Wat tofquote:Op maandag 24 april 2006 01:09 schreef Biogarde het volgende:
Nou, morgen Paul en ik bij de radio!
Jullie gaan wel luisteren he![]()
Ik heb een boel 06 nummers van users, dus wees gewaarschuwd![]()
En Skypen met de studio zou ook leuk zijn![]()
ja en dan die bus zoee van omfg Wattefffggomg deeh al Die mensjuhs zo onder mijn wilen!quote:Op maandag 24 april 2006 01:11 schreef static het volgende:
Ik hoop zo ontzettend dat jullie tegen een bus in volle vaart aanlopen.
Jah ik weet wie je bentquote:Op maandag 24 april 2006 01:12 schreef Bitchx3 het volgende:
[..]
ik ben dingie niet
denk goed na en post het niet hier
quote:Op maandag 24 april 2006 01:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik zet m'n telefoon alvast uit
We gaan samen met de busquote:Op maandag 24 april 2006 01:11 schreef static het volgende:
Blijkbaar niet gekkebuskusslushmuskutquote:Op maandag 24 april 2006 01:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Fok!Radiotopics staan toch altijd in GC, en met een fatsoenlijke OP?
morgen is het een baggeruitzendingquote:Op maandag 24 april 2006 01:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Hallooo hee ! kom jij ff zanikenquote:Op maandag 24 april 2006 01:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Dit is een "aankondiging"quote:Op maandag 24 april 2006 01:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat een gekkie ben jij ook hequote:Op maandag 24 april 2006 01:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja godver dat was alleen mara als tvp bedoeld, ga er niet op in!
Ik ga luisteren als het even kan btw
Ik las: adopterenquote:Op maandag 24 april 2006 01:15 schreef paultjuhhh het volgende:
Jullie kunnen me live op de radio adoreren via skype![]()
quote:Op maandag 24 april 2006 01:21 schreef Nosh het volgende:
Ik ga speciaal voor Paultjuhhhhhhhh deze ochtend nog Skype installeren!
(en ook een beetje voor Biogarde)
Jij bent 1 van mijn grootste fans he zo liefquote:Op maandag 24 april 2006 01:21 schreef Nosh het volgende:
Ik ga speciaal voor Paultjuhhhhhhhh deze ochtend nog Skype installeren!
(en ook een beetje voor Biogarde)
quote:Op maandag 24 april 2006 01:24 schreef Litso het volgende:
Heb je mijn nummer eigenlijk wel?
quote:Op maandag 24 april 2006 01:29 schreef Bitchx3 het volgende:
[..]
ik ben om te zoenen
Peulmans ik hou ook van jou hoor
Mijn nummer heb je lekker nietquote:Op maandag 24 april 2006 01:09 schreef Biogarde het volgende:
Nou, morgen Paul en ik bij de radio!
Jullie gaan wel luisteren he![]()
vind ik ook, al is nummer 6 ook wel erg lekker!quote:Op maandag 24 april 2006 01:32 schreef Mastertje het volgende:
nummer 2 graag
Dat moet nog komen gekkiequote:Op maandag 24 april 2006 01:32 schreef zoalshetis het volgende:
en? hoe was het radio optreden?
Met jou is elk nummer lekkerquote:Op maandag 24 april 2006 01:33 schreef fraubitch het volgende:
[..]
vind ik ook, al is nummer 6 ook wel erg lekker!
quote:
*Radio*quote:
quote:
Shit.quote:
Shit.quote:
is 7.00 ook goedquote:
O..o.....quote:
quote:
7.15quote:
It's Jostitimequote:Op maandag 24 april 2006 01:42 schreef Jajong het volgende:
Als FOK!Radio normaliter van een hoog niveau was, zou ik nu gaan klagen over de josti's in de volgende uitzending.. Maarja.
Paul kan truukjes met z'n anusquote:Op maandag 24 april 2006 01:51 schreef zoalshetis het volgende:
wat gaan jullie allemaal laten horen? doen jullie ook een spelletje? zo van raad het geluid van een watermolen? of de ludieke fok!radio rubriek: "wat hoor je nu"... tubgirl of een ballon die, aan het tuitje strak getrokken, leegloopt?
nou, nou?
of hebben jullie een leuke fok!radiosoop in petto?
ik ben razend benieuw naar zijn kundequote:
Ik hoop met leuke plopgeluidjes, zodat het een waar audiovisueel spektakel wordt!quote:
quote:Op maandag 24 april 2006 02:02 schreef Biogarde het volgende:
Ik hoorde net, dat die cam het niet meer doet![]()
Jij mag mij bellen Bioquote:Op maandag 24 april 2006 01:09 schreef Biogarde het volgende:
[FOK!radio] Paultjuuh, Biogarde en Yvonne livequote:Op maandag 24 april 2006 01:14 schreef Alexxxxx het volgende:
We gaan het toch proberen te fixenquote:Op maandag 24 april 2006 02:02 schreef Biogarde het volgende:
Ik hoorde net, dat die cam het niet meer doet![]()
quote:Op maandag 24 april 2006 12:43 schreef Nolius het volgende:
[..]
We gaan het toch proberen te fixen![]()
http://webcam.actionradio.nl
quote:Op maandag 24 april 2006 12:43 schreef Nolius het volgende:
[..]
We gaan het toch proberen te fixen![]()
http://webcam.actionradio.nl
Vanaf Utrecht CS bus 16 of 36 'pakken'quote:Op maandag 24 april 2006 01:11 schreef static het volgende:
We pakken een taxiquote:Op maandag 24 april 2006 14:01 schreef Skaai het volgende:
[..]
Vanaf Utrecht CS bus 16 of 36 'pakken'
Nolius betaald?quote:
Ik lever het bonnetje inquote:
Je kan het proberen jaquote:
Heet ik Kylie?quote:
Ik luister wel hoor, en ik denk Maikuuul ookquote:
Mwuhahahahaquote:
Ik pas er in, dus hij zeker welquote:
Zo'n tankstationstoel is niet echt groot, dus t zal wel meevallen..quote:Ik pas er in, dus hij zeker wel
Ik denk steeds dat dat mens in je avatar "uhn tiss uhn tiss uhn tiss" doet van dat nummer met dat lekkere wijfquote:
Ja duh vanavond worden de luistercijfers verbroken menquote:Op maandag 24 april 2006 14:24 schreef Nolius het volgende:
[..]
Iedereen roept altijd dat ze niet luisteren. En vervolgens gaan ze allemaal luisteren
quote:Op maandag 24 april 2006 14:32 schreef zoalshetis het volgende:
ik begin wel razend benieuwd te raken naar de persoon áchter paultjuhhh... ik den keen lief, warm persoon, met een voorliefde voor radijsjes.
Lief en warm is hij zekerquote:Op maandag 24 april 2006 14:32 schreef zoalshetis het volgende:
ik begin wel razend benieuwd te raken naar de persoon áchter paultjuhhh... ik denk een lief, warm persoon, met een voorliefde voor radijsjes.
quote:Op maandag 24 april 2006 14:36 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Lief en warm is hij zeker.
Biogarde is lief, warm, knuffelbaar en ontzettend grappig.
Jammer, vond je vorige skype sessie toch wel hendig legendarisch omdat je daar de 'de bis gepwnd fansong' liet schallen over het weidsche Fok! landschapquote:
Ja gek wtf denk jij. Alsof je daar zoveel tekst op kunt verzinnenquote:
Je hebt goddomme een jaar de tijd, kom je met zoietsquote:Op maandag 24 april 2006 17:01 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja gek wtf denk jij. Alsof je daar zoveel tekst op kunt verzinnen
[FOK!radio] Paultjuuh, Biogarde en Yvonne livequote:Op dinsdag 25 april 2006 00:37 schreef Nosh het volgende:
Helemaal vergeten!
Zeg me dat ze het herhalen ofzo!
quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:42 schreef NeoPhythe het volgende:
hij was wel koel de uitzending , topbagger
ik ben wederom geweldigquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:54 schreef paultjuhhh het volgende:
adoreer mij hier
Het was zoals verwachting matig inderdaadquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:42 schreef NeoPhythe het volgende:
hij was wel koel de uitzending , topbagger
Ze waren er de volle 2 uur.quote:Op dinsdag 25 april 2006 08:21 schreef LedZep het volgende:
Hoelaat waren ze er? Ik heb geen zin om 2 uur baggerradio terug te luisteren, vandaar.
En dan te bedenken, dat we al het één en ander op hadden, voor we binnen warenquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:14 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
goh daar hadden we niks van gemerkt
Wat deed ik danquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:14 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
goh daar hadden we niks van gemerkt
stttttttquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:16 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En dan te bedenken, dat we al het één en ander op hadden, voor we binnen waren![]()
![]()
mooi hequote:Op dinsdag 25 april 2006 12:21 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
meezingen met jannes
gelukkig niet zo vals als braun !!
kmoet eerlijk zeggen dat je beter zingt dan ikquote:
We hadden ook meezing liedjes nodig hequote:Op dinsdag 25 april 2006 12:26 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
kmoet eerlijk zeggen dat je beter zingt dan ik
niet mijn muziek smaak, maar toch, niet verkeerd
Juistquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:27 schreef paultjuhhh het volgende:
Volgens mij heb ik de helft van de uitzending gezongen ofzo
ik kan ook niet wachtenquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:22 schreef paultjuhhh het volgende:
Wanneer komt het online kennie wachten!!
quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:24 schreef zoalshetis het volgende:
gemist! ships, waar ken ikke du uutzending kriegen?
quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik kan ook niet wachten
Geweldige uitzending die ik graag 20 keer wil horen
Hier denk ik:quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:30 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]dude kijk nou eens 2 posts boven je , het staat nog niet online!
maar het komt gewoon online op www.actionradio.nl
Zal ik maarniet vragen of we gaan neukenquote:
Ik nueck wel met je kloonquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zal ik maarniet vragen of we gaan neuken?
dat staat nogal raar als iedereen denkt dat jij hetero was en ik ook
Ik heb zo'n koud vermoeden dat het niet lang meer gaat durenquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:22 schreef paultjuhhh het volgende:
Wanneer komt het online kennie wachten!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:26 schreef remlof het volgende:
Hey pssst Nolius...Het is een streamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En streams mag je zo aanbieden.
Muziek eruit knippen zou vreselijk zonde zijn in dezen![]()
Inderdaad, tussen al dat geouwehoer door moet je idd af en toe effe lekkere muziek hebbenquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:30 schreef Nolius het volgende:
[..]
Het is een streamEn streams mag je zo aanbieden.
Muziek eruit knippen zou vreselijk zonde zijn in dezen
Nee hoor, heb ik nooit gedaan.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Inderdaad, tussen al dat geouwehoer door moet je idd af en toe effe lekkere muziek hebben
Maar waarom werd het er vroeger wel uitgeknipt dan? Of ben ik nu vreselijk in de war
Jullie zijn stil hierquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:30 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]dude kijk nou eens 2 posts boven je , het staat nog niet online!
maar het komt gewoon online op www.actionradio.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
ik kan het niet vinden, veel te chaotisch op die site.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:53 schreef Nolius het volgende:
[..]
Jullie zijn stil hier
Was het zo erg?
Onderin.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik kan het niet vinden, veel te chaotisch op die site.
Oh bij een andere actionradio programma ?quote:Op woensdag 26 april 2006 21:18 schreef Nolius het volgende:
[..]
Onderin.
Ik heb net overigens nog stukjes gebruikt, live op de radio
Ik lach dubbel toen ik het terughoorde, daarbij was het ook wel erg jaquote:Op woensdag 26 april 2006 19:53 schreef Nolius het volgende:
[..]
Jullie zijn stil hier
Was het zo erg?
Ja!quote:Op donderdag 27 april 2006 00:12 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Oh bij een andere actionradio programma ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |