Hij is 100 procent krasvrij, 1x gespeeld, maar niet mijn type spel. Ik mail je voor de afhandeling.quote:Op zondag 14 mei 2006 20:07 schreef Vendris het volgende:
[..]
![]()
ook goeie morgen, als de cd verder krasvrij is enz. wil ik wel tot aankoop over gaan
![]()
![]()
Just to be sure: me email adres eindigt op .co.uk niet .com. dit staat wel in me profiel maar toch word dit vaak over t hoofd gezienquote:Op zondag 14 mei 2006 20:21 schreef wendyclear het volgende:
[..]
Hij is 100 procent krasvrij, 1x gespeeld, maar niet mijn type spel. Ik mail je voor de afhandeling.
Jouw oblivion tegen mijn DOA4 ?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:10 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Ik heb te koop/ruil
Oblivion(45) / Condemnded(30) / PDZ(30)
Ik heb al GRAW/Kameo/Top spin2/COD2/battlefield 2/blazing angels/PGR3
Ik heb rtwc 2006 liggen, ik woon in nijmegenquote:Op maandag 15 mei 2006 14:02 schreef Madhouse1979 het volgende:
Ik zoek:
Fifa RTW 2006
Fifa World cup 2006
beiden voor de 360 natuurlijk!
Graag ook een beetje in de buurt van Arnhem!
Dus heb je wat? Mail me dan ff! (adres staat in mijn profiel)
Ik heb wel interesse.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:12 schreef IFASS het volgende:
Heb hier nog Burnout 3:Revenge liggen.. vroeg me af.. is die nog wat waard? (nieuw en sealed)
Verkopenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:19 schreef Smots het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse.
Wil je 'm verkopen of ruilen?
hey, ik heb hem ondertussen al. toch hardstikke bedankt.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:54 schreef robbertmeijers het volgende:
BERICHT AAN PSPS MANIAK
![]()
Jij gaf aan PDZ van mij te willen overnemen !!
Geldt dit verzoek nog altijd?
Grtz.
wat wil je ervoor hebben?quote:
Ik heb PDZ voor je. WIl je dat ruilen tegen FNR of evt. tegen een andere game (evt. incl. bijbetaling mijnerzijds)?quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:47 schreef Opgeduveld het volgende:
Ik heb deze spellen uitgespeeld en zet ze dus nu te koop, ik ben opzoek naar Burnout Revenge en Far Cry.. maar kopen kan ook!
Games die ik al heb:
etc.etc.etc.
Full auto tegen condemned of PDZ ruilen?quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:52 schreef Keffo het volgende:
Ik heb Full Auto en King Kong te ruil.
Voorkeur gaat uit naar Fifa RTTFWC 2006 of Top Spin 2.
Je kan me altijd mailen, zie profiel
Thanks, but no thanks.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:38 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
[..]
Full auto tegen condemned of PDZ ruilen?
quote:Op zondag 21 mei 2006 12:47 schreef Wii het volgende:
Zwarte Xbox 360 gezocht!
Heb inmiddles Burnout gekocht, helemaal geen 2e hands advertenties van gevonden -> niemand wou m kwijtquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:47 schreef Nudie het volgende:
Gezocht:
Burnout Revenge
Ghost Rcon Advance Warrior
Call of Duty II
(eventueel kan ik een van deze titels ruilen tegen mijn Perfect Dark Zero)
Omgeving Haarlem/Leiden kan opgehaald/opgestuurd worden. Mail/Msn naar mikos@mail.com als je dr vanaf wil.
quote:Op maandag 22 mei 2006 17:08 schreef Nudie het volgende:
[..]
Heb inmiddles Burnout gekocht, helemaal geen 2e hands advertenties van gevonden -> niemand wou m kwijtDus maar even nieuw aangeschaft.
37,50 inclusief de verzendkosten is meteen een deal.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:04 schreef wendyclear het volgende:
Wat moet ie kosten? (Football Manager 2006)
Ik heb nog 3 games liggen, die ik wel ergens voor wil ruilen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:19 schreef JoMo0 het volgende:
Ik heb te koop of te ruil : PGR 3 & MS Advanced Scart Kabel![]()
Prima , ik heb gemaild naar het emailadres in je profielquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:32 schreef XTracer het volgende:
[..]
Ik heb nog 3 games liggen, die ik wel ergens voor wil ruilen.
Need For Speed Most Wanted, Dead or Alive 4 en Perfect Dark Zero. misschien wil je die 2 dingen ruilen tegen 1 of 2 van deze games?
Sorry, maar Top Spin ben ik nog niet beu.
[XBOX 360] 101 Voor next gen gaming! bedoel je zoiets?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:06 schreef NX het volgende:
Misschien verkeerde topic om dit te vragen, maar hebben we ook een general x360 topic, waar accessoires, spellen, updates, etc worden besproken? (ander moet er maar een gemaakt worden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |