Nou, dat dan ook.quote:
Heb niet het idee dat ze dat in Amsterdam ook massaal zo zien...quote:Op maandag 24 april 2006 13:14 schreef MrX1982 het volgende:
Cohen. Ongelofelijk zwakke bestuurder.
Echt zo'n buurthuis type die nooit de werkelijkheid onder ogen wil zien.
quote:Op maandag 24 april 2006 13:17 schreef Floridinges het volgende:
Ik weet een leukere.
Wat is Cohens mentale defect?
Antwoord: hij kent twee van de vier fasen van de rouwverwerking niet. Normale mensen kennen de schok, de ontkenning, de verwerking en de berusting.
Cohen heeft alleen de ontkenning en de berusting.
Daarom is Aboutaleb de man met het verhaalquote:Op maandag 24 april 2006 13:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb niet het idee dat ze dat in Amsterdam ook massaal zo zien...
Ik heb met HenriOsewoudt, een libertarier, afgesproken om een poosje van "ideologie" te wisselen. Hij is nu de SP'er.quote:Op maandag 24 april 2006 13:18 schreef M.vgroen het volgende:
Floridinges, waarom gebruik je je oude account niet meer?
Dat idee heb ik inderdaad ook niet.quote:Op maandag 24 april 2006 13:19 schreef du_ke het volgende:
Heb niet het idee dat ze dat in Amsterdam ook massaal zo zien...
Ja, grappig is-ie, hè? En veel harder dan dat slappe-theegezeik ook nog.quote:
WOW: het alleen maar interessante mensen op fok topicquote:Op maandag 24 april 2006 13:24 schreef Floridinges het volgende:
[..]
Ja, grappig is-ie, hè? En veel harder dan dat slappe-theegezeik ook nog.
quote:Op maandag 24 april 2006 13:25 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
WOW: het alleen maar interessante mensen op fok topic
Ik vond de mijne véél leuker.quote:Op maandag 24 april 2006 13:30 schreef MrX1982 het volgende:
Wanneer brengt Cohen zijn eigen thee soort op de markt.
U heeft genoeg van uitgesproken thee met een smaak.
Cohen-thee. Vlees noch vis. Een heerlijk kopje consensus thee.
Heb je die zelf bedacht?quote:Op maandag 24 april 2006 13:32 schreef Floridinges het volgende:
Ik vond de mijne véél leuker.
Die arrogantie komt door mijn fantopic.
Samen met iemand in de kroeg, ja.quote:
Oh dat is wel goedquote:Op maandag 24 april 2006 13:35 schreef Floridinges het volgende:
Samen met iemand in de kroeg, ja.
en jij?quote:
Ja zojuist bedacht. Meester der improvisatiesquote:Op maandag 24 april 2006 13:39 schreef Tafkahs het volgende:
en jij?
Om in een bos-en lommerrijke omgeving naar de baarsjes te kijken, denkend aan uw liquide middelen.quote:Op maandag 24 april 2006 13:30 schreef MrX1982 het volgende:
Wanneer brengt Cohen zijn eigen thee soort op de markt.
U heeft genoeg van uitgesproken thee met een smaak.
Cohen-thee. Vlees noch vis. Een heerlijk kopje consensus thee.
Het is niet dat de scholen niet beter zouden willen. 20 jaar van onderwijsvernieuwing vanuit de overheid hebben niet veel goed gedaan.quote:Op maandag 24 april 2006 11:42 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Gelukkig maar, het mbo is echt een puinhoop. Mensen met een taalachterstand (bijvoorbeeld omdat er thuis een andere taal gesproken wordt), leren niet eens goede zinnen te schrijven. Laat staan dat een hoop mbo'ers een goede sollicitatiebrief kunnen schrijven.
Als je bedenkt dat dat al een probleem is, dan zegt dat misschien ook wel iets over de kwaliteit van de rest van de vakken, maar dat idee moet vast nog even rijpen...
Inderdaad. Alsof de leraren het niet veel beter weten: veertig jar onderwijsbetutteling vanuit de PvdA hebben het er niet gemakkelijker op gemaakt voor de leraren...quote:Op maandag 24 april 2006 13:59 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Het is niet dat de scholen niet beter zouden willen. 20 jaar van onderwijsvernieuwing vanuit de overheid hebben niet veel goed gedaan.
Cyberdude?quote:Op maandag 24 april 2006 13:59 schreef Floridinges het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/147464
Van wie is dit een omkering?
En wat was dat voor iemand?quote:
Nee, jij hebt er goed zicht op.quote:Op maandag 24 april 2006 13:14 schreef MrX1982 het volgende:
Cohen. Ongelofelijk zwakke bestuurder.
Echt zo'n buurthuis type die nooit de werkelijkheid onder ogen wil zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |