Nolius betaald?quote:
Ik lever het bonnetje inquote:
Je kan het proberen jaquote:
Heet ik Kylie?quote:
Ik luister wel hoor, en ik denk Maikuuul ookquote:
Mwuhahahahaquote:
Ik pas er in, dus hij zeker welquote:
Zo'n tankstationstoel is niet echt groot, dus t zal wel meevallen..quote:Ik pas er in, dus hij zeker wel
Ik denk steeds dat dat mens in je avatar "uhn tiss uhn tiss uhn tiss" doet van dat nummer met dat lekkere wijfquote:
Ja duh vanavond worden de luistercijfers verbroken menquote:Op maandag 24 april 2006 14:24 schreef Nolius het volgende:
[..]
Iedereen roept altijd dat ze niet luisteren. En vervolgens gaan ze allemaal luisteren
quote:Op maandag 24 april 2006 14:32 schreef zoalshetis het volgende:
ik begin wel razend benieuwd te raken naar de persoon áchter paultjuhhh... ik den keen lief, warm persoon, met een voorliefde voor radijsjes.
Lief en warm is hij zekerquote:Op maandag 24 april 2006 14:32 schreef zoalshetis het volgende:
ik begin wel razend benieuwd te raken naar de persoon áchter paultjuhhh... ik denk een lief, warm persoon, met een voorliefde voor radijsjes.
quote:Op maandag 24 april 2006 14:36 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Lief en warm is hij zeker.
Biogarde is lief, warm, knuffelbaar en ontzettend grappig.
Jammer, vond je vorige skype sessie toch wel hendig legendarisch omdat je daar de 'de bis gepwnd fansong' liet schallen over het weidsche Fok! landschapquote:
Ja gek wtf denk jij. Alsof je daar zoveel tekst op kunt verzinnenquote:
Je hebt goddomme een jaar de tijd, kom je met zoietsquote:Op maandag 24 april 2006 17:01 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja gek wtf denk jij. Alsof je daar zoveel tekst op kunt verzinnen
[FOK!radio] Paultjuuh, Biogarde en Yvonne livequote:Op dinsdag 25 april 2006 00:37 schreef Nosh het volgende:
Helemaal vergeten!
Zeg me dat ze het herhalen ofzo!
quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:42 schreef NeoPhythe het volgende:
hij was wel koel de uitzending , topbagger
ik ben wederom geweldigquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:54 schreef paultjuhhh het volgende:
adoreer mij hier
Het was zoals verwachting matig inderdaadquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:42 schreef NeoPhythe het volgende:
hij was wel koel de uitzending , topbagger
Ze waren er de volle 2 uur.quote:Op dinsdag 25 april 2006 08:21 schreef LedZep het volgende:
Hoelaat waren ze er? Ik heb geen zin om 2 uur baggerradio terug te luisteren, vandaar.
En dan te bedenken, dat we al het één en ander op hadden, voor we binnen warenquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:14 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
goh daar hadden we niks van gemerkt
Wat deed ik danquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:14 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
goh daar hadden we niks van gemerkt
stttttttquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:16 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En dan te bedenken, dat we al het één en ander op hadden, voor we binnen waren![]()
![]()
mooi hequote:Op dinsdag 25 april 2006 12:21 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
meezingen met jannes
gelukkig niet zo vals als braun !!
kmoet eerlijk zeggen dat je beter zingt dan ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |