Nou, dat dan ook.quote:
Heb niet het idee dat ze dat in Amsterdam ook massaal zo zien...quote:Op maandag 24 april 2006 13:14 schreef MrX1982 het volgende:
Cohen. Ongelofelijk zwakke bestuurder.
Echt zo'n buurthuis type die nooit de werkelijkheid onder ogen wil zien.
quote:Op maandag 24 april 2006 13:17 schreef Floridinges het volgende:
Ik weet een leukere.
Wat is Cohens mentale defect?
Antwoord: hij kent twee van de vier fasen van de rouwverwerking niet. Normale mensen kennen de schok, de ontkenning, de verwerking en de berusting.
Cohen heeft alleen de ontkenning en de berusting.
Daarom is Aboutaleb de man met het verhaalquote:Op maandag 24 april 2006 13:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb niet het idee dat ze dat in Amsterdam ook massaal zo zien...
Ik heb met HenriOsewoudt, een libertarier, afgesproken om een poosje van "ideologie" te wisselen. Hij is nu de SP'er.quote:Op maandag 24 april 2006 13:18 schreef M.vgroen het volgende:
Floridinges, waarom gebruik je je oude account niet meer?
Dat idee heb ik inderdaad ook niet.quote:Op maandag 24 april 2006 13:19 schreef du_ke het volgende:
Heb niet het idee dat ze dat in Amsterdam ook massaal zo zien...
Ja, grappig is-ie, hè? En veel harder dan dat slappe-theegezeik ook nog.quote:
WOW: het alleen maar interessante mensen op fok topicquote:Op maandag 24 april 2006 13:24 schreef Floridinges het volgende:
[..]
Ja, grappig is-ie, hè? En veel harder dan dat slappe-theegezeik ook nog.
quote:Op maandag 24 april 2006 13:25 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
WOW: het alleen maar interessante mensen op fok topic
Ik vond de mijne véél leuker.quote:Op maandag 24 april 2006 13:30 schreef MrX1982 het volgende:
Wanneer brengt Cohen zijn eigen thee soort op de markt.
U heeft genoeg van uitgesproken thee met een smaak.
Cohen-thee. Vlees noch vis. Een heerlijk kopje consensus thee.
Heb je die zelf bedacht?quote:Op maandag 24 april 2006 13:32 schreef Floridinges het volgende:
Ik vond de mijne véél leuker.
Die arrogantie komt door mijn fantopic.
Samen met iemand in de kroeg, ja.quote:
Oh dat is wel goedquote:Op maandag 24 april 2006 13:35 schreef Floridinges het volgende:
Samen met iemand in de kroeg, ja.
en jij?quote:
Ja zojuist bedacht. Meester der improvisatiesquote:Op maandag 24 april 2006 13:39 schreef Tafkahs het volgende:
en jij?
Om in een bos-en lommerrijke omgeving naar de baarsjes te kijken, denkend aan uw liquide middelen.quote:Op maandag 24 april 2006 13:30 schreef MrX1982 het volgende:
Wanneer brengt Cohen zijn eigen thee soort op de markt.
U heeft genoeg van uitgesproken thee met een smaak.
Cohen-thee. Vlees noch vis. Een heerlijk kopje consensus thee.
Het is niet dat de scholen niet beter zouden willen. 20 jaar van onderwijsvernieuwing vanuit de overheid hebben niet veel goed gedaan.quote:Op maandag 24 april 2006 11:42 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Gelukkig maar, het mbo is echt een puinhoop. Mensen met een taalachterstand (bijvoorbeeld omdat er thuis een andere taal gesproken wordt), leren niet eens goede zinnen te schrijven. Laat staan dat een hoop mbo'ers een goede sollicitatiebrief kunnen schrijven.
Als je bedenkt dat dat al een probleem is, dan zegt dat misschien ook wel iets over de kwaliteit van de rest van de vakken, maar dat idee moet vast nog even rijpen...
Inderdaad. Alsof de leraren het niet veel beter weten: veertig jar onderwijsbetutteling vanuit de PvdA hebben het er niet gemakkelijker op gemaakt voor de leraren...quote:Op maandag 24 april 2006 13:59 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Het is niet dat de scholen niet beter zouden willen. 20 jaar van onderwijsvernieuwing vanuit de overheid hebben niet veel goed gedaan.
Cyberdude?quote:Op maandag 24 april 2006 13:59 schreef Floridinges het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/147464
Van wie is dit een omkering?
En wat was dat voor iemand?quote:
Nee, jij hebt er goed zicht op.quote:Op maandag 24 april 2006 13:14 schreef MrX1982 het volgende:
Cohen. Ongelofelijk zwakke bestuurder.
Echt zo'n buurthuis type die nooit de werkelijkheid onder ogen wil zien.
De beste stuurlui staan aan wal he.quote:Op maandag 24 april 2006 14:04 schreef George-Butters het volgende:
Nee, jij hebt er goed zicht op.
De pizzakauwer uit Agadir!quote:Op maandag 24 april 2006 14:07 schreef Mutant01 het volgende:
Yo yo.
Neequote:Op maandag 24 april 2006 14:10 schreef Floridinges het volgende:
[..]
De pizzakauwer uit Agadir!
Vind je dat een goede bijnaam?
de lespraktijk is heel anders dan het zachte pluche waarin die politieke misdadigers zitten.quote:Op maandag 24 april 2006 14:00 schreef Floridinges het volgende:
[..]
Inderdaad. Alsof de leraren het niet veel beter weten: veertig jar onderwijsbetutteling vanuit de PvdA hebben het er niet gemakkelijker op gemaakt voor de leraren...
Wat dacht je van Hassan de Kafirdoder?quote:
Tijd voor Mrdinges!quote:Op maandag 24 april 2006 14:12 schreef MrX1982 het volgende:
Heerlijk Helder Links.
Ik ervaar de laatste tijd linksche sympathieën.
Inderdaad. Een jarenlange PvdA-hegemonie. Dat mensen er nog op stemmenquote:Op maandag 24 april 2006 14:14 schreef George-Butters het volgende:
[..]
de lespraktijk is heel anders dan het zachte pluche waarin die politieke misdadigers zitten.
quote:Op maandag 24 april 2006 14:16 schreef Johan_de_With het volgende:
Jouw bestaan hangt ook van woorspelige personages aan elkaar, he? Schreef hij dat op je etui terwijl jullie Hanscrabble aan het doen waren in lotushouding?
Daar is het ook voor gemaaktquote:Op maandag 24 april 2006 14:12 schreef MrX1982 het volgende:
Heerlijk Helder Links.
Ik ervaar de laatste tijd linksche sympathieën.
Bolle!??!?quote:Op maandag 24 april 2006 14:16 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Laat je bolle toet nog s zien! aaaaahhh toooeeee!
Ook huiswerk zeker?quote:Op maandag 24 april 2006 14:16 schreef Johan_de_With het volgende:
Jouw bestaan hangt ook van woorspelige personages aan elkaar, he? Schreef hij dat op je etui terwijl jullie Hanscrabble aan het doen waren in lotushouding?
Hans-crabble?quote:Op maandag 24 april 2006 14:16 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik ben geen voorstander van klonen. Maar dat kan natuurlijk nog komenquote:Op maandag 24 april 2006 14:15 schreef Floridinges het volgende:
Tijd voor Mrdinges!
Laat je niet op de kast krijgen. Hij is gewoon gefrustreerd omdat zijn Marokkaanse schandknaapjestijd voorbij is.quote:
Read my lips: I never inhaled, I did not have sex with that woman, en wat al nog niet meer om deze beschuldiging te ontkrachten.quote:Op maandag 24 april 2006 14:23 schreef George-Butters het volgende:
[..]
floripas: "lekkere bolle toet."
quote:Op maandag 24 april 2006 14:24 schreef Floridinges het volgende:
[..]
Laat je niet op de4 kast krijgen. Hij is gewoon gefrustreerd omdat zijn Marokkaanse schandknaapjestijd voorbij is.![]()
quote:Op maandag 24 april 2006 14:23 schreef George-Butters het volgende:
[..]
floripas: "lekkere bolle toet."
Het is zó leuk!quote:Op maandag 24 april 2006 14:24 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik ben geen voorstander van klonen. Maar dat kan natuurlijk nog komen.
Mien toet is niet bol.quote:
Waarom niet zelf een kloon aan gemaakt omdat je geen hotmail adres mag gebruiken?quote:Op maandag 24 april 2006 14:26 schreef Floridinges het volgende:
Het is zó leuk!
Het duurde wel even voor ik iemand zo ver had dat-ie een kloon voor me wilde maken.
De vraag stellen is hem antwoorden.quote:Op maandag 24 april 2006 14:29 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Waarom niet zelf een kloon aan gemaakt omdat je geen hotmail adres mag gebruiken?
Beter gauw gaan, denk! Je weet toch!quote:Op maandag 24 april 2006 14:29 schreef Mutant01 het volgende:
Bolle toetjes zijn sexy in Marokko heur! Net als "wit" zijn![]()
De toet van Mutant is bol. Jouw toet is als die van een engel (:r ik walg van mezelf, wat een geslijm)quote:Op maandag 24 april 2006 14:27 schreef Floridinges het volgende:
[..]
Mien toet is niet bol.![]()
Ik zat maandag nog in het schandblok. Ik kon zo mijn hoofd en handen er weer uittrekken, in tegenstelling tot de anderen.
Ey! Nee jij bent lekker!quote:Op maandag 24 april 2006 14:31 schreef George-Butters het volgende:
[..]
De toet van Mutant is bol. Jouw toet is als die van een engel (:r ik walg van mezelf)
Ik walg met je mee.quote:Op maandag 24 april 2006 14:31 schreef George-Butters het volgende:
De toet van Mutant is bol. Jouw toet is als die van een engel (:r ik walg van mezelf, wat een geslijm)
"Ewa! Waar kom jij vandaan, hèbiba? En hedroe zjie swieja, ga je mee naar huis, zina? Waga hèbiba djeli, tila, tila! Achterop de brommer!"quote:Op maandag 24 april 2006 14:29 schreef Mutant01 het volgende:
Bolle toetjes zijn sexy in Marokko heur! Net als "wit" zijn![]()
Mijn toet is als die van een engelquote:Op maandag 24 april 2006 14:31 schreef George-Butters het volgende:
[..]
De toet van Mutant is bol. Jouw toet is als die van een engel (:r ik walg van mezelf, wat een geslijm)
Je bent gewoon een Marokkaan!quote:Op maandag 24 april 2006 14:35 schreef Floridinges het volgende:
[..]
"Ewa! Waar kom jij vandaan, hèbiba? En hedroe zjie swieja, ga je mee naar huis, zina? Waga hèbiba djeli, tila, tila! Achterop de brommer!"
Dat kan niet.quote:Op maandag 24 april 2006 14:38 schreef George-Butters het volgende:
Ik heb een Habiba bij mij in de klas. Een voorbeeldige leerling. Positief, hard werkend, grappig en ook nog s gewoon vrouwelijk (kleding en uiterlijk). Een aanwinst voor deze maatschappij.
Onzin, allemaal zorgen ze voor problemen. Die hoofddoekjes lusten we rauw!quote:Op maandag 24 april 2006 14:40 schreef MrX1982 het volgende:
Volgens mij zijn het vooral Marokkaanse jongens die voor problemen zorgen en niet zo zeer de vrouwen.
Ik weet niet wat het betekent, ik imiteer gewoon wat ik altijd op straat hoor. Ik heb een beetje een talenknobbel. Ik dacht dat het bullshit zou worden als ik het zou intypen. Niet dus?quote:
Dat is ook weer zo ik was weer te positief.quote:Op maandag 24 april 2006 14:41 schreef Mutant01 het volgende:
Onzin, allemaal zorgen ze voor problemen. Die hoofddoekjes lusten we rauw!
Nee. Arabische woorden schrijven met normale letters is poep!quote:Op maandag 24 april 2006 14:42 schreef Floridinges het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het betekent, ik imiteer gewoon wat ik altijd op straat hoor. Ik heb een beetje een talenknobbel. Ik dacht dat het bullshit zou worden als ik het zou intypen. Niet dus?
Kun je het voor me vertalen? "Hèbiba" weet ik, de rest niet.
Meisje uit 2 VMBO zeker? Viezerik.quote:Op maandag 24 april 2006 14:42 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Moet ik julie aan elkaar voorstellen?
Heb je problemen ofzo!?!?!?quote:Op maandag 24 april 2006 14:44 schreef RichardQuest het volgende:
Muttie is lelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |