En dat voor minder dan 5Kb!quote:Op zondag 23 april 2006 21:00 schreef wyccie het volgende:
Ik zie gewoon helemaal niks.
Ik kreeg een foutmelding; dat de applicatie octet stream huppeldepup niet mocht.quote:Op zondag 23 april 2006 21:00 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Wat lukt er dan niet aan xs.to? Je bladert, klikt op uploaden, en kopieert de url.
Die van jou is wel heel mooi. Prachtige kleurtjes en vormen. Wat is het eigenlijk?quote:Op zondag 23 april 2006 21:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een gedoe, gelukkig is het wel goed afgelopen.
Ze is vrij om te doen en laten wat ze wilt, die avatar was echt nog geen twee minuten werk.quote:Op zondag 23 april 2006 21:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
En dan morgen een nieuwe avatar nemen...Da's pas humor.
quote:Op zondag 23 april 2006 21:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
En dan morgen een nieuwe avatar nemen...Da's pas humor.
Google afbeeldingen: fractalquote:Op zondag 23 april 2006 21:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die van jou is wel heel mooi. Prachtige kleurtjes en vormen. Wat is het eigenlijk?
Fractals, het blijft mooi.quote:Op zondag 23 april 2006 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Google afbeeldingen: fractal
[afbeelding]
Een stukje daar uit, gedraaid, en dat wat feller gemaakt in photoshop.
Vergeet één ding nooit wyccie!quote:
LX, ik spreek óók geen Italiaans.quote:Op zondag 23 april 2006 21:10 schreef Bram_Duikelaar het volgende:
[..]
Vergeet één ding nooit wyccie!
E pericoloso sporgersi
Ik heb nooit Spaans geleerd, maar dit is inderdaad niet al te moeilijk.quote:Op zondag 23 april 2006 21:16 schreef Bram_Duikelaar het volgende:
No hablo Italiano tambien, wyccie. Solo un pocito Espagñol.
Pero eso es muy simple. Tu no conosco?
Kut...of Spaans dus.quote:Op zondag 23 april 2006 21:16 schreef Bram_Duikelaar het volgende:
No hablo Italiano tambien, wyccie. Solo un pocito Espagñol.
Pero eso es muy simple. Tu no conosco?
Heb jij ook Latijn gehad?quote:Op zondag 23 april 2006 21:17 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Ik heb nooit Spaans geleerd, maar dit is inderdaad niet al te moeilijk.
Kies jij de taal maar wyccie!quote:Op zondag 23 april 2006 21:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kut...of Spaans dus.
Pi, bevat ook fractals... toch?
Kan ik me eigenlijk niet herinneren. Ik meen dat tot nog toe eigenlijk geen enkele logica was gevonden in pi...quote:Op zondag 23 april 2006 21:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kut...of Spaans dus.
Pi, bevat ook fractals... toch?
quote:Op zondag 23 april 2006 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Google afbeeldingen: fractal
[afbeelding]
Een stukje daar uit, gedraaid, en dat wat feller gemaakt in photoshop.
Heb jij ook al een vooruitziende blikquote:Op zondag 23 april 2006 21:18 schreef LXIV het volgende:
Wanneer je een beetje Frans of Latijn spreekt is de Spaanse taal vrij eenvoudig te leren!
Koop die film dan toch, die paar euro's kun je toch best missen?quote:Op zondag 23 april 2006 21:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh, ja! Die film heb ik ooit nog eens willen jeweetwellen...
Maar dat ging niet, omdat de search om minimaal 3 karakters vroeg.
Ik koop nooit films, eigenlijk.quote:Op zondag 23 april 2006 21:20 schreef wyccie het volgende:
Koop die film dan toch, die paar euro's kun je toch best missen?
Door de manier waarop je mij aanspreektquote:
O wacht, bij nader inzien zeg ik hier iets heel doms.quote:Op zondag 23 april 2006 21:19 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Kan ik me eigenlijk niet herinneren. Ik meen dat tot nog toe eigenlijk geen enkele logica was gevonden in pi...
Geen idee, eigenlijk.quote:Op zondag 23 april 2006 21:20 schreef rena het volgende:
[..]
Gaaf![]()
Wat is een fractal eigenlijk, of stel ik nu een hele domme vraag![]()
Boe!
Wanneer hij uitlegt dat alles in de natuur terug te vinden is, met die schelp, alles wat steeds terugkeert etc. Ik geloof dat er dan fractals te zien zijn.quote:Op zondag 23 april 2006 21:19 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Kan ik me eigenlijk niet herinneren. Ik meen dat tot nog toe eigenlijk geen enkele logica was gevonden in pi...
quote:
quote:Op zondag 23 april 2006 21:23 schreef LordVoldemort het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fractal
Dat dus.
Knap hoor!quote:Op zondag 23 april 2006 21:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Door de manier waarop je mij aanspreekt
Het was of jij, of Do2. Maar aangezien Do2 geen kloon heeft en jij wel...
Dat kan inderdaad. Maar toch koop ik alles liever, dan dat ik dagen moet zoeken op internet. En zoals ik al eerder zei; ik kijk liever een film op tv. Maar mijn monitor is dan ook geen 20 inch. Mijn tv is gelukkig veel groter.quote:Op zondag 23 april 2006 21:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik koop nooit films, eigenlijk.
En misschien vind ik er geen zak aan. Dat kan heel goed.
http://www.weetnet.nl/davinci/davinci.htmquote:Op zondag 23 april 2006 21:20 schreef rena het volgende:
Wat is een fractal eigenlijk, of stel ik nu een hele domme vraag![]()
Boe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |