de afgelopen twee wedstrijden heb meegemaakt en met mij alle andere Ajax-supporters in het stadion. Sommige vernieuwingen hou je niet tegen en aan het begin stuiten deze vernieuwingen op verzet, maar volgend jaar of over twee jaar zijn de play-offs ingeburgerd en zeurt er niemand meer over. Wij al helemaal niet, want de komende seizoenen worden wij gewoon weer landskampioen!quote:Op maandag 24 april 2006 15:49 schreef devv05 het volgende:
[..]
Groningen CL, nummer 2 intertoto en een hoop extra gedoe, problemen en politieinzet (zie nu 3 mei alweer) alleen maar om het geld. Commercie zuigt en het wordt steeds erger als je er nu niet tegen verzet. Bovendien gaat dit ons CL plaatsen kosten op deze manier. Buiten dat is het volkomen belachelijk dat een club een heel seizoen ergens om strijdt en dat het op het einde van het seizoen opeens op 4 wedstrijden aan komt. Oh, en had ik competitievervalsing al genoemd?
Fuck the playoffs, mijn geld krijgen ze niet. Bovendien blijkt aan de hand van de bezoekersaantallen wel dat niemand erop zit te wachten.
Ik moet nog zien of het de volgende jaren echt doorgaat als Groningen de CL in gaat, zou toch best een blamage zijn en voor nog meer weerstand zorgen denk ik. En zoals gezegd mijn geld krijgen ze niet, hoe moeilijk ik het ook vond om tegen fnoord niet te gaan. Ik kijk wel weer lekker met de groep ergens in een kroeg, in ieder geval een goed alternatief.quote:Op maandag 24 april 2006 15:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De meeste punten ben ik het met je eens, maar aangezien de play-offs toch al voor meerdere jaren vastliggen, helpt het niet om niet te gaan. Uit principe niet gaan is een mogelijkheid, maar ik ben blij dat ik de afgelopen twee wedstrijden heb meegemaakt en met mij alle andere Ajax-supporters in het stadion. Sommige vernieuwingen hou je niet tegen en aan het begin stuiten deze vernieuwingen op verzet, maar volgend jaar of over twee jaar zijn de play-offs ingeburgerd en zeurt er niemand meer over. Wij al helemaal niet, want de komende seizoenen worden wij gewoon weer landskampioen!
Niet alleen de medische staf van Ajax is slechtquote:De Jong en Van der Vaart dreigen WK te moeten missen
Slecht nieuws voor bondscoach Marco van Basten vandaag vanuit Hamburg. Nigel de Jong en Rafael van der Vaart zullen vandaag namelijk beide een operatie moeten ondergaan en dreigen mogelijk zelfs het WK te moeten missen. Hoe lang beide middenvelders uitgeschakeld zullen zijn is nog onduidelijk.
Rafael van der Vaart zal andermaal een operatie aan zijn enkel moeten ondergaan. De doktoren zullen bij hem een schroef uit zijn linkerenkel verwijderen, waarvan de international na zijn eerste operatie steeds last bleef houden. Nigel de Jong zal een kijkoperatie aan zijn knie moeten ondergaan.
Voor bondscoach Van Basten betekenen de berichten slecht nieuws. Beide spelers zaten in de 33-koppige voorselectie voor het aankomende WK, maar onduidelijk is nog of zij de start van het toernooi op 9 juni wel zullen halen. Op 15 mei zal bondscoach Van Basten zijn definitieve groep van 23 bij de FIFA in moeten leveren.
quote:Maduro niet tegen FC Groningen
Hedwiges Maduro zal woensdag niet meespelen in de eerste wedstrijd van de finale van de play-offs, tegen FC Groningen. De middenvelder heeft teveel last van de enkelblessure, die hij zondag tegen Feyenoord opliep. De vraag is of Maduro de bekerfinale tegen PSV zondag 7 mei haalt. Ook Rosales, Grygera, Trabelsi, Sneijder (allen geblesseerd) en Pienaar ontbreken woensdag.
Geen groot gemis zoals hij de laatste weken speelde. Erg matig, tegen Feyenoord uit heb ik hem niet eens gezien.quote:
quote:Op maandag 24 april 2006 16:11 schreef JeroenV het volgende:
Volgens El Mundo Deportivo heeft Henk Ten Cate bekend gemaakt dat hij na het seizoen stopt bij Barcelona. Rini Coolen zou zijn opvolger kunnen zijn, en Ajax, PSV en een Engelse club hebben interesse in zijn diensten.
Da's uit voorzorg. Volgens ajax.nl zal hij er zo goed als zeker bij zijn woensdag.quote:Op maandag 24 april 2006 16:17 schreef Houniet het volgende:
GAAT GOED
[afbeelding]
Ook Vermaelen stopt op de training
Lekker dan!quote:Op maandag 24 april 2006 16:17 schreef Houniet het volgende:
GAAT GOED
[afbeelding]
Ook Vermaelen stopt op de training
Ja dat las ik ook, maar over blessures kan Ajax beter NIET zeker zijn, als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op maandag 24 april 2006 16:21 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Da's uit voorzorg. Volgens ajax.nl zal hij er zo goed als zeker bij zijn woensdag.
Lekker belangrijk, Oranje is toch kut. Sinds de aanstelling van San Marco al helemaal. Geef mij maar Ajax!quote:Op maandag 24 april 2006 16:19 schreef HeatWave het volgende:
Van de Vaart niet in Oranje zou ZEKER een ramp zijn.
De Ajaxstaf probeert net als bij Sneijder het weer goed te tikken met een hamertje alleen dat slaat telkens niet goed aanquote:Op maandag 24 april 2006 16:23 schreef zjroentje het volgende:
Toch niet nog steeds die hersenschudding van Arsenal thuis hè?
Uiteraard, Ajax is belangrijker, maar ik wil toch wel een leuk WK meemaken, ik vind het namelijk wel leuk, Oranjequote:Op maandag 24 april 2006 16:22 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, Oranje is toch kut. Sinds de aanstelling van San Marco al helemaal. Geef mij maar Ajax!
Wel leuk ja. Verder voel ik me totaal niet verbonden met het Nederlands elftal en haar debiele supporters.quote:Op maandag 24 april 2006 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard, Ajax is belangrijker, maar ik wil toch wel een leuk WK meemaken, ik vind het namelijk wel leuk, Oranje.
Hij wacht nog 1 jaartje, dan vertrekt die gratis naar Juvequote:Op maandag 24 april 2006 16:23 schreef zjroentje het volgende:
Waaraan is Grygera eigenlijk geblesseerd?
Toch niet nog steeds die hersenschudding van Arsenal thuis hè?
Met de supporters niet nee, maar als ik in de kroeg zit is het altijd wel leuk hoorquote:Op maandag 24 april 2006 16:27 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wel leuk ja. Verder voel ik me totaal niet verbonden met het Nederlands elftal en haar debiele supporters.
Ik dacht dat ik de enige was met dat gevoel.quote:Op maandag 24 april 2006 16:27 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wel leuk ja. Verder voel ik me totaal niet verbonden met het Nederlands elftal en haar debiele supporters.
Gewoon gezellig ja, maar ook niet meer dan dat.quote:Op maandag 24 april 2006 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Met de supporters niet nee, maar als ik in de kroeg zit is het altijd wel leuk hoor.
wat zijn voorzitters toch irritantquote:Op maandag 24 april 2006 15:56 schreef Nashje het volgende:
Genk heeft nu ook z'n eigen Scheringa.
[..]
I Totally Agree.quote:Op maandag 24 april 2006 16:44 schreef devv05 het volgende:
[..]
Gewoon gezellig ja, maar ook niet meer dan dat.
Als ik zou moeten kiezen tussen Nederland de Wereldbeker of Ajax de Champions League hoef ik geen seconde te twijfelen
Ja dan kies ik toch voor de CLquote:Op maandag 24 april 2006 16:44 schreef devv05 het volgende:
[..]
Als ik zou moeten kiezen tussen Nederland de Wereldbeker of Ajax de Champions League hoef ik geen seconde te twijfelen
Uiteraard, dan zit Ajax wel dieperquote:Op maandag 24 april 2006 16:44 schreef devv05 het volgende:
[..]
Same here.quote:Op maandag 24 april 2006 16:27 schreef devv05 het volgende:
[..]
Mee eensquote:Op maandag 24 april 2006 16:44 schreef devv05 het volgende:
[..]
quote:Ajax aast op Sébastien Pocognoli
24-4-2006 Ajax heeft zijn zinnen gezet op Sébastien Pocognoli, de 18-jarige verdediger en jeugdtalent van RC Genk. Dat heeft AT5 uit betrouwbare bron vernomen. Een gerucht van dezelfde strekking gaat op internetsites al langer rond.
Jeugdinternational Pocognoli is van oorsprong een linkermiddenvelder, maar speelde de laatste tijd bij RC Genk op de linksbackpositie. Bij Genk heeft hij nog een contract tot medio 2008.
AZ deed in de winterstop al een poging om Pocognoli over te nemen, maar zag dat op niets uitlopen. De Alkmaarders zouden nu ook weer in de markt zijn.
AT5
quote:Op maandag 24 april 2006 16:27 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dan ben ik opgelicht, bij mij is hij voor 17 wedstrijden. Kut.quote:Op maandag 24 april 2006 17:16 schreef vinnie06 het volgende:
ben benieuwd of het druk wordt woensdag, ik vind die boycots onzin, je seizoenskaart is voor 34 wedstrijden en nu krijg je 40% korting is toch een goede deal dacht ik?
Ik heb me sjaal al klaar liggen
commercie hou je toch niet tegen hoorquote:Op maandag 24 april 2006 15:02 schreef devv05 het volgende:
Haha wel duidelijk dat ze de kaarten niet kwijt kunnen. Mooi zo, kut playoffs.
Jup, al eens eerder gezien. Zou wel waar zijn dan als t nu weer voorbij komt.quote:
Weet ik wel zeker, alleen Huntelaar doet het beter dan we hadden durven dromen. Dus is het een beetje uitzichtloos voor Harry. Jammerquote:Op maandag 24 april 2006 18:36 schreef Bombardier het volgende:
Het valt me altijd op dat jullie Charisteas prima speelt, als ie speeltijd krijgt. Slimme voetballer met een voorbeeldige instelling. Flink onderschat.
Ik was benieuwd geweest hoe hij zou renderen, als hij net als Huntelaar het volledig vertrouwen zou krijgen. Ik denk dat het wel eens positief zou kunnen verrassen.
Hij liet zien dat hij aan de bal ook goed meekan. Misschien in en rol om Huntelaar heen? In de Rosenberg rol wellicht? Die vind ik namelijk niet bijster sterk de laatste maanden. Het is een aankoop van Blind, dus die zal wel krediet houden.quote:Op maandag 24 april 2006 18:41 schreef Jajong het volgende:
[..]
Weet ik wel zeker, alleen Huntelaar doet het beter dan we hadden durven dromen. Dus is het een beetje uitzichtloos voor Harry. Jammer.
Dat Rosenberg de laatste tijd niet meer zo presteert als vlak voor en na de winterstop komt meer omdat hij al een hele lange tijd achter elkaar voetbalt, heeft bijna geen rust gehad na zijn overstap. Kortom het is een beetje op bij Rosenberg. Als ik Blind was zou ik hem rust gunnen tot het moment dat hij echt nodig isquote:Op maandag 24 april 2006 18:47 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Hij liet zien dat hij aan de bal ook goed meekan. Misschien in en rol om Huntelaar heen? In de Rosenberg rol wellicht? Die vind ik namelijk niet bijster sterk de laatste maanden. Het is een aankoop van Blind, dus die zal wel krediet houden.
Charisteas is misschien wel een bruikbare spits voor Feyenoord. In de Pierre-rol. Of voor PSV in de Vennegoor-rol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |