We hadden ook meezing liedjes nodig hequote:Op dinsdag 25 april 2006 12:26 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
kmoet eerlijk zeggen dat je beter zingt dan ik
niet mijn muziek smaak, maar toch, niet verkeerd
Juistquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:27 schreef paultjuhhh het volgende:
Volgens mij heb ik de helft van de uitzending gezongen ofzo
ik kan ook niet wachtenquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:22 schreef paultjuhhh het volgende:
Wanneer komt het online kennie wachten!!
quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:24 schreef zoalshetis het volgende:
gemist! ships, waar ken ikke du uutzending kriegen?
quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik kan ook niet wachten
Geweldige uitzending die ik graag 20 keer wil horen
Hier denk ik:quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:30 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]dude kijk nou eens 2 posts boven je , het staat nog niet online!
maar het komt gewoon online op www.actionradio.nl
Zal ik maarniet vragen of we gaan neukenquote:
Ik nueck wel met je kloonquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zal ik maarniet vragen of we gaan neuken?
dat staat nogal raar als iedereen denkt dat jij hetero was en ik ook
Ik heb zo'n koud vermoeden dat het niet lang meer gaat durenquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:22 schreef paultjuhhh het volgende:
Wanneer komt het online kennie wachten!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:26 schreef remlof het volgende:
Hey pssst Nolius...Het is een streamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En streams mag je zo aanbieden.
Muziek eruit knippen zou vreselijk zonde zijn in dezen![]()
Inderdaad, tussen al dat geouwehoer door moet je idd af en toe effe lekkere muziek hebbenquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:30 schreef Nolius het volgende:
[..]
Het is een streamEn streams mag je zo aanbieden.
Muziek eruit knippen zou vreselijk zonde zijn in dezen
Nee hoor, heb ik nooit gedaan.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Inderdaad, tussen al dat geouwehoer door moet je idd af en toe effe lekkere muziek hebben
Maar waarom werd het er vroeger wel uitgeknipt dan? Of ben ik nu vreselijk in de war
Jullie zijn stil hierquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:30 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]dude kijk nou eens 2 posts boven je , het staat nog niet online!
maar het komt gewoon online op www.actionradio.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
ik kan het niet vinden, veel te chaotisch op die site.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:53 schreef Nolius het volgende:
[..]
Jullie zijn stil hier
Was het zo erg?
Onderin.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik kan het niet vinden, veel te chaotisch op die site.
Oh bij een andere actionradio programma ?quote:Op woensdag 26 april 2006 21:18 schreef Nolius het volgende:
[..]
Onderin.
Ik heb net overigens nog stukjes gebruikt, live op de radio
Ik lach dubbel toen ik het terughoorde, daarbij was het ook wel erg jaquote:Op woensdag 26 april 2006 19:53 schreef Nolius het volgende:
[..]
Jullie zijn stil hier
Was het zo erg?
Ja!quote:Op donderdag 27 april 2006 00:12 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Oh bij een andere actionradio programma ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |