quote:Op maandag 24 april 2006 12:37 schreef jorienvdherik het volgende:
heb te ruil fifa road to the world cup wie wil deze ruilen voor een andere xbox 360 game
sorry heb die alquote:Wil ik wel ruilen tegen PGR3 (email in profiel)
Gun heb ik net verkocht.. Toevallig interesse in Call of Duty 2?quote:Op maandag 24 april 2006 12:52 schreef Bastard het volgende:
Ja meld
DOA 4 in de aanbieding, ruilen any game.. iemand noemde al Gun. Prima
Mail naar bastardvanfok@hotmail.com
Ja primaquote:Op maandag 24 april 2006 21:24 schreef RobbieLJ het volgende:
[..]
Gun heb ik net verkocht.. Toevallig interesse in Call of Duty 2?
voor fifa rtwc ?quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:59 schreef Wessiej het volgende:
Ah ik zie dit topic nu pas, heb hier een gloednieuwe Far Cry Instincts Predator te ruil of te koop.
Burnout Revenge het liefst
NFS - 30 incl ?quote:Op maandag 24 april 2006 13:44 schreef XTracer het volgende:
Ik had dus PDZ, DOA4 en NFS MW in de aanbieding voor de ruil. Het liefste ruil ik ze omdat je dan zo'n beetje eerlijk kan oversteken (soms met bij betaling).
Ik wil wel ruilen tegen Top Spin, Burnout, PGR of een ander leuk spel (geen Gun).
¤30 voor condemned?quote:Op woensdag 26 april 2006 11:57 schreef Heintje het volgende:
Laat ik maar eens een TVP plaatsen met de melding dat ik Condemned nog in de aanbieding heb. Te koop of te ruil.
Ik neem aan dat dat inclusief verzend kosten is.quote:
Doa4 of NFS ? Woon ook in Zwolle.quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:55 schreef Ipho het volgende:
Ik ben van plan, GRAW weg te doen. Wie bied er een mooi spel? Ruilen via de post, doe ik niet aan. Woon in de richting van Zwolle.
ruilen voor fifa ?quote:Op woensdag 26 april 2006 17:14 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat inclusief verzend kosten is.
Tenzij er iemand voor morgen ongeveer deze tijd meer geboden heeft vind ik het goed.
Ik mail je morgen wel mijn rekening gegevens en dan moet je je adres maar terug sturen.
quote:Op woensdag 26 april 2006 17:14 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat inclusief verzend kosten is.
Tenzij er iemand voor morgen ongeveer deze tijd meer geboden heeft vind ik het goed.
Ik mail je morgen wel mijn rekening gegevens en dan moet je je adres maar terug sturen.
Sorry, fifa spreekt me niet echt aan.quote:
Je hebt mail.quote:
Done!quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:51 schreef pspmaniak het volgende:
[..]
NFS - 30 incl ?
@ Darkmanta : Kameo 30 incl ?
@ koei : NFS 30 incl ?
Yep.. dat heb ik.quote:Op vrijdag 28 april 2006 09:39 schreef nexhil het volgende:
Iemand nog DOA4 in de aanbieding?
Ik heb hem te ruil.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:44 schreef Frag_adder het volgende:
Heeft iemand GRAW in de aanbieding?
Ik heb overingens Kameo te ruil / koop
En terug gemaildquote:Op vrijdag 28 april 2006 10:05 schreef pspmaniak het volgende:
darkmanta, ik heb je gemaild
ben nog op zoek naar :
Amped 3
Gun
king Kong
NFS MW
en andere leuke games.
nee sorry, ik heb em net 3 wekenquote:Op vrijdag 28 april 2006 12:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb je niks te ruilen? Dat doe ik liever namelijk
Néé, die lijken me niet zo leuk. Wel lijkt Doa4 me leuk. Maar niet voor GRAW.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:27 schreef XTracer het volgende:
[..]
Doa4 of NFS ? Woon ook in Zwolle.
Kan de hele zooi al verkopen voor een bedrag dat dan 8 euro hoger ligt dan jouw bodquote:Op zaterdag 29 april 2006 11:46 schreef Frag_adder het volgende:
@wessiej 30 euro inc voor graw?
het is nu zaterdag, mag ik hem alsjeblieft van je kopen ? plz oh plz oh plz ?quote:Op woensdag 26 april 2006 14:29 schreef koei het volgende:
pspmaniak, ik wacht nog even een paar dagen af of er iemand iets leuks te ruil heeft (ik ruil liever). Als ik zaterdag nog geen leuk ruilbod heb gekregen dan mag je 'm kopen voor 30 incl.
mail me maar op koei@fok.nl, dan regelen we hetquote:Op zaterdag 29 april 2006 16:31 schreef pspmaniak het volgende:
[..]
het is nu zaterdag, mag ik hem alsjeblieft van je kopen ? plz oh plz oh plz ?![]()
Nou ja bijna any game danquote:Op maandag 1 mei 2006 10:13 schreef nexhil het volgende:
[..]
ruilen tegen road to fifa worldcup 2006?
10 euro!!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:06 schreef Wessiej het volgende:
Bied hier een gloednieuwe faceplate aan van The Outfit.
KING KONG, 20euro...?quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:20 schreef Keffo het volgende:
ik heb King Kong en PGR3 liggen.
het liefst 1 op 1 ruilen tegen:
-Far Cry
-BF2
-FIFA WC 2006
-GRAW
-NFS
Anders 35 eu ps.
25 eu heb je een deal. Ik doe net aan versturen tho....dus je kan hem halen in utrecht.quote:
Ik wil Tomb Raider wel ruilen voor PGR3. Woon in Utrecht.quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:15 schreef Hitpoint het volgende:
Ik heb hier nog Tomb Raider: Legend te koop/ te ruil.
Als het een ruil wordt ben ik geinteresseerd in:
- Top Spin 2
- Battlefield 2: MC
- PGR3
- Oblivion
- Ridge Racer 6
Mijn mailadres staat in mijn profiel.
Waarom niet sturen? Hmmm, ik zal er over na moeten denken, k heb niet zo veel tijd en weet niet of ik het kan ophalen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 08:52 schreef Keffo het volgende:
[..]
25 eu heb je een deal. Ik doe net aan versturen tho....dus je kan hem halen in utrecht.
Ik heb interesse in DO4... Wat moet je ervoor hebben ?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:59 schreef XTracer het volgende:
Damnit, weer te laat, had nog DOA4 in de aanbieding
Plaats?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:05 schreef Keffo het volgende:
Heb deze los te koop:
5 games inc doosje en boekje:
- Oblivion 40 eu
- Top Spin 2 40 eu
- Dead or Alive 4 35 eu
- Full Auto 35 eu
- King Kong 30 eu
Ophalen heeft de voorkeur maar opsturenis bespreekbaar. Mn email staat in mn profiel als je interesse hebt.
Over de prijzen valt verder niet te onderhandelen.
Utrechtquote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:37 schreef pspmaniak het volgende:
Battlefield : Modern Combat te koop.
richtprijs 42,50
Ruilen voor PGR?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:57 schreef Cybje het volgende:
Te koop: The Elder's Scroll IV Oblivion voor de Xbox 360
Richtprijs is 40 euro
Ik heb 'm een weekje gehad en in die tijd 2-3 keer gespeeld. Ik had er zelf iets meer en anders aan verwacht. Ik vind het spel te moeilijk om lekker lui op de bank te gaan spelen. Je moet echt van dit genre houden, dan is het natuurlijk een supergaaf spel. Hoesje, boekje, map en DVD'tje zitten erbij natuurlijk.
Nee, sorry. Ik heb de demo van PGR gespeeld, maar ik vond 'm niet zo heel leuk. Ik wil eventueel wel ruilen tegen Quake 4.quote:
En hoeveel vraag je voor DOA4?quote:Op zondag 14 mei 2006 18:38 schreef wendyclear het volgende:
Iemand ZIJN Top Spin 2 of GRAW ruilen tegen MIJN Dead or Alive 4? Dead or Alive ook eventueel tekoop voor 35 euro.
Staat erbijquote:
Hij is 100 procent krasvrij, 1x gespeeld, maar niet mijn type spel. Ik mail je voor de afhandeling.quote:Op zondag 14 mei 2006 20:07 schreef Vendris het volgende:
[..]
![]()
ook goeie morgen, als de cd verder krasvrij is enz. wil ik wel tot aankoop over gaan
![]()
![]()
Just to be sure: me email adres eindigt op .co.uk niet .com. dit staat wel in me profiel maar toch word dit vaak over t hoofd gezienquote:Op zondag 14 mei 2006 20:21 schreef wendyclear het volgende:
[..]
Hij is 100 procent krasvrij, 1x gespeeld, maar niet mijn type spel. Ik mail je voor de afhandeling.
Jouw oblivion tegen mijn DOA4 ?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:10 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Ik heb te koop/ruil
Oblivion(45) / Condemnded(30) / PDZ(30)
Ik heb al GRAW/Kameo/Top spin2/COD2/battlefield 2/blazing angels/PGR3
Ik heb rtwc 2006 liggen, ik woon in nijmegenquote:Op maandag 15 mei 2006 14:02 schreef Madhouse1979 het volgende:
Ik zoek:
Fifa RTW 2006
Fifa World cup 2006
beiden voor de 360 natuurlijk!
Graag ook een beetje in de buurt van Arnhem!
Dus heb je wat? Mail me dan ff! (adres staat in mijn profiel)
Ik heb wel interesse.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:12 schreef IFASS het volgende:
Heb hier nog Burnout 3:Revenge liggen.. vroeg me af.. is die nog wat waard? (nieuw en sealed)
Verkopenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:19 schreef Smots het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse.
Wil je 'm verkopen of ruilen?
hey, ik heb hem ondertussen al. toch hardstikke bedankt.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:54 schreef robbertmeijers het volgende:
BERICHT AAN PSPS MANIAK
![]()
Jij gaf aan PDZ van mij te willen overnemen !!
Geldt dit verzoek nog altijd?
Grtz.
wat wil je ervoor hebben?quote:
Ik heb PDZ voor je. WIl je dat ruilen tegen FNR of evt. tegen een andere game (evt. incl. bijbetaling mijnerzijds)?quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:47 schreef Opgeduveld het volgende:
Ik heb deze spellen uitgespeeld en zet ze dus nu te koop, ik ben opzoek naar Burnout Revenge en Far Cry.. maar kopen kan ook!
Games die ik al heb:
etc.etc.etc.
Full auto tegen condemned of PDZ ruilen?quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:52 schreef Keffo het volgende:
Ik heb Full Auto en King Kong te ruil.
Voorkeur gaat uit naar Fifa RTTFWC 2006 of Top Spin 2.
Je kan me altijd mailen, zie profiel
Thanks, but no thanks.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:38 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
[..]
Full auto tegen condemned of PDZ ruilen?
quote:Op zondag 21 mei 2006 12:47 schreef Wii het volgende:
Zwarte Xbox 360 gezocht!
Heb inmiddles Burnout gekocht, helemaal geen 2e hands advertenties van gevonden -> niemand wou m kwijtquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:47 schreef Nudie het volgende:
Gezocht:
Burnout Revenge
Ghost Rcon Advance Warrior
Call of Duty II
(eventueel kan ik een van deze titels ruilen tegen mijn Perfect Dark Zero)
Omgeving Haarlem/Leiden kan opgehaald/opgestuurd worden. Mail/Msn naar mikos@mail.com als je dr vanaf wil.
quote:Op maandag 22 mei 2006 17:08 schreef Nudie het volgende:
[..]
Heb inmiddles Burnout gekocht, helemaal geen 2e hands advertenties van gevonden -> niemand wou m kwijtDus maar even nieuw aangeschaft.
37,50 inclusief de verzendkosten is meteen een deal.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:04 schreef wendyclear het volgende:
Wat moet ie kosten? (Football Manager 2006)
Ik heb nog 3 games liggen, die ik wel ergens voor wil ruilen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:19 schreef JoMo0 het volgende:
Ik heb te koop of te ruil : PGR 3 & MS Advanced Scart Kabel![]()
Prima , ik heb gemaild naar het emailadres in je profielquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:32 schreef XTracer het volgende:
[..]
Ik heb nog 3 games liggen, die ik wel ergens voor wil ruilen.
Need For Speed Most Wanted, Dead or Alive 4 en Perfect Dark Zero. misschien wil je die 2 dingen ruilen tegen 1 of 2 van deze games?
Sorry, maar Top Spin ben ik nog niet beu.
[XBOX 360] 101 Voor next gen gaming! bedoel je zoiets?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:06 schreef NX het volgende:
Misschien verkeerde topic om dit te vragen, maar hebben we ook een general x360 topic, waar accessoires, spellen, updates, etc worden besproken? (ander moet er maar een gemaakt worden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |