10 euro!!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:06 schreef Wessiej het volgende:
Bied hier een gloednieuwe faceplate aan van The Outfit.
KING KONG, 20euro...?quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:20 schreef Keffo het volgende:
ik heb King Kong en PGR3 liggen.
het liefst 1 op 1 ruilen tegen:
-Far Cry
-BF2
-FIFA WC 2006
-GRAW
-NFS
Anders 35 eu ps.
25 eu heb je een deal. Ik doe net aan versturen tho....dus je kan hem halen in utrecht.quote:
Ik wil Tomb Raider wel ruilen voor PGR3. Woon in Utrecht.quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:15 schreef Hitpoint het volgende:
Ik heb hier nog Tomb Raider: Legend te koop/ te ruil.
Als het een ruil wordt ben ik geinteresseerd in:
- Top Spin 2
- Battlefield 2: MC
- PGR3
- Oblivion
- Ridge Racer 6
Mijn mailadres staat in mijn profiel.
Waarom niet sturen? Hmmm, ik zal er over na moeten denken, k heb niet zo veel tijd en weet niet of ik het kan ophalen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 08:52 schreef Keffo het volgende:
[..]
25 eu heb je een deal. Ik doe net aan versturen tho....dus je kan hem halen in utrecht.
Ik heb interesse in DO4... Wat moet je ervoor hebben ?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:59 schreef XTracer het volgende:
Damnit, weer te laat, had nog DOA4 in de aanbieding
Plaats?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:05 schreef Keffo het volgende:
Heb deze los te koop:
5 games inc doosje en boekje:
- Oblivion 40 eu
- Top Spin 2 40 eu
- Dead or Alive 4 35 eu
- Full Auto 35 eu
- King Kong 30 eu
Ophalen heeft de voorkeur maar opsturenis bespreekbaar. Mn email staat in mn profiel als je interesse hebt.
Over de prijzen valt verder niet te onderhandelen.
Utrechtquote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:37 schreef pspmaniak het volgende:
Battlefield : Modern Combat te koop.
richtprijs 42,50
Ruilen voor PGR?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:57 schreef Cybje het volgende:
Te koop: The Elder's Scroll IV Oblivion voor de Xbox 360
Richtprijs is 40 euro
Ik heb 'm een weekje gehad en in die tijd 2-3 keer gespeeld. Ik had er zelf iets meer en anders aan verwacht. Ik vind het spel te moeilijk om lekker lui op de bank te gaan spelen. Je moet echt van dit genre houden, dan is het natuurlijk een supergaaf spel. Hoesje, boekje, map en DVD'tje zitten erbij natuurlijk.
Nee, sorry. Ik heb de demo van PGR gespeeld, maar ik vond 'm niet zo heel leuk. Ik wil eventueel wel ruilen tegen Quake 4.quote:
En hoeveel vraag je voor DOA4?quote:Op zondag 14 mei 2006 18:38 schreef wendyclear het volgende:
Iemand ZIJN Top Spin 2 of GRAW ruilen tegen MIJN Dead or Alive 4? Dead or Alive ook eventueel tekoop voor 35 euro.
Staat erbijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |