abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37243356
quote:
HAND IN HAND, KAMERADEN
ALTIJD JALOERS, OP NUMMER ÉÉN

GEEN BEKERS OF SCHAHAALEN,
AJAX IS GEMEEN
pi_37243576
quote:
Op maandag 24 april 2006 13:54 schreef devv05 het volgende:

[..]

Dat inzoomen op 410 tijdens thuiswedstrijden door Talpa/Tele2 is nog veel erger joh, ben al zowat een BN'er sinds dit seizoen.
Hele tijd op straat:

Hey jood
pi_37243840
Nu zouden jullie ook met zo'n tegen Feyenoord DVD moeten komen
pi_37243925
quote:
Op maandag 24 april 2006 14:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Nu zouden jullie ook met zo'n tegen Feyenoord DVD moeten komen
Ik denk dat Ajax dat ook zeker zal doen
  maandag 24 april 2006 @ 14:16:58 #35
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_37243983
AJAX
  maandag 24 april 2006 @ 14:17:34 #36
144587 vinnie06
Dapp're strijder
pi_37244003
Anders breng ik em uit!
  maandag 24 april 2006 @ 14:17:40 #37
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37244008
quote:
Op maandag 24 april 2006 14:14 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Met als ondertitel: "De klassiekers die wél ergens om gingen..."
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_37244012
quote:
Op maandag 24 april 2006 14:14 schreef the_hunter het volgende:

[..]

voorverkoop starten in Rotterdam.
pi_37244105
Ik hoop dat Boukhari naar het buitenland gaat en daar een vaste basisplaats krijgt.

Hier bij Ajax is hij momenteel goed, maar meer dan een bankzitter wordt hij niet vrees ik...
en dan kunnen ze evt Cziommer transfervrij halen!
  maandag 24 april 2006 @ 14:23:29 #40
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37244181
Maar van deel 1 zijn er nog heel veel over:

http://i4.photobucket.com(...)_seizoenkaart_01.jpg
pi_37244830
quote:
Seizoenkaarthouders vandaag 40% korting!

Amsterdam, 24 april 2006
Na twee overwinningen op Feyenoord speelt Ajax in de finale van de play-offs tegen Groningen. De strijd gaat om een plaats in de voorronde van de UEFA Champions League. Woensdag 26 april zal de eerste wedstrijd plaatsvinden. Om 20.15 uur wordt er afgetrapt in de Amsterdam ArenA.

Voor de wedstrijd geldt een club cardverplichting, per club card kunnen 2 kaarten worden gekocht. Vandaag kunnen seizoenkaarthouders met 40% korting hun eigen plaats kopen. Morgen kunnen ook alle andere club cardhouders (Sup CC, KCC, CC) met 20% korting kaarten kopen. Seizoenkaarthouders kunnen dan een extra plaats erbij kopen, ook hiervoor geldt 20% korting. Op de wedstrijddag zijn kaarten de hele dag via TicketBox te koop, met wederom 20% korting. Vanaf 18.00 uur gaan de stadionkassa's open, hier wordt geen korting geboden.
Ajax - Groningen is een wedstrijd die je niet mag missen! Het is de laatste thuiswedstrijd van het seizoen, waarbij de spanning tot grote hoogte zal stijgen: speelt Ajax volgend seizoen Champions League of niet?
Na afloop van de wedstrijd zal afscheid worden genomen van een aantal spelers. Ajax wil dit samen met al zijn supporters doen, kom daarom naar de wedstrijd en draag ze een warm hart toe!
Informatie over kaartverkoop vind je op www.de12eman.nl en voor een verkooppunt bij jou in de buurt kijk op www.ticketbox.nl
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  maandag 24 april 2006 @ 14:49:01 #42
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37244940
quote:
Op maandag 24 april 2006 14:45 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]
Kaart zojuist opgehaald, nog twee andere mensen die kaarten haalden, terwijl ik in Zuid-Holland werk!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_37245348
Haha wel duidelijk dat ze de kaarten niet kwijt kunnen. Mooi zo, kut playoffs.
  maandag 24 april 2006 @ 15:15:53 #44
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_37245750
quote:
Op maandag 24 april 2006 15:02 schreef devv05 het volgende:
Haha wel duidelijk dat ze de kaarten niet kwijt kunnen. Mooi zo, kut playoffs.
Playoffs zijn kut, een half leeg stadion met bijbehorende sfeer vind ik nog kutter.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  maandag 24 april 2006 @ 15:18:32 #45
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_37245836
Boakye

Hoe spreek je dat uit? Bij Talpa zeggen ze Boahtsie klinkt leuk tijdens het niezen, geloof me probeer eens
En op andere zenders zeggen de Boakeije.. Maar hoe heet hij nou echt ?
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_37245918
quote:
Op maandag 24 april 2006 15:18 schreef Houniet het volgende:
Boakye

Hoe spreek je dat uit? Bij Talpa zeggen ze Boahtsie klinkt leuk tijdens het niezen, geloof me probeer eens
We noemen hem gewoon Trabelsi
  maandag 24 april 2006 @ 15:20:40 #47
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37245919
Kut-play offs of niet, ook komende jaren zullen ze er zijn en ze hebben wel voor twee héle mooie klassiekers gezorgd, daarbij kan het ook nog eens CL opleveren. Natuurlijk zou het rechtvaardiger zijn als AZ volgend jaar CL zou spelen, maar net als Ajax heeft ook AZ met de play-offs ingestemd, dus waarom niet blij zijn? Enige smetje is dat Ajax de play-offs niet gratis maakt, maar ook voor CL, KNVB-beker en JC-schaal moet je extra betalen en voor een Ajax - Feyenoord of nu de beslissende Ajax - FC Groningen wil ik best iets extra betalen, over het hele seizoen genomen merk je er toch (zowat) niets van.

[ Bericht 0% gewijzigd door M0NTANA op 24-04-2006 15:45:44 ]
pi_37245941
quote:
Boakye

De Boa
  maandag 24 april 2006 @ 15:22:55 #49
144587 vinnie06
Dapp're strijder
pi_37245992
ik ga gewoon en al ben ik in me eentje: HELEMAAL NIETS IN ROTTERDAM zal klinken!
pi_37246095
quote:
Boakye

Zo volgens mij idd. In Duitsland speelt ook een Boakye, en daar spreken ze het ook zo uit.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  maandag 24 april 2006 @ 15:42:14 #51
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_37246606
Boatjie Volgens mij
Jawel, je keek.
pi_37246767
quote:
Op maandag 24 april 2006 15:20 schreef M0NTANA het volgende:
Kut-play offs of niet, ook komende jaren zullen ze er zijn en ze hebben wel voor twee héle mooie klassiekers gezorgd, daarbij kan het ook nog eens CL opleveren. Natuurlijk zou het rechtvaardiger zijn als AZ volgend jaar CL zou spelen, maar net als Ajax heeft ook AZ met de play-offs ingestemd, dus waarom niet blij zijn? Enige smetje is dat Ajax de play-offs niet gratis maakt, maar ook voor CL, KNVB-beker en JC-schaal moet je extra betalen en voor een Ajax - Feyenoord of nu de beslissende Ajax - FC Groningen wil ik best iets extra betalen, over het hele seizoen genomen merk je er toch (zowat) niets van.
Groningen CL, nummer 2 intertoto en een hoop extra gedoe, problemen en politieinzet (zie nu 3 mei alweer) alleen maar om het geld. Commercie zuigt en het wordt steeds erger als je er nu niet tegen verzet. Bovendien gaat dit ons CL plaatsen kosten op deze manier. Buiten dat is het volkomen belachelijk dat een club een heel seizoen ergens om strijdt en dat het op het einde van het seizoen opeens op 4 wedstrijden aan komt. Oh, en had ik competitievervalsing al genoemd?

Fuck the playoffs, mijn geld krijgen ze niet. Bovendien blijkt aan de hand van de bezoekersaantallen wel dat niemand erop zit te wachten.
pi_37246980
Genk heeft nu ook z'n eigen Scheringa .
quote:
'Defour nog lang niet weg bij Genk'
Maandag 24 april, door SV, Amsterdam, 13.05u GMT+01.00, GvA

Volgens KRC Genk-voorzitter Jos Vaessen vertrekt het Belgische toptalent Steven Defour voorlopig niet bij Ajax. Vaessen wil de aanvallende middenvelder kost wat het kost behouden.

'Iedereen wil Defour weg bij Genk, ik niet', aldus Vaessen in De Gazet Van Antwerpen. 'We geven zo een jongen toch geen nieuw contract om hem dan zonder slag of stoot te laten vertrekken, hé! Defour is nog lang niet weg. Er zal heel veel moeten gebeuren om hem toch te laten vertrekken. Ik wil een ploeg bouwen rond Defour, dan ga je er van uit dat hij blijft'.

Het andere grote talent van Genk, Sébastien Pocognoli, staat naast Ajax ook in de belangstelling van AZ.
  maandag 24 april 2006 @ 15:57:23 #54
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37247000
quote:
Op maandag 24 april 2006 15:49 schreef devv05 het volgende:

[..]

Groningen CL, nummer 2 intertoto en een hoop extra gedoe, problemen en politieinzet (zie nu 3 mei alweer) alleen maar om het geld. Commercie zuigt en het wordt steeds erger als je er nu niet tegen verzet. Bovendien gaat dit ons CL plaatsen kosten op deze manier. Buiten dat is het volkomen belachelijk dat een club een heel seizoen ergens om strijdt en dat het op het einde van het seizoen opeens op 4 wedstrijden aan komt. Oh, en had ik competitievervalsing al genoemd?

Fuck the playoffs, mijn geld krijgen ze niet. Bovendien blijkt aan de hand van de bezoekersaantallen wel dat niemand erop zit te wachten.
De meeste punten ben ik het met je eens, maar aangezien de play-offs toch al voor meerdere jaren vastliggen, helpt het niet om niet te gaan. Uit principe niet gaan is een mogelijkheid, maar ik ben blij dat ik de afgelopen twee wedstrijden heb meegemaakt en met mij alle andere Ajax-supporters in het stadion. Sommige vernieuwingen hou je niet tegen en aan het begin stuiten deze vernieuwingen op verzet, maar volgend jaar of over twee jaar zijn de play-offs ingeburgerd en zeurt er niemand meer over. Wij al helemaal niet, want de komende seizoenen worden wij gewoon weer landskampioen!
pi_37247104
quote:
Op maandag 24 april 2006 15:57 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

De meeste punten ben ik het met je eens, maar aangezien de play-offs toch al voor meerdere jaren vastliggen, helpt het niet om niet te gaan. Uit principe niet gaan is een mogelijkheid, maar ik ben blij dat ik de afgelopen twee wedstrijden heb meegemaakt en met mij alle andere Ajax-supporters in het stadion. Sommige vernieuwingen hou je niet tegen en aan het begin stuiten deze vernieuwingen op verzet, maar volgend jaar of over twee jaar zijn de play-offs ingeburgerd en zeurt er niemand meer over. Wij al helemaal niet, want de komende seizoenen worden wij gewoon weer landskampioen!
Ik moet nog zien of het de volgende jaren echt doorgaat als Groningen de CL in gaat, zou toch best een blamage zijn en voor nog meer weerstand zorgen denk ik. En zoals gezegd mijn geld krijgen ze niet, hoe moeilijk ik het ook vond om tegen fnoord niet te gaan. Ik kijk wel weer lekker met de groep ergens in een kroeg, in ieder geval een goed alternatief.
pi_37247312
Wat ik wel goed vind is dat iedereen zich afkeerd van de playoffs ook de winnaars van de onderlinge wedstrijden. Ik heb nog geen een coach positief gehoord over dit kutsysteem..
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_37247460
Volgens El Mundo Deportivo heeft Henk Ten Cate bekend gemaakt dat hij na het seizoen stopt bij Barcelona. Rini Coolen zou zijn opvolger kunnen zijn, en Ajax, PSV en een Engelse club hebben interesse in zijn diensten.
  maandag 24 april 2006 @ 16:12:25 #58
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_37247474
quote:
De Jong en Van der Vaart dreigen WK te moeten missen

Slecht nieuws voor bondscoach Marco van Basten vandaag vanuit Hamburg. Nigel de Jong en Rafael van der Vaart zullen vandaag namelijk beide een operatie moeten ondergaan en dreigen mogelijk zelfs het WK te moeten missen. Hoe lang beide middenvelders uitgeschakeld zullen zijn is nog onduidelijk.

Rafael van der Vaart zal andermaal een operatie aan zijn enkel moeten ondergaan. De doktoren zullen bij hem een schroef uit zijn linkerenkel verwijderen, waarvan de international na zijn eerste operatie steeds last bleef houden. Nigel de Jong zal een kijkoperatie aan zijn knie moeten ondergaan.

Voor bondscoach Van Basten betekenen de berichten slecht nieuws. Beide spelers zaten in de 33-koppige voorselectie voor het aankomende WK, maar onduidelijk is nog of zij de start van het toernooi op 9 juni wel zullen halen. Op 15 mei zal bondscoach Van Basten zijn definitieve groep van 23 bij de FIFA in moeten leveren.
Niet alleen de medische staf van Ajax is slecht Wel kut voor ze..
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  maandag 24 april 2006 @ 16:14:58 #59
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_37247547
quote:
Maduro niet tegen FC Groningen

Hedwiges Maduro zal woensdag niet meespelen in de eerste wedstrijd van de finale van de play-offs, tegen FC Groningen. De middenvelder heeft teveel last van de enkelblessure, die hij zondag tegen Feyenoord opliep. De vraag is of Maduro de bekerfinale tegen PSV zondag 7 mei haalt. Ook Rosales, Grygera, Trabelsi, Sneijder (allen geblesseerd) en Pienaar ontbreken woensdag.
  maandag 24 april 2006 @ 16:17:01 #60
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_37247623
GAAT GOED

Ook Vermaelen stopt op de training
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')