quote:Op zondag 23 april 2006 21:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad. Maar toch koop ik alles liever, dan dat ik dagen moet zoeken op internet. En zoals ik al eerder zei; ik kijk liever een film op tv. Maar mijn monitor is dan ook geen 20 inch. Mijn tv is gelukkig veel groter.
Dan moet mijn tv een diameter van minstens 3 getallen hebben, wil jouw uitspraak kloppen....quote:Op zondag 23 april 2006 21:27 schreef LXIV het volgende:
Jubileum-topic
![]()
[..]
Volgens mij heb ik een keer in de LPT gezegd dat de diameter van iemands te-le-vi-sie omgekeerd evenredig was met zijn of haar IQ!
![]()
Dan ben ik in IQ achteruit gegaan. Ik had zolang ik op mezelf woonde zo'n klein flut tv'tje en dat maakt ook niets uit, tv kijken deed ik nauwelijks. En toen ging ik samenwonenquote:Op zondag 23 april 2006 21:27 schreef LXIV het volgende:
Volgens mij heb ik een keer in de LPT gezegd dat de diameter van iemands te-le-vi-sie omgekeerd evenredig was met zijn of haar IQ!
![]()
Omgekeerd evenredig, wyccie. Omgekeerd.quote:Op zondag 23 april 2006 21:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan moet mijn tv een diameter van minstens 3 getallen hebben, wil jouw uitspraak kloppen....
Dank je wyccie!quote:Op zondag 23 april 2006 21:30 schreef wyccie het volgende:
Wat een tuttig plaatje, LX!
...ehquote:Op zondag 23 april 2006 21:29 schreef LordVoldemort het volgende:
Ik zat toch nog aardig in de richting met mijn idee van fractals. Interessante site Isa.
Oh uhmm...quote:
Zeg ik nu wat heel geks of communiceren we langs elkaar heen?quote:
Dank jequote:Op zondag 23 april 2006 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
wyccie, ik vind je altijd wel erg slim overkomen.
Het is een site opgezet door een paar melige docenten die wilden kijken of hun leerlingen alles klakkeloos van internet af zouden halen. Het lijkt allemaal te kloppen, maar er staat de grootst mogelijke onzin tussen. Kijk maar eens bij de boekverslagen van boeken die je kent.quote:Op zondag 23 april 2006 21:33 schreef LordVoldemort het volgende:
Zeg ik nu wat heel geks of communiceren we langs elkaar heen?
Whehe. Ik las er laatst nog wat over, en toch trap ik erinquote:Op zondag 23 april 2006 21:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is een site opgezet door een paar melige docenten die wilden kijken of hun leerlingen alles klakkeloos van internet af zouden halen. Het lijkt allemaal te kloppen, maar er staat de grootst mogelijke onzin tussen. Kijk maar eens bij de boekverslagen van boeken die je kent.
En dat over welk dieet het beste is is helemaal hilarisch.
Ik heb precies hetzelfde, Isabeau. Maar dan andersom!quote:Op zondag 23 april 2006 21:32 schreef Isabeau het volgende:
Handig hoor, die nieuwe searchIk baal van de televisie
Heb je het nu over wikipedia?!?!?!quote:Op zondag 23 april 2006 21:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is een site opgezet door een paar melige docenten die wilden kijken of hun leerlingen alles klakkeloos van internet af zouden halen. Het lijkt allemaal te kloppen, maar er staat de grootst mogelijke onzin tussen. Kijk maar eens bij de boekverslagen van boeken die je kent.
En dat over welk dieet het beste is is helemaal hilarisch.
Hoe bedoel je andersom? Je vriendin wil geen tv zien en jij kijkt op je laptop?quote:Op zondag 23 april 2006 21:36 schreef LXIV het volgende:
Ik heb precies hetzelfde, Isabeau. Maar dan andersom!
Al zijn er natuurlijk mensen waarbij ik twijfel of zewel over enige vorm van intelligentie beschikken.quote:Op zondag 23 april 2006 21:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind eigenljik het grootste deel van de TTK'ers erg intellectueel overkomen. Iedereen weet ergens wel veel vanaf. Bijna iedereen dan.
Nee. Ook mijn vriendin kijkt graag tv. (gelukkig niet ál te vaak, maar wel bij voorkeur RTL en SBS)quote:Op zondag 23 april 2006 21:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe bedoel je andersom? Je vriendin wil geen tv zien en jij kijkt op je laptop?
Toch klinkt hier een bevooroordeelde aversie jegens "te-le-vi-sie" door die ik niet helemaal begrijp.quote:Op zondag 23 april 2006 21:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde, Isabeau. Maar dan andersom!
Gelukkig heb ik een laptop, die ik overal kan neerzetten.
Op de te-le-vi-sie is nu dat programma van die mensen die onder de aanzwellende tonen van onheilspellende muziek zo snel mogelijk zonder geld door een land moeten reizen.![]()
Waarom zou je zo snel mogelijk door een land willen reizen?
Zit je hier nou stiekem over mij te roddelenquote:Op zondag 23 april 2006 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Al zijn er natuurlijk mensen waarbij ik twijfel of zewel over enige vorm van intelligentie beschikken..
Hoezo bevooroordeeld?quote:Op zondag 23 april 2006 21:41 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Toch klinkt hier een bevooroordeelde aversie jegens "te-le-vi-sie" door die ik niet helemaal begrijp.
Nee, hierover: weetnet.nl - nepinfoquote:
Nee gek, ik heb andere mensen waar ik het minder goed mee kan vinden. Blader dit maar eens door: T.T.K.L.P.T.X.X.I.I.quote:Op zondag 23 april 2006 21:42 schreef rena het volgende:
[..]
Zit je hier nou stiekem over mij te roddelen![]()
![]()
![]()
De manier waarop je erover praat doet me denken dat je ook een hekel hebt aan de dingen op televisie die je nog niet kent.quote:
Het is eigenlijk niet eens zozeer een aversie jegens te-le-vi-sie, als wel hetgeen erop uitgezonden wordt. De content zeg maar.quote:Op zondag 23 april 2006 21:41 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Toch klinkt hier een bevooroordeelde aversie jegens "te-le-vi-sie" door die ik niet helemaal begrijp.
de search is je nieuwe favoriete speeltjequote:
Ik? Waarom zou ik een hekel hebben aan iets wat ik niet ken?quote:Op zondag 23 april 2006 21:43 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
De manier waarop je erover praat doet me denken dat je ook een hekel hebt aan de dingen op televisie die je nog niet kent.
Maar deel je slechte ervaringen met televisie met ons.
Afstandsbediening! Aan/uit-knopje!quote:Op zondag 23 april 2006 21:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is eigenlijk niet eens zozeer een aversie jegens te-le-vi-sie, als wel hetgeen erop uitgezonden wordt. De content zeg maar.
Natuurlijk staat ook het internet voor 95% vol met troep. Maar op het internet kan ik selecteren. Op te-le-vi-sie ben ik afhankelijk wat er me door de strot geduwd wordt.
quote:Op zondag 23 april 2006 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee gek, ik heb andere mensen waar ik het minder goed mee kan vinden. Blader dit maar eens door: T.T.K.L.P.T.X.X.I.I.
Ah, in dat geval staan we aardig aan dezelfde kant.quote:Op zondag 23 april 2006 21:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is eigenlijk niet eens zozeer een aversie jegens te-le-vi-sie, als wel hetgeen erop uitgezonden wordt. De content zeg maar.
Natuurlijk staat ook het internet voor 95% vol met troep. Maar op het internet kan ik selecteren. Op te-le-vi-sie ben ik afhankelijk wat er me door de strot geduwd wordt.
Dat heet een afstandsbediening en een uit-knopquote:Op zondag 23 april 2006 21:44 schreef LXIV het volgende:
Op te-le-vi-sie ben ik afhankelijk wat er me door de strot geduwd wordt.
Iets hekelen wat men niet kent komt vaak voor.quote:Op zondag 23 april 2006 21:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik? Waarom zou ik een hekel hebben aan iets wat ik niet ken?
Dat lijkt me een beetje onnozel...
Je moest eens weten hoeveel onnozelen er op de wereld zijn.quote:Op zondag 23 april 2006 21:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik? Waarom zou ik een hekel hebben aan iets wat ik niet ken?
Dat lijkt me een beetje onnozel...
Wél erg mooi gemaakt, die site en de artikelen die er op staan.quote:
Wat is dat toch? Dat iedereen hetzelfde zegt als wat ik zeg/denk?!?!quote:Op zondag 23 april 2006 21:45 schreef Isabeau het volgende:
Dat heet een afstandsbediening en een uit-knop![]()
Ja,quote:Op zondag 23 april 2006 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Iets hekelen wat men niet kent komt vaak voor.
Dat is waarom ik er intrapte denk ik, samen met dat het zoals ik al beschreef niet allemaal meteen onzin is, maar er pas later in sluipt.quote:Op zondag 23 april 2006 21:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wél erg mooi gemaakt, die site en de artikelen die er op staan.
Daar is zeker aandacht aan besteed.
Ja,en het listige is dat de informatie globaal wel klopt. Alleen zo nu en dan staan er zulke ongelofelijke debiele dingen tussen...en als je dat dan inlevert als werkstukquote:Op zondag 23 april 2006 21:46 schreef LXIV het volgende:
Wél erg mooi gemaakt, die site en de artikelen die er op staan.
Daar is zeker aandacht aan besteed.
Ja natuurlijk, anders hoor je er niet bij!quote:Op zondag 23 april 2006 21:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja,
dus moet ik daar ook maar aan meedoen?
Ik ben de tel kwijtgeraakt, LV.quote:Op zondag 23 april 2006 21:46 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel onnozelen er op de wereld zijn.
Is het dan zo vreemd dat ik even meende dat ook jij er een was? Je weet maar nooit, op internet.quote:Op zondag 23 april 2006 21:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik ben de tel kwijtgeraakt, LV.
Heb jij het bijgehouden?
Je bedoelt te zeggen dat je je schuldig maakt aan vooroordelen,quote:Op zondag 23 april 2006 21:52 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Is het dan zo vreemd dat ik even meende dat ook jij er een was? Je weet maar nooit, op internet.
Maar ik ben blij te horen dat het allemaal wat meevalt.
Neen, er is een verschil tussen je afvragen of iemand een eigenschap bezit en beweren dat iemand die eigenschap bezit.quote:Op zondag 23 april 2006 21:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Je bedoelt te zeggen dat je je schuldig maakt aan vooroordelen,
terwijl je een ander ervan beschuldigt bevooroordeeld te zijn?
Insgelijks.quote:Op zondag 23 april 2006 21:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik vraag ook alleen maar om opheldering. No harm done.
DO2, aangenaam.quote:Op zondag 23 april 2006 21:59 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Insgelijks.
Hoewel ik moet toegeven dat ik me enigszins in het nauw voelde gedreven.
LordVoldemort, Heer van het Duister. Aangenaam.quote:
DaMart, heren. Heerser over zijn eigen fantasierijk. Ook aangenaam kennismaken!quote:Op zondag 23 april 2006 22:02 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
LordVoldemort, Heer van het Duister. Aangenaam.
Ik dacht gewoon dat Fok gehackt was.quote:Op zondag 23 april 2006 22:56 schreef DaMart het volgende:
De server kreeg het, overmand door emoties in verband met het zilveren jubileum van TTKLPT, even te kwaad denk ik!
Ik kan altijd juist wel lekker slapen van thee. Maar ik drink het dan ook alleen als ik niet kan slapen, dus misschien is het wel gewoon spygisch.quote:Op zondag 23 april 2006 23:15 schreef wyccie het volgende:
Heb ik ook al gehad. Maar het helpt niet.
Hopelijk helpt een kopje thee (alhoewel dat niet verstandig is, omdat ik zometeen niet kan slapen).
Heb je dan zwarte thee of smaakjesthee?quote:Op zondag 23 april 2006 23:16 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Ik kan altijd juist wel lekker slapen van thee. Maar ik drink het dan ook alleen als ik niet kan slapen, dus misschien is het wel gewoon spygisch.
Dat zeg ik elke nachtquote:Op zondag 23 april 2006 23:19 schreef DaMart het volgende:
O ja, het is bijna bedtijd ja... ik wilde er vandaag een keer echt op tijd inliggen...
Ik drink eigenlijk alleen maar Earl Greyquote:Op zondag 23 april 2006 23:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb je dan zwarte thee of smaakjesthee?
Ik zit aan het vruchtensap.quote:Op maandag 24 april 2006 00:14 schreef LXIV het volgende:
Ligt iedereen nu zijn thee-roes uit te slapen?
Ík denk dat ik nog even iets sterkers pak
Ja!quote:
Zo. Weer een reden om nooit meer samen te gaan wonen. (Los van het feit dat je daar een vriendin voor nodig hebt, uiteraard.quote:Op zondag 23 april 2006 21:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik had zolang ik op mezelf woonde zo'n klein flut tv'tje en dat maakt ook niets uit, tv kijken deed ik nauwelijks. En toen ging ik samenwonenEr moest direct zo'n lelijk groot ding komen, staat echt verschrikkelijk vind ik en prompt stond het kreng ook nog elke avond aan
![]()
Dat zei ik dus ook. Maar misschien lig het aan ons.quote:Op maandag 24 april 2006 01:26 schreef broer het volgende:
Hoe kun je nu in hemelsnaam wakker worden van thee? Ik word daar alleen maar slaperig van.
Maar goed, ik kan zelfs slaperig worden van koffie. Dus helemaal representatief ben ik nu ook weer niet.
Nu ken ik die cyclus niet, maar ik garandeer je dat je beter kunt gaan slapen dan er een topic aan wijden. Het nachtpubliek op Fok! is over het algemeen niet overmatig geïnteresseerd in Wagner.quote:Op maandag 24 april 2006 01:33 schreef LXIV het volgende:
Ik ben nu het laatste stuk van Wagners ring-cylcus aan het beluisteren.
Ik twijfel nog of ik hier een OT over zal schrijven.
Misschien kan ik idd beter gaan slapen!
Het enige wat verder nog mist in mijn leven is dat dat snotjoch van een Harry Potter nog leeft.quote:Op maandag 24 april 2006 01:35 schreef LXIV het volgende:
Als je levensritme alles is, prijs je gelukkig.
In het algemeen helpt vroeg opstaan wel om e.e.a. weer in het juiste ritme te brengen. Maar dan moet je wel een reden hebben om vroeg op te staan!
Nee, hoor. Het ligt aan al die anderen.quote:Op maandag 24 april 2006 01:33 schreef LordVoldemort het volgende:
Dat zei ik dus ook. Maar misschien lig het aan ons.
Als we dat maar lang genoeg vol blijven houden kunnen we ons misschien laten registreren als een oficiële religie.quote:Op maandag 24 april 2006 01:38 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, hoor. Het ligt aan al die anderen.
Ja, en als jij er zo uitziet als je icon, moet we dat misschien nog maar eens heroverwegen. Image is everything, en zo.quote:Op maandag 24 april 2006 01:40 schreef LordVoldemort het volgende:
Als we dat maar lang genoeg vol blijven houden kunnen we ons misschien laten registreren als een oficiële religie.
Och, het is niet alsof Mohammed er zo representatief uit ziet als we de verhalen (prenten) mogen geloven.quote:Op maandag 24 april 2006 01:43 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, en als jij er zo uitziet als je icon, moet we dat misschien nog maar eens heroverwegen. Image is everything, en zo.
Maar het idee van een religie starten spreekt me wel aan. Zoals je vroeger op het voetbalveld riep: 'Ik ben Van Basten', zo roep ik nu: 'Ik ben Judas!'
Nee. En kijk naar de gevolgen. Jezus daarentegen was een bink. Daar komen dus ook alleen maar toffe gelovigen uit voort. Zie je dat ik gelijk had?quote:Op maandag 24 april 2006 01:46 schreef LordVoldemort het volgende:
Och, het is niet alsof Mohammed er zo representatief uit ziet als we de verhalen (prenten) mogen geloven.
Je hebt niet echt vaak gevoetbald, hè?quote:*rent over het veld en roept "Buut de verlosser!"
Zullen we dan ook vast besluiten wie de Andries Knevel van onze religie wordt?quote:Op maandag 24 april 2006 01:48 schreef broer het volgende:
[..]
Nee. En kijk naar de gevolgen. Jezus daarentegen was een bink. Daar komen dus ook alleen maar toffe gelovigen uit voort. Zie je dat ik gelijk had?
Ik was meer van het zwerkbal.quote:[..]
Je hebt niet echt vaak gevoetbald, hè?
De man met de vervelende vragen, bedoel je? Dat kan in TTKLPT niemand anders zijn dan R_ON.quote:Op maandag 24 april 2006 01:53 schreef LordVoldemort het volgende:
Zullen we dan ook vast besluiten wie de Andries Knevel van onze religie wordt?
Dat geeft niets. Iedereen maakt fouten.quote:Ik was meer van het zwerkbal.
Er komt nog een deel. Maar dat geeft niet, want ook ik zal daar een hoofdrol in spelen. En ik zal niet rusten voor dat kind dood is.quote:Op maandag 24 april 2006 01:57 schreef broer het volgende:
[..]
De man met de vervelende vragen, bedoel je? Dat kan in TTKLPT niemand anders zijn dan R_ON.
[..]
Dat geeft niets. Iedereen maakt fouten.
Is die Harry Potter inmiddels al dood? Of komt er - God bewaar me - nóg een deel?
God, wat hou ik van je!quote:Op maandag 24 april 2006 02:04 schreef LordVoldemort het volgende:
En ik zal niet rusten voor dat kind dood is.
Ja, maakt me ook verder niet zoveel uit, hoor. Maar ik vroeg het me gewoon af.quote:En ik kwam op een wat ongelukkig moment binnen in deze reeks, maar ik kan je verzekeren dat ik geen kloon ben van een vast LPT bezoeker.
Nouja, Arcee vond dat de TT van dat topic het een ordinaire slowchat deed leken, waarop wij ons allemaal afvroegen wat het dán was.quote:Op maandag 24 april 2006 02:13 schreef broer het volgende:
Was er dan iemand die dacht dat dit géén ordinaire slowchat is?
Hoe dan ook. Ik heb verder geen interessante dingen te melden. Je vraagt je af wat ik überhaupt op een forum doe...
Oké, spoilers: de Chef-aflevering is fantastisch. De Mohammed-afleveringen zijn fantastisch. En de handdoek-aflevering was wat vaag.quote:Op maandag 24 april 2006 02:15 schreef LordVoldemort het volgende:
Ik heb zelf ook niet veel te melden eigenlijk. Ik loop wat achter op de nieuwe Southpark afleveringen, dus ik ga me daar maar eens mee bezig houden.
Heb je je wel eens afgevraagd waar TTKLPT voor staat, LV?quote:Op maandag 24 april 2006 02:15 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Nouja, Arcee vond dat de TT van dat topic het een ordinaire slowchat deed leken, waarop wij ons allemaal afvroegen wat het dán was.
Hier hetzelfde, en ik moet vandaag weer naar school. Hoezee, miezerige regenquote:Op maandag 24 april 2006 07:43 schreef DaMart het volgende:
vreemd dat ik weer nattigheid zie buiten, terwijl ze weer goed weer hadden beloofd....
als die weermannen hun beloftes nou gewoon eens nakwamen!
Pasgeleden een nieuwe voor Jip gekocht voor zo'n 200 á 250 euro (ben even het bedrag vergeten, maar kan ik later wel opzoeken.quote:Op maandag 24 april 2006 13:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat kost een nieuwe fiets, vandaag de dag?
Volgens mij was het 200 euro... en met alles erop en eraan. (licht, slot etc)quote:Op maandag 24 april 2006 13:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hmz...Ja, da's net iets te veel, eigenlijk.
Bijdeweg, als je op msn weereensonline wilt komen.... 'k heb een opdracht voor je.quote:Op maandag 24 april 2006 13:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
Een slot heb ik al, of nog. Dat scheelt iets.
Oh, een opdracht. Hoezee!quote:Op maandag 24 april 2006 13:52 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Bijdeweg, als je op msn weereensonline wilt komen.... 'k heb een opdracht voor je.
Erik toch, wat denk jij wel niet voor een rare dingen van Do2 en mij?quote:Op maandag 24 april 2006 13:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Een opdracht?
* Tha_Erik wenkbrauw optrekt en achterdochtig kijkt.
Nee, ik wil een nieuwe.quote:Op maandag 24 april 2006 13:56 schreef Claudia_x het volgende:
Wil je een nieuwe, of voldoet een tweedehandsje eveneens?
Nou, maak het even, jij denkt dus dat ik meteen aan rare dingen denkquote:Op maandag 24 april 2006 13:59 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Erik toch, wat denk jij wel niet voor een rare dingen van Do2 en mij?![]()
We hebben het hier over Kunstenaars he...
Oh, Erik, je brengt allerlei warme herinneringen in me naar boven.quote:Op maandag 24 april 2006 15:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben vanmiddag toen ik uit school kwam zowaar 10 kilometer omgefietst, om wat langer met iemand mee te kunnen fietsen..
Gefietsciteerd!!!quote:Op maandag 24 april 2006 14:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zo. Ik heb een nieuwe fiets.
Dat kan nooit veel zijn voor die prijs.quote:Op maandag 24 april 2006 15:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee, he? Ik moest nog wel even zelf de trappers erop draaien.
Maar ik heb nu wel een degelijke fiets van 129 euro.
Het is een degelijke fiets zonder toeters en bellen, Lienekien.quote:Op maandag 24 april 2006 16:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat kan nooit veel zijn voor die prijs.
Op dat sales-ding klikken...quote:Op maandag 24 april 2006 19:49 schreef Claudia_x het volgende:
Kun je er een foto van maken en hier plaatsen?
Ik heb heel mijn eigen deeltje gemist.quote:Op maandag 24 april 2006 20:03 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hmm, bijna heel deel 25 gemist...
Jij had een eigen deel?quote:Op maandag 24 april 2006 20:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb heel mijn eigen deeltje gemist.
Wat voor merk? Waar gekocht?quote:Op maandag 24 april 2006 19:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Het is een degelijke fiets zonder toeters en bellen, Lienekien.
Nu ja, één bel heeft ie.
Quote dan je eerdere post!quote:Op maandag 24 april 2006 20:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, godver... Ik post al die informatie geen tweede keer, hoor!
Hoef je niet te vloeken, plurk.quote:Op maandag 24 april 2006 20:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, godver... Ik post al die informatie geen tweede keer, hoor!
Nou ja, zeg.quote:Op maandag 24 april 2006 20:56 schreef Lienekien het volgende:
Voor mijn part zak je er morgen doorheen.
Dan kan hij overmorgen over zijn nieuwe nieuwe fiets praten!quote:Op maandag 24 april 2006 20:56 schreef Lienekien het volgende:
Voor mijn part zak je er morgen doorheen.
Ik weet trouwens nog niet wat het merk is.quote:
Ach, je kan er vast lekkere ritjes mee maken naar de slijter, de koffieshop of de zaak voor schildersbenodigdheden. Maar lange fietstochten zou ik er maar niet op maken.quote:Op maandag 24 april 2006 21:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, mij zegt het niets, hoor.
Het zal een knipoog zijn naar Nederland, he.
Zeg het maar eens hardop. Dat woord klopt gewoon helemaal met wat het uitdrukt.quote:
Precies.quote:Op maandag 24 april 2006 21:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ach, je kan er vast lekkere ritjes mee maken naar de slijter, de koffieshop of de zaak voor schildersbenodigdheden.
Maar filosofen denken meer na over wat geluk echt is, en hoe je dat kunt bereiken. Dus ergens is het wel logisch. Normale mensen zien geluk als een oppervlakkig iets, filosofen denken er bij na.quote:Op maandag 24 april 2006 21:12 schreef Claudia_x het volgende:
Wisten jullie dat het hoogste geluk bereikt wordt door filosofen? Toch maar even hard doorstuderen, dan.
In dat geval wil ik de volgende topic claimen!quote:Op maandag 24 april 2006 21:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou nee.... maar deel 23 is... hmm... nou ja, ik heb geen eigen deeltje dus.
Wat nou weer.quote:Op maandag 24 april 2006 21:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
God, Lienekien, wat ben jij slecht in pesten.
Misschien dat je wel beseft dat je er verder weg van bent dan je dacht! Alleen weet je ook hoe je dichter bij het geluk kunt komen!quote:Op maandag 24 april 2006 21:23 schreef Claudia_x het volgende:
Amateurfilosofen zeggen dan dat juist door er meer over na te denken je verder van het geluk verwijderd raakt. Daar geloof ik natuurlijk niets van.
quote:Op maandag 24 april 2006 21:23 schreef Claudia_x het volgende:
Amateurfilosofen zeggen dan dat juist door er meer over na te denken je verder van het geluk verwijderd raakt. Daar geloof ik natuurlijk niets van.
Hoe weet je of je echt gelukkig bent als je er niet over nadenkt?quote:Op maandag 24 april 2006 21:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zo logisch vind ik het niet, eigenlijk.
Ik bedoel,
hoe kan je nu ooit gelukkig worden als je jezelf voortdurend afvraagt of je wel écht gelukkig bent?
Geluk is een gevoel.quote:Op maandag 24 april 2006 21:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe weet je of je echt gelukkig bent als je er niet over nadenkt?
CSI.... Crime Scene Investigation.quote:Op maandag 24 april 2006 21:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
Naar wie?
Lekker!quote:Op maandag 24 april 2006 21:46 schreef ALTER-EGO het volgende:
Hoe fietst ie Do2?
Kijk, dat je dat vraagt brengt mij weer in opperste verwarring.quote:
Geef jij ff een seintje als de reclame is afgelopen?quote:Op maandag 24 april 2006 21:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
CSI.... Crime Scene Investigation.
Een van de weinige series die ik nog op tv kijk
En dat is per definitie slecht? Of?quote:Op maandag 24 april 2006 21:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kijk, dat je dat vraagt brengt mij weer in opperste verwarring.
Ja, ik zweer al jaren bij de oma-fiets.quote:Op maandag 24 april 2006 21:47 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Mooizo.
Maareh... heb je nou een vrouwenfiets joh?
Eerlijk?quote:Op maandag 24 april 2006 21:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
En dat is per definitie slecht? Of?
Volgens mij bijna...quote:Op maandag 24 april 2006 21:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Geef jij ff een seintje als de reclame is afgelopen?
Ik vind in de stad een fiets met handremmen en versnellingen veel handiger. Op een opoefiets vind ik het zo lastig om een noodstop te maken en het op- en afstappen duurt te lang.quote:Op maandag 24 april 2006 21:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, ik zweer al jaren bij de oma-fiets.
Ideaal voor de stad.
Welke stad?quote:Op maandag 24 april 2006 21:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, ik zweer al jaren bij de oma-fiets.
Ideaal voor de stad.
Nu ja, de eisen zijn dat het ding fietst en dat ik comfortabel zit.quote:Op maandag 24 april 2006 21:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind in de stad een fiets met handremmen en versnellingen veel handiger. Op een opoefiets vind ik het zo lastig om een noodstop te maken en het op- en afstappen duurt te lang.
Alive & Kicking... nog steeds en immer.quote:Op maandag 24 april 2006 21:51 schreef LordVoldemort het volgende:
ALTER-EGO, ik dacht dat jij niet meer op Fok zat. Wat leuk dat je nog leeft
Dat heb ik natuurlijk met een reden niet meteen gezegd. Laten we het houden op een anonieme fan uit een Vrolijk verleden.quote:Op maandag 24 april 2006 21:54 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Alive & Kicking... nog steeds en immer.
Sporadisch en selectief post ik nog wel eens zo hier en daar.
Maar ehh.... wie is u buiten LordVoldermort?
Ik ben de Heer van het Duister, en tevens iemand die op dit moment graag in anonimiteit verkeert.quote:Op maandag 24 april 2006 21:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, LV, wie ben jij eigenlijk?
Hoeft niet hoor.quote:Op maandag 24 april 2006 21:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou, AE, doe eens een gooi.
Waarom?quote:Op maandag 24 april 2006 21:57 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
...en tevens iemand die op dit moment graag in anonimiteit verkeert.
quote:Op maandag 24 april 2006 21:57 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Dat heb ik natuurlijk met een reden niet meteen gezegd. Laten we het houden op een anonieme fan uit een Vrolijk verleden.
quote:Op maandag 24 april 2006 21:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou, AE, doe eens een gooi.
quote:Op maandag 24 april 2006 21:57 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Ik ben de Heer van het Duister, en tevens iemand die op dit moment graag in anonimiteit verkeert.
Hmmzz, ik ben niet zo scherp op dit moment...quote:
Lief van je dat je dat wilde laten weten.quote:Op maandag 24 april 2006 22:01 schreef LordVoldemort het volgende:
De wending van dit topic staat me niet bepaald aan. Ik wilde alleen even laten weten dat ik verheugd was AE weer eens te zien posten.
Ik kom later wel weer terug.
Dankje.quote:Op maandag 24 april 2006 22:28 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Lief van je dat je dat wilde laten weten.
Enneh... als je me dan toch kent, weet je dat ik aan discretie grote waarde hecht... wees gerust anoniem, fine by me.
Kom je nu weer terug dan?
Och, ik heb zoveel te vertellen. Wat wil je horen?quote:Op maandag 24 april 2006 22:29 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Heb je niet meer te vertellen dan alleen dat?
Vertel eens over andijvie.quote:Op maandag 24 april 2006 22:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Och, ik heb zoveel te vertellen. Wat wil je horen?
Bij voorkeur altijd de waarheid.quote:Op maandag 24 april 2006 22:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Och, ik heb zoveel te vertellen. Wat wil je horen?
Andijvie is tof. Vooral in stamppot-vorm. Dan is het supertof. En lekker.quote:
Dat doe ik dan ook.quote:
"Een bal gehakt hoort bij andijvie", zei hij met pijn in z'n hart.quote:Op maandag 24 april 2006 22:36 schreef DaMart het volgende:
Alweer? Ik heb van de week al gestemd!
Ik stem pas een tweede keer als je toegeeft dat een bal gehakt bij andijvie hoort!
Dat, mijn waarde LV, zijn grapjes die ik gewoon niet meer wil horen of zien.quote:Op maandag 24 april 2006 22:39 schreef LordVoldemort het volgende:
Want weet je, rookworst zonder r is ook worst.
Dat is ok... nouja, het kan beter, maar je doet je best.quote:Op maandag 24 april 2006 22:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook.
Altijd.
...
Meestal.
Nou ja, vaak.
Althans, ik probeer het.
Bupatih zonder tih is WEL in één keer goed te spellenquote:Op maandag 24 april 2006 22:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat, mijn waarde LV, zijn grapjes die ik gewoon niet meer wil horen of zien.
Sorry, ik kon het niet latenquote:Op maandag 24 april 2006 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bupatih zonder tih is WEL in één keer goed te spellen
Alsjeblieft:quote:Op maandag 24 april 2006 22:39 schreef DaMart het volgende:
Ik ben ook bereid om een derde keer te stemmen, maar dat kost je een kuiltje jus![]()
Dankje.quote:Op maandag 24 april 2006 22:41 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat is ok... nouja, het kan beter, maar je doet je best.
Al denk ik wel dat je beter je best zou kunnen doen.
Ach naja, dan heb je tenminste iets om aan te werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |