quote:Op maandag 24 april 2006 14:38 schreef MrX1982 het volgende:
Te verkrijgen op de betere subfora.
hohoho, 3 VMBO TL!quote:Op maandag 24 april 2006 14:45 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Meisje uit 2 VMBO zeker? Viezerik.
Maar je kunt er helemaal niks van bakken?quote:Op maandag 24 april 2006 14:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee. Arabische woorden schrijven met normale letters is poep!![]()
swieja = een beetjequote:Op maandag 24 april 2006 14:49 schreef Floridinges het volgende:
[..]
Maar je kunt er helemaal niks van bakken?
Jammer.
Zo! Dat ga jij voor haar bepalen?quote:Op maandag 24 april 2006 14:48 schreef Mutant01 het volgende:
Overigens gaat mijn vrouw geen hoofddoek dragen.
Man, ze zijn daar veel te modern voor me, bier zuipen, roken, alles wat God verboden heeft. Ze hebben daar zelfs breezersletten.quote:Op maandag 24 april 2006 14:49 schreef MrX1982 het volgende:
Heb je er een gescoord in Marokko?
Al die theedoeken in de was:N Kan je beter gebruiken voor het drogen van de afwas.quote:Op maandag 24 april 2006 14:48 schreef Mutant01 het volgende:
Chassidische pruik natuurlijk.quote:Op maandag 24 april 2006 14:48 schreef Mutant01 het volgende:
Ja, want als ze het draagt dan denken mensen dat ik haar onderdruk. (Logica hequote:Op maandag 24 april 2006 14:50 schreef Floridinges het volgende:
[..]
Zo! Dat ga jij voor haar bepalen?
Ik had gehoopt op iets...ja...substantielers.quote:
Juist jij hebt het door! Opvoeden die vrouwen.quote:Op maandag 24 april 2006 14:50 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Al die theedoeken in de wasKan je beter gebruiken voor het drogen van de afwas.
Wat een verloedering. Ze hebben er zeker tmf en mtvquote:Op maandag 24 april 2006 14:50 schreef Mutant01 het volgende:
Man, ze zijn daar veel te modern voor me, bier zuipen, roken, alles wat God verboden heeft. Ze hebben daar zelfs breezersletten.
Een catch22: je gaat haar onderdrukken zodat mensen denken dat je haar niet onderdrukt. Prachtigquote:Op maandag 24 april 2006 14:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, want als ze het draagt dan denken mensen dat ik haar onderdruk. (Logica he)
MTV hebben ze daar, de duitse versie nogwel. Allemaal sex drugs en rock and roll op de Duitse MTV.quote:Op maandag 24 april 2006 14:52 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wat een verloedering. Ze hebben er zeker tmf en mtv.
Dan moet je maar uitwijken naar Iran.
Niks menselijks is ze soms vreemd, hè? Die leipe mocroflavour toch.quote:Op maandag 24 april 2006 14:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Man, ze zijn daar veel te modern voor me, bier zuipen, roken, alles wat God verboden heeft. Ze hebben daar zelfs breezersletten.
Loslopend toiletpapier.quote:Op maandag 24 april 2006 14:54 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb anders in al die steden die ik bezocht heb wel 2 burka's gezien!
Weet niet, nooit geprobeerd om met een Burka over mijn hoofd door de stad te lopen met 30 graden celcius.quote:Op maandag 24 april 2006 14:55 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Loslopend toiletpapier.
Is dat niet erg warm?
Duitse versie. Wat raar.quote:Op maandag 24 april 2006 14:53 schreef Mutant01 het volgende:
MTV hebben ze daar, de duitse versie nogwel. Allemaal sex drugs en rock and roll op de Duitse MTV.
Wat dacht je van al die gay en lesbo dating shows. Je wordt ermee doodgegooitquote:Op maandag 24 april 2006 14:56 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Duitse versie. Wat raar.
Hey du, wolst du ein Breezer und dann gehen wir bümsen.
Katalysator voor islam fundamentalisme.
Zonder umlaut, Liebchen.quote:Op maandag 24 april 2006 14:56 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Duitse versie. Wat raar.
Hey du, wolst du ein Breezer und dann gehen wir bümsen.
Katalysator voor islam fundamentalisme.
Je zit haar uit te huwelijken, seksist.quote:Op maandag 24 april 2006 14:49 schreef George-Butters het volgende:
[..]
hohoho, 3 VMBO TL!
Ik doe niks met haar. Dat is Mut01 zijn verantwoordelijkheid.
Pçies.quote:
Probeer het nog eens, dat Marokkaans te lezen.quote:
Nee!quote:Op maandag 24 april 2006 15:05 schreef Floridinges het volgende:
[..]
Probeer het nog eens, dat Marokkaans te lezen.
Heb je het nu pas door?quote:Op maandag 24 april 2006 15:06 schreef Mutant01 het volgende:
Kloon-alert!
Weet wat je doet. Je vraagt me Meki in te schakelen.quote:
Sherlock, natuurlijk. Wakker blijven Floortje.quote:Op maandag 24 april 2006 15:08 schreef Floridinges het volgende:
[..]
Heb je het nu pas door?![]()
Of bedoel je Sherlock?
Van wie dan?
Eerst emotionele toenadering. De rest vloeit daar vanzelf uit voort. Vrije keuze.quote:Op maandag 24 april 2006 15:04 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Je zit haar uit te huwelijken, seksist.
Van wie is dat een kloon?quote:Op maandag 24 april 2006 15:11 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Sherlock, natuurlijk. Wakker blijven Floortje.
zal wel een islamofoob zijn.quote:Op maandag 24 april 2006 15:14 schreef Floridinges het volgende:
[..]
Van wie is dat een kloon?
Ik ben er zo slecht in, hè?
Destiny's Child. Schokkend!quote:Beyonce:
Baby I see you working hard I wanna let you know I'm proud to let you know that I admire what you do.
The more if I need to reassure you my life will be purposeless without you(yeah)
If I want it (got it)
When I ask you (you provide it)
You inspired me to be better, Challenge me for the better so back and let me pour out my love letter.
Let me help you take off your shoes, untie your shoe strings take off your cuffliks.
What you wanna eat boo let me feed you, let me run your bath water whatever your desire I'll aspire you.
Sing you a song turn the game on I'll brush your hair Help you put your do rag on.
Want a foot rub(yeah) you want a manicure
Baby I'm yours I wanna cater to my boy!
Chours:
Let me cater to you cause baby this is your day do anything for my man baby you blow me away.
I got your slippers, your dinner your desert and so much more.
Anything you want let me cater to you inspired me from the heart can't nothing tear us apart you all I want in a man I put my life in your hands got your slippers your dinner your desert and so much more.
Anything you want I wanna cater to you.
Kelly:
Baby I'm happy at home let me hold you in my arms I just wanna take the stress away from you making sure that I'm doing my part(oh)
boy is there something in it to do(oh)
If you want it(I got it)
Say the word (I'll try it)
And whatever I'm not fulfilling(oh)
No other women is willing(oh)
I'm going to fulfill you mind body and spirit
I promise you(promise you)
I keep my slef up(oh)
Remain the same chick(Yeah)
you fell in love with(Yeah)
I keep it tight and I keep my figure right
I keep my hair fixed be rocking the hottest outfits
When you come home late tap me on my shoulder I'll roll over
Baby I heard you I'm here to serve you(I'm loving it, I'm loving it)
This love you need to give it is my joy
All I wanna do is cater to my Boy!
Chours
Michelle:
I wanna give you my breath my strenght my will to be there thats the least I can do let me cater to you.
Through the good (good)
The bad(through the bad)
The ups(ups)
And the downs(and downs)
I'll still be here for you let me cater to you cause your beautiful
I love the way you are (you are)
fulfill your every desire (desire)
Your Wish is my commad(command)
I wannna cater to my man
your heart so pure your love shines through(shines through)
The darkness we'll get through(now so much)
So much of me and you.
I wanna cater to my man
Oh, dan is de lijst teruggebracht tot 345.000 Fokusers.quote:
knopje "connect?"quote:Op maandag 24 april 2006 15:20 schreef du_ke het volgende:
M'n oude toetsenbord doet het toch nog. Bleek een knopje over het hoofd gezien te hebben maar nu werkt hij weer als vanouds en heerlijk draadloos
.
quote:Op maandag 24 april 2006 15:21 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Oh, dan is de lijst teruggebracht tot 345.000 Fokusers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |