Och, het is niet alsof Mohammed er zo representatief uit ziet als we de verhalen (prenten) mogen geloven.quote:Op maandag 24 april 2006 01:43 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, en als jij er zo uitziet als je icon, moet we dat misschien nog maar eens heroverwegen. Image is everything, en zo.
Maar het idee van een religie starten spreekt me wel aan. Zoals je vroeger op het voetbalveld riep: 'Ik ben Van Basten', zo roep ik nu: 'Ik ben Judas!'
Nee. En kijk naar de gevolgen. Jezus daarentegen was een bink. Daar komen dus ook alleen maar toffe gelovigen uit voort. Zie je dat ik gelijk had?quote:Op maandag 24 april 2006 01:46 schreef LordVoldemort het volgende:
Och, het is niet alsof Mohammed er zo representatief uit ziet als we de verhalen (prenten) mogen geloven.
Je hebt niet echt vaak gevoetbald, hè?quote:*rent over het veld en roept "Buut de verlosser!"
Zullen we dan ook vast besluiten wie de Andries Knevel van onze religie wordt?quote:Op maandag 24 april 2006 01:48 schreef broer het volgende:
[..]
Nee. En kijk naar de gevolgen. Jezus daarentegen was een bink. Daar komen dus ook alleen maar toffe gelovigen uit voort. Zie je dat ik gelijk had?
Ik was meer van het zwerkbal.quote:[..]
Je hebt niet echt vaak gevoetbald, hè?
De man met de vervelende vragen, bedoel je? Dat kan in TTKLPT niemand anders zijn dan R_ON.quote:Op maandag 24 april 2006 01:53 schreef LordVoldemort het volgende:
Zullen we dan ook vast besluiten wie de Andries Knevel van onze religie wordt?
Dat geeft niets. Iedereen maakt fouten.quote:Ik was meer van het zwerkbal.
Er komt nog een deel. Maar dat geeft niet, want ook ik zal daar een hoofdrol in spelen. En ik zal niet rusten voor dat kind dood is.quote:Op maandag 24 april 2006 01:57 schreef broer het volgende:
[..]
De man met de vervelende vragen, bedoel je? Dat kan in TTKLPT niemand anders zijn dan R_ON.
[..]
Dat geeft niets. Iedereen maakt fouten.
Is die Harry Potter inmiddels al dood? Of komt er - God bewaar me - nóg een deel?
God, wat hou ik van je!quote:Op maandag 24 april 2006 02:04 schreef LordVoldemort het volgende:
En ik zal niet rusten voor dat kind dood is.
Ja, maakt me ook verder niet zoveel uit, hoor. Maar ik vroeg het me gewoon af.quote:En ik kwam op een wat ongelukkig moment binnen in deze reeks, maar ik kan je verzekeren dat ik geen kloon ben van een vast LPT bezoeker.
Nouja, Arcee vond dat de TT van dat topic het een ordinaire slowchat deed leken, waarop wij ons allemaal afvroegen wat het dán was.quote:Op maandag 24 april 2006 02:13 schreef broer het volgende:
Was er dan iemand die dacht dat dit géén ordinaire slowchat is?
Hoe dan ook. Ik heb verder geen interessante dingen te melden. Je vraagt je af wat ik überhaupt op een forum doe...
Oké, spoilers: de Chef-aflevering is fantastisch. De Mohammed-afleveringen zijn fantastisch. En de handdoek-aflevering was wat vaag.quote:Op maandag 24 april 2006 02:15 schreef LordVoldemort het volgende:
Ik heb zelf ook niet veel te melden eigenlijk. Ik loop wat achter op de nieuwe Southpark afleveringen, dus ik ga me daar maar eens mee bezig houden.
Heb je je wel eens afgevraagd waar TTKLPT voor staat, LV?quote:Op maandag 24 april 2006 02:15 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Nouja, Arcee vond dat de TT van dat topic het een ordinaire slowchat deed leken, waarop wij ons allemaal afvroegen wat het dán was.
Hier hetzelfde, en ik moet vandaag weer naar school. Hoezee, miezerige regenquote:Op maandag 24 april 2006 07:43 schreef DaMart het volgende:
vreemd dat ik weer nattigheid zie buiten, terwijl ze weer goed weer hadden beloofd....
als die weermannen hun beloftes nou gewoon eens nakwamen!
Pasgeleden een nieuwe voor Jip gekocht voor zo'n 200 á 250 euro (ben even het bedrag vergeten, maar kan ik later wel opzoeken.quote:Op maandag 24 april 2006 13:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat kost een nieuwe fiets, vandaag de dag?
Volgens mij was het 200 euro... en met alles erop en eraan. (licht, slot etc)quote:Op maandag 24 april 2006 13:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hmz...Ja, da's net iets te veel, eigenlijk.
Bijdeweg, als je op msn weereensonline wilt komen.... 'k heb een opdracht voor je.quote:Op maandag 24 april 2006 13:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
Een slot heb ik al, of nog. Dat scheelt iets.
Oh, een opdracht. Hoezee!quote:Op maandag 24 april 2006 13:52 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Bijdeweg, als je op msn weereensonline wilt komen.... 'k heb een opdracht voor je.
Erik toch, wat denk jij wel niet voor een rare dingen van Do2 en mij?quote:Op maandag 24 april 2006 13:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Een opdracht?
* Tha_Erik wenkbrauw optrekt en achterdochtig kijkt.
Nee, ik wil een nieuwe.quote:Op maandag 24 april 2006 13:56 schreef Claudia_x het volgende:
Wil je een nieuwe, of voldoet een tweedehandsje eveneens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |